• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.695 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Ik weet zeker dat Feyenoord in het linker rijtje eindigd. (mits Fer, Tommason en Cisse terug keren)

En het verleden heeft me geleerd dat Ajax-Feyenoord wedstrijden opzich zijn ook al wint Ajax ze wel erg vaak de laatste tijd.

Is nog geen uitgemaakte zaak hoewel ik Ajax niet zie verliezen idd.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

stfuympos schreef:

Neem een voorbeeld aan A&L

Dat zou iedereen moeten doen

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Vergeet tussen de haakjes niet.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heeft een collega van me ook gehad. Het ergste is nog, die fout maakte hij maanden later nog eens .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Inter wint zijn eerste wedstrijd onder Leonardo thuis met 3-1 van Napoli. Hierdoor komt de tweede plaats achter Milan weer in zicht mits ze de twee wedstrijden die ze minder hebben gespeeld dan de concurrenten winnen. Die tweede plaats is natuurlijk heel belangrijk om ook volgend seizoen zonder voorrondewedstrijden Champions League te spelen. Op dat toneel mogen de nerazzurri natuurlijk nooit ontbreken.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Heb ik ook es gehad damned. Moest mn tankje worden leeg gezogen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

Ik weet zeker dat Feyenoord in het linker rijtje eindigd. (mits Fer, Tommason en Cisse terug keren)

En het verleden heeft me geleerd dat Ajax-Feyenoord wedstrijden opzich zijn ook al wint Ajax ze wel erg vaak de laatste tijd.

Is nog geen uitgemaakte zaak hoewel ik Ajax niet zie verliezen idd.

Ik moet nog zien dat Feyenoord in het linkerrijtje gaat belanden.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet het ook niet. Been roept dat wel steeds maar mét Fer waren ze ook dramatisch.

Tomasson komt waarschijnlijk helemaal niet meer terug en Cisse moet ook een goed team om zich heen hebben wil ie een beetje goed spelen. Hij neemt geen team op sleeptouw ofzo. Swerts vind ik maar een rare aankoop, een beetje een blinde vink. Bovendien voegt een backje niet heel veel toe.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ik denk dat het linkerrijtje wel het laatste is waar ze naar moeten kijken bij Feyenoord. Belangrijkste is eerst het spel verbeteren. Die jonge jongens beter maken en ik begin te twijfelen of Been dat wel kan. Ik begreep dat die Simon wel een aardige voetballer was? Met Swerts hebben ze toch relatief goedkoop wat ervaring binnengehaald.

Ik ben ook bang dat Tomasson helemaal niet meer terugkomt. Als ik een reportage in de VI lees, waarin instaat, dat hij al sinds Stuttgart kwakkelt met blessures, dan vraag ik me af waar Feyenoord aan begonnen is met hem. Die is na Milaan nooit meer fit geweest.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Heeft een collega van me ook gehad. Het ergste is nog, die fout maakte hij maanden later nog eens .

Oud-collega van mij ook. Met 't busje. Dure grap. Wel lachen.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

Toni

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Oud-collega van mij ook. Met 't busje. Dure grap. Wel lachen.

Ik ook met het busje. Hetzelfde busje waarmee ik het dak eraf heb gereden door zo'n irritant laag viaductje.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Tomasson keert niet meer terug. Maar dat gevoel had ik 5 maanden geleden al. Balen, met een fitte Tomasson was Feyenoord zeker in het linkerrijtje geëindigd.

Ik heb wel vertrouwen in die Simon. Voor zover je iemand op 1 wedstrijd kan beoordelen. Maar hij heeft snelheid, overzicht en techniek. Daarbij ook nog scorend vermogen. Maar hij is er nog lang niet, natuurlijk.

Met Fer en Cissé heeft Feyenoord wel meer mogelijkheden. Fer speelt dit seizoen niet best, maar is wel iemand die Feyenoord beter maakt, als hij zijn vorm weer pakt.

Swerts is beter dan Leerdam, dus voorlopig een versterking. Misschien speelt hij maar een half jaar in de Kuip. Zuur dat zowel Fernandez, Schenkeveld en de Vrij last hebben van kwalen. De Vrij traint volgens mij weer, maar concurrentie kan geen kwaad. Had wel liever een linksback zien komen. De Cler op het veld kan echt niet. Dan heel gauw zoeken naar een vervanger voor Bahia.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ik ook met het busje. Hetzelfde busje waarmee ik het dak eraf heb gereden door zo'n irritant laag viaductje.

Waarom verbaast het me niks bij jou.

Op zich wel lekker, een cabrio, toch?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Op zich wel, alleen jammer van alle puin van de viaduct achterin het busje.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

Don Dijk schreef:

Op zich wel, alleen jammer van alle puin van de viaduct achterin het busje.

En alle mensen die je aan het uitlachen zijn

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Yep. En het bellen naar de baas dat je zojuist het dak eraf hebt gereden.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Jammer van Napoli gister. .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ronaldinho definitief weg bij Milan

(Novum) - Ronaldinho vertrekt officieel bij AC Milan. De Braziliaanse aanvaller bereikte donderdag overeenstemming met de Italiaanse club over ontbinding van zijn contract. Daarmee is de weg vrij voor een terugkeer naar Brazilië. Daar heeft zijn oude liefde Gremio interesse in de spelmaker. Ook Palmeiras en Flamengo dingen naar zijn hand.

Ronaldinho, tweevoudig wereldvoetballer van het jaar, laat zelf weten dat zijn toekomst 'nog open is'. Wel liet hij weten het liefst in zijn vaderland te spelen. De 30-jarige liet tijdens een persconferentie met AC Milan-vice-president Adriano Galliani in Rio de Janeiro dankbaar te zijn voor zijn 'geweldige tijd' bij de Rossoneri.

Ronaldo begon zijn loopbaan in 1998 bij Gremio en stapte in 2001 over naar Paris Saint Germain. Na twee seizoenen in Frankrijk kocht FC Barcelona de aanvaller. Daar won hij in 2006 de Champions League en werd hij in 2004 en 2005 verkozen tot beste voetballer van de wereld.

In 2008 verruilde Ronaldinho Barcelona voor AC Milan, maar daar had hij moeite om een vaste waarde te worden. Mede daardoor werd hij afgelopen zomer niet opgeroepen voor de Braziliaanse WK-ploeg. Door zijn terugkeer naar Brazilië hoopt Ronaldinho in 2014 wel mee te mogen naar het WK in eigen land.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

kos schreef:

Dat vond ik ook ja .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kansloze kerel die Ronaldinho. Had alles in zich om een all time legend te worden in de voetballerij. Had niet 2-4 jaar, maar wel 10 jaar een megaster a la Zidane kunnen zijn. Wat ontzettend jammer dat die gozer er niet alles heeft uitgehaald. Hij heeft een beetje de weg van Kluivert gevolgd. Beiden waren al jong een ster (Ronaldinho won in 2002 al het WK, Kluivert heel jong de CL) en helaas vonden beiden na Barcelona hun Waterloo.

Doodzonde wat die Ronaldinho toch doet. Hoe kan je nu als topsporter, zeker als je bij Milan speelt met alle faciliteiten, nu steeds te zwaar en niet afgetraind zijn? Om over zijn matige motivatie en inzet nog maar te zwijgen? Schandalig.

Neem een voorbeeld aan jongens als Zanetti, Raul, Maldini, Seedorf, Giggs, Scholes etc. Die weten wat topsport op latere leeftijd betekend.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Sinds wanneer ben jij supporter van deze club?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Sinds wanneer ben jij supporter van deze club?

Waarschijnlijk omdat 'pluisje' daar heeft gevoetbald.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Sinds toen ongeveer ja.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Akkoord. Maar ik dacht dat jij Inter ook een warm hart toedroeg.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Niet bijzonder hoor. Mooie club verder, maar in Italie ben ik in de 1ste plaats voor Napoli.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Onyewu waarschijnlijk naar Twente . Duidelijk wie nu de beste verdediger van de eredivisie is. Damn!

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Toch wel? Dacht dat dat niet meer doorging.

Als dat zo is, zal Douglas wel weggaan in de winterstop.

PS:

Rode kaart Castaignos geseponeerd | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Terecht lijkt me zo.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Onyewu waarschijnlijk naar Twente . Duidelijk wie nu de beste verdediger van de eredivisie is. Damn!

Valt ook wel weer mee. Prima kracht (Ajax was ook met hem bezig vorig jaar zomer), maar zo weergaloos als jij hem noemt is hij niet. Sterker, vraag me af of hij wel in de basis komt bij Twente. Ik zie Wisgerhof en Douglas niet uit de basis gespeeld worden. Of Twente moet Douglas van de winter verkopen, maar dat geloof ik niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.