- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Maar goed dat het offside gegeven wordt, dat was een epic fail
.
ja die was mooi, dat kan zomaar een Gijp moment worden 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Rutten 
Lekkere enthousiaste knakker is het toch, echte party-animal. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Hehe, ik ben dus niet de enige die doodmoe wordt als Fred Rutten aan het slissen is op tv. Boringgg. Heb die man nog nooit wat interessants horen zeggen. Zon man kan een ploeg niet motiveren denk ik..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Saaie knakker inderdaad, echt totaal geen persoonlijkheid.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
ja die was mooi, dat kan zomaar een Gijp moment worden
Jammer dat ie er niet zat, dat was mooi geweest. Hopen dat ie het nog eens terug haalt maandag.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Jammer dat ie er niet zat, dat was mooi geweest. Hopen dat ie het nog eens terug haalt maandag.
VI is er morgen ook alweer he 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zit Gijp er ook op vrijdag? Dat wist ik niet eens. Thanks
.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Gijpie zit er 2x per week. Morgen ben ik de hele dag niet thuis, dus zaterdagavond ofzo effe VI via Internet kijken. Altijd lachen.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
De middenmoot van Italie stelt ook al niks voor vanavond. Mja, die competitie is al jaren zwak.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3321 stemmen
Saaie knakker inderdaad, echt totaal geen persoonlijkheid.
Lekker boeiend. Het is wel een goede coach.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dat hebben we vorig jaar gezien ja..
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Eens met beide.
Overigens:
Go Dortmund! Dit weekend de kohlenpot-derby EN de klassieker
.
Wereldklasse, die Muller.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Demy de Zeeuw is ongelukkig met zijn wissel van afgelopen woensdag tegen Real Madrid. De middenvelder droeg in het Santiago Bernabéu de aanvoerdersband om zijn arm, maar werd halverwege de tweede helft naar de kant gehaald en kon zijn band inleveren bij Andre Ooijer. De Zeeuw was daar erg teleurgesteld over.
Hoewel de international moest toegeven dat hij geen grootse wedstrijd speelde, vond De Zeeuw niet dat hij het verdiende om gewisseld te worden. “Daar was ik niet blij mee”, gaf de middenvelder toe in De Telegraaf. “Ik speelde niet goed, maar heb de eerste helft misschien vijf ballen gehad.” Ajax verloor uiteindelijk met 2-0.
Wat een figuur is het toch ... als je al bijna een jaar ruk speelt en je wordt nu pas een keer gewisseld moet je in je handen knijpen en god op je blote kniëen danken. Van mij mag ie zondag lekker op de bank beginnen, speelt echt al sinds december vorig jaar ondermaats, maar lijkt het dus zelf niet te beseffen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Nee Zeeuwtje speelde bijzonder zwak. Lijkt mijn predikaat 'eredivisie aankoop van het jaar' destijds niet helemaal waar te kunnen maken.
Chapeau Twente, PSV en Utrecht die de Eredivisie internationaal zowaar weer wat cachet geven. Gisteren vooral genoten van Afellay, wat is die toch vingerlikkend goed geworden. Machtige rushes en wat een techniek 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik zocht Mickey Mouse gisteravond, anyone?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Mickey Mouse is zó jaren 90. Uit welk land komen de betere couche's?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lap tekst over de Zeeuw
Ongelofelijk inderdaad. Dan moet je ook durven ook. Hij was met afstand de slechtste man op het veld en dan zo reageren. Heeft die kerel geen zelfreflectie ofzo?
.
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
Waar slaat dat nou op? Hij zegt toch dat hij er niet blij mee is? Wie is er wel blij om gewisseld te worden?
Wat een figuur is het toch ... als je al bijna een jaar ruk speelt
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Dat slaat op het feit dat ie niet moet klagen, omdat ie gewoon al bijna een jaar als een natte krant speelt.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nee, dan had ie wel gezegd dat ie tuurlijk van zijn wissel baalde, maar dat het terecht was. Nu brengt hij het alsof het een onterechte wissel was.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
???? Hij was (en is), na Suarez en Stekelenburg, de belangrijkste man bij Ajax
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
Ik heb niet goed naar de wedstrijd gekeken, maar volgens mij speelde niemand goed (Steekie uiteraard buiten beschouwing gelaten). Hij kon zijn spel niet spelen. Dat is niet alleen zijn fout.
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
Dat vindt ie zelf misschien, maar als je alle wedstrijden het afgelopen jaar gezien hebt, was ie enkel tot pak 'm beet eind november van waarde. Daarna had ie er geen zin meer in, leek het.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
]Dat is gewoon zo.
Misschien dat het in de samenvattingen leuk oogt, maar Demy verzaakt echt al langere tijd. Laat voortdurend zijn man lopen, wil een kerel zijn maar is dat niet - en natuurlijk heeft ie wel eens een fijn balletje, maar dat had Jurgen Colin ook. Laatste goede wedstrijd van hem was Heerenveen thuis (vorig jaar), daarna wil ie alleen nog maar scoren en belangrijk zijn, maar lukt geen van beide.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
???? Hij was (en is), na Suarez en Stekelenburg, de belangrijkste man bij Ajax
Haha, grapje zeker? Hij laat constant zijn man lopen, rost ballen in de tweede ring, op zijn beginfase bij Ajax na is hij meer een blok aan het been van AJax. Hij mag blij zijn dat Enoh veel van zijn fouten camoufleerd.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hey, wat goed van Utreg ook zeg. Ze hadden zelfs de beste kansen, knap hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, maar Maradona speelde niet bij Napoli. Dat scheelt.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, Nijholt speelde niet bij Utrecht, dus dat argument waai ik weg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Darley waarschijnlijk in het doel zondag
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.