- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Je gebruikt dan bij een overtreffende trap (ook al is 'ie onjuist, zoals jij daarnet schreef
). Bij een vergelijking gebruik je als.
Voorbeelden:
Ik vind Granqvist beter dan Alderweireld
Ik vind Suarez net zo goed als van Beukering
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je gebruikt dan bij een overtreffende trap (ook al is 'ie onjuist, zoals jij daarnet schreef
). Bij een vergelijking gebruik je als.
Voorbeelden:
Ik vind Granqvist beter dan Alderweireld
Ik vind Suarez net zo goed als van Beukering
Kijk, hier heb ik wat aan 
Zal het nooit meer vergeten.
Overigens, die 2e vergelijking: 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Granqvist beter als Alderweireld?
Zie eindeloze discussie. 
Nou, die lijkt me nog wel het meest duidelijk. Enoh kan aardig tegenstanders blokken enzo maar Holla is natuurlijk een veel beter voetballer en als het om dit seizoen gaat is het helemaaaal duidelijk dat Enoh.. nou ja, eigenlijk helemaal niet kan voetballen.
Garcia beter als Eriksen? Waarom?
Eriksen wordt absoluut beter dan Garcia of Andersson, maar op dit moment by far nog niet. Eriksen is nog veel te licht, zet Holla er tegenover en je ziet die Eriksen niet meer. 
Tadic beter als Urby? Waarom?
Tja.
Nou vooruit, Emanuelson speelt al 5 jaar hetzelfde; als een luie Surinamer die niet van zn linkerflankje af komt en in die 5 jaar af en toe een leuk schotje heeft gedaan. Tadic echter is dit seizoen de beste linksbuiten na Dsudszak.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik moet Don Dijk bij alle voorbeelden gelijk geven. Neemt niet weg dat Ajax een betere selectie heeft.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hoop dat Frank de Boer al deze voorbeelden zo gaat gebruiken zodat over een aantal maanden we precies het tegenovergestelde beweren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ben overigens ook totaal geen Urby fan hoor. Integendeel. Blij dat ie vertrekt.
Eriksen had overigens ook met de grote jongens van Milan geen moeite. Die pakt Holla wel 
Eriksen is beter dan de rest 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja maar als je dan als als als gebruikt dan is het dan als wanneer je dan als dan gebruikt?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Eriksen is beter dan de rest
Goede leerling. 
Nu je voetbalvisie nog. Dat wordt een lastigere zaak. Ik stel voor om een paar maal bij me te komen voor een aantal lessen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Had Jans dit ook uit dit Groningen kunnen krijgen denken jullie?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat doen we wel over een seizoen of 3. 
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
'Sommigen weten niet dat ik een ooievaar ben. Dan roepen ze duif of reiger naar me'
(Mascotte Storky is niet onder de indruk van de vogelkennis in het stadion in Den Haag)
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Wielaert had ook veel ervaring. Dat zegt voor een speler in de Eredivisie niet zoveel. Alderweireld heeft een hoop Europese ervaring dankzij Ajax. Waar teert Granqvist op? Op die paar EK Kwalificatiepotjes? Die heeft Alderweireld ook gespeeld namens Belgie.
Wielaert vind ik dan ook beter dan Aldeirwereld. Dat ie bij Ajax niet slaagt zegt me totaal niks. Daar hebben ze geen idee wat een verdediger moet doen.
En Alderweireld is helemaal geen muurbloempje. Is juist best een harde speler. Hij is geen leider nee, maar moet dit dan? Dat is helemaal niet nodig, Ajax kent andere leiders. Oa zijn maatje Vertonghen is er 1.
Granqvist is een leuke Eredivisie verdediger, Alderweireld zal zeker doorgroeien naar een veel hoger niveau. Dat Jol dit dit seizoen niet zag wil niet zeggen dat Toby geen topper is. Was vorig jaar nota bene 1 van de revelaties van Ajax. Met Alderweireld terug in de basis heeft Ajax slechts 1 goal tegen gekregen in de laatste 4 duels. Die van NEC dus, waar hij niks aan kon doen. Tegen PSV, VVV en Milan de 0 gehouden.
Zegt me weinig, dat heeft met een heel team te maken.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik denk het niet. Jans was een prima coach, maar hij was meer een leraar dan een gedurfde trainer. Altijd met zn zogenaamde ''diamant'' op zijn middenveld. Maar ja, je kunt het nooit weten natuurlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind die Huistra zo'n balletje, zo'n kakker-uitstraling, maar hij doet kennelijk toch wat goeds met de spelers.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
[
Ik lachte kos meer uit om zijn voorspelbare reactie. Hij zou elke speler van ons er minder uit laten komen. Geeft niks, maar ik mag er dan ook om lachen.
Wat een vreselijke onzin weer. Als Ajax prima spelers heeft als een Suarez, Urby of v der Wiel vorig jaar zeg ik dat altijd. Niet zo dom lullen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
@mmk: Haha, ja dat had ik in het begin ook. Had er ook hélemaal geen vertrouwen in, zag hem alleen als een tenger assistentje die naast die bullebak Aad de Mos maar een beetje erbij zat te hangen.
Maar ja. Blijkbaar kin ie wel wat. Zo'n Garcia bijvoorbeeld, prachtig hoe hij weer voetbalt.
mrdig
-
- 499 berichten
- 2690 stemmen
Nee, zeker niet meer na al die jaren. Verder is onder Huistra de opstelling, de tactiek en het wisselbeleid beter dan onder Jans. Daarnaast zit er nu onder Huistra ook meer voetbal in, minder vaak de lange bal en op goed geluk de afvallende bal willen onderscheppen.
Had eerlijk gezegd niet gedacht dat Huistra het zo goed zou doen (toch een onbekende op trainersgebied), dat hebben Nijland en consorten zeer goed ingeschat. En dan te bedenken dat Frank de Boer, Bosz en Verbeek ook serieuze kandidaten waren.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Waren alle 4 ook geen verkeerde keus geweest.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Verbeek en Bosz zag ik absoluut niet zitten. Bosz helemaal niet, die was er zo weer uitgekeild onder druk van supporters. Die past gewoon niet bij ons provinciaaltjes met klompen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach het is natuurlijk schitterend als je als Groningen-supporter eens naar het stadion kan gaan en gewoon meedoet voor de prijzen. Ik moet het in Gelderland doen met Vites, NEC en de Graafschap. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Precies, je zou maar eens inhoudelijk zijn, maar dat kun je niet.
mrdig
-
- 499 berichten
- 2690 stemmen
Verbeek en Bosz zag ik absoluut niet zitten. Bosz helemaal niet, die was er zo weer uitgekeild onder druk van supporters. Die past gewoon niet bij ons provinciaaltjes met klompen.
Eens. Bosz had de winterstop waarschijnlijk niet gered, vind ik een waardeloze man en matige trainer. Verbeek had gekund en Frank de Boer was net zoals Huistra gedurfd geweest. Nu wilde Frank het zelf niet en achteraf een goede keuze van hem aangezien hij nu de kans heeft bij zijn club Ajax.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ach het is natuurlijk schitterend als je als Groningen-supporter eens naar het stadion kan gaan en gewoon meedoet voor de prijzen. Ik moet het in Gelderland doen met Vites, NEC en de Graafschap.
Komt allemaal goud, 10 jaar geleden speelde Grunn nog Eerste Divisie. En most nou es kiekn! 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Precies, je zou maar eens inhoudelijk zijn, maar dat kun je niet.
Haha op zulke teksten kan ik ook niet inhoudelijk terugreageren.
Of moet ik reageren op jouw diepgaande mening dat Vertonghen een ''kneusje'' is? 
Overigens zal het feit Wielaert oud NEC is en Alderweireld een Ajacied vast niet bij je meespelen he...
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Tja, Wielaert is ook alleen maar een bepalende speler bij een club die maarliefst 1 verliespunt meer heeft dan Ajax.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik moet Don Dijk bij alle voorbeelden gelijk geven. Neemt niet weg dat Ajax een betere selectie heeft.
Holla?... Wie?... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.