- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Gelukkig is er nog Match of the Day! Het begint een beetje eentonig te worden, maar mijn wekelijkse hommage aan...
Samir Nasri 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Krijg wel honger van Frank zijn opmerkingen
En Mido kun je nog de bitterbal noemen. Dan hebben we nog de Gehaktbal en Hamlap. Ajax heeft de lekkerste selectie sinds tijden.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ach rep_robert jong, ik heb in het verleden meerdere uitwedstrijden van FC Groningen niet gezien ondanks dat ik er honderden kilometers voor had gereist. Maar daar kon de NS dan weer niks aan doen
Ook heb ik twee keer in een stadion van de tegenstander gestaan terwijl het daar ter plekke nog afgelast werd. En twee keer was dat in het (destijds) Veronica Stadion in Volendam. Het hoort erbij he? Overigens snap ik je frustratie, want vliegtuigen die niet vliegen is met dit weer nog verklaarbaar, maar dat treinen massaal niet of buiten de beoogde reistijden rijden alleen omdat er een decimetertje sneeuw is gevallen, terwijl de NS zei winterklaar te zijn, is natuurlijk een lachertje in een land dat nou bepaald geen subtropisch klimaat heeft!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Ja inderdaad. En vervolgens rijden die treinen van 40 jaar oud doodleuk door ondergesneeuwde berggebieden in Siberië heen. Gaat nergens over die problemen in Nederland. Met -5 of zo bevroren wissels. Jemig, het zou is echt gaan vriezen in Nederland zeg.
Het gaat me niet eens om de wedstrijd, als je alles in het stadion ziet kan je best is een matchje missen. Gaat me er meer om dat ik ook chill de hele dag thuis had kunnen zitten en een filmpje had kunnen kijken. Brrr 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
En dan die NS-campagne op televisie. 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Slechte wedstrijd van Twente, maar we hebben Theo he
.
Jammer voor die rode kaart bij Heracles want het ging daar best goed volgens mij.
Ajax gewoon triest. Heb de hele wedstrijd kunnen zien in de kroeg en buiten die meer dan half lege Arena
vond ik NEC gewoon de betere ploeg. Schone nog op de paal. Paar keer een schot van afstand waar Steek gestrekt moest. Heb ik van Ajax niet gezien. En dan dat lachwekkende interview van Jol wat ik hierboven lees. Haha....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax 2 keer paal. De Zeeuw die zijn poten eens recht moet gaan zetten en nog wel wat mogelijkheden in de 1e helft op het laatst. Ik vind het prima dat jullie Ajax beroerd vonden spelen, vond ik ook,maar NEC was ook prut en creëerden amper wat. 1-0 na 1 minuut weer weggeven is zo amateuristisch, heeft niks meer met voetbal te maken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Kan nu die grappen over de ArenA niet hebben Vascago, duizenden andere Ajaciede en ik hebben urenlang in de kou gestaan om vervolgens weer huiswaarts te keren omdat de NS NIET winterklaar zijn.
Dat krijg je als je geen provincieclub bent 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Kan nu die grappen over de ArenA niet hebben Vascago, duizenden andere Ajaciede en ik hebben urenlang in de kou gestaan om vervolgens weer huiswaarts te keren omdat de NS NIET winterklaar zijn.
Dat krijg je als je geen provincieclub bent
Oke jij niet. Voor jou vind ik het wel jammer, maar ik geloof er geen flikker van dat er 28000 man op de stations vast hebben gestaan.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Als Jol weer om geld begint te zeuren moet Ajax hem maar gewoon ontslaan. Kunnen ze in de winter met een nieuwe trainer beginnen. Nagenoeg alle spelers die er onder Jol zijn gekomen zijn flops of voegen amper iets toe. Alsof Wesley Verhoek de oplossing is...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Oke jij niet. Voor jou vind ik het wel jammer, maar ik geloof er geen flikker van dat er 28000 man op de stations vast hebben gestaan.
Dat zal ook niet, de vorige keer met normaal weer zat de Arena ook niet vol. Maar ik heb wel van meer mensen gehoord dat ze gestrand zijn. Hier in het westen rijden de treinen nu volgens de noodregeling (alleen stoptreinen tussen de grote stations). Op zich is het te doen om in de Arena te komen, maar je bent wel een paar uur bezig als je van ver moet komen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Meestal zit er toch wel 48000 man. Als er nu 38-40000 hadden gezeten oke. Maar zo weinig is overdreven lol.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Ik denk dat er alleen mensen uit de omgeving van A'dam heen zijn gegaan. Ik ken echt niemand buiten die regio om die wel heen is gegaan. Er zijn een kleine 48000 kaarten voor deze wedstrijd verkocht.
Daarnaast nodigt het met dit weer ook niet uit om vanaf Gelderland, Brabant of Groningen met de auto die kant op te gaan. Van de 42000 seizoenkaarthouders zijn de meesten toch provinciaal. Denk dat er 10/15% uit Amsterdam en omstreken komen.
@herman
Die noodregeling ging pas in zijn werken vanaf een uurtje of 7. Tot die tijd was het echt een compleet drama op Utrecht CS en stond alles compleet stil. Het gedonder begon al rond een uurtje of 4. Stond om half zes op Utrecht, pas om 20 over 8 had ik een trein terug. Belachelijke gang van zaken. Je zou maar naar Schiphol moeten zeg met al die problemen. Maar hee, er was wel gratis koffie en thee 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Zo. Nu toch nog eens even op Studio Sport kijken of Ajax werkelijk zo lachwekkend slecht was.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
is niet om aan te gluren Pruim. Ik zie het nu ook pas 
Trouwens die Pasveer van Heracles en Waterman van de Graafschap...
Ze doen niet hun best om hun slechte imago op te poetsen zeg
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
@rep: dat is niet best nee
Lees net ook van een maatje dat hij 6 uur heeft moeten reizen en dat voor zo'n matige wedstrijd van zijn cluppie. Arme jongen...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Pff, en wat een kutgoal tegen zeg. Erg typisch dit.
Ook wel erg triest hoe die spelers er weer allemaal als zoutzakken bijstaan.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Haha. Best lachwekkend inderdaad. Vooral bij die goal. In plaats van NEC-spelers te dekken staan minimaal drie Ajacieden de zestienmeterlijn en minimaal vier het luchtledige te dekken. Die heb ik echter nog nooit een goal zien maken. Zoals een trainer dan professioneel zou zeggen: 'daar valt lering uit te trrekken.' Toch leuk nog even gezien te hebben. Slaap ik toch weer wat lekkerder op 
Ik zag nu pas de blessure van vd Laak. Ik kwam weer eens wat laat de kroeg uit en kwam op dat moment net het stadion in. Had toen niet in de gaten dat het echt zo erg was. Dat geschreeuw van Koen ging -zoals de commentator ook al zei- werkelijk door merg en been. Voorste kruisband afgescheurd, einde seizoen, las ik op zijn Twitter. Ontzettend sneu voor één van de sympathiekste voetballers die er is.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Zag je dat momentje dat Mido druk zette voorin? Dat hij als enige achter die rondtikkende verdedigers aanliep. De rest van het team deed helemaal niets, echt belachlijk man. Erop en eroverheen. Waar is die fukking mentaliteit? Heb naast medelijden met mezelf nog meer medelijden met de mensen die het wel is gelukt om in de ArenA te komen om zo'n walgelijk slechte pot te zien.
Vorig seizoen: 16 overwinningen, 1 gelijkspel(meer pech dan slecht voetbal tegen Sparta, 40+ doelpogingen)
Dit seizoen in 9 thuisduels: 5x gewonnen, 2x verloren(dik terecht), 2x gelijk(ook niets op af te dingen).
Wat een verschil 
Over van der Laak, daar krijg ik ech kippenvel van. Dat geschreeuw klinkt inderdaad erg angstaanjagend. Verschrikkelijk.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Ik zeg tegen Been, halen die hap 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
En Mido kun je nog de bitterbal noemen. Dan hebben we nog de Gehaktbal en Hamlap. Ajax heeft de lekkerste selectie sinds tijden.
Mis ik alleen nog de kaassoufflé en de shoarmarol. Klinkt wel erg lekker.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Jol: 'El Hamdaoui kan veel beter, maar hij moet momenteel alles spelen' (Voetbalzone)
Nu begint die Jol weer over vermoeidheid bij spelers. Die jongen heeft net als bv Ruiz of Toivonen geeneens een WK gespeeld. Als je dan begin december al uitgeblust bent dan ligt dat aan Jol zelf. PSV, Twente, AZ en Utrecht hebben net zoveel wedstrijden gespeeld, maar daar kunnen de spelers het toch ook nog wel opbrengen. Niet goed wijs die Jol.
Waarom haalt Ajax trouwens niet Cvitanich terug in de winterstop (hadden ze afgelopen zomer al moeten doen ipv Mounir te halen want dan hadden ze tenminste geld gehad voor 2 vleugelspelers en een middenvelder die de bal over meer dan 4 meter naar een teamgenoot kan spelen) zodat Mounir op 10 kan spelen en dan misschien De Jong als hangende linksbuiten.
Cvitanich is gratis en volgens mij echt niet zo heel slecht.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Jol maakt zichzelf steeds lachwekkenden. Een Shrek in het nauw maakt rare sprongen. Ajax heeft het geld niet, maar het kan toch niet lang meer duren voor hij weg moet...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Toch wel geinig. 
Zojuist hebben circa 40-45 Feyenoorders deze Britse stad namelijk net verlaten, retour Rotterdam. Feyenoorders in Cardiff? Feyenoorders in Cardiff! Wat moesten die daar nou doen? Craig Bellamy overtuigen natuurlijk!
Heel verhaal: Bij Cardiff City Fc voetbalt immers nog altijd Craig Bellamy, bekend van zijn liefde voor Feyenoord. Diens komst ging ‘em evenwel niet worden. Nog niet. En dus werd Craig verrast met een onverwacht Rotterdams bezoekje, ten einde hem een laatste zetje richting Rotterdam, richting Feyenoord, te geven. Onze medesupporters verbleven de hele dag in Cardiff en zijn na de wedstrijd met Craig meegegaan naar de kroeg van zijn vader, alwaar ze letterlijk uren met hem hebben zitten praten. Lees: op hem in hebben zitten praten.
Enfin, we kunnen u melden: Missie geslaagd! We onderstrepen de quotes: ‘Dit is echt te gek, nu wil ik zeker naar Feyenoord‘ en ‘Als Cardiff promoveert, en geloof mij, we gaan promoveren. Dan kom ik zeker weten naar Rotterdam!‘. Prachtig dus, meer dan prachtig. Want Craig is niet alleen een briljante spelert, maar ook een van de weinig spelers die Feyenoord uitstraalt. Die alles in zich heeft om bij Feyenoord te slagen… Natuurlijk is het niet alleen feest. We zijn tenslotte Feyenoord, dus dan is er altijd een “maar”. Zijn gesprek met Beenhakker afgelopen zomer was namelijk ook de laatste:
‘Hij denkt vast dat ik gek was, Beenhakker neemt mij niet serieus. Ik meen het echt als ik zeg dat ik voor Feyenoord wil spelen, zelfs al is het voor een appel en een ei. Salaris maakt me niet uit zelfs al moet ik er geld bijleggen… maar dan moeten ze me wel willen hebben!’.
Gloeiende, gloeiende…
Dus Don Leo, met je geweldige netwerk, het is de hóógste tijd om eens het netwerk van Lunatic News aan te boren! Aanstaande maandag die telefoon pakken en bellen dus. Met Wales. Met Cardiff. Met Craig.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik vind fanatieke supporters de doodsteek voor elke club maar dit vind ik wel lachen 
(als het allemaal waar is)
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Leuke actie, maar dat allemaal voor zo'n middelmatige voetballer? Het is maar waar je blij van wordt 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Ik snap die heisa ook niet helemaal. Als je in Bellamy de verlosser van je club moet zien...
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Cvitanich is gratis en volgens mij echt niet zo heel slecht.
Probleem met Cvitanich is dat hij die pass over vier meter niet onder controle kan krijgen.
Mja, ach, Jol neemt spelers en zichzelf in bescherming. Bepaalde spelers althans, want hij fileerde gister de spelers aan de zijkanten (Maar ook dan heb ik geen spelers die de spits vanaf de zijkant goed in stelling brengen). Dan heeft hij het over jongens als Ozbiliz, Zeegelaar en vorige week Eriksen. Dapper om juist die spelers er uit te pikken..
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Probleem met Cvitanich is dat hij die pass over vier meter niet onder controle kan krijgen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.