• 16.389 nieuwsartikelen
  • 180.148 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.598 acteurs
  • 199.691 gebruikers
  • 9.420.314 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Die jongens en trainers zijn naar buiten toe het gezicht van je club. En vind het wel degelijk een kwestie van fatsoen. De grootste Feyenoord ooit (misschien Van Hanegem) overlijdt. Dan hoor je als club alles te laten vallen en te laten zien wat die man voor de club heeft betekend.

Het gaat er ook helemaal niet wat de buitenwacht ervan vindt. Het gaat erom hoe de verhoudingen binnen Feyenoord waren. Ik vind het maar onzin maar goed. Ik schat de indicatie van Beenhakker wat deze situatie betreft wel wat hoger in. Best raar dat buitenstaanders hun mening gaan geven alsof ze iets weten hoe de verhoudingen precies liggen binnen Feyenoord met de familie Moulijn.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Best een goede speler hoor, zeker voor dit Feyenoord. Had nooit zoveel problemen met hem, hij was alleen een groentje toen. Tenminste lang niet zo genant als Östlund destijds .

Ik heb me nog minder geërgd aan die baardaap dan aan die Swerst met z'n O-benen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Swerts

Nja, het zal voor jullie een versterking zijn

Oja, de loseraward 2011 is alvast gereserveerd voor Mido

Vieze rat dat ie is.

Mido verdwenen per brief - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, tenminste weer iemand van boven de 21.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, tenminste weer iemand van boven de 21.

Bedoel je nu IQ? Swerts is een Belg hoor

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Hij bedoelde, denk ik, dat Swerts meer dan 21 hoedjes heeft.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het gaat er ook helemaal niet wat de buitenwacht ervan vindt. Het gaat erom hoe de verhoudingen binnen Feyenoord waren. Ik vind het maar onzin maar goed. Ik schat de indicatie van Beenhakker wat deze situatie betreft wel wat hoger in. Best raar dat buitenstaanders hun mening gaan geven alsof ze iets weten hoe de verhoudingen precies liggen binnen Feyenoord met de familie Moulijn.

Sommige zaken zijn belangrijker dan voetbal. Zelfs bij een voetbalclub. En die verhoudingen doen er wat mij betreft niet toe. Als zo'n icoon overlijdt ben je bij de begrafenis aanwezig als selectie.

En met alle respect maar ik vermoed dat in deze de gemiddelde Feyenoord supporter net zozeer een buitenstaander is dan ieder ander. Ik ben in ieder geval ook niet op de hoogte van de verhoudingen tussen PSV en de familie van Willy van Kuijlen als PSV supporter.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Sommige zaken zijn belangrijker dan voetbal. Zelfs bij een voetbalclub. En die verhoudingen doen er wat mij betreft niet toe. Als zo'n icoon overlijdt ben je bij de begrafenis aanwezig als selectie.

Wat een onzin zeg..... Je bent een professioneel bedrijf en je gaat er geen trainingskamp voor afblazen, zeker niet als je er zo slecht voor staat financieel en sportief. Maar als jij de charter wilt betalen, gaan ze wel een dagje later weg.... Lijkt me ook veel belangrijker dat de selectiespelers uit 1970 erbij zijn, dan de huidige.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

Als zo'n icoon overlijdt ben je bij de begrafenis aanwezig als selectie.

Besloten kring, en bovendien was alleen Been uitgenodigd hoor. Je kan niet zomaar op komen dagen mocht je dat soms denken.

En met alle respect maar ik vermoed dat in deze de gemiddelde Feyenoord supporter net zozeer een buitenstaander is dan ieder ander. Ik ben in ieder geval ook niet op de hoogte van de verhoudingen tussen PSV en de familie van Willy van Kuijlen als PSV supporter.

Ik ken dan ook wel wat mensen intern (die dit dus ook bevestigen), bovendien strooi ik niet met teksten als respectloos en onfatsoenlijk. Ik oordeel niet. Er zullen genoeg genodigde mensen van Feyenoord aanwezig zijn.

edit: en wat Reinbo zegt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jammer dat Ronaldinho naar Brazilie vertrekt. Altijd een lust voor het oog. Niet zo goed als jaren geleden maar nog steeds één van de meest sierlijke voetballers die er rondlopen. Ronaldinho is een kunstenaar, één van mijn favoriete voetballers of all time. Jammer.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Reinbo schreef:

zeker niet als je er zo slecht voor staat financieel en sportief. Maar als jij de charter wilt betalen, gaan ze wel een dagje later weg....

Als het financieel allemaal zo dramatisch is moet je natuurlijk uberhaupt niet het vliegtuig voor een trainingskamp pakken maar lekker in Nederland blijven.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Naomi Watts schreef:

Besloten kring, en bovendien was alleen Been uitgenodigd hoor. Je kan niet zomaar op komen dagen mocht je dat soms denken.

Bedoelde natuurlijk die herdenkingsbijeenkomst. Mijn fout.

Naomi Watts schreef:

Ik ken dan ook wel wat mensen intern (die dit dus ook bevestigen), bovendien strooi ik niet met teksten als respectloos en onfatsoenlijk. Ik oordeel niet. Er zullen genoeg genodigde mensen van Feyenoord aanwezig zijn.

Dat neem ik dan maar van je aan. Het verandert echter niets aan mijn mening dat je bij een afscheid van een dergelijke grootheid aanwezig hoort te zijn. En over niet oordelen gesproken. Ik weet niet wie het over respectloos heeft maar ik was het in ieder geval niet. Onfatsoenlijk heb ik overigens ook nooit gezegd maar dat ik het een kwestie van fatsoen vindt dat je daar aanwezig bent. Tussen kwestie van fatsoen en onfatsoenlijk zit wat mij betreft ook nog wel iets in.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat moet Feyenoord eigenlijk in Oman? Spelen ze daar lucreatieve potjes ofzo? Je kan ook wat dichter bij huis gaan trainen lijkt me?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Feyenoord kon de annuleringsverzekering niet betalen, denk ik.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ik neem aan dat zoiets als Oman door de sponsor is geregeld.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Jammer dat Ronaldinho naar Brazilie vertrekt. Altijd een lust voor het oog. Niet zo goed als jaren geleden maar nog steeds één van de meest sierlijke voetballers die er rondlopen. Ronaldinho is een kunstenaar, één van mijn favoriete voetballers of all time. Jammer.

Inderdaad heel jammer. Heeft een paar jaar in Barcelona aan de échte top gestaan. Fabuleuze techniek combineren met rendement, het is weinig gegeven.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat moet Feyenoord eigenlijk in Oman? Spelen ze daar lucreatieve potjes ofzo? Je kan ook wat dichter bij huis gaan trainen lijkt me?

Nee

De Stadionclub heeft geen voorkeur, maar wil de kosten graag zoveel mogelijk drukken, al zijn volgens woordvoerder Raymond Salomon de sportieve redenen leidend. "De tijden dat we financieel beter worden van een trainingskamp zijn voorbij", zo vertelde hij.

Maar blijkbaar kent die Blokland daar mensen en is er een haven in Oman die Feyenoord heeft uitgenodigd. Dus kosten zullen wel enigzins gedrukt worden. Al denk ik nog steeds dat je je prima in Nederland kunt voorbereiden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Als het financieel allemaal zo dramatisch is moet je natuurlijk uberhaupt niet het vliegtuig voor een trainingskamp pakken maar lekker in Nederland blijven.

Je hebt gelijk hoor. (Al ga je wel voorbij aan zaken als teambuilding, zinnen verzetten, zakelijke afspraken. e.d.)

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Al denk ik nog steeds dat je je prima in Nederland kunt voorbereiden.

Feyenoord heeft geen veldverwaming he. Dus in hun geval wordt het lastig. Ajax bv zou het kunnen, zeker ook omdat ze in een overdekte ArenA kunnen trainen. Maar Ajax speelt wel weer commerciele interessante duels tegen HSV en Galatasaray die geld opleveren.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Real gaat blijkbaar geen nieuwe spits halen. Opmerkelijk, al ben ik eigenlijk (vooralsnog) niet zo ontevreden met deze beslissing.

Kaka wel weer terug in de selectie. .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Reinbo schreef:

Je hebt gelijk hoor. (Al ga je wel voorbij aan zaken als teambuilding, zinnen verzetten, zakelijke afspraken. e.d.)

Ik heb mijn ernstige twijfels over het nut van die dingen. Ook VVV gaat altijd op trainingskamp naar Belek in Turkije. Nu gaat daar altijd een collega van onze sportredactie daarmee heen en het blijkt dat die jongens daar inderdaad vooral hun zinnen verzetten en verder wat in het hotel rondhangen. Ik zie de toegevoegde waarde daar niet zo van in. Sowieso vind ik teambuilding en zinnen verzetten maar nietszeggende termen die nauwelijks te meten zijn en die na 6 maanden competitie met een weekje Oman of Belek ook echt niet ineens veranderen. Dat zakelijke aspect kan ik dan weer niet over oordelen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De kater van de dramatische seizoenstart gaat VVV-Venlo in Belek zeker niet wegspoelen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Do you follow Real Madrid from the Netherlands?

I am Real Madrid’s number 1 fan in the Netherlands. I worked here four years and I can say they were the best in the 45 years I’ve been in this crazy world of football. Real Madrid is the greatest club in the world

Leo vind elke club waar hij over praat de beste en mooiste club in de wereld. Was Feyenoord dat niet voor hem?

Jesus wat een kontelikkerij richting de Real fans op die site zeg. Zoekt Leo een nieuw baantje ofzo?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij hoopt op spelers denk ik .

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Leo heeft gewoon gelijk, niks mis mee hoor. .

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ja joh, daar word je toch gek van, van zo'n man? Totaal ongeloofwaardig. Natuurlijk heeft hij, vanuit zijn roots, gevoelens voor Feyenoord. Maar dan ga je niet naar Ajax. Voor mij is Don Leo dan ook geen Feyenoorder. Gewoon een zakenman, ook al kan hij meer verdienen dan hij nu bij Feyenoord doet.

Hij is een professionele clown, met een sigaar die niet klapt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ja joh, daar word je toch gek van, van zo'n man? Totaal ongeloofwaardig. Natuurlijk heeft hij, vanuit zijn roots, gevoelens voor Feyenoord. Maar dan ga je niet naar Ajax. Voor mij is Don Leo dan ook geen Feyenoorder. Gewoon een zakenman, ook al kan hij meer verdienen dan hij nu bij Feyenoord doet.

Hij is een professionele clown, met een sigaar die niet klapt.

De man is 2x trainer en 1x TD bij Ajax geweest. Die heeft onderhand meer jaren bij Ajax dan bij Feyenoord liggen

Ik zie Leo ook niet als een echte Feyenoord man. Meer een wereldburger. Door niemand gehaat en hij kan overal heen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Zo zie ik hem ook. Opgegroeid in Rotterdam, maar hij is gewoon een prostitue in de voetbalwereld. Niks mis mee, maar ga niet continue lopen verkondigen dat Feyenoord zijn club is, of Real Madrid, en dan weer naar Ajax gaan.

Het is Wim Jansen vergeven (na ja, meer vergeten), maar Don Leo is gewoon geen echte Feyenoorder.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.