• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.259 gebruikers
  • 9.389.298 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Nicolage Rico schreef:

[

.... De Vrij, Castaignos, Mokotjo, Cabral, etc. Ik kan ook wel progressie zien bij deze jongens.

Nou volg ik als NEC-supporter Feyenoord niet zo heel close, maar toch close genoeg om deze uitspraak nogal vreemd te vinden. De Vrij, Castaignos, Mokotjo, Cabral heb ik nog geen enkele wedstrijd hun status als toptalent zien waarmaken. Bij een club als - laten we zeggen NEC - zouden geen van deze vier een basisplaats krijgen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo'n visie sluit precies goed aan op iemand die Feyenoord niet close volgt.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zo'n visie sluit precies goed aan op iemand die Feyenoord niet close volgt.

Klopt, dat zei ik zelf al. Toch ben ik blij dat deze grote talenten niet bij NEC spelen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Hoezo? NEC staat er beter voor dan Feyenoord Logisch dat ze geen versterking vormen voor NEC

Overigens mag Suk verhuurd worden en mag Atouba oprotten bij Ajax. Goed en slim beleid

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Hoe gaat het trouwens met Luque?

En Robert, goed beleid zou zijn geweest die spelers nooit een contract aanbieden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Redlop schreef:

(quote)

Klopt, dat zei ik zelf al. Toch ben ik blij dat deze grote talenten niet bij NEC spelen.

Begrijp ik, en ik vind een Will ook verder dan een de Vrij. Qua potentie veel talent, al moeten ze wel in een goed team zitten om echt beter te worden. Ik begrijp je standpunt ook prima, ze hebben verre van laten zien of ze echt toptalenten zijn, maar dat is bij zo'n situatie ook bijna niet te doen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Komt die Will ook niet van Ajax weg?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Big-T schreef:

Hoe gaat het trouwens met Luque?

Al een hele tijd weg hoor. Als je een poging wil doen tot een sneer, wees dan up te date met je informatie.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

just curious..

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ooit gehoord van google of wikipedia???

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Pffff. De prijs voor de saaiste wedstrijd van het jaar gaat naar.......... Heracles-Az.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

De degradatiewedstrijd van de avond gaat bijna beginnen

Volgens EL staat van Burgerking voor het eerst sinds maart 2009 ergens in de basis

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Big-T schreef:

Jammer dat Robin zo blessuregevoelig is anders was hij misschien wel de beste speler ter wereld geweest.

Al raakt die nooit meer geblesseerd dan nog komt die niet in de buurt van Messi, C. Ronaldo, Xavi en Iniesta

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Al raakt die nooit meer geblesseerd dan nog komt die niet in de buurt van Messi, C. Ronaldo, Xavi en Iniesta

Vergeet Suarez ook niet te noemen!

Op zijn positie vind ik van Persie trouwens wel 1 van de beteren ter wereld. Al vraag ik me af wat exact zijn positie is. Ik zie er meer een speler voor achter de diepste spits in.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Het legioen heeft er zin in.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

El Ahmadi begint best aardig aan de wedstrijd.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een niveau zeg

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Toch zou het me verbazen mocht Feyenoord verliezen, De Graafschap doet echt totaal niks.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Bar en boos inderdaad..

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

We doen nou net alsof het nieuw is dat Feyenoord zo speelt. Dat is toch al het hele seizoen zo? Feyenoord moet dit gewoon winnen, de Graafschap brengt werkelijk niks in.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

jordandejong schreef:

We doen nou net alsof het nieuw is dat Feyenoord zo speelt. Dat is toch al het hele seizoen zo? Feyenoord moet dit gewoon winnen, de Graafschap brengt werkelijk niks in.

Je doet net of Feyenoord wel wat inbrengt. Het is echt de lamme tegen de blinde vanavond. Graafschap kan met een goede counter straks ook zomaar nog winnen.

Willem II wint trouwens van Vitesse. Verrassend en op zich wel goed voor de competitie onderin. Hopelijk inspireert dit VVV morgen tegen PSV.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vergeet Suarez ook niet te noemen!

Op zijn positie vind ik van Persie trouwens wel 1 van de beteren ter wereld. Al vraag ik me af wat exact zijn positie is. Ik zie er meer een speler voor achter de diepste spits in.

Wil van Persie weleens zien in een twee spitsensysteem met bijvoorbeeld Huntelaar, maar dan moet je in Oranje weer helemaal anders spelen. Dan zou ik Persie op rechts of links zetten, want je kunt het KJH niet aan doen, om hem nu te passeren.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Beste kans nog voor de GS. Overigens hadden zij ook nog een strafschop verdiend, maar niet gekregen. Wil Nicolage Rico nooit meer horen over pech

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Willem II wint trouwens van Vitesse. Verrassend en op zich wel goed voor de competitie onderin. Hopelijk inspireert dit VVV morgen tegen PSV.

Dat Vitesse is ook eigenlijk, maar een bijelkaar geraapt droevig zooitje. Nou zie ik weer namen voorbij komen, als Yasuda, Riverola en Lopez. Ik zie Willem II nog wel over VVV heen gaan in de loop van het seizoen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Hoe onterecht wil je het hebben....

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Been zal wel opstappen deze week.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Haha, is verre van onterecht. Beiden bakten er niks van. Oke, dan zou 0-0 beter zijn maar ach...

Nicolage Rico, ik ga jou de komende dagen lastig vallen hiermee

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Jaaaaa 0-1, Lekker superboeren !!

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Puik werk van Feyenoord

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.