• 17.807 nieuwsartikelen
  • 183.784 films
  • 12.714 series
  • 35.113 seizoenen
  • 658.791 acteurs
  • 200.861 gebruikers
  • 9.503.475 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

En Kuyt zei dat ie al is een hele mooie finale had verloren en dat het hem niet nog een keer zal overkomen.

En nu hou ik er echt over op.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Probleem is dat de spelers altijd hebben gezegd dat ze de finale wilde halen, pas op het allerlaatst gaven ze aan die ook te willen winnen. Maar toen je ze het veld op zag komen zag je al dat het 'm niet ging worden. Waar ze bij de voorgaande wedstrijden steeds zelfvertrouwen uitstraalde, waren ze nu overduidelijk veel te nerveus....

En dat is jammer, want de Spanjaarden hebben het minst gescoord van alle ploegen bij de laatste 4..... Snap ook totaal niet hoe men daar zo enthousiast over kon zijn.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja net als dat Ajax gister veel te angstig het veld op kwam.

Maar ja ik begrijp niet waarom een stadion met 80000 man meer knikkende knieën zou moeten geven dan bijvoorbeeld 50000 man.

Ik zou me toch een scheut adrenaline krijgen als ik een speler als Ronaldo van de bal moest houden.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Was niet best gister....

Speel je Real aardig van het veld, scoren zij uit de 1,5 kans die ze kregen 2 goals en verlies je gewoon

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Ik kan het woord finale sinds 2010 niet meer aanhoren, eerst die grafbeker, toen dat WK

Positief dan: Dordt heeft eindelijk eens gewonnen en staan op +2 punten. Vergeten mensen nogal eens tussen al dat CL geweld

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat is een grotere prestatie dan dat van Madrid ja. respect voor Dord

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ben blij dat de Klassieker zondag alweer is. Kan Ajax zich effe afreageren

Verliezen bij Real kan. De manier waarop is treurig, maar de eindstand is draaglijk. Ik zei meteen al dat Real de groepsfavoriet is. Ajax-Milan over 2 weken zie ik een stuk positiever in met die trage spelers uit Italie. Pato mist samen met Ambrosini waarschijnlijk de wedstrijd door een blessure die een maand gaat duren schat men.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Precies, hoeveel clubs winnen er nou eigenlijk ook in het Estadio Santiago Bernabéu in al die jaren CL? Lyon vorig jaar, maar zoveel kan ik er verder toch ook niet herinneren. De uitslag is dragelijk ja. Over tig jaar herinnert niemand zich deze pot nog. Bij 8-0 is dat anders.

En thuis en uit is zo'n verschrikkelijk groot verschil. Ik zie Ajax ook minstens gelijk spelen tegen Milaan, maar ja ze moeten eigenlijk gewoon winnen, anders wordt het al vrij lastig.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Lyon speelde daar vorig seizoen 1-1 en had in Frankrijk van Real gewonnen

Real heeft gewoon een ontelbaar groter budget en veel betere spelers (is uiteraard een gevolg van elkaar). Het is dan nog wel een enorm verschil waarbij ik denk dat Ajax veel beter zou kunnen, maar het is geen schande om daar weggespeeld te worden. Gelukkig is 2-0 een draaglijke stand. Gewoon focussen op plek 3 en wie weet kan je Milan nog wel verschalken. Moet je wel over 2 weken winnen.

Nou, ben werken. Supporters van NLse ploegen vanavond, have fun en hopelijk winnen ze.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Nounou, ik onderschat Milan ook echt niet hoor. Zeker nu ze Robinho en Zlatan erbij hebben gehaald. Ronaldinho is ook nog steeds een virtuoos op het veld. Het kan nog bijzonder lastig worden tegen Milan. Zie ons daar ook niet 1,2,3 van winnen. Zeker niet naar gisteren.

De grootste teleurstelling van dit seizoen is wat mij betreft van der Wiel, waarom speelt hij elke wedstrijd ontzettend ruk na het WK? Veel fouten, blunders, slecht positiespel en aanvallend ook niet genoeg brengend. Oké, hij stond tegenover Ronaldo, maar volgens mij heeft hij geen duel gewonnen achterin.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hebben spelers wel geroepen. Vaak genoeg voorbij zien gekomen met beelden na een wedstrijd en studio sportzomer. Dat jij dat wil ontkennen is prima hoor.

Dat ze hem wilden winnen ja, dat dat het doel was, niet dat ze 'hem even gingen winnen'. Groot verschil.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee. Ik citeer: "die beker nemen wij mee naar huis".

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kom op he, wat moet die dan zeggen van jou?

"Nee, Nederland dit gaat hem echt niet worden, finale alleen al is leuk, die beker gaat sowieso naar Spanje mensen, niet gaan kijken hoor"?

Heb liever dat vertrouwen dan loser-praat vooraf om je vast in te dekken. En wat je zegt van een grote mond achteraf is eigenlijk nog veel laffer. Dat is ook wel erg makkelijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Triest ja. Al zal het straks nog erger worden met Ajax (thuis), NEC (uit), Twente (thuis) en PSV (uit). De Graafschap nog wel tussendoor maar zie ze ook niet veel punten halen hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Kom op he, wat moet die dan zeggen van jou?

"Nee, Nederland dit gaat hem echt niet worden, finale alleen al is leuk, die beker gaat sowieso naar Spanje mensen, niet gaan kijken hoor"?

Heb liever dat vertrouwen dan loser-praat vooraf om je vast in te dekken. En wat je zegt van een grote mond achteraf is eigenlijk nog veel laffer. Dat is ook wel erg makkelijk.

Ook voor jou, er is een middenweg. Ik hoorde bij Spanje ook geluiden van dat het lastig gaan worden en dat het echt fifty/fifty zou worden. Ik hou niet van grootspraak vooraf maar het zal wel. Die Nederlanders geloofden er vast zelf niet in, en probeerde zichzelf moed in te praten ofzo. Nee, ik hou er niet van.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Na die beker soap van vorig heb ik voorlopig ook helemaal geen zin in Feyenoord-Ajax. Verwacht nog wel een gelijkspel, maar die pleuris burgemeester van ons heeft mijn enthousiasme om zeep geholpen....

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee. Ik citeer: "die beker nemen wij mee naar huis".

Als je de context van zulke uitspraken meeneemt kun je dat onmogelijk 'arrogantie' noemen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, ging niet echt nergens over maar het is nu gewoon weer één wedstrijd, en gewoon pakken die hap. In ieder geval die brulaap Vertonghen verwelkomen.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Naomi Watts schreef:

Triest ja. Al zal het straks nog erger worden met Ajax (thuis), NEC (uit), Twente (thuis) en PSV (uit). De Graafschap nog wel tussendoor maar zie ze ook niet veel punten halen hoor.

Dan kunnen Feyenoorders en Ajacieden de komende weken samen treuren, hand in hand.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Dat is een grotere prestatie dan dat van Madrid ja. respect voor Dord

Nu Veendam nog van de - af.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Als je de context van zulke uitspraken meeneemt kun je dat onmogelijk 'arrogantie' noemen.

Tuurlijk, zullen ze het niet echt gedacht hebben. Het frustreerde mij echt, je kan ook anders reageren. Maar goed, is ook verleden tijd natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dan kunnen Feyenoorders en Ajacieden de komende weken samen treuren, hand in hand.

Goh, een verlies en Madrid en jullie zitten gelijk in zak en as .

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Brrrrrrrrrr, vieze gedachte dat laatste

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Eindelijk Eredivisie Live

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

En gelijk een leuke start met een 1-4 overwinning voor Ons Aller Ajax zondag(na gisteren ben ik er helaas van overtuigd dat we zondag een tegengoal zullen gaan incasseren).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En wie zou die goal in hemelsnaam moeten maken .

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Eigen goal van Anita, hij wint het kopduel van Piepeledopiovic(kan even geen Feyenoord spits opnoemen )

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

heeeeeeeeee Nasty Nigel op mijn Eredivsie Live, kijk je gezellig mee NW?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.