- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
[
.... De Vrij, Castaignos, Mokotjo, Cabral, etc. Ik kan ook wel progressie zien bij deze jongens.
Nou volg ik als NEC-supporter Feyenoord niet zo heel close, maar toch close genoeg om deze uitspraak nogal vreemd te vinden. De Vrij, Castaignos, Mokotjo, Cabral heb ik nog geen enkele wedstrijd hun status als toptalent zien waarmaken. Bij een club als - laten we zeggen NEC - zouden geen van deze vier een basisplaats krijgen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo'n visie sluit precies goed aan op iemand die Feyenoord niet close volgt.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Zo'n visie sluit precies goed aan op iemand die Feyenoord niet close volgt.
Klopt, dat zei ik zelf al. Toch ben ik blij dat deze grote talenten niet bij NEC spelen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hoezo? NEC staat er beter voor dan Feyenoord Logisch dat ze geen versterking vormen voor NEC 
Overigens mag Suk verhuurd worden en mag Atouba oprotten bij Ajax. Goed en slim beleid 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Hoe gaat het trouwens met Luque?
En Robert, goed beleid zou zijn geweest die spelers nooit een contract aanbieden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt, dat zei ik zelf al. Toch ben ik blij dat deze grote talenten niet bij NEC spelen.
Begrijp ik, en ik vind een Will ook verder dan een de Vrij. Qua potentie veel talent, al moeten ze wel in een goed team zitten om echt beter te worden. Ik begrijp je standpunt ook prima, ze hebben verre van laten zien of ze echt toptalenten zijn, maar dat is bij zo'n situatie ook bijna niet te doen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Komt die Will ook niet van Ajax weg? 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hoe gaat het trouwens met Luque?
Al een hele tijd weg hoor. Als je een poging wil doen tot een sneer, wees dan up te date met je informatie.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ooit gehoord van google of wikipedia???
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Pffff. De prijs voor de saaiste wedstrijd van het jaar gaat naar.......... Heracles-Az.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De degradatiewedstrijd van de avond gaat bijna beginnen 
Volgens EL staat van Burgerking voor het eerst sinds maart 2009 ergens in de basis 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Jammer dat Robin zo blessuregevoelig is anders was hij misschien wel de beste speler ter wereld geweest.
Al raakt die nooit meer geblesseerd dan nog komt die niet in de buurt van Messi, C. Ronaldo, Xavi en Iniesta
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Al raakt die nooit meer geblesseerd dan nog komt die niet in de buurt van Messi, C. Ronaldo, Xavi en Iniesta
Vergeet Suarez ook niet te noemen! 
Op zijn positie vind ik van Persie trouwens wel 1 van de beteren ter wereld. Al vraag ik me af wat exact zijn positie is. Ik zie er meer een speler voor achter de diepste spits in.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
El Ahmadi begint best aardig aan de wedstrijd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Toch zou het me verbazen mocht Feyenoord verliezen, De Graafschap doet echt totaal niks.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
We doen nou net alsof het nieuw is dat Feyenoord zo speelt. Dat is toch al het hele seizoen zo? Feyenoord moet dit gewoon winnen, de Graafschap brengt werkelijk niks in.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
We doen nou net alsof het nieuw is dat Feyenoord zo speelt. Dat is toch al het hele seizoen zo? Feyenoord moet dit gewoon winnen, de Graafschap brengt werkelijk niks in.
Je doet net of Feyenoord wel wat inbrengt. Het is echt de lamme tegen de blinde vanavond. Graafschap kan met een goede counter straks ook zomaar nog winnen.
Willem II wint trouwens van Vitesse. Verrassend en op zich wel goed voor de competitie onderin. Hopelijk inspireert dit VVV morgen tegen PSV.
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Vergeet Suarez ook niet te noemen! 
Op zijn positie vind ik van Persie trouwens wel 1 van de beteren ter wereld. Al vraag ik me af wat exact zijn positie is. Ik zie er meer een speler voor achter de diepste spits in.
Wil van Persie weleens zien in een twee spitsensysteem met bijvoorbeeld Huntelaar, maar dan moet je in Oranje weer helemaal anders spelen. Dan zou ik Persie op rechts of links zetten, want je kunt het KJH niet aan doen, om hem nu te passeren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Beste kans nog voor de GS. Overigens hadden zij ook nog een strafschop verdiend, maar niet gekregen. Wil Nicolage Rico nooit meer horen over pech 
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Willem II wint trouwens van Vitesse. Verrassend en op zich wel goed voor de competitie onderin. Hopelijk inspireert dit VVV morgen tegen PSV.
Dat Vitesse is ook eigenlijk, maar een bijelkaar geraapt droevig zooitje. Nou zie ik weer namen voorbij komen, als Yasuda, Riverola en Lopez. Ik zie Willem II nog wel over VVV heen gaan in de loop van het seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Hoe onterecht wil je het hebben....
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha, is verre van onterecht. Beiden bakten er niks van. Oke, dan zou 0-0 beter zijn maar ach...
Nicolage Rico, ik ga jou de komende dagen lastig vallen hiermee 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.