- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Eerste tegenstander die een beetje gas geeft tegen Ajax en meteen hebben ze het weer moeilijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voor derest ben ik duidelijk over Been, Been moet blijven. Alsof dit op zijn conto te schrijven was. Ik kan voor veel SCF'ers spreken als ie de laan uitgestuurd wordt de rapen echt gaar zijn.
Waarom hou je zo aan Been vast. Een man onder wiens leiding we met 10-0 van PSV verloren hebben, iemand die met een talentvolle selectie week in week uit angstig voetbal speelt. De chemie is gewoon volledig zoek. Begrijp je dan niet dat een trainerswissel voor een verandering ins de chemie kan zorgen. Wat verwacht je van Been? Dat hij ineens al een soort van vlammende coach die gasten hun zelfvertrouwen terug geeft? Been is gewoon op. Klaar.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Waarom hou je zo aan Been vast. Een man onder wiens leiding we met 10-0 van PSV verloren hebben, iemand die met een talentvolle selectie week in week uit angstig voetbal speelt. De chemie is gewoon volledig zoek. Begrijp je dan niet dat een trainerswissel voor een verandering ins de chemie kan zorgen. Wat verwacht je van Been? Dat hij ineens al een soort van vlammende coach die gasten hun zelfvertrouwen terug geeft? Been is gewoon op. Klaar.
Dat ze angstig voetballen legt meer aan de spelers dan aan Been. Been probeert in de meeste wedstrijden (ook tegen de graafschap) er meteen op te beuken, maar uiteindelijk moeten de spelers dat dan ook doen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar blijkbaar weet Been dat niet op en effectieve manier over te brengen. Ik wil ook best even de kleedkamer in lopen en zeggen: " Kom op jongens, er op en er over.' Maar vrees dat er meer bij komt kijken dan enkel dat de coach zijn wens uitspreekt......
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met deze situatie zit je nu zo diep dat het bij een topclub alleen maar slechter kan gaan. Je klimt er niet uit, je moet overleven. Bovendien is de selectie nou ook niet zo sterk, veel te weinig routine. Beetje te vergelijken met AZ voor hun kampioensseizoen. Een trainer ontslaan helpt 99 van de 1000 keer niets. Dat vele Been zo prijzen en 'm het jaar erop als het slecht gaat kwijt wil hebben is prima, maar vertrouw hun voetbalkennis dan ook voor geen meter. Zo echt slecht speelden ze gister ook weer niet.
Geen betere op zijn plaats dan Been op dit moment. Het zelfvertrouwen heeft eerder te maken met de cultuur bij de club en de resultaten in een seizoen. Meer niet.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Bossen heeft zin om pietlullerig te doen. Net al met Sulejmani en nu al weer met Vertonghen. Hoezo wedstrijden doodfluiten.
Niet best verder van beide kanten.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Eerste tegenstander die een beetje gas geeft tegen Ajax en meteen hebben ze het weer moeilijk.
Ach, azijnpisser. Het is logisch dat Utrecht er thuis in die eerste minuten bovenop knalt. Laatste tien minuten hebben ze ook al niets meer laten zien. Ajax is voornamelijk aan de bal.
edt: gelijk een bal op de paal. LOL
edit 2: gelijk een goal...zucht...waarom rossen ze zo'n bal van achter niet gewoon naar voren op zo'n moment. Ze overdrijve nu echt met die bal van achtere opbouwen. Dat kost je nu gewoon een goal.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dik verdiende voorsprong. Ajax laat zich weer totaal overbluffen.
En 2-0. Ajax in een notendop.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik ga maar een film kijken, wat doen ze in 1 minuut. Storm was gaan liggen en je denkt Ajax gaat nu een beetje voetballen. Vervolgens 3 hachelijke momenten op rij waarvan 2 goals. Zucht.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Geen betere op zijn plaats dan Been op dit moment. Het zelfvertrouwen heeft eerder te maken met de cultuur bij de club en de resultaten in een seizoen. Meer niet.
Maar de coach is toch verantwoordelijk voor de resultaten...... Ik snap werkelijk geen zak meer van Been, vind 'm ook volkomen ongeloofwaardig met z'n "ik ben een vechter." Dat is hij nooit geweest en nu ook niet. Moedeloos toezien, dat is wat hij doet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax 
Ze lijken het elk seizoen weer bij Utrecht te laten liggen.
Sulejmani, mooie voorzet jongen, jesus.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Thuis van de Graafschap verliezen blijft natuurlijk een schande, met dit elftal of niet
Hoef je geen gekke smileys voor t doen, vooral omdat sommigen hier een 3-1 voor Feyenoord voorspelden omdat je thuis wel even wint van de Graafschap.
Jammer dat Utrecht uit standaard kloten is van onze kant. Vooral vd Wiel vind ik echt weer een COMPLEET DRAMA. Heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld dit sezoen lijkt het wel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Tien, tien, tien...
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
En wie niet springt!!!
Heerlijk pot. Nu moet onze Frankie er nog eentje maken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Schei toch uit man. Je kan ook overdrijven en jou kennende is dit niet eens sarcastisch bedoeld meer. Dit wordt hoogstens 4-0 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Is het ook niet, dit heeft alles met instelling em scherpte te maken. Je mag je nooit zo laten overbluffen. Maar na 5 jaar gebeurt het nog steeds.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Thuis van de Graafschap verliezen blijft natuurlijk een schande, met dit elftal of niet
Dat het een schande is hoef je mij niet te vertellen, het is zelfs meer dan dat. Maar wel fijn dat het er op lijkt dat Ajax dit weekend toch nog een doekje voor het bloeden aanreikt. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Tsjah, als jij van tevoren denkt dat wij hier even ruim gaan winnen zit je natuurlijk op voorhand al fout. Utrecht lijkt altjd de beste wedstrijd vh seizoen tegen ons te spelen. Ik hoop eigenlijk van tevoren dat we een beetje meegaan in het fanatieke niveau, maar om de 1 of andere reden straalt bij deze wedstrijd altijd de laksigheid er van af. In dat opzicht heb je gelijk dat ze het nooit lijken te leren tegen Utrecht ja.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Is het ook niet, dit heeft alles met instelling em scherpte te maken. Je mag je nooit zo laten overbluffen. Maar na 5 jaar gebeurt het nog steeds.
Ik denk eerder een gebrek aan kwaliteit. Zonder Suarez, Urby en El-Hamdaoui is het behoorlijk matig.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Wat een onzin, Ajax is behoorlijk fel. Dit is puur een (bekend) kwaliteitsgebrek.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wat een onzin, Ajax is behoorlijk fel.
Verkeerde wedstrijd aangezet 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Wat een onzin, Ajax is behoorlijk fel. Dit is puur een (bekend) kwaliteitsgebrek.
Niet alleen, vooral als je het uitverdedigen ziet. Vd Wiel die er een gigantisch potje van maakt, Ebecilio die gaat lopen pingelen bij de 16 meter(moet dat nog even afleren) en bij de 1-0 dat verplichte opbouwen vanuit de verdediging.
Vind het vooral verdedigende fouten waardoor we weer met 2-0 achter staan.
Deze plek is echt voor Suarez, nu maar hopen dat de vrije bal goed gaat zonder hem.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Schiet op die goal gehaktbal! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.