• 16.383 nieuwsartikelen
  • 180.146 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.597 acteurs
  • 199.691 gebruikers
  • 9.420.291 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Hele goede column van Nico Dijkshoorn

Mooie column, enig verschil is wel dat Hamlap amper 20 wedstrijden voor Ajax heeft gespeeld en de miljoenenaankoop van dit seizoen is

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nee, FC Knudde vind ik weer erg leuk

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Is toch geniaal!

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ik snap de humor er echt niet van, krijg hier niet eens een glimlach bij als ik eerlijk mag zijn. Ik houd van simpele/flauwe humor. Maar ik vind dit echt plaatjes voor kinderen uit groep 8

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hehe ik vind het elke keer bijna heerlijk.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Vind ze ook vaak grappig. Alleen ik vind de eerste niet grappig de laatste met Van Beukering dan weer wel

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ja, maar die liggen net zo erg voor de hand als die grappen die A&L afkraakt uit het wereldje(alleen die hebben wel creativiteit ). Oeh, grappen over Jhon zijn gewicht. Woeptiedoooo.

Alleen snap de grap gewoon niet als er staat dat hij wilt spelen als Barcelona en dan sprinten zegt tegen Jhon. Dat is gewoon niet grappig....waar is de clou van de grap? Zit niet echt creativiteit in.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Knudde's grappen zijn flauw, maar wel met een knipoog. Zon Beukering grap is gewoon leuk weergegeven. Hij had er een tijd terug ook een stel over Jol en Mido, ook grappig.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ja, maar zeg nou niet dat die inkoppertjes over hun gewicht inhoudelijk beter zijn dan de grappen uit het wereldje Of vind jij dat wel?

Dit is overigens mijn humor, een klassieker(en offtopic):

http://www.duckman.nl/wp-content/uploads/Alle-hoeken-van-de-kamer.jpg

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Zoiets als Dirkjan humor. (heb album 11 hier liggen, hilarisch!)

Zowel met de Mido als de Van Beukering grappen trek je geen volle zalen. Enkel de plaatjes van Fc Knudde zijn leuk getekend, maar de grap is dan weer dramatisch.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Dirkjan is ook hilarisch, heb 4 albums liggen hier. Al zijn het wel wat ouderen, maar die zijn ook 100 maal leuker dan die uit het laatste jaar die niet grappig meer zijn. Maar voor de rest, vooral die oude Dirkjans zijn echt meesterlijk grappig, ongeëvenaard. Shit ik dwaal af

Maar anyway, wel jammer dat de Boer al die b-spelers uit de selectie wipt en zorgt dat ze vertrekken. Hoe kunnen we dan nog grappen over ze maken op Moviemeter?

Gelukkig hebben we Feyenoord altijd nog

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik heb alle DirkJan albums die er ooit zijn uitgekomen in mijn bezit. Knudde lijkt qua humor ook wel op Dirkjan.

Weet nog dat er bij DJ eens een stipt was dat hij Graaf Dirkula was en dat vampierjager van Helsing voor de deur stond om hem dood te maken. Moest ie weggaan omdat Nederland-Letland op tv was

Mij kan je dan opvegen met zulke grappen

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Nouja, ik lig vooral op de vloer met grappen als badvinders, hangjongeren, behangjongeren, ik wil een tattoo van een aap, ik wil een vrouw op mn rug(in de tattooshop), kappertjes op mijn pizza. Allemaal letterlijk nemen en je kan ze al inbeelden hier Dat zijn echt epic jokes van DirkJan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Het nieuwste album van afgelopen november kent zangjongeren, voor bij je lijstje

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Wat is Man. Utd toch buitengewoon saai.

Sinds Keane, Beckham en eigenlijk al Cantona is er echt geen hol meer aan.

Nou vooruit, wat lichtpuntjes met C. Ronaldo.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

kos schreef:

Wat is Man. Utd toch buitengewoon saai.

Sinds Keane, Beckham en eigenlijk al Cantona is er echt geen hol meer aan.

Nou vooruit, wat lichtpuntjes met C. Ronaldo.

Nani ???

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Bwah, momentenvoetballertje maar ik bedoel meer dat niemand die ploeg meer een gezicht geeft.

Ik dacht missch. Rooney maar die kan dat ook al niet. Alleen maar saaie lui.

Komop, welke supporter van een topclub wil nou een middenveld met Park en Carrick . En van die saaie gastjes als O'Shea, Fletcher, Hargreaves .

Dat flappie op z'n 40ste daar de aanvoerder moet zijn zegt genoeg. Boring club.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Jammer dat Berbatov niet echt uit kan blinken in zijn tijd bij Man. United, hoewel hij het dit jaar niet slecht doet met 13 goals uit 14. Maar dat was toch een geweldige voetballer bij Tottenham.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Het is ook niet dat ze slechte spelers of een slecht team hebben, maar gewoon totaal niet boeiend.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik vond ze in het laatste seizoen van C. Ronaldo nog geweldig spelen. Maar je moet het niet met Barcelona gaan vergelijken nee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vind het ook altijd maar een verzameling van kleurloos klootjesvolk. Kutclub ook overigens.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vreemd. Lijkt me een principiële kwestie, maar als het om geld gaat is het opeens wel geoorloofd? . Ja, ter voorbereiding op Ajax stelt niet zoveel voor. We moeten die neuzen gewoon verslaan voor Coen, een grotere eer zal je hem niet kunnen doen.

Nee kwestie van fatsoen. Heeft niets met princicipes te maken. Als het even kan hoor je gewoon je helden te koesteren. Bij een CL of EL wedstrijd is dat niet het geval.

En je competitiestart missen? Mag toch hopen dat een club als Feyenoord nog wel in staat is om in Nederland een trainigsveld speelklaar te krijgen. Daarbij zijn de omstandigheden de komende maanden in Nederland waarschijnlijk vergelijkbaarder met hoe de velden er nu bij liggen dan in een of ander warm oord. Zie geen enkele reden waarom een club zich hier niet zou kunnen voorbereiden op de tweede seizoenshelft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tuurlijk, al heb je op trainingskamp veel meer focus en geen invloeden van buitenaf, wat team building en de velden zijn daar ook wel in betere staat dan in dit land.

Ik snap nog steeds waarom de spelersselectie hiervoor thuis zou moeten blijven. Alsof iedereen die bij Feyenoord werkzaam zijn ook allemaal meegaan . Heeft voor de rest ook weinig met fatsoen te maken maar goed.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Man United En wel weer met 2-1 winnen.

Morgen erop of eronder tegen City. Gunners en Citizens in vorm, verwacht een knaller!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Drenthe mag blijven maar krijgt forse boete

(jhedmedia) Royston Drenthe gaat zijn werkweigering bij Hercules voelen in zijn portemonnee. De neo-international kwam vorige week niet opdagen tijdens de training omdat hij niet zijn volledige salaris ontvangen heeft. Hij keerde dinsdag terug bij de club en had direct een gesprek metvoorzitter Valentin Botella en trainer Esteban Vigo.

Tijdens dit gesprek maakten Botella en Vigo de Nederlander duidelijk dat hij het seizoen gewoon mag afmaken in Alicante, maar dat hij wel disciplinaire maatregelen kan verwachten. Eén daarvan zal sowieso een forse geldboete zijn.

Drenthe is eigendom van Real Madrid en speelt dit seizoen op huurbasis voor Hercules. De 23-jarige speler ontbrak maandag in de wedstrijd tegen Real Mallorca, die Alicante met 3-0 verloor. De fans toonden weinig begrip voor de werkweigering van Drenthe; ze bekladden het stadion met boze kreten over de Nederlander.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Of het bestuur stapt gewoon op, want vroeg of laat zullen toch moeten buigen voor de druk van buitenaf, gok ik.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat lijkt mij ook onvermijdelijk.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

SWERTS KEERT TERUG BIJ FEYENOORD

Gepubliceerd op 05-01-2011 om 11:34:12 Bron: Ad.nl

Gill Swerts keert terug bij Feyenoord. De Belg wordt momenteel medisch gekeurd in De Kuip. In eerste instantie zal Swerts, afkomstig uit de jeugdopleiding van de Rotterdammers, tot het einde van het seizoen tekenen, met een optie voor nog een jaar. Swerts komt over van Az, waar hij niet meer in de plannen van trainer Gertjan Verbeek voorkwam. Ondanks een doorlopende verbintenis, mocht Swerts transfervrij vertrekken uit Noord-Holland.

Feyenoord-coach Mario Been kan Swerts goed gebruiken. In eerste instantie wordt hij als rechtsback ingezet. De 28-jarige verdediger, die ook op het middenveld uit de voeten kan, gaat komende vrijdag al mee op trainingskamp van de Zuid-Hollanders naar Oman.

=====

Tja, wat was ik blij dat hij destijds vertrok bij Feyenoord. Eén van de spelers waar ik me groen en geel aan heb geërgerd. Maar het erge is dat zelf hij nu een versterking is (ten opzichte van Leerdam).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Best een goede speler hoor, zeker voor dit Feyenoord. Had nooit zoveel problemen met hem, hij was alleen een groentje toen. Tenminste lang niet zo genant als Östlund destijds .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Naomi Watts schreef:

Alsof iedereen die bij Feyenoord werkzaam zijn ook allemaal meegaan . Heeft voor de rest ook weinig met fatsoen te maken maar goed.

Die jongens en trainers zijn naar buiten toe het gezicht van je club. En vind het wel degelijk een kwestie van fatsoen. De grootste Feyenoord ooit (misschien Van Hanegem) overlijdt. Dan hoor je als club alles te laten vallen en te laten zien wat die man voor de club heeft betekend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.