- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Lekker belangrijk. Hij is wel een geliefde Real-man.
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lekker belangrijk. Hij is wel een geliefde Real-man.
.
Als Barcelona hem morgen als trainer zou vragen, dan is hij overmorgen daar de nieuwe coach. Kijken hoe geliefd hij dan nog in Madrid is.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Dat zie ik a) niet gebeuren en b) is hij dan voor altijd een boerelul.
Maar verder lijkt het me zinloos om daar over te speculeren.
Het is ook niet alsof ie Di Stefano statuur heeft of zo, maar toch heeft hij nog veel vrienden en fans in Madrid. Meer dan bvb Hiddink.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laten we vooral hopen dat hij zijn dikke sigaar er zo diep bij Real heeft ingestoken, dat als hij 'm er weer uithaalt ze wat spelers onze kant op poepen. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
De selectie is momenteel bijzonder smal dus hooguit wat spelers uit Real B of zo...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is ook niet alsof ie Di Stefano statuur heeft of zo, maar toch heeft hij nog veel vrienden en fans in Madrid.
O nee hoor, ik zie Leo direct tekenen en na zijn vertrek roepen dat hij Barca (of Real) de mooiste club ter wereld vind, afhankelijk wie (welk medium) het hem vraagt..... Hij is gewoon een goed politicus.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het is ook niet alsof ie Di Stefano statuur heeft of zo, maar toch heeft hij nog veel vrienden en fans in Madrid. Meer dan bvb Hiddink.
Zoiets heeft hij dus precies in Nederland gedaan, dus is hij voor altijd een boerelul. 
Toen hij trainer van Feyenoord werd eind 1997, geloofde ik hem nog, dat hij thuis was. Maar als je dan later weer naar Ajax gaat... 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Net zoals ene Ahmed Hossam die zich 125% zou gaan inzette voor Ajax waarnaar hij d.m.v. een brief vertrekt. Bah, wat ben ik blij dat hij weg is 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laten we vooral hopen dat hij zijn dikke sigaar er zo diep bij Real heeft ingestoken, dat als hij 'm er weer uithaalt ze wat spelers onze kant op poepen.
Alsjeblieft niet zeg. Lever ik per direct mijn SK in
.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
05/01/2011 14:00
Usain Bolt, de Jamaicaanse wereldrecordhouder op de 100 en 200 meter hardlopen, ziet zichzelf in 2016 deel uitmaken van de selectie van Manchester United. 'Ik zou graag profvoetballer zijn.'
In Engelse media is te lezen dat de olympisch- en wereldkampioen nog vijf jaar zal sprinten en dan een poging als voetballer zal wagen. 'Als ik mijn olympische titel verdedig en nieuwe records neerzet, ben ik een legende. Dat moet voor 2016 gebeuren, want dan stop ik met hardlopen', aldus de Jamaicaan.
'Ik zou graag profvoetballer in Europa willen worden', geeft Bolt zijn gewenste vervolgstappen prijs. 'Misschien wel bij Manchester United. De sprinter heeft al helder voor ogen hoe hij tot zijn recht komt op het veld. 'Ik ben een aanvaller als Samuel Eto'o. 'Hij is sterker, maar qua speelstijl zijn we dezelfde types.'
Wat overschat die jongen zich toch 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik zie Bolt al sprinten, terwijl hij de bal vergeet. Doet me denken aan die aflevering van All Stars met die negert die alleen hard kan rennen en telkens het veld uit rende.
merijn82
-
- 1933 berichten
- 461 stemmen
Misschien is Bolt wat voor Feyenoord, Rico? Goede vervanger voor Van der Burgerking? Ik bedoel, die is toch nooit als eerste bij de bal en Bolt wel. Moet hij even intensief op afwerken trainen en hoppa, nieuwe topspits! 
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Sar schiet de bal gewoon ver uit. Bolt gaat in de startblokhouding staan op de middenlijn en pats, sprint naar de 16 en schiet hem snoerhard 20 meter over.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ajax
.
niveautje weer.
Hahaha, ach Bolt, als hij stiekem de bal aan zijn schoen zou kunnen tapen was hij van meerwaarde geweest, anders rent hij alleen maar de bal voorbij.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Bolt had ook al eens dart ambities geloof ik 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Misschien is Bolt wat voor Feyenoord, Rico? Goede vervanger voor Van der Burgerking? Ik bedoel, die is toch nooit als eerste bij de bal en Bolt wel. Moet hij even intensief op afwerken trainen en hoppa, nieuwe topspits!
Denk wel dat hij beter is dan van der Burgerking, inderdaad.
Ik zal Leo, de oer-Feyenoorder, eens sms-en.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
VoetbalPrimeur - Elke dag actueel voetbalnieuws
Had dit niet achter haar gezocht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel leuk die aspiraties van Bolt. Ik voel iets soortgelijks opkomen als Michael Jordan die gaat honkballen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
VoetbalPrimeur - Elke dag actueel voetbalnieuws
Had dit niet achter haar gezocht.
Net echt, haha.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ajax
.
niveautje weer. 
Nu doe ik een typische kos-reactie
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Rouwstoet Moulijn over Coolsingel
De rouwstoet van Feyenoordlegende Coen Moulijn trekt zaterdag over de Coolsingel. Daar wordt supporters de gelegenheid geboden een erehaag te vormen.
(Novum) - De rouwstoet van de dinsdag overleden Feyenoord-legende Coen Moulijn trekt zaterdag over de Coolsingel. Daar wordt supporters de gelegenheid geboden een erehaag te vormen voor de oud-linksbuiten. Dat meldt de club op zijn website. De uitvaart van Moulijn, die alleen toegankelijk is voor genodigden, vindt aan het einde van de middag plaats bij het Rotterdamse uitvaartcentrum Hofwijk.
Vanaf 13.00 uur is er een besloten herdenkingsdienst in het Maasgebouw bij de Kuip. Voor fans is er de gelegenheid in een van de zalen van de Kuip beelden van de dienst te bekijken. Rond 14.45 uur vertrekt de rouwstoet vanaf het stadion. Onderweg is er voor supporters gelegenheid om bij het standbeeld van Moulijn voor het stadion en op de Coolsingel een erehaag te vormen. De exacte route van de rouwstoet is niet bekendgemaakt.
In het Maasgebouw ligt ook een condoleanceregister voor Moulijn. Feyenoord accepteert ook condoleances per e-mail. De selectie van Feyenoord is zaterdag niet aanwezig, de spelers vertrekken vrijdag op trainingskamp naar Oman.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Op naar de Leidschestraat en de Kalverstraat! 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Monopoly grapje 
Coronel is weer meer met zijn eigen hachje bezig dan met het club belang.
nieuws Door: Redactie op 5 jan 2011
De vernieuwde ledenraad en het bestuur van Ajax staan al na hun eerste vergadering voor een probleem. De bijeenkomst leidde namelijk tot een serieus verschil van inzicht, aldus De Telegraaf. Beide partijen willen vooralsnog niet wijken. Daarom komt het onderwerp ook de volgende ledenraadsvergadering aan de orde.
Commissies
De ledenraad wil volgens de krant van wakker Nederland drie onafhankelijke commissies: techniek, financiën, structuur & cultuur. Dit om het laatst gevoerde beleid te beoordelen en om een zekere zeggenschap te krijgen en verantwoordelijkheid te dragen voor toekomstig beleid.
Bestuursvoorzitter Uri Coronel ziet het voorstel echter niet zitten, meldt de krant. De voorzitter heeft een stuk minder invloed voor de ledenraad in gedachten. Hij wil niet verdergaan dan klankbordgroepen vanuit de ledenraad. Zij kunnen advies geven aan beleidsbepalers, die daar vrijblijvend gebruik van kunnen maken.
Coronel stelt daarnaast voor om de zogenaamde klankbordgroepen te laten leiden door directieleden en commissarissen. Met zo'n structuur verandert er niets aan de huidige situatie. De meerderheid van de ledenraad lijkt dit dan ook niet te accepteren. In de volgende vergadering wordt het onderwerp opnieuw besproken.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Dick van Toorn is dinsdag getroffen door een licht hartinfarct. De Rotterdamse fysiotherapeut, die elke dinsdagavond met een aantal vrienden fitnesst, werd na afloop van de sportavond onwel.
In zijn team spelen enkele artsen die onmiddellijk alarm sloegen en ervoor zorgden dat de 78-jarige Van Toorn in het ziekenhuis werd opgenomen, waar hij meteen werd gedotterd.
Inmiddels is de situatie van de man die Arjen Robben in recordtijd fit kreeg voor het WK, redelijk stabiel. Van Toorn hoopt over enkele dagen naar huis te kunnen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.