- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kom op zeg zo erg was dat toch niet? Hij geeft een schopje. Zou ik ook doen als er iemand zo boven op me valt.
Verbaast me niets.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Eens met Reinbo. Had verwacht, na het bericht van Naomi, dat het vele malen erger was geweest.
Als je geschorst kan worden voor de competitie, kun je bijna beter niet spelen.
Blijft natuurlijk heel dom wat Castaignos doet. Gewoon niet doen, zulke dingen, dan is er ook niks aan de hand.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens met Reinbo. Had verwacht, na het bericht van Naomi, dat het vele malen erger was geweest.
Ik vind een schopbeweging in het gezicht ernstig genoeg. Dat Knol zijn tanden niet hoeft op te rapen van het veld doet daar niets aan af. had Suarez dit gedaan had ik jullie wel eens willen horen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spanjaarden kunnen ook niets hebben.
Noemde jij dat van Nigel bij Xabi nou ook niet een schopje. Vandaar
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat was toch ook een klein schopje? Die Xavi snapt gewoon niks van tactiek, had daar gewoon niet moeten lopen. Eigenlijk had Xabi geel verdiend voor spelbederf.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
ja, en die van Witsel was ook een aai over de bol
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
.
Schandalig dat die Wasilewski nou precies op die plek ging lopen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Hanegem weer in topvorm. Die heeft een slaapmuts op, Zorba de Griek
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind een schopbeweging in het gezicht ernstig genoeg. Dat Knol zijn tanden niet hoeft op te rapen van het veld doet daar niets aan af. had Suarez dit gedaan had ik jullie wel eens willen horen.
Nee hoor, vond dat bijten ook best leuk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
.
Was gewoon ongelukkig, net als bij Reis.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Reinbo, inderdaad 'rood light'', het valt allemaal wel mee. Uiteraard mag het niet, maar hij trapt niemand doormidden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Reinbo, inderdaad 'rood light'', het valt allemaal wel mee. Uiteraard mag het niet, maar hij trapt niemand doormidden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Afellay mocht ook nog 2 minuten meedoen bij Barca.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3409 stemmen
Affelay ook zijn debuut gemaakt, drie minuten meegespeeld. Werd bijna zelf zenuwachtig
Kon hem alleen niet herkennen door de slechte stream.
LZA
-
- 474 berichten
- 1558 stemmen
Hij heeft de bal geen enkele keer aangeraakt maar het lopen zag er goed uit
.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Hehe, daar heb je gelijk in, maar het scheelde weinig of hij had de slagader te pakken 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Otherfool zal wel aan het rouwen zijn. Hij kan Anita nooit meer ''vlechtjes'' noemen 
Vurnon Anita heeft zijn ploeggenoot Emanuelson opgevolgd. Alhoewel Urby zijn linksbackpositie heeft overgenomen, heeft Anita zijn haarstijl overgenomen.

Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Arsenal begint trouwens wel steeds beter te voetballen, zeg. Manchester City was helemaal nergens en heeft niets anders gedaan dan tegenhouden. Van Persie is nog steeds niet de oude, hoewel het wel elke wedstrijd beter lijkt te gaan. Waar het de vorige wedstrijd voornamelijk missers waren vielen vandaag toch wat sterke momenten te ontdekken. Hij was balvaster, schoot in de eerste helft ongelukkig op de paal en leverde tegen het einde nog een geweldige knal af die Hart dwong tot een uitstekende redding. Manchester City mag zich bij deze trouwens de saaiste ploeg van de Premier League noemen. Kan me niet voorstellen dat het Engelse publiek dit laffe soort Italiaanse voetbal nog lang accepteert.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Wat maakt Arsenal dan zo spectaculair of goed? Ze missen toch echt wat stoot- en daadkracht voorin. Op de eerste vijftien minuten na heb ik weinig meer gezien ...
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Ze creëren zat kansen hoor. En die stootkracht heeft ontzettend veel te maken met de vorm van individuele spelers. Ik geef wel toe dat ze vandaag dat kleine beetje extra voorin misten, maar zodra Van Persie weer in normale doen is (en dat zie ik nog wel gebeuren in de komende weken) komt ook dat wel weer goed. Het punt is dat ze daarnaast ook gewoon een stuk degelijker zijn geworden. Bij balverlies wordt er nu ook fel druk gezet, en ook op een mindere dag zijn ze in staat om nog steeds de bovenliggende partij te zijn tegen een ploeg als City. De centrale verdedigers zijn nog steeds geen geweldenaars (zo'n Koscielny maakt nog regelmatig vrij knullige inschattingsfouten) maar daar kan de terugkeer van Vermaelen ook veel verandering in brengen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Wat ik de laatste tijd gezien heb, vond ik weinig bijzonder. Vooral aanvallend, achterin zit het wel beter dan de voorgaande jaren. Arsenal begint vaak sterk aan een wedstrijd, maar valt in heel veel wedstrijden erg snel terug naar een matig niveau.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Otherfool zal wel aan het rouwen zijn. Hij kan Anita nooit meer ''vlechtjes'' noemen 
(afbeelding)
Urby wannabe 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Over Kastanjos, hij krijgt rood in een simpel oefenpotje. Dat is al van den zotte natuurlijk. Ik zeg 4 duels schorsing. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mocht hij geschorst worden dan is maar goed dat we van de Beuk-er-in hebben.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Wat ik de laatste tijd gezien heb, vond ik weinig bijzonder. Vooral aanvallend, achterin zit het wel beter dan de voorgaande jaren. Arsenal begint vaak sterk aan een wedstrijd, maar valt in heel veel wedstrijden erg snel terug naar een matig niveau.
Vooral Djourou maakt een sterke indruk. Met Vermaelen ernaast zou het in defensief opzicht maar zo nog eens wat kunnen worden. Snap niet dat Wenger Chamakh niet laat staan, heeft toch een hele degelijke seizoenshelft gedraaid en geeft Arsenal de mogelijkheid om de lange bal te spelen.
Ben het overigens deels met Quido eens. Als Arsenal niet scoort in de eerste helft, lijkt het in de 2e vaak nergens meer op. Maar zoals ik de samenvatting van gisteren bekeek was Arsenal gewoon heer en meester de 1e en staat het met pech niet 3-0 voor.
Verder even een
voor de EPL. Gisteren weer 4 briljante samenvattingen gezien op Match of the Day. Zit zoveel leuk voetbal in en als een, dit seizoen, laagvlieger als Everton zo'n dijk van een wedstrijd tegen Tottenham kan spelen dan is het voor mij weer eens duidelijk wat de beste competitie van de wereld is.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
We geven gewoon toe dat het een rode kaart is.
Ik had het vele malen erger verwacht na een aantal reacties. Het is gewoon erg dom van Castaignos. Gelukkig is hij geen expert in karate, zullen we maar zeggen, dit was gewoon een slap schopje.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
(afbeelding)
Nu zal hij Anita waarschijnlijk "dom gezicht" noemen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
We geven gewoon toe dat het een rode kaart is.
Ik had het vele malen erger verwacht na een aantal reacties. Het is gewoon erg dom van Castaignos. Gelukkig is hij geen expert in karate, zullen we maar zeggen, dit was gewoon een slap schopje.
Eens met Quido. Gaat ook puur om de intentie, alsof je gelijk iemand i ncoma moet schoppen om over een schande te spreken.
Jhonny in de spits wat mij betreft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.