- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Darley waarschijnlijk in het doel zondag
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beiden niet op tijd fit. Een keepersprobleem dus, eigenlijk heb je niemand die desnoods in zal kunnen vallen. Al ben ik wel blij dat de beste keeper van Feyenoord eindelijk in het doel staat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Laat ze eerst maar is voor een volle Kuip zorgen, dat is al lastig genoeg met dat "trouwe" Legioen 
Overigens heeft het dus wel gewerkt, de kakkies zijn weer erg gefrustreerd 
Voel een wedstrijdstaking, plus een gepaste straf voor Feyenoord aankomen hehe.
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Haha, grapje zeker? Hij laat constant zijn man lopen, rost ballen in de tweede ring, op zijn beginfase bij Ajax na is hij meer een blok aan het been van AJax. Hij mag blij zijn dat Enoh veel van zijn fouten camoufleerd.
Ben het hier wel mee eens, denk dat hij wel het slechtste moyenne van de Eredivisie heeft met het schieten op doel. Op de Feyenoord aanval na natuurlijk 
Iemand(buiten de Ajaciede) die eindelijk ook inziet dat Enoh best nuttig kan zijn voor Ajax.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De Zeeuw is een ramp de laatste tijd. Een miskloon van Sneijder en Vaartje. Misschien maar ruilen voor Schaars waar ik altijd wat meer in heb gezien.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
De Zeeuw is een ramp de laatste tijd. Een miskloon van Sneijder en Vaartje. Misschien maar ruilen voor Schaars waar ik altijd wat meer in heb gezien.
Zal niet snel die fopduik vergeten in de beker, Tomasson kan er ook wel wat van maar deze was meesterlijk.
de kakkies

Ajax&Filmfreak
-
- 3412 berichten
- 3800 stemmen
Ik vond de Zeeuw tot en met het einde van het vorige seizoen erg goed spelen.
Het is echter sinds hij terug is van het wk huilen met de pet op.
Toch verwacht ik dat hij wel weer op zijn eigen niveau zal komen,vorm is tijdelijk maar klasse heb je of heb je niet.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Zal niet snel die fopduik vergeten in de beker, Tomasson kan er ook wel wat van maar deze was meesterlijk.
Jou noem ik gewoon een Feyenoorder hoor, die Lunatics(wie heeft dit debiele Nickelodeon woord verzonnen?) zijn wel kakkies/kakkerlakken, aangezien zij zich aangesproken voelen 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Oh ach LN zit ik ook regelmatig hoor 
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Klinkt een beetje als de Rotterdamse versie van AFCA.nl
Als ik dat nieuws zo lees en hun uitspraken, best vergelijkbaar qua nieuws.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Is het ook wel.. alleen minder radicaal en beetje old school om het zo te zeggen, alle randzaken over supporters.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Beiden niet op tijd fit. Een keepersprobleem dus, eigenlijk heb je niemand die desnoods in zal kunnen vallen. Al ben ik wel blij dat de beste keeper van Feyenoord eindelijk in het doel staat.
De beste is Rob
hij schijnt tóch te gaan keepen zondag, met liesbreuk 
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Is het ook wel.. alleen minder radicaal en beetje old school om het zo te zeggen, alle randzaken over supporters.
Nou ja, minder radicaal? Er staat gewoon een oproep om spreekkoren te zingen over Vertonghen en een oproep aan de spelers om hem kapot te trappen. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kunnen ze rugnummer 4 dit weekend niet aan de Zeeuw geven 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
FCupdate.nl
Sno kan Ajax-selectie nog niet ontvangen
17 september 2010
Het geplande bezoek van de Ajax-selectie aan Evander Sno is afgeblazen. De 23-jarige Sno is er nog niet aan toe om grote groepen mensen te ontvangen. De visite van de Amsterdamse selectie is nu verplaatst naar volgende week vrijdag.
Afgelopen maandag werd Sno, tijdens een wedstrijd van Jong Ajax tegen Jong Vitesse, getroffen door een hartstilstand. Hij kon ternauwernood gereanimeerd worden en ligt sindsdien in het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Nou ja, minder radicaal? Er staat gewoon een oproep om spreekkoren te zingen over Vertonghen en een oproep aan de spelers om hem kapot te trappen.
Nou nou een oproep aan spelers, alsof die dat lezen. Laten we het maar niet hebben dan over die poster en tshirts. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou die van Sno en "deze jood speelt in ieder geval niet" was toch behoorlijk over de grens
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Zoiets wil ik niet goedpraten natuurlijk, alleen zo stond het er volgens mij niet. Lekkere back up trouwens 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eerst wel maar later is het in ieder geval netter geformuleerd. Nee hoor, ze zijn nog niet zo erg als op AFCA, al vind ik dat radicale AFCA wel grappig, ik zou ook wel een Feyenoordiaanse counterpart willen hebben.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Waarom Zlatan niet geschikt is voor Barca, wat een irritant ventje is dat toch:
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Dacht al flikt ie het nou weer 
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
En El Ahmadi weer in genade aangenomen
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig wel zeg, al sloeg het op zich al nergens op.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Dat en het feit dat Feyenoord echt geen speler van 5 mil. weken op de bank zet.
Jammer van Darley trouwens. Dit zou de ultieme test zijn EN de bevestiging van zijn keeperstalent! Mulder is een nerd zonder uitstraling en met Van Dijk kun je niet verder. Simpel dus. Maarja wij hebben Mario 'Che Guevara ' Been
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard, nu hopen dat Been dit soort grappen even laat. Na de Cler en nu Karim is het wel even genoeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jammer van Darley trouwens. Dit zou de ultieme test zijn EN de bevestiging van zijn keeperstalent! Mulder is een nerd zonder uitstraling en met Van Dijk kun je niet verder. Simpel dus. Maarja wij hebben Mario 'Che Guevara ' Been
.
EIndelijk iemand die het ziet. Darley is een geweldige keeper, van Dijk te oud en Mulder is een onzekere nerd
. En de wedstrijden dat ie keepte maakte die gewoon een goede indruk.
Met een liesblessure gaan keepen
.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Wel trouwens een kleine kanttekening dat het in ieder geval goed is dat Been een jonge keep het vertrouwen geeft. Want met Van Dijk kun je (logischerwijs) niet verder in de toekomst EN ook niet onbelangrijk, hij is op dit moment nog de ultieme stand-in. Na Vermeer misschien de beste van de Eredivisie. En daar komt bij dat Darley de pech heeft 2 keer geblesseerd te zijn geraakt nadat hij het vertrouwen kreeg als 1e keeper en ook nog een rode prent pakte na een nogal wat lompe kamikaze
. Maar idd de wedstrijden die hij keepte; Romero als een jonge hond
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.