• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.164 films
  • 12.396 series
  • 34.336 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.566 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

DieGo

• 5808 berichten
  • 2382 stemmen

Toch heeft Castaignos nog een hoop te leren:

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Wat Castaignos doet is gewoon even smerig als wat Melo doet.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Quido schreef:

Vraag me sowieso af waarom er iets vreselijks verwacht werd. Het enige wat er hier volgens mij gezegd is, is dat zoiets niet op de velden thuis hoort, dat het bewust was en dat Knol een lichtelijk blauw oogje eraan over had gehouden. Als je mensen alleen nog maar mag schorsen als 'het slachtoffer' aantoonbaar ernstig letsel heeft, is het snel klaar met de voetbalwereld.

Volgens mij geeft iedereen toe dat het rood was, en smerig, en dom, en etc.

Dus eigenlijk is iedereen het met elkaar eens??

Ik vind het alleen raar dat je in zo'n wedstrijd, dat nergens over gaat, geschorst kunt worden voor de reguliere competitie, die wel heel belangrijk is. Maar goed, ik begrijp dat spelers een straf moeten krijgen voor zulke overtredingen... Het voelt alleen een beetje krom aan.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ach ja, zo worden spelers die rood krijgen in het bekertoernooi ook voor de competitie geschorst. Zijn wel meer vage regels.

Reinbo schreef:

Ach kom op zeg, die vent laat zich expres keihard op hem vallen. Mag je 'm best een schopje geven. Enkel pech dat die in z'n gezicht komt. Het is nog steeds rood (natrappen) maar zo ernstig vind ik het niet. Stelletje dominees hier zeg, ga kinderen misbruiken...., da's pas erg.

Is het ook niet, net zoals dat bijten van Suarez. Maar rood is rood natuurlijk en de intentie is er wel. Nu mag ik ook lekkere kut antwoorden geven

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Volgens mij geeft iedereen toe dat het rood was, en smerig, en dom, en etc.

Dus eigenlijk is iedereen het met elkaar eens??

Ik vind het alleen raar dat je in zo'n wedstrijd, dat nergens over gaat, geschorst kunt worden voor de reguliere competitie, die wel heel belangrijk is. Maar goed, ik begrijp dat spelers een straf moeten krijgen voor zulke overtredingen... Het voelt alleen een beetje krom aan.

Komt eerder door reacties dat je het erger had verwacht, alsof het niets voorstelt. Dit hoort natuurlijk evenmin op een voetbalveld thuis als bijten.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

O, dat vind ik nog steeds, hoor. Door reacties van o.a. jou, dacht ik dat Castaignos een karatetrap a la Cantona had gemaakt. Het viel dus reuze mee.

Maar legio andere voorbeelden om te vergelijken dan die bijtactie van Suarez. Het is ongeveer appels met peso's vergelijken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heeft dan ook eerder met jouw verwachtingen te maken. Alsof je alleen ophef mag maken als je iemand in coma trapt.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

Ach ja, zo worden spelers die rood krijgen in het bekertoernooi ook voor de competitie geschorst. Zijn wel meer vage regels.

En dat voel toch ook krom aan? Hoewel ik dat nog minder raar vindt. Clubs die niet meer spelen voor de beker, hebben dat risico niet. Je kunt beter maar niet meer van zulke wedstrijden spelen... Dit was gewoon dom van Castaignos, natuurlijk. Als je het niet doet, heb je het probleem ook niet.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Heeft dan ook eerder met jouw verwachtingen te maken. Alsof je alleen ophef mag maken als je iemand in coma trapt.

Dat bedoel ik dus. Als jij zegt: Castaignos trapt iemand in coma, dan worden mijn verwachtingen hoger dan iemand die gewoon zegt wat er is gebeurt.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Is gewoon een klein frustratietikje omdat ze daar over de grond liggen te rollebollen Persoonlijk vind ik het geen rood, tegenwoordig wordt voor elke scheet of poging tot al rood gegeven. een mens kan zichzelf altijd wel even verliezen in het heetst van de strijd. Niet alleen in het voetbal. Ik word ook wel is boos als ik op werk even teveel voor mn kiezen krijg. Dan smijt ik ook wel is met een deur, petje of een broodje, moet ik dan ook gelijk naar huis gestuurd worden?

Al het emotie wordt gepoogd uit het voetbal te zuigen. De electronische hulpmiddelen zijn daar ook een voorbeeld van. Ene kant is het rechtvaardig, omdat je dan eerlijkere beslissingen krijgt. Aan de andere kant houd je weinig discussies meer over na afloop. Het is soms wel even lekker om te k......eren op de scheidsrechter omdat je ploeg ook kut speelt Dit verdwijnt dan.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Dat is helemaal niet lekker. Ik vind het persoonlijk niet lekker als je straks in de finale van het WK speelt en je verliest door een lullig foutje van de scheids. Nee dat is niet lekker. Ik snap ook best dat de Engelse zich genaaid voelde tegen Duitsland, want ik had het idee dat Engeland zou score, dat deden ze maar dat doelpunt was afgekeurd. Als dat niet was gebeurt zou de wedstrijd anders eindigen. Dus nee, dat is niet lekker alleen maar kut.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

een mens kan zichzelf altijd wel even verliezen in het heetst van de strijd. Niet alleen in het voetbal.

Uiteraard. Maar kom op, het was vriendschappelijk, ook weinig aan de hand en dan zoiets. Niets heetst van de strijd, hij heet Castaignos geen Overeem.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Dat is helemaal niet lekker. Ik vind het persoonlijk niet lekker als je straks in de finale van het WK speelt en je verliest door een lullig foutje van de scheids. Nee dat is niet lekker. Ik snap ook best dat de Engelse zich genaaid voelde tegen Duitsland, want ik had het idee dat Engeland zou score, dat deden ze maar dat doelpunt was afgekeurd. Als dat niet was gebeurt zou de wedstrijd anders eindigen. Dus nee, dat is niet lekker alleen maar kut.

En een kut is niet lek...

laat maar.

Van Marwijk heeft zojuist een prijs gewonnen omdat hij het land zo in verroering heeft gebracht. Inclusief Otherfool.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Tuurlijk is het kut, maar dan heb je het over de ergste momenten. Ik heb het meer over een boel klein(ere) zaken die ook verdwijnen. Maar niet alleen hier wordt geprobeerd de emotie weg te halen, ook op de tribunes wordt er zoveel mogelijk werk van gemaakt om het de supporters zo vervelend mogelijk te maken. Onder andere door het rookverbod(ondanks dat ik zelf niet rook).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Snap er echt geen reet van dat een tweede plek zo gevierd wordt. Vooral voor zo'n groot sportland.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Snap er echt geen reet van dat een tweede plek zo gevierd wordt. Vooral voor zo'n groot sportland.

Zat ik laatst ook nog aan te denken. Was echt zielig. Nu stelt zo'n huldiging in feite niets meer voor. Zoiets moet je bewaren voor échte prijzen. Zoals goud op het E.K. in 1988. Dat was wel schitterend.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Van Marwijk heeft zojuist een prijs gewonnen omdat hij het land zo in verroering heeft gebracht. Inclusief Otherfool.

Bert en Nigel

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het gaf mij een heeeeeeeel klein beetje troost. Je hebt altijd zo'n katergevoel als zo'n toernooi opeens weer voorbij is. En het Nederlands Elftal kreeg niks mee van de sfeer in Nederland. Leuk dat ze dat nog even op deze manier hebben kunnen meepakken. Maar een huldiging hoort idd bij een 1e plek. Toch heb ik er wel van genoten op tv.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat was na de finale dan ook het grootste WK dieptepunt. Was best genant inderdaad. Huldigingen die zo groot zijn vier je alleen bij goud. Overigens was een huldiging wel prima, maar had dat dan alleen bij Paleis Noordeinde ofzo gedaan. Effe op het balkon zwaaien met Trix erbij en klaar. Niet een grachtentocht.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Naomi Watts schreef:

Misschien omdat we er al 2 maal zo dichtbij hebben gezeten, en de EK-finale ook inmiddels al weer meer dan 2 decennia geleden is, waren we wel weer toe aan een feestje! Daarbij sluit het een het ander niet uit (groot sportland zijn en toch 2e plaats vieren).

Ik ben trots op de 2e plaats hoor, helemaal als je ziet hoe we er gekomen zijn / welke landen we hebben verslagen. Uiteraard is de 1e beter, maar dat komt ooit nog wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat was na de finale dan ook het grootste WK dieptepunt. Was best genant inderdaad. Huldigingen die zo groot zijn vier je alleen bij goud. Overigens was een huldiging wel prima, maar had dat dan alleen bij Paleis Noordeinde ofzo gedaan. Effe op het balkon zwaaien met Trix erbij en klaar. Niet een grachtentocht.

Je zag het ook aan de spelers. Veel hadden er toch wel grote moeite mee. Deden ze nog wel leuk mee maar aan alles zag je dat ze het nogal out of place vonden aan voelen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik vond ook dat de huldiging iets te was, maarja ik snap weer wel dat die mensen blij zijn. Ik krijg wel een raar gevoel als ik mensen hoor zeggen dat we het goed hebben gedaan voor zo'n klein landje. Komop zeg, als voetballand zijn we helemaal niet zo'n klein landje! Ik was dan ook boos na de WK-finale, snap eigenlijk niet dat je na een verloren finale nog kan feesten, maarja. Hopen op een beter resultaat in Polen en Brazilië!

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Kastanjes kan gewoon spelen tegen Ajax. Shit, nu ben ik wel weer bang

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

You better be

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat was huilen met de pet op alleen als je goed gekeken heb was het gemiddelde 20 jaar dus ergens dan wel te begrijpen aangezien ze 88 niet hadden meegemaakt of uberhaupt bewust dat Oranje zover kwamen, (zijn natuurlijk ook allemaal wannebe's supporters zou me niks verbazen als ze niet eens weten wat buitenspel is).

Maar als ik één van de selectie spelers was geweest had ik er niet aan meegedaan een beetje een verloren WK finale vieren.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

rep_robert schreef:

Kastanjes kan gewoon spelen tegen Ajax.

En terecht.

Shit, nu ben ik wel weer bang
dit dan weer niet.

Maar goed mocht Feyenoord onverwachts winnen dan is hun seizoen praktisch weer goedgemaakt(onmogelijk natuurlijk na de 10-0 afstraffing) en volle vertrouwen gekweekt voor de rest van de competitie.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Onzin. Het seizoen is sowieso niet geslaagd. Eindigen in het linkerrijtje en winnen van Ajax zal het seizoen iets mooier maken, niet goed maken.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Heb ook liever Castaignos tegen ons in de spits dan Van Beukering, en dat meen ik!

Maar de willekeur bij de KNVB met dit soort dingen is ergerlijk. Alsof het hier niet om een voorbeelfunctie als prof gaat, en al die andere onzin die er normaal bij gehaald wordt.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Onzin. Het seizoen is sowieso niet geslaagd. Eindigen in het linkerrijtje en winnen van Ajax zal het seizoen iets mooier maken, niet goed maken.

Duh, alleen de landstitel geldt alleen zit dat er verlopig niet in, jezus af en toe lijkt het wel of ik meer voor

feyenoord ben dan menig feyenoord supporter.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Twente hard onderuit in oefenduel

Voor regerend landskampioen FC Twente is 2011 teleurstellend van start gegaan. Donderdag verloren de Tukkers de oefenwedstrijd tegen Bundesligaclub 1. FC Kaiserslautern met liefst 4-1.

Al in de eerste helft bleek het oefenduel een kansloze missie te zijn voor FC Twente. Na een fout van de Braziliaan Douglas opende Ivo Ilicevic al binnen vijf minuten de score namens de Duitsers. Dankzij treffers van Jan Moravek en Pierre de Wit keek de formatie van trainer Michel Preud'homme na een half uur zelfs tegen een 3-0 achterstand aan.

In de 34ste minuut scoorde Marc Janko nog wel tegen namens Twente. Dat bleek echter niet meer dan een eretreffer. Zeven minuten in de tweede helft bracht Erwin Hoffer de eindstand op 4-1 in het voordeel van Kaiserslautern.

Komende zondag treft Twente in Spanje opnieuw een Duitse oefenpartner. Dan is TSG Hoffenheim de tegenstander.

Laten we hopen dat ze zo door gaan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.