• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.003 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.187 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

De Vrij is helemaal kapot.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lees net de uitslag. Been gaat weg neem ik aan.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha, is verre van onterecht. Beiden bakten er niks van. Oke, dan zou 0-0 beter zijn maar ach...

Nicolage Rico, ik ga jou de komende dagen lastig vallen hiermee

Ach joh natuurlijk is dit onterecht. Feyenoord heeft werkelijk alles gegeven, De Cler en El Ahmadi speelde de beste wedstrijd van het seizoen. Het gebrek aan scorendvermogen nakt ons elke wedstrijd weer. De tranen van De Vrij en Wijnaldum zeggen genoeg lijkt me. Die jongens hebben werkelijk alles gegeven.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dat gebrek aan scorendmogen is maar een heel klein probleem. Feyenoord creëert niets, er zit geen lijn in het spel, boekt geen vooruitgang en is niet weerbaar.

Met Van Nistelrooij in de spits was het ook 0-1 geworden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Laten we het er op houden dat ze een beetje uit vorm zijn.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Wijnaldum zal best alles gegeven hebben maar hoe hij daar bij die goal staat te verdedigen is gewoon treurig. Laat hem vrij inknikken. Als je tegenstander groter is ga je toch niet op die manier het duel aan dan zorg je enkel dat hij niet kan binnenknikken.

Vond Van de Beukering trouwens in niets minder dan Castaignos. Het was natuurlijk ook niets speciaals maar is tenminste een aanspeelpunt en voor de goal blijft die gevaarlijk met zijn kopkracht.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wie denken jullie dat de nieuwe trainer wordt?

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Zelfs de doelpunten maker zegt dat het niet echt terecht is.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Feyenoord 0-1 De Graafschap

Een spits van het caliber Van Nistelrooy kan Feyenoord niet betalen, laat staan dat er zo'n grote speler naar Feyenoord komt.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Jaja, zei je zeker ook over Makaay.

Maar goed, net als je denkt dat het niet zuurder kan..

Ben bang dat Mario morgen ontslag neemt, maar er zal dan niks veranderen je blijft de zelfde spelers houden. Kijken wat ik er morgen over denk

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Feyenoord

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Reinbo schreef:

Wie denken jullie dat de nieuwe trainer wordt?

Gyirmót SE schijnt een prima trainer te hebben.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Van een gifbeker kun je niet eens meer spreken in Rotterdam. Wat een deceptie; het lachertje van de eredivisie.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Best treurig dit,................

whahahahahahaaa....

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Tsjah ... treurig, maar niet geheel onverwacht. Misschien komt dat gesprek met Willem precies op het goede moment.

Wel niet al te tactisch dat Vlaar die vent van EredivisieLive een halve kopstoot gaf.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Been gooit handdoek niet in de ring: 'Ik zal nooit uit mezelf stoppen'

Mario Been weigert om de handdoek in de ring te gooien bij Feyenoord. De coach zag zijn ploeg zaterdagavond met 0-1 verliezen van De Graafschap, waarna diverse supporters met witte zakdoekjes begonnen te zwaaien. Been wil echter niet uit zichzelf opstappen: “Ik blijf altijd positief, ik ben een knokker", zei hij tegen Eredivisie Live.

De fans van Feyenoord zijn de eigen ploeg meer dan zat en zongen hatelijke liederen tijdens de wedstrijd. “Dat gaat door merg en been”, gaf Been toe. ''Ik ben een echte Feyenoorder, ik begrijp wat de supporters nu voelen en meemaken. Maar we moeten door met z'n allen. Alleen door keihard te knokken kunnen we hier uit komen.''

“Als er iemand is die het beter kan met deze spelersgroep, doe ik meteen een stap opzij. Maar zo lang dat niet het geval is, ga ik door. Ik zal nooit uit mezelf stoppen”, vervolgde Been, die het een goed teken vond dat Stefan de Vrij en Georginio Wijnaldum in tranen op het veld stonden: “Dat is in ieder geval beter dan dat iedereen lachend van het veld loopt na zo een nederlaag.”

Kiros

• 607 berichten
  • 1329 stemmen

Vandaag kunnen lachen om Feyenoord, morgen het Abcoude-Noord clubje in levende lijve zien verliezen. Wat een prachtweekend zal dit worden!

Kiros

• 607 berichten
  • 1329 stemmen

Wilfred Genee schreef:

"Als er iemand is die het beter kan met deze spelersgroep, doe ik meteen een stap opzij. ."

Fijne opmerking ook van je trainer . Oftewel, het is vrij normaal dat deze spelersgroep om lijfsbehoud speelt en zelfs van De Graafschap thuis verliest..

Nee, Mariootje. Het ligt niet aan jou hoor.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik had nog wel eens echt medelijden met Feyenoord, maar ik moest hard lachen toen de Graafschap won. Het leek werkelijk weer helemaal nergens op. Ze verdiende het niet om te verliezen, maar zelf echt uitgespeelde kansen had Feyenoord ook zelden.

Geluk dat Vitesse nog slechter was en Excelsior en VVV morgen ook wel zullen verliezen.

Is er nog steeds niks aan de hand voor ze.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wilfred Genee schreef:

.”

Hier nog eentje:

Been na nederlaag: "Altijd positief blijven"

Een nieuw gezicht is precies wat Feyenoord nodig heeft. Het helpt altijd! Zie Ajax en Liverpool dit seizoen. Maarja; afkoopsom van super Mario is niet niks. Volgend weekend Twente, daarna Vitesse. 2x Verliezen en je staat onder de streep.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Materny schreef:

Been na nederlaag: "Altijd positief blijven"

Op de een of andere manier doet deze me aan Bassie denken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wilfred Genee schreef:

Mario Been weigert om de handdoek in de ring te gooien bij Feyenoord. De coach zag zijn ploeg zaterdagavond met 0-1 verliezen van De Graafschap, waarna diverse supporters met witte zakdoekjes begonnen te zwaaien. Been wil echter niet uit zichzelf opstappen: “Ik blijf altijd positief, ik ben een knokker", zei hij tegen Eredivisie Live.

De fans van Feyenoord zijn de eigen ploeg meer dan zat en zongen hatelijke liederen tijdens de wedstrijd. “Dat gaat door merg en been”, gaf Been toe. ''Ik ben een echte Feyenoorder, ik begrijp wat de supporters nu voelen en meemaken. Maar we moeten door met z'n allen. Alleen door keihard te knokken kunnen we hier uit komen.''

“Als er iemand is die het beter kan met deze spelersgroep, doe ik meteen een stap opzij. Maar zo lang dat niet het geval is, ga ik door. Ik zal nooit uit mezelf stoppen”, vervolgde Been, die het een goed teken vond dat Stefan de Vrij en Georginio Wijnaldum in tranen op het veld stonden: “Dat is in ieder geval beter dan dat iedereen lachend van het veld loopt na zo een nederlaag.”

Been een knokker? Been was een mooi weer voetballer die bij lange na niet uit zijn voetbalcarriere heeft gehaald wat er in zit. Iemand met veel talent, maar er weinig mee deed. Goh, waar doet me dat aan denken. Opzouten en snel Willem voor de groep zetten....

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Quido schreef:

Misschien komt dat gesprek met Willem precies op het goede moment.

Bedoel je nu Van Hanegem? Die man doet toch echt maar wat. Dan kun je echt veel beter Been voor je groep hebben staan dan de kromme.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik zeg ook niet dat ie trainer moet worden, maar Feyenoord is momenteel een bodemloze put. Daar moet drastisch iets gaan veranderen en een duidelijke koers worden uitgezet. Ook weer die opmerkingen van Been voor de wedstrijd over het gesprek tussen Feyenoord en Willem, daar was ie kennelijk niet van op de hoogte gesteld ...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Bedoel je nu Van Hanegem? Die man doet toch echt maar wat. Dan kun je echt veel beter Been voor je groep hebben staan dan de kromme.

Volgens mij is dit seizoen het overduidelijke bewijs, dat iedereen beter voor de groep kan staan dan Been.... Hij had gewoon na de 10-0 moeten opstappen.

Maar dat doet hij niet want hij is een vechter...

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Been: 'Winnen is voor ons het beste medicijn'

Hij heeft ze wel op voorraad die teksten .

Maar volgende week tegen Twente gun ik ze al het geluk van de wereld!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Wilfred Genee schreef:

Been: 'Winnen is voor ons het beste medicijn'

Hij heeft ze wel op voorraad die teksten .

Maar volgende week tegen Twente gun ik ze al het geluk van de wereld!

Ik hoop ook dat Feyenoord snel de weg omhoog vind, maar laten ze daar dan maar na die wedstrijd mee beginnen

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha, is verre van onterecht. Beiden bakten er niks van. Oke, dan zou 0-0 beter zijn maar ach...

Nicolage Rico, ik ga jou de komende dagen lastig vallen hiermee

Ik had een iets meer uitbundigere reactie verwacht. Vooral na al die grootspraak hier van die Feyenoorders dat ze thuis wel even van die Superboeren zouden winnen

Nou, Utrecht uit op het programma. Rodney Sneijder zit nu ook bij de selectie. Zal denk ik heel lasti gaan worden vanmiddag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Vooral na al die grootspraak hier van die Feyenoorders dat ze thuis wel even van die Superboeren zouden winnen

Niet alle Feyenoorders over één kam scheren he .

Het was weer huilen in Rooterdam Zuid, mooi eerbetoon aan de Feyenoorder van de eeuw. De rest was het veldspel op momenten niet slecht maar veel mogelijkheden wel erg knullig uitgespeeld. De 0-1 zag je ook wel aankomen natuurlijk. Erg genant maar goed. Je kan alleen maar naar jezelf kijken en niet komen met dat de Graafschap geluk had. Dan doe je de superboeren wel tekort natuurlijk. Maar Mulder bij die goal, alsjeblieft, ontbindt zijn contract meteen.

Voor derest ben ik duidelijk over Been, Been moet blijven. Alsof dit op zijn conto te schrijven was. Ik kan voor veel SCF'ers spreken als ie de laan uitgestuurd wordt de rapen echt gaar zijn.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik had een iets meer uitbundigere reactie verwacht. Vooral na al die grootspraak hier van die Feyenoorders dat ze thuis wel even van die Superboeren zouden winnen

Dat was geen grootspraak. Afgaande op het wedstrijd beeld was dat ook gewoon een logische uitslag. Dit is gewoon weer hele erge pech. Maar tja, als je eenmaal met de wet van Murphy bezig bent.....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.