- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Zegt natuurlijk geen ene reet maar laten we het hopen idd.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
AMSTERDAM - Voetbalcriticus en schrijver Hugo Borst stopt per direct met zijn televisiewerk. Vermoeidheid en gebrek aan inspiratie zijn aanleiding voor zijn besluit, liet hij donderdag weten in een verklaring aan het ANP. Ook maakt hij na vijftien jaar een einde aan zijn zaterdagse voetbalcolumn in het AD.
Borst zegt dat hij in goed overleg het contract voor Studio Voetbal bij de NOS, waar hij sinds 2002 te zien was, heeft beëindigd. Ook de voor de zomer geplande vierde serie Over vaders en zonen (VPRO) gaat niet door. De zes afleveringen van Hard Gras, die voor april op de planning staan, moet presentator Henk Spaan zonder Borst doen. De Rotterdammer besloot in december al te stoppen als tafelheer bij De Wereld Draait Door (DWDD) van de VARA.

Met zn leugenaar toen had ie echt bij me afgedaan.
edit. toegegeven nu kunnen ze SV wel afschaffen!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
(zijn natuurlijk ook allemaal wannebe's supporters zou me niks verbazen als ze niet eens weten wat buitenspel is).
Zoals die troela's in die oranje jurkjes
. Niet zo vervelend als vrouwen die doen alsof ze er verstand van hebben.
Inderdaad. Ook nog eens een finale die ook zo de andere kant op had kunnen vallen. Lijkt me de teleurstelling echt te groot. Ik snap er ook niet veel van.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Heb ook liever Castaignos tegen ons in de spits dan Van Beukering, en dat meen ik!
Maar de willekeur bij de KNVB met dit soort dingen is ergerlijk. Alsof het hier niet om een voorbeelfunctie als prof gaat, en al die andere onzin die er normaal bij gehaald wordt.
Medelijden noem ik het 
Toegevoegd: donderdag 6 jan 2011, 19:16
Drie Ajax-fans hebben een geldboete gekregen omdat ze een voor de politie beledigend t-shirt droegen. Op het shirt stond 1-3-1-2,wat in het alfabet met de letters A-C-A-B correspondeert.
Volgens het OM is dat een afkorting voor 'all cops are bastards', oftewel alle agenten zijn hufters. De drie hadden de shirts aan tijdens het duel Ajax-Heracles, in april vorig jaar.
Ze hebben een boete van 330 euro gekregen. Volgens het OM is het voor het eerst dat er een veroordeling is uitgesproken voor een cijfercombinatie. Shirts met de letters A-C-A-B leidden eerder al wel tot een straf.
Tsjah, ik zou zo'n t-shirt niet dragen. Maar dit is ook gewoon kansloos.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ongelooflijk, is zoiets een boete waard? Ik vind, zolang de tekst zelf er niet opstaan kan de politie je geen drol maken in mijn ogen. Zelfs de tekst zelf moet kunnen, al ben je dan wel een domme kleuter als je met zoiets loopt. Sowieso ook wel treurig om met een cijfershirt als deze te lopen.
PS: Borst stopt? Dan kan je SV helemaal opdoeken. Hugo was de enige met een beetje waarde aan tafel.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ach ja, mensen mogen lopen in wat ze willen lopen. Ik draag het zelf ook niet, maar een boete. Pff... ik noem het hypocriet van de politie.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
feyenoord ben dan menig feyenoord supporter.
Wat een onzin, je moet realistisch zijn, ook als supporter, en je kan nog steeds trots op je team zijn indien ze niet de landstitel halen, maar bijv. Europees voetbal na hard werk en mooie potten voetbal.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
je moet realistisch zijn,
edit. zoiets dus 1-6-1-12
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gewoon een shirt kopen van N.W.A. dan
.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
edit. zoiets dus 1-6-1-12
ik sprak in het algemeen en niet specifiek over Feijenoord.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ongelooflijk, is zoiets een boete waard? Ik vind, zolang de tekst zelf er niet opstaan kan de politie je geen drol maken in mijn ogen. Zelfs de tekst zelf moet kunnen, al ben je dan wel een domme kleuter als je met zoiets loopt. Sowieso ook wel treurig om met een cijfershirt als deze te lopen.
PS: Borst stopt? Dan kan je SV helemaal opdoeken. Hugo was de enige met een beetje waarde aan tafel.
Kom net dit tegen, moest toch even grinniken
Welkom bij het Gerechtshof Amsterdam
Bezoekadres
Prinsengracht 436
1017 KE Amsterdam
Correspondentie-adres
Postbus 1312<--------------------
1000 BH Amsterdam
Telefoonnummer (020) 541 21 11
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Medelijden noem ik het 
Tsjah, ik zou zo'n t-shirt niet dragen. Maar dit is ook gewoon kansloos.
Het is toch ook ongelooflijk triest dat je met zo'n shirt gaat lopen, in cijfercode? Waarom eigenlijk? Het gaat er toch juist om dat de politie het kan lezen... Wat heeft het anders voor zin?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De politie begreep het kennelijk maar al te goed.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
feyenoord ben dan menig feyenoord supporter.
Als Feyenoord dit seizoen Europees voetbal zou halen, was het seizoen wel geslaagd geweest. En liever dat ze wat verder waren gekomen in Europa.
En dat zal dit seizoen onmogelijk zijn, dus is het seizoen nu al mislukt.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
De politie begreep het kennelijk maar al te goed.
Precies. Waarom dan zo'n domme cijfercode? Echt Knudde-niveau dit.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Omdat zoiets normaal gesproken niet strafbaar is. Snap sowieso niet wat hier strafbaar aan is, maar dat terzijde. Politie doet al jaren aan supporterjes pesten, snap wel waarom sommigen anti-politie zijn. Dat jij er niets mee hebt kan ik begrijpen(ik zelf doe er ook niet aan mij), maar er zijn genoeg supporters die als stront door de politie zijn behandeld en er anders over denken.
Niet alleen in NL.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik heb het over die cijfercode, apekop. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
ACDC waren ook een stel rebellen 1e klas.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ja, omdat ze tegenwoordig zielig doen over Acht Cola Acht Bier bedenken ze nu iets anders
Politietje pesten dus. Alhoewel, wie zou zich gekwetst voelen als er iemand met 1312 op het t-shirt rondloopt. Dit bewijst meer de kleinzerigheid van de politie dan de supporters die het dragen.
Je pakt niet eens criminelen op, of mensen die iets vernielen. Nee, je pakt mensen op met een t-shirtje.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Is ook kansloos dat ze opgepakt zijn ja. Des te kanslozer om opgepakt te worden. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zoiets kan zich natuurlijk wel gaan verspreiden als een olievlek.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Het grote 1312 olievlek
Verder geen idee hoe ze opgepakt zijn. Je moet er natuurlijk ook wel mee oppassen. Al zijn er wel is mensen uit de rij gepikt of tijdens het fouilleren bij de toegangspoortjes gepakt omdat ze zo'n t-shirtje aan hadden. Vorig jaar nog ergens gezien, misschien zijn dat deze jongens wel
Zal wel op deze manier gegaan zijn.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Volgende keer gewoon een Bavaria-jurkje aantrekken, dat is veel leuker.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Als Feyenoord dit seizoen Europees voetbal zou halen, was het seizoen wel geslaagd geweest. En liever dat ze wat verder waren gekomen in Europa.
9 punten achterstand als je de inhaal wedstrijd wint (hopelijk niet
) daar ren je toch niet voor weg als topclub!!!!!!!
En dat zal dit seizoen onmogelijk zijn, dus is het seizoen nu al mislukt.
Neem een voorbeeld aan A&L (iets te maar beter dan wat zijn we zielig). Beetje positiviteit en arrogatie is is niks mis mee hoor als je je cluppie tenminste nog als topclub beschouwt.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Tegenwoordig word je overal voor opgepakt he
Jammer dat de media er zo negatief over inspeelt altijd. Waarom zoiets lulligs over 4 supporters uberhaupt ook op de hoofdpagina van teletekst komt is me een raadsel. Valt er geen echt nieuws te vermelden of zo? 

Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
9 punten achterstand als je de inhaal wedstrijd wint (hopelijk niet
) daar ren je toch niet voor weg als topclub!!!!!!!
Neem een voorbeeld aan A&L (iets te maar beter dan wat zijn we zielig). Beetje positiviteit en arrogatie is is niks mis mee hoor als je je cluppie tenminste nog als topclub beschouwt.
Tegen Ajax maken we momenteel niet veel kans - uit. Daarbij heeft Feyenoord op dit moment ook geen topteam. Dat duurt nog een jaar of 3. 
Het is toch niet raar dat het een mislukt seizoen voor Feyenoord is, dit jaar? Ik ben zelf altijd positief, hoor. Ik zei, toen ze 16e stonden, dat Feyenoord 11e zou eindigen. Toen werd ik nog uitgelachen. Kan snel verkeren. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wat een angst en nonsens houden de emoties weer in de grip
Hoog tijd dat Ajax Flutnoord gaat verpulveren en de competitie weer begint waar hij was gebleven, maar dan met een verzwakt Psv 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ze staan 13e met 4 punten voorsprong op de nummer 16. Niet te vroeg juichen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.