- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Mja ook voor de breedte, die beelden van hem vond ik nog lomper dan die van Mido. Eruit gesprint worden terwijl je een dikke voorsprong van 20 meter hebt
Beelden? Het was maar één moment, en dat was bijzonder schrijnend. Verder deed hij het niet eens zo slecht die wedstrijd.
Maar het is geen versterking. Enkel en alleen voor de breedte misschien, inderdaad. Hij kan een bal opeten... euh... vasthouden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben best blij met Swerts. Iemand Sparta-Feyenoord aan het kijken want daar is Leerdam weer niet overtuigend. Indi mag er trouwens ook wel eens wat minder hard inkomen. Veroorzaakte weer een penalty tegen.
Het is wel weer behoorlijk slap ja
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig begint City - Arsenal zo, wat een drama dit.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Is Castaignos nu geschorst voor Ajax-uit? Een trap in het gezicht (Sjon de Wolf: "Ik kan zo niet zien waar ie rood voor krijgt"
), kijken wat daarvoor staat bij de KNVB. Ik gok 2 (oefen)wedstrijden.
Die Simon zal wel een contract krijgen met zijn 2 assists en een doelpunt. Aardig snel ventje. Best slimme loopacties ook. Dat Sparta is trouwens wel droef zeg. Heb geen fatsoenlijke aanval gezien, zelfs niet tegen 10 man.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Arjen Robben heeft geen spijt van z'n deelname aan het WK, ook al kwam hij er geblesseerd van terug, zo stelt de bijna herstelde aanvaller van Bayern München is een exclusief interview met de NOS.
Tegenover NOS-verslaggever Jan Roelfs was de snelle buitenspeler duidelijk in zijn oordeel over de prestatie van Oranje in Zuid-Afrika.
"We hebben een fantastisch WK gespeeld. Alleen de nasleep was vervelend", aldus Robben, die niet wist waar het mis was gegaan.
Blessure
Dat hij de blessure opgelopen had op een beachvoetbaltoernooi, verwees hij naar het land der fabelen. "Als je iemand kunt vinden die mij daar heeft zien spelen, dan ben je een grote. "
Ook het bericht dat zijn vader kritiek had op fysiotherapeut Dick van Toorn was niet waar. "Er worden veel leugens verteld. De journalist die dat bracht, heeft zijn excuses al gemaakt."
Bron: NOS Sport - Robben: "Geen spijt van het WK"
Het lijkt mij verdomd lastig om nu speler te zijn, aangezien je al je woorden moet afwegen. Maar ik weet zeker dat hij denkt dat zijn Duitse spelersarts uit zijn nek lult en dat het een financieel spelletje is.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Van Beukering trouwens wel gescoort, en die Simon doet het goed.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Simon
debuut en goal! 2 keer assist.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rijkaard zal wel op de bank zitten bij Liverpool komend weekend.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
'Man United gaat spelers zonder werkvergunning bij FC Twente stallen'
Woensdag, 5 januari 2011 om 21:12
FC Twente gaat samenwerken met Manchester United, zo meldt RTV Oost. De regerend landskampioen van Nederland krijgt daardoor volgens de regionale omroep spelers die bij de ploeg van trainer Sir Alex Ferguson niet aan de slag kunnen. De Enschedeërs zelf maken nog geen melding van het bericht.
De bedoeling is dat spelers die Manchester United onder contract neemt, maar nog geen werkvergunning kunnen krijgen bij FC Twente gaan spelen. In Engeland is het verkrijgen van een werkvergunning een stuk lastiger dan in Nederland. Zo moet een speler bijvoorbeeld 75% van de interlands van zijn vaderland in de afgelopen twee jaar hebben gespeeld of een 'exceptioneel' talent zijn.
De afgelopen jaren werden diverse spelers door de Engelse topclubs in het buitenland gestald. Slobodan Rajkovic is daar een goed voorbeeld van. De 21-jarige verdediger, officieel eigendom van Chelsea, speelde eerst een seizoen bij PSV op huurbasis en daarna twee seizoenen bij Twente. Nu is de viervoudig international aan Vitesse uitgeleend. (Voetbalzone)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is Castaignos nu geschorst voor Ajax-uit? Een trap in het gezicht (Sjon de Wolf: "Ik kan zo niet zien waar ie rood voor krijgt"
Lijkt mij wel. Die hoor je gewoon te schorsen voor de competitie. Idioot, gaat nergens over natuurlijk. idioot.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Als het zo blijft kunnen Hodgson en Ancelotti wel inpakken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
ja, gaat lekker. Newcastle heeft het ook goed naar zijn zin. Wie was Carroll ook alweer?
.
Arsenal - City sterft steeds meer af.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Ik kom net pas binnen vallen door studie. Was het wat?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik vind het zo onzin dat je door oefenwedstrijden geschorst kunt worden voor wedstrijden in de competitie. Ik heb het niet gezien, was de overtreding héél erg?
Die Simon zal wel een contract krijgen met zijn 2 assists en een doelpunt. Aardig snel ventje. Best slimme loopacties ook. Dat Sparta is trouwens wel droef zeg. Heb geen fatsoenlijke aanval gezien, zelfs niet tegen 10 man.
Mooi om te horen. Denk wel dat Simon wat kan worden, net als Khizhnichenko. Maar dat zullen we wel zien in de 2e competitiehelft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het begon goed, voor de neutrale en Arsenal fans. Veel pech ook voor Arsenal (2 x paal in 5 seconden ook) maar het niveau wordt steeds slechter eigenlijk. Eerste helft was goed, tweede helft niet. Als een ploeg had moeten winnen was het Arsenal.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
'Man United gaat spelers zonder werkvergunning bij FC Twente stallen'
Woensdag, 5 januari 2011 om 21:12
FC Twente gaat samenwerken met Manchester United, zo meldt RTV Oost. De regerend landskampioen van Nederland krijgt daardoor volgens de regionale omroep spelers die bij de ploeg van trainer Sir Alex Ferguson niet aan de slag kunnen. De Enschedeërs zelf maken nog geen melding van het bericht.
De bedoeling is dat spelers die Manchester United onder contract neemt, maar nog geen werkvergunning kunnen krijgen bij FC Twente gaan spelen. In Engeland is het verkrijgen van een werkvergunning een stuk lastiger dan in Nederland. Zo moet een speler bijvoorbeeld 75% van de interlands van zijn vaderland in de afgelopen twee jaar hebben gespeeld of een 'exceptioneel' talent zijn.
De afgelopen jaren werden diverse spelers door de Engelse topclubs in het buitenland gestald. Slobodan Rajkovic is daar een goed voorbeeld van. De 21-jarige verdediger, officieel eigendom van Chelsea, speelde eerst een seizoen bij PSV op huurbasis en daarna twee seizoenen bij Twente. Nu is de viervoudig international aan Vitesse uitgeleend. (Voetbalzone)
Niet verkeerd. hoor. Nu Inter nog met Feyenoord. Het enige (grote) nadeel is, dat de talenten van Man. United de ontwikkeling in de weg kan staan voor de eigen talenten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit soort acties mogen van mij wel consequenties hebben in de competitie.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Godverdomme kut NOS. Had effe gewaarschuwd dat ze de gemiste kans van Robben in de WK finale gingen laten zien in dat interview
Dan had ik gezapt...
PS: Castagnois
De enige spits met talent mist nu ook nog eens de Klassieker door rood in een oefenpotje. Hehe.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beetje jammer dat Sagna en Zabaleta er af moeten.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Ja nergens voor nodig. Jammer van de 2x paal. Ik ga zo wel even Match of the Day kijken. Klote United weer lachende derde.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Everton 2-1 voor op de Spurs. Mooie club, Everton maar ik had liever de Spurs. Hoop stiekem dat ze de titel pakken, maar das onmogelijk.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Niet verkeerd. hoor. Nu Inter nog met Feyenoord. Het enige (grote) nadeel is, dat de talenten van Man. United de ontwikkeling in de weg kan staan voor de eigen talenten.
Dat zou kunnen en idd minder zijn. Maar als ze talenten als een Alex toendertijd bij PSV hier een tijdje willen stallen dan vind ik het niet erg. Schijnt dat Joop Munsterman en een delegatie van Twente waaronder scouts, samen met een Man U delegatie talenten in Zuid Amerika hebben bekeken vorige maand.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ja nergens voor nodig. Jammer van de 2x paal. Ik ga zo wel even Match of the Day kijken. Klote United weer lachende derde.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dit soort acties mogen van mij wel consequenties hebben in de competitie.
(embed)
Kom op zeg zo erg was dat toch niet? Hij geeft een schopje. Zou ik ook doen als er iemand zo boven op me valt.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Nja kan niet oordelen, te weinig gezien, maar City 0x op goal geschoten. Sjesus das pas boring boring.
Chelsea 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gewoon terrecht rood van Castagnois als ik de beelden zie.
Wat me wel opvalt...Gabri kreeg een jaar of 2 terug ook eens rood in een oefenpot van Ajax. Hij werd voor een paar oefenduels geschorst.
Ik ken de regels niet, maar deze jongen schijnt nu de Klassieker te missen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het si wel rood, maar wel rood light. Niet iets wat je zou moeten doortrekken naar de competitie. Zou belachelijk zijn.
Wel fijn dat hij dit leer momentje in deze wedstrijd heeft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.