- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Gelukkig maakt Gil Swerts wel een nieuwe doorstart. Ik wil Feyenoord hierbij dan ook van harte feliciteren met het aantrekken van deze topspeler 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Heeft het bij AZ toch lange tijd meer dan aardig gedaan. En alles beter dan Leerdam rechtsback, toch?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Was inderdaad een goede bij AZ, met de nadruk op was. Echt triest voor Feyenoord dat zelfs Swerts een versterking is 
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Was inderdaad een goede bij AZ, met de nadruk op was. Echt triest voor Feyenoord dat zelfs Swerts een versterking is
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Swerts is goed genoeg voor de Jupiler League 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Gelukkig maakt Gil Swerts wel een nieuwe doorstart. Ik wil Feyenoord hierbij dan ook van harte feliciteren met het aantrekken van deze topspeler
Hij is wel later kampioen geworden dan de hele ajax-selectie bij elkaar, op de Zeeuw na. 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Jij snapt het niet he. Atouba en Mido zouden voor Feyenoord wel een versterking zijn ja, voor Ajax totaal niet. Zijn gewoon gekocht door Jol zodat hij er wat geld aan kon verdienen, niet meer niet minder. Feyenoord-supporters zijn nou blij dat Swerts er is, ik zat nou niet echt te glimlachen toen ik hoorde dat de 100 kilo wegende Mido bij Ajax ging spelen...
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Hij is wel later kampioen geworden dan de hele ajax-selectie bij elkaar, op de Zeeuw na.
El Hamdaoui??? 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Speelt die nog bij Ajax dan?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Jij snapt het niet he. Atouba en Mido zouden voor Feyenoord wel een versterking zijn ja, voor Ajax totaal niet. Zijn gewoon gekocht door Jol zodat hij er wat geld aan kon verdienen, niet meer niet minder. Feyenoord-supporters zijn nou blij dat Swerts er is, ik zat nou niet echt te glimlachen toen ik hoorde dat de 100 kilo wegende Mido bij Ajax ging spelen...
Geloof je het echt zelf dat Mido een versterking voor Feyenoord zou zijn? Hou toch op...
Kun je nog beter met een geblesseerde Tomasson spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mido zou wel een versterking zijn voor Feyenoord, samen met Jhonny in de spits
. Ik zie 'm zo de winnende maken in de ArenA
.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Koevermans zou een versterking zijn voor Feyenoord, jammer dat Reis gebleseerd raakte.
Niet voor Ajax overigens. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Koevermans zou een versterking zijn voor feyenoord, jammer dat Reis gebleseerd raakte.
Voordat Reis geblesseerd raakte, had Koevermans al besloten bij PSV te blijven.
Maar inderdaad, Koevermans zou zeker een verterking geweest zijn (voor Ajax ook).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ben blij met Swerts. Of hij goed of slecht is hangt van z'n vorm af en we zitten gewoon slecht in de fitte verdedigers en de 21-plussers. Verder is het wel een harde werker. Die kunnen we ook goed gebruiken. Misschien brengt die wel net dat stukje balans in het team.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Voordat Reis geblesseerd raakte, had Koevermans al besloten bij PSV te blijven.
Zag laatst een intervieuw daar was ie niet zo happy.
(voor Ajax ook).
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ik ben blij met Swerts. Of hij goed of slecht is hangt van z'n vorm af en we zitten gewoon slecht in de fitte verdedigers en de 21-plussers. Verder is het wel een harde werker. Die kunnen we ook goed gebruiken. Misschien brengt die wel net dat stukje balans in het team.
Volgens mij heeft Willem 2 ook nog een paar goede verdedigers lopen. Nog eentje erbij en de balans is perfect in het elftal.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Jhon van Beukering was volgens mij ook een verbetering voor Feyenoord volgens een aantal hiero. Kom op zeg, dit zijn toch geen spelers die een club als Feyenoord naar een hoger plan tillen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gaat niet om een hoger plan, gaat er om dat we dit seizoen zonder nog meer schade doorkomen. Het moge duidelijk zijn dat die spelers niet voor de toekomst zijn gehaald.... Dat hogere plan kunnen we pas na volgend seizoen aan gaan werken als we weer iets mogen (en kunnen) kopen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Laat ik het zo zeggen, ze voegen geen reet toe. Behalve extra salarisposten. Dan kan je het beter met jeugdspelers doen, die zijn net zo slecht 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Daar hebben we er genoeg van. Je moet ook wat oudere spelers hebben, dat is waarom het team vol talent zo slecht presteert. En De Vrij is geblesseerd.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Moet ook oudere spelers hebben die er wat van kunnen. Met spelers als de Cler in je elftal heb je alsnog niets aan die leeftijd 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Jhon van Beukering was volgens mij ook een verbetering voor Feyenoord volgens een aantal hiero. Kom op zeg, dit zijn toch geen spelers die een club als Feyenoord naar een hoger plan tillen.
Volgens wie dan?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Misschien Naomi Watts, moet haast wel 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, en vind ik nog steeds. Al heb ik 'm nooit een versterking voor de basis genoemd, maar voor de breedte. Want Na Luc hebben we niks voor de spits positie.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Mja ook voor de breedte, die beelden van hem vond ik nog lomper dan die van Mido. Eruit gesprint worden terwijl je een dikke voorsprong van 20 meter hebt 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je wilt niet weten hoe fysiek hij er nu voor staat na de feestdagen
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
En dan gaan ze ook nog is op de centen van de supporters teren door lekker in het zonnetje ergens in het midden-oosten te gaan liggen deze week. Heel sympathiek allemaal daar!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Teren gewoon op de centjes van Pim hoor
.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Ben best blij met Swerts. Iemand Sparta-Feyenoord aan het kijken want daar is Leerdam weer niet overtuigend. Indi mag er trouwens ook wel eens wat minder hard inkomen. Veroorzaakte weer een penalty tegen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.