• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.799 films
  • 12.723 series
  • 35.143 seizoenen
  • 658.828 acteurs
  • 200.869 gebruikers
  • 9.504.544 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die kamikaze was lomp maar wel effectief, je moet toch wat als keeper.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4178 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Nou nou een oproep aan spelers, alsof die dat lezen. Laten we het maar niet hebben dan over die poster en tshirts.

Maakt me verder ook niet uit hoor, houd zelf ookw el van die subjectieve supporterssites die geen blad voor de mond nemen. Het is altijd wel vermakelijk, ondanks enkele verwerpelijke artikelen. Maar daar ga ik niet wakker van liggen, al weet ik dat anderen dat hier wel doen

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4178 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die kamikaze was lomp maar wel effectief, je moet toch wat als keeper.

Kijk maar is naar Luciano van Grunn, die komt elke wedstrijd als een kamikaze piloot uit z'n doel

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Demy zelf niet onder de indruk van zijn recente vormdip:

De Zeeuw: "Grote uitslag mogelijk tegen Feyenoord" - SoccerNews.NL

De Zeeuw denkt dat Ajax met grote cijfers kan winnen van de Rotterdammers. "Als we goed beginnen, kost het weinig kracht om veel doelpunten te maken. Dan kan het wellicht een grote uitslag worden. Maar tien doelpunten zullen we niet maken."

Ik vind het ergens wel een leuke opmerking

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Kijk maar is naar Luciano van Grunn, die komt elke wedstrijd als een kamikaze piloot uit z'n doel

Grappig dat je hem noemt, vind het een beetje een zelfde type Keeper. Zo zie ik ze erg graag.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

En wie zei dat ze geen grote mond hadden .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je had het over de supporters. En het wordt 1-4 dus 0-10 zeggen zou ook wel een beetje arrogant zijn ja.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Ah het is alweer te merken dat er een klassieker op komst is..

rep_robert schreef:

Maakt me verder ook niet uit hoor, houd zelf ookw el van die subjectieve supporterssites die geen blad voor de mond nemen. Het is altijd wel vermakelijk, ondanks enkele verwerpelijke artikelen.

Da's waar, zeker gezien dat het gros van zulke sites vaak bagger is

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

notnotfun schreef:

En wie zei dat ze geen grote mond hadden .

Demy is gewoon niet serieus te nemen. Dat moet je dus ook niet doen.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Je had het over de supporters. En het wordt 1-4 dus 0-10 zeggen zou ook wel een beetje arrogant zijn ja.

Cabral op Anita en het wordt lachen. Op Wiel (waar die overigens graag tegen wil spelen) is ook goed in zijn huidige vorm.

Maar idd, ik had het (vooral) over de supporters. Dat vind ik nog steeds overigens. Hoe meer we zondag naderen, hoe meer we het gaan ervaren.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Die Demy de Zeeuw is inderdaad niet serieus te nemen nee. Ik had een tijdje geleden op fcupdate gelezen dat hij had voorafgaand van de wedstrijd Real Madrid-Ajax gezegd had dat hij denkt dat Ajax op dit moment een sterker elftal had dan Real Madrid

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Ja, het is wel dolle pret met die kneus.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4178 stemmen

notnotfun schreef:

(quote)

Cabral op Anita en het wordt lachen. Op Wiel (waar die overigens graag tegen wil spelen) is ook goed in zijn huidige vorm.

Maar idd, ik had het (vooral) over de supporters. Dat vind ik nog steeds overigens. Hoe meer we zondag naderen, hoe meer we het gaan ervaren.

Ach ja, tegenover Feyenoord hebben we altij alle redenen om lekker denigrerend te doen. Gun ons het pleziertje ook even

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

jordandejong schreef:

Die Demy de Zeeuw is inderdaad niet serieus te nemen nee. Ik had een tijdje geleden op fcupdate gelezen dat hij had voorafgaand van de wedstrijd Real Madrid-Ajax gezegd had dat hij denkt dat Ajax op dit moment een sterker elftal had dan Real Madrid

Dat zei hij niet, hij zei dat Ajax meer een team was dan Real. Een beter team dus, en daar valt wat voor te zeggen ja.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja, dan viel mij ook op woensdag.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

ik geloof dat De Zeeuw maar beter zn mond kan houden en z'n voeten moet laten spreken.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

jordandejong schreef:

Ajax op dit moment een sterker elftal had dan Real Madrid

Beter team!

Maar goed val nog even in de herhaling de eerste drie maanden een aanwinst voor Ajax daarna bagger!

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4178 stemmen

Reinbo schreef:

Ja, dan viel mij ook op woensdag.

VV Schubbekutteveen zal vast ook wel een beter team zijn, doelende op beter op elkaar ingespeeld zijn.

Kwaliteitsverschil maakt vaak toch de doorslag, heeft Ajax ook wel is in een slechte wedstrijd in de competitie

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4178 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Grappig dat je hem noemt, vind het een beetje een zelfde type Keeper. Zo zie ik ze erg graag.

Moest ook gelijk aan hem denken toen je het zei, heb er wel is discussies over hier in Grunn. Beetje raar figuur voor de rest, ben wel is langs z'n huis gereden(woont naast een Ajacied) en die gast leeft echt als een kluizenaar, gordijnen echt de hele dag dicht en komt de deur nooit uit

Heeft het vast naar z'n zin in Nederland...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Luciano is een boer olé olé

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

De Cler en Schaken in de vermoedelijke opstelling .

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4178 stemmen

Mwoah, hij woont in Reitdiep, nieuwbouwwijk achter het Zernike complex aan de buitenrand van Groningen. Zou het gezien die huizen niet echt een boer willen noemen

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4178 stemmen

G**VERDOMME

http://www.ajax.nl/

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Moeten ze bij jullie nu zelfs het gras verkopen om aan geld te komen?

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4178 stemmen

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajax-over-op-kunstgras.htm

LOL, ik schrok al Geslaagde actie haha! Dit krijg je als je op die link klinkt over het gras kopen.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4178 stemmen

hehe, http://www.afca.nl/ dat bovenste bericht. En voor de zuurpruimers, niet lezen want het is weer provocerend

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Leuke site wel.

Dat de Ajacieden zich niet wilden laten imponeren, bleek wel uit de onvervalste drang om Iker Casillas tóch te bereiken. Ook onder druk bleven de Ajacieden weliswaar aan aanvallen denken, maar toch hield Casillas het rustig.

(...)

Urby Emanuelson speelde vanaf de linkshalfplek. Net als aanvallende middenvelder Siem de Jong vond ook hij regelmatig aansluiting bij de pure aanvallers 'Micky' en Mounir El Hamdaoui.

Tja.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Wat doe jij op die site jongeman .

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Erg slecht gephotoshopd

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

7. En je denkt natuurlijk aan wat je eet. Eet geen brood uit Rotterdam, want daar krijg je kanker van.

Ach het is een rotziekte, maar ik moest toch wel even gniffelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.