- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach kom op zeg, die vent laat zich expres keihard op hem vallen. Mag je 'm best een schopje geven. Enkel pech dat die in z'n gezicht komt. Het is nog steeds rood (natrappen) maar zo ernstig vind ik het niet. Stelletje dominees hier zeg, ga kinderen misbruiken...., da's pas erg. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Eens met Quido. Gaat ook puur om de intentie, alsof je gelijk iemand i ncoma moet schoppen om over een schande te spreken.
Jhonny in de spits wat mij betreft.
Het is ook een schande en een rode kaart, maar je moet niet zo overdrijven.
Vind het sowieso raar dat je door een oefenwedstrijd geschorst kunt worden voor de competitie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is ook een schande en een rode kaart, maar je moet niet zo overdrijven.
Vind het sowieso raar dat je door een oefenwedstrijd geschorst kunt worden voor de competitie.
Vind ik niet, als je dat alleen bij rode kaarten doet als gevolg van een excessieve actie snap ik het wel. Sowieso mag je je wel diep schamen als je bij een vriendschappelijke match zoiets doet.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ben hier ff een tijdje niet geweest maarre, watskeburt met Castaignos? En voor alle Feyenoorders: RIP Coentje.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat heb ik toch al een aantal maal aangegeven? Heel dom ook.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Haha, dat was een reactie op Naomi. Had jouw bericht niet eens gezien man. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Haha, die Kesler:
Voormalig directeur betaald voetbal, Henk Kesler, is 'uitermate verbaasd' over een persbericht dat is uitgebracht door de Coaches Betaald Voetbal (CBV). De voorzitter ervan, Leo Beenhakker, reageerde daarin op uitlatingen van Kesler. Beenhakker hekelde de uitlatingen in Voetbal International van Kesler over voormalig Ajax-trainer Martin Jol.
Kesler liet onder meer weten dat Jol ongeschikt is voor zijn vak en dat hij geen normen en waarde heeft. Hij reageerde ook op het 'bijtincident' van Luis Suárez. Jol noemde het een 'liefdesbeet' en vond de straf van zeven duels schorsing te hoog. "Ik snap niet dat de CBV persberichten stuurt naar aanleiding van een mening van iemand die helemaal geen enkele positie meer heeft in het betaald voetbal", reageerde Kesler.
"Ik deed de uitlatingen in het kader van mijn afscheidsinterview. Daarin heb ik frank en vrij mijn eigen mening gegeven. Blijkbaar willen ze met wat spierballentaal laten zien dat ze opkomen voor de eigen leden. Nou, die leden kunnen heel goed voor zichzelf opkomen. Ik schaar dit onder het kopje niet-constructief wapengekletter", vervolgde hij tegen het weekblad.
Volgens mij is onze Henk nu juist degene die niet constructief bezig is.
Spartaan1986
-
- 3615 berichten
- 2176 stemmen
Hopen dat die Castaignos lang wordt geschorst. Beetje iemand in zijn gezicht trappen.
Was wel een aardige oefenwedstrijd ondanks dat mijn team verloor. Gek genoeg waren we tot de rode kaart de betere ploeg maar met 10 tegen 11 hebben we niks meer laten zien en liep Zuid makkelijk uit naar 1-4. Nog wel genoten van de 2-4 van van Oeveren 
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Ik ben het met je eens dat ie geschorst moet worden maar dat ie die gast in zn gezicht schopte was eerder ongelukkig toeval dan expres bedoeld.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ik ben het met je eens dat ie geschorst moet worden maar dat ie die gast in zn gezicht schopte was eerder ongelukkig toeval dan expres bedoeld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je gelooft ook nog in de paashaas zeker? De frustratie was van Castaignos af te lezen en is ook iemand die niet echt bekend staat om zijn zelfbeheersing.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb ik gister gepost, even terugbladeren Don.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
www.eredivisie.nl staat een samenvatting, Don Dijk.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Je gelooft ook nog in de paashaas zeker? De frustratie was van Castaignos af te lezen en is ook iemand die niet echt bekend staat om zijn zelfbeheersing.
Nee, wel in de kerstman.
On: uiteraard was ie gefrustreerd en schopte hij na en moet hij geschorst worden. Alleen denk ik niet dat ie echt bedoeld was als een schop in zn gezicht..
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Gek genoeg waren we tot de rode kaart de betere ploeg maar met 10 tegen 11 hebben we niks meer laten zien en liep Zuid makkelijk uit naar 1-4.
Betere ploeg? Ik heb het zelf niet gezien, maar ik lees overal dat beide teams gelijkwaardig waren.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
On: uiteraard was ie gefrustreerd en schopte hij na en moet hij geschorst worden. Alleen denk ik niet dat ie echt bedoeld was als een schop in zn gezicht..
Hier is het goed te zien op 4.01 minuut: Samenvatting Sparta-Feyenoord - Eredivisie.nl
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Kijk daar heb ik wat aan! Vind het wel meevallen eigenlijk, had er meer van verwacht.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Zeer triest dat hier een aantal Feyenoorders de boel lopen te bagatelliseren 
Dit is gewoon donker rood, hij schopt iemand met opzet in het gezicht. Ik zou zeggen 5 duels schorsing.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Hij moet gewoon geschorst worden, ook voor de competitie. Dat bijtincident van Suarez was ook geen liefdesbeet
Daarnaast valt het me op dat een paar mensen toen wel vonden dat hij ook voor de CL geschorst moest worden, maar nu mag Castaignos volgens jullie niet geschorst worden voor de competitie. Vind ik een beetje raar. Hij had de intentie om zijn gezicht eraf te schoppen, dat is gewoon een schorsing waard net zoals dat bijten van Suarez ook een schorsing waard is. Je hoeft bij een overtreding toch niet altijd iets van de tegenstander te breken voor je een schorsing krijgt of heb ik dat nou?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Inderdaad een mooie doelpunt, maar dat gebaar van Stam naar het logo van Wigan...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hier is het goed te zien op 4.01 minuut: Samenvatting Sparta-Feyenoord - Eredivisie.nl
Zo is het beter te zien. Gewoon heel dom en natuurlijk een rode kaart, maar dat zei ik al. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hij had de intentie om zijn gezicht eraf te schoppen.

Sowieo erg raar dat de bijtactie van Suarez erbij gehaald wordt, totaal iets anders.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb een zwak voor Kastanje. Het viel mij ook nog wel mee, nadat ik eerst jullie reacties had gelezen. Had iets vreselijks verwacht, maar viel op het 1e gezicht wel mee.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Vraag me sowieso af waarom er iets vreselijks verwacht werd. Het enige wat er hier volgens mij gezegd is, is dat zoiets niet op de velden thuis hoort, dat het bewust was en dat Knol een lichtelijk blauw oogje eraan over had gehouden. Als je mensen alleen nog maar mag schorsen als 'het slachtoffer' aantoonbaar ernstig letsel heeft, is het snel klaar met de voetbalwereld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.