- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zo'n verlegen jongen wordt toch nooit gelukkig daar. Van der Meyde ging zelfs een hele kinderboerderij van zijn huis maken van eenzaamheid. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Laten we hopen dat al die Feyenoorders allemaal fit zijn en spelen woensdag. Anders krijgen we dat geklaag achteraf weer dat het niet de beste ploeg was.
Dat sowieso niet. Ik wil de rits van geblesseerden wel vast opnoemen, hoor. 
Fer doet ook niet mee, waarschijnlijk.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Je kan nog beter met Jhonny spelen hoor
.
Aan Jhonny zul je zondag helemaal niks hebben. Dat is iemand die de bal voorin vast moet houden, terwijl Feyenoord niet veel voorin zal voetballen. Castaignos kan eventueel nog met een individuele actie een kans creëren.
Ik hoop wel dat Simon meedoet, met zijn snelheid. Maar het is nog niet helemaal rond met zijn contract.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die Cissé loopt ook weer op zn tenen ja. Kin ie beter niet doen, want nu is ie wéér geblesseerd. Laat de man zijn tenen verzekeren ofzo, Feyenoord is al zoveel geld aan hem kwijt.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Tussendoor, het belangrijkste voetbalnieuws is natuurlijk wel dat VI vanavond weer op TV terug is!
Dat is nou een nuttige bijdrage 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Eens kijken hoe de heren uit de winterslaap zijn ontwaakt.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Kos sleepte inderdaad een beetje sneu Ajax erbij toen ik iets over Inter zei.
.
.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
"De kossen van deze wereld." 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Wat is die andries knevel een sukkeltje zeg 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3410 stemmen
Ik lig wel weer regelmatig in een deuk, goed begin weer 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Real Madrid wil Ruud terughalen als 2e spits volgens Voetbal International, zonet op TV. Zou natuurlijk wel een ultieme optie zijn. Ruud wil ook naar Real toe.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Lekker ondankbaar richting HSV ook. Zou als ik HSV was moeilijk gaan doen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik weet niet hoe de zaken daar intern ervoor staan. Misschien is er wel het nodige gebeurd.
Ieder geval blij dat zowel hij en v Bommel niet naar PSV gaan. Dat zou voor Ajax en Twente minder leuk zijn 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ja, lekker belangrijk. Hoe zit het met je idiote valse beschuldigingen aan mijn adres?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja, lekker belangrijk. Hoe zit het met je idiote valse beschuldigingen aan mijn adres?
Ik heb je naam niet genoemd, alleen de kossen van deze wereld gezegd. Ofwel, de types zoals jij.
Maar als je je er fijner door voelt, mijn excuus.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Nee, ik wil gewoon niet uitgemaakt worden voor onzindingen. Ik ben helemaal niet 'sneu over Ajax begonnen' ivm Inter.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee, ik wil gewoon niet uitgemaakt worden voor onzindingen.
Ik heb jou nooit onzindingen genoemd 
Wil je mij geen woorden in de mond leggen! 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Net de uitzending van VI gekeken. My god, wat is die Jol een walgelijk figuur zeg 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nu maakt hij meer een karikaturale indruk ja.. ten tijde van zijn trainerschap vond ik hem wel geestig. En die uitval van tukker Kesler is natuurlijk ook een beetje ondermaats.. waarom dat doen nadat je inactief bent als KNVB bobo? De frustratie komt dan toch duidelijk niet van Jol als je het mij vraagt.. mag de man misschien nog even reageren?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Nu maakt hij meer een karikaturale indruk ja.. ten tijde van zijn trainerschap vond ik hem wel geestig. En die uitval van tukker Kesler is natuurlijk ook een beetje ondermaats.. waarom dat doen nadat je inactief bent als KNVB bobo? De frustratie komt dan toch duidelijk niet van Jol als je het mij vraagt.. mag de man misschien nog even reageren?
Op die reactie van Kessler wel ja. Die vond ik ook vreemd en belachelijk. Maar daarna begon ie over Frank de Boer en zijn vertrek destijds bij Ajax. Maar volgens mij heeft Frank niets verkeerds over hem gezegd, en was het Ronald die erover begon dat ie vanaf de 1ste wedstrijd dat ie Jol zag al uitgekeken was op hem omdat ie in zijn trainingspak langs de lijn stond
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Jol heeft ook wel even een bak stront over zich heen gekregen natuurlijk de laatste weken. Tot aan reclamespotjes toe. Heb VI niet gezien maar kan me voorstellen dat hij daar goed zat van is.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2591 stemmen
Jol is een slechte imitatie van Marlon Brando in de Godfather
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hij lijkt meer op die paardenkop uit Godfather 2.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Auxerre thuis gewonnen en tegen het reeds geplaatste AC Milan gewonnen.
Mmja.. ik vind het niet zo goed.
En de prestaties van Twente wel roemen tegen een freaking waardeloos Inter en een belachelijk slecht Werder Bremen dit seizoen
Dan heeft Twente het als KAMPIOEN van Nederland ook waardeloos gedaan in die poule....
7 punten in een poule met Milan en Madrid is op voorhand gewoon een goed resultaat. Of had jij wel met een 2e ronde CL rekening gehouden in deze poule? Nu zeik je om het zeiken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
En de prestaties van Twente wel roemen tegen een freaking waardeloos Inter en een belachelijk slecht Werder Bremen dit seizoen
Dan heeft Twente het als KAMPIOEN van Nederland ook waardeloos gedaan in die poule....
Grote verschil is gewoon dat Twente niet twee keer het Nederlandse te kijk heeft gezet voor de hele wereld en Ajax wel. Hoe je ook went of keert die twee wedstrijden tegen Madrid waren van een dermate schandalig niveau dat het verschil tussen Twente en Ajax er Europees wel degelijk was.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Twente zou ook afgemaakt zijn. De enige die dit Madrid lijkt te kunnen bestrijden lijkt Barcelona. Milan is ook 2x kansloos weggetikt (in Milaan nog gelijk gespeelt door vele scheidsrechterlijke dwalingen) door Real Madrid hoor. Of ben je dat alweer vergeten? Ook Auxerre ging roemloos ten onder tegen Madrid.
Kom op zeg. We gaan bijvoorbeeld toch ook niet zeggen dat Ajax of PSV zich te kijk zetten als ze kansloos verliezen van Barcelona?? :S
Verschil tussen Real Madrid en Inter, Bremen, Tottenham, Auxerre en Milan is gewoon gigantisch. Real steekt op dit moment met kop en schouders boven al die andere ploegen uit. De enige pech dat Madrid op dit moment (en vorig jaar ook) heeft is dat Barcelona nog vele malen beter is. Kijk maar is naar de competitie resultaten van beide ploegen van vorig seizoen en dit seizoen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.