• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.024 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.208 acteurs
  • 199.263 gebruikers
  • 9.389.571 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Op basis van wat eigenlijk? Die gast heeft meer talent in zijn linker knobbel dan heel MovieMeter hier bij elkaar

Wil je niet iedereen over één kam scheren Reppie?

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Iedereen weet dat de Don er wel wat van kan

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik moet het ook nog zien bij Blind, al heeft ie me bij Groningen best aangenaam verrast.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Wil je niet iedereen over één kam scheren Reppie?

Moet ik je ring ook kussen?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik wil je wel eens op je knieen voor me zien ja.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik wil je wel eens op je knieen voor me zien ja.

Moet jij je dan niet eens aanmelden voor dat coming out programma van Arie Boomsma?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Prachtige transfer voor Urby, wel jammer dat een van de grootste Ajacieden van nu ons verlaat. Maar ik gun Emanuelson het beste, Milan zou weleens een prima club voor hem kunnen zijn.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Strootman: "Trainer neemt het woord Ajax niet in de mond"

FC Utrecht neemt het zondag op tegen Ajax. Aankoop Kevin Strootman weet dat het duel enorm leeft bij de supporters.

"Dat merk ik wel ja. Onze trainer neemt het woord Ajax niet eens in de mond en heeft het constant over de tegenstander uit Amsterdam", zo zegt Strootman in gesprek met Voetbal International.

Nou, phoe phoe, stoer hoor, Ton. Hier zou de KNVB of de CBV eens wat tegen moeten doen. Zulk gedrag voedt de relschoppers (lees: mongolen) die bij elke vereniging rond lopen juist nog eens extra om rare dingen te gaan doen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Heel volwassen ook van Ton du Chatinier idd.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Twitter Ajax Life:

Ondertussen lijkt het erop dat Emanuelson per direct vertrekt naar AC Milan en dat Ajax om en nabij de 2 miljoen euro ontvangt.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

Je hoeft het niet met me eens te zijn wat Been betreft, maar dit vind ik wel een heel rare uitspraak ... Jij blijft liever stilstaan? Of vindt het niet erg als dat gebeurt? Wat voor nut heeft een trainer, trainingen en het spelen van wedstrijden dan? Het Feyenoord-publiek ergeren omdat er weer slecht gespeeld wordt?

Zoals je kunt lezen bedoelde ik natuurlijk geen progressie t.o.v. het vorige seizoen.

Dit meen je toch niet? Feyenoord werd vierde en speelde (vaak) belabberd voetbal. Dat is nu niet anders, alleen valt het kwartje nu ook nog eens de verkeerde kant op wat scores betreft. Daar kun je dus niet op blijven gokken, en moet je als trainer bouwen aan een team, aan een visie en aan jong talent. Maar Been lijkt het eerder af te breken, of in ieder geval zelf ook niet meer te weten wat ie moet doen.

Eh... Been heeft er voor gezorgd dat aardig wat talenten zijn doorgebroken, of het in ieder geval mogen proberen. De Vrij, Castaignos, Mokotjo, Cabral, etc. Ik kan ook wel progressie zien bij deze jongens. Vorig jaar heeft Been het prima gedaan. De finale van de KNVB-beker bereikt, door AZ, PSV en Twente te verslaan, op een mooie wijze ook. Europees voetbal was het doel, dat werd ruimschoots gehaald.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PS: Je hebt dus vorig jaar gewoon de competitie niet gevolgd. Anders had je geweten dat hij een half jaar BIJ Groningen heeft gespeeld. En 1 van de allerbesten was.

Dat was Danny Buijs destijds ook. Dus dat zegt eigenlijk heeeel weinig.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Van Persie 100e competitie goal, 290 wedstrijden.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Heel volwassen ook van Ton du Chatinier idd.

Ik zag het laatst op televisie ja, die vent verlaagt zich dus tot het niveau van die sneue tokkieaanhang van zijn club, bedenkelijk..

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zoals je kunt lezen bedoelde ik natuurlijk geen progressie t.o.v. het vorige seizoen.

Dan nog: waarom zou er geen progressie moeten zijn? Het spel was belabberd, en is belabberd.

Eh... Been heeft er voor gezorgd dat aardig wat talenten zijn doorgebroken
Hij had ook weinig keus, hoorden we steeds. Je lult om de kern heen. Maar kennelijk vind jij dat ie het goed doet. Dat kan, dat mag. Ik ben het daar in ieder geval totaal niet mee eens. Het spel lijkt alleen maar minder te worden, talenten ontwikkelen zich niet en de plaats op de ranglijst begint nu ook nijpend te worden. Bovendien begint ie nu (weer) openlijk spelers af te vallen en gooit ie de boel wederom 'drastisch' om. Kennelijk vindt ie zelf dus ook dat ze nog geen stap verder zijn dan anderhalf jaar geleden.

Heb je überhaupt wel enige kritiek t.o.v. Been?

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dan nog: waarom zou er geen progressie moeten zijn? Het spel was belabberd, en is belabberd.

(quote)
Hij had ook weinig keus, hoorden we steeds. Je lult om de kern heen. Maar kennelijk vind jij dat ie het goed doet. Dat kan, dat mag. Ik ben het daar in ieder geval totaal niet mee eens. Het spel lijkt alleen maar minder te worden, talenten ontwikkelen zich niet en de plaats op de ranglijst begint nu ook nijpend te worden. Bovendien begint ie nu (weer) openlijk spelers af te vallen en gooit ie de boel wederom 'drastisch' om. Kennelijk vindt ie zelf dus ook dat ze nog geen stap verder zijn dan anderhalf jaar geleden.

Ben ik het wel met je eens. Been leert maar niet van incidenten als De Cler en El Ahmadi dat je zo opelijk je spelers niet moet afvallen, bovendien blijf ik het de meest domme fout vinden om vanavond Van Beukering op te stellen inplaats van Castaignos. Dit zijn juist wedstrijden waarin hij zich KAN verbeteren en ontwikkelen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Respekked schreef:

Van Persie 100e competitie goal, 290 wedstrijden.

Hattrick

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Typisch Tottenham. In drie weken weer alle kansen op een echt hoge eindklassering weggooien. Hopen dat ze in de CL wat meer kunnen. Dat knock out systeem ligt ze in ieder geval een stuk beter.

En had niet door dat die discussie over Emanuelsen al zo serieus was. Maar dus per direct naar AC Milan. Doet die goed.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Prachtige transfer voor Urby, wel jammer dat een van de grootste Ajacieden van nu ons verlaat. Maar ik gun Emanuelson het beste, Milan zou weleens een prima club voor hem kunnen zijn.

Grootste Ajacieden? Wat ben jij toch van Urby? Zijn neef of buurman ofzo?

Leuke talentvolle speler met een hart voor Ajax. Maar hij heeft meer minpunten van pluspunten laten zien in die 7 jaar. Milan is hem gegund, zal hij mooie wedstrijden spelen en goed gaan verdienen, maar verder ga ik hem niet missen. Die 7 jaar wisselvalligheid en matigheid bij Ajax is te danken aan spelers als Emanuelson.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Jammer dat Robin zo blessuregevoelig is anders was hij misschien wel de beste speler ter wereld geweest. Die hattrick is hem gegund, ook al komt hij niet meer naar Feyenoord

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

(quote)

(quote)

Haha, nu verdraai je de boel. Jij geeft negatieve zaken aan over Been, waar ik het niet allemaal mee eens ben. En nu vind ik Been ineens een geweldige trainer? Ik heb al zo vaak z'n minpunten aangegeven. Die zijn er namelijk genoeg.

Het team is minder geworden t.o.v. vorig jaar, omdat er bezuinigd moest worden en er bepaalde spelers stopten. Enkel de talenten en het team, dat er nu staan, zou progressie moeten maken. Maar ik vind het niet meer dan normaal dat het minder goed gaat dan vorig seizoen. Alleen zou het wel stukken beter moeten en kunnen dan deze 13e plaats en het huidige spel.

En de boel drastisch omgooien? Hij wisselt 3 basisspelers. En nog terecht ook.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb nu al zin in 20.45 uur

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

3-1.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Dat zeg ik ook. Andersom alleen.

Bij 0-3 geven spelers van de GS vrijwillig de bal aan hun oud collega van Burgerking, zodat hij er ook eens 1 in kan schieten.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat zeg ik ook. Andersom alleen.

3-1.

Ook goed.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Op Twitter:

Unconfirmed reports out of Holland say Ajax Chairman Uri Coronel and Luis Suarez were at Old Trafford this afternoon where a deal was agreed to sign the Uruguayan in the Summer for £19m.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Zou mooi zijn. Maar dat Twitter vind ik niet zo'n sterke bron.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Dat ben ik met je eens, vanmiddag stonden er nog berichten dat de deal met Liverpool zo goed als rond was.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hoeveel is 19 miljoen pond? En welke bron? Wiens Twitter was dat?

United past trouwens veel beter bij Luis. Opvolger van Giggs

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Die Engelse voetbalfans zitten elkaar een beetje op te naaien, denk niet dat er uberhaupt nu iets betrouwbaars bij zit.

Proof that Suarez was at Old Trafford today, I've just taken this picture from an Internet feed #LFC http://plixi.com/p/71725333

Hmm dat doorlinken wil niet echt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.