- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hij heeft al 1.5 jaar kunnen zien dat Ajax geen goede vleugels heeft. En wat doet ie: koopt ie een spits die liever niet in de spits wil staan (LOL) voor 8 miljoen (En eigenlijk kost ie veel meer, want Suarez verkoop je op dit moment niet eens meer voor 20 mill ipv 35 of 40 wat ze vorig jaar nog riepen dat ie zou moeten opbrengen). Voor dat geld had je 2 goede vleugelspelers kunnen aantrekken en een middenvelder als Silberbauer (daar had ie het laatst iig over) en nog een redelijke linksback ook. Cvitanich mag dan wel niet kunnen passen, maar het gaat erom dat ie die ballen erin schiet of kopt. Dat lukt hem toch nog wel mag ik hopen. Als Jol nu gewoon in de zomerstop naar Den Haag was gegaan had ie Verhoek denk ik voor 1.5 tot 2 mill meegekregen. En als ze eens in de 1ste divisie zouden scouten dan hadden ze Chadli voor 4 ton kunnen krijgen.
Maar Martin wou een nieuwe spits ipv vleugelspelers, dan moet ie nu ook niet zeiken he 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Het leuke is Vascago, voor al dat geld wat ze in spitsen investeren hadden ze Rommedahl bijvoorbeeld makkelijk een nieuw contract kunnen aanbieden. Een speler die voor een schijntje had willen blijven. Suarez in de spits, Rommedahl op rechts en links Sulejmani. Zo erg was dat niet geweest achteraf.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik snap die heisa ook niet helemaal. Als je in Bellamy de verlosser van je club moet zien...
Ach, een Bellamy zou een bijzondere toegevoegde waarde zijn aan de huidige selectie. Elke toegevoegde waarde is er één.
De grootste aanleiding dat ze naar Bellamy gaan is natuurlijk omdat Bellamy zelf vaak genoeg aangegeven heeft Feyenoord een mooie club te vinden
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Dat zien we t.z.t. dan wel, dat ze eerst maar eens zorgen dat passes over vier meter aankomen.
Nou ja, het vele balverlies voorin is natuurlijk wel één van de redenen van dat gammele middenveld. Dat was vorig seizoen ook al zo. De Jong, de Zeeuw en Enoh hebben zich toen scheel moeten jagen. Dit seizoen is er voorin helemaal geen touw meer aan vast te knopen en zakt elke middenvelder door het ijs. Niet dat dat middenveld zo geweldig is, maar onder normale omstandigheden lopen er toch wel een paar bij die wat kunnen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Heb gehoord dat Boy Waterman en Pasveer Feyenoord ook een mooie club vinden. Snel halen die hap 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Heb gehoord dat Boy Waterman en Pasveer Feyenoord ook een mooie club vinden. Snel halen die hap
Diba, Bruggink, Buyse en Benjamin Parker vinden Ajax een mooie club. Haal ze maar op, heb je met Parker gelijk een vleugelspeler erbij 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Jack Spijkerman vindt Ajax een mooie club... Zou niet misstaan naast Mido.
De Bitterbal en Peenhaar. Klinkt niet verkeerd.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Zou me overigens niks verbazen als Feyenoord punten verliest tegen Willem II. Jol zou zeggen: we kunnen niet voetballen op sneeuw.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
En ook al verliezen jullie.De steun van het Legioen was fantastisch, aldus Mario 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Het zou me niks verbazen, als Jol Alderweireld gaat slachtofferen en "rollator Ooijer" weer gaat opstellen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Denk dat de draaihoek van een rollator nog kleiner is dan die van Ooijer.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Voor iedereen die het gemist heeft of te lui is om het op te zoeken, de beste speler van de EPL op dit moment en zijn twee geniale goals tegen Fulham.
Uit de youtube comments:
"Nasri = Poetry in motion, on the pitch"
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Verdiende voorsprong voor Feyenoord - wat is dat Willem II slecht zeg, lijkt Ajax wel (en dat meen ik echt even serieus, op dit moment) - maar El Ahmadi mag blij zijn dat Bossen hem geen tweede gele kaart gaf. Reekers werd er gisteren voor minder uitgestuurd.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Voor iedereen die het gemist heeft of te lui is om het op te zoeken, de beste speler van de EPL op dit moment en zijn twee geniale goals tegen Fulham.
(embed)
Uit de youtube comments:
"Nasri = Poetry in motion, on the pitch"

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een enorme (de inhoud van de scheldtirade laat ik even weg) bij Ajax zeg. 1-1 tegen NEC, wat een schande. NEC was niet eens goed, Ajax was ongelooflijk slecht. Alleen vlak voor rust en de laatste 20 minuten liet Ajax wat zien wat op voetbal leek. Het trieste is dat ze dan ook meteen grote kansen krijgen als ze even aanzetten. Hoe kan je vlak voor tijd 1-0 maken en het dan meteen weggeven? Stelletje zoutzakken. Slechts een paar spelers snappen wat het is om voor Ajax te spelen. Stekelenburg, Vertonghen, Mido en tegenwoordig ons lichtpuntje Sulejmani. De rest, schandalig. Zon Emanuelson met zijn zielloze spel...tijdje terug was ik een beetje bijgedraaid maar ik zeg het nog maar eens keer weer. Blij dat hij oprot binnenkort. Zon El Hamdaoui ook. Heeft hij wel meegedaan? De Zeeuw? Schietverbod geven. Walgelijk dit.
En dan Jol die na afloop zit te miepen dat NEC sterk was en dat NEC spelers heeft die Ajax ook wel beter kunnen maken. Hou je smoel vent. Je hebt 1-1 tegen NEC gespeeld met een ploeg die normaal 5x sterker is als NEC. Hoe DURF je het dan te gooien op kwalitateit. Dat NEC gister in de 1e helft beter was dan Ajax ligt aan Ajax. Wat doen ze daar verdomme de hele week? Klaverjassen?
Ben hier echt zo ziek van. Na gister besef ik gewoon dat de titel erop zit. Niet eens in afstand van punten, maar als je zo afgrijselijk speelt en thuis niet eens zon ploegje kan verslaan, dan moet je zwijgen. Bah bah bah. Lang geleden dat ik zo boos ben geweest op Ajax.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Jammer geen invalbeurt voor Van Beukering.
Edit 1-1 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dramatisch weer. En dan vrolijk achterover leunen bij een 0-1 voorsprong. Ik kan er weinig over kwijt, alleen dat Willem II een gelijkspel verdiende. Dat vond Ricky van Haaren ook
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Wie is van Haaren eigenlijk in godsnaam? Ook iemand uit de jeugd?
Heeft in ieder geval wel zijn eerste doelpunt gemaakt nu 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Normaal zou ik me op de dijen slaan van het lachen, maar na gister valt er niks te lachen.
Maar toch, 1-1 in Tilburg? Cmon... 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Is al 1 punt meer voor Feyenoord dan ik had voorspeld 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wat een onzin. Waarom laat je Goossens dan gaan als je hem kan gebruiken?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord...
Zijn blijkbaar nog slechter dan ik voor mogelijk hield. Begin toch meer aan een trainerwissel te denken. Been presteert gewoon ondermaats.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Jammer, ik had Been wel eens willen zien na 2 overwinningen op rij.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Zou me overigens niks verbazen als Feyenoord punten verliest tegen Willem II.
Ik kon het me eigenlijk niet voorstellen en heb gewed met iemand op het werk op een overwinning voor Feyenoord. Hij verwachte een gelijkspel en heeft dus gelijk gekregen. Ongelofelijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Was toen nog niet goed genoeg. Nu overigens ook niet.
Jol slaat hier de plank echt keihard mis. Hoe kan je na zon pot huilen over de kwaliteiten van hun spelers? Je bent GVD Ajax. Enige NECer die ik een versterking acht voor Ajax is Schone. Ik noemde Schone overigens al een potentiele topper toen hij nog voor de Graafschap speelde. Zou hem graag erbij hebben. Voor de rest is NEC een hardwerkende ploeg, meer niet. Mond dicht houden Jol, als je niks zinnigs kan vertellen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
En nou heel snel oprotten!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jol moet maar nooit een ploeg in de onderste regionen van een competitie treffen waar hij moet werken.....
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Waarom laat Ajax Emanuelson niet gewoon gratis weggaan in de winterstop. Einde van het jaar is toch einde contract. Misschien is het beter om hem nu gratis te laten gaan ipv nog een paar ton op te willen strijken, en voor het geld wat je normaliter aan salaris kwijt bent aan hem, een vleugelspeler te kopen. Ook al is het maar 500k tot 1 mill (weet niet wat die verdient) maar ook daar kun je als je fatsoenlijk scout wel een vleugelspeler voor kopen. 1 die zich wil bewijzen. Zoek eens in de 1ste divisie ofzo. Loopt best wel wat rond.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Waarom laat Ajax Emanuelson niet gewoon gratis weggaan in de winterstop. Einde van het jaar is toch einde contract. Misschien is het beter om hem nu gratis te laten gaan ipv nog een paar ton op te willen strijken, en voor het geld wat je normaliter aan salaris kwijt bent aan hem, een vleugelspeler te kopen. Ook al is het maar 500k tot 1 mill (weet niet wat die verdient) maar ook daar kun je als je fatsoenlijk scout wel een vleugelspeler voor kopen. 1 die zich wil bewijzen. Zoek eens in de 1ste divisie ofzo. Loopt best wel wat rond.
Omdat hij ook zelf weg moet willen he...
En hoe je het wendt of keert, hij kan linksback, linksmidden en linksbuiten spelen. We hebben niet enorm veel opties op die plekken momenteel.
Maar nergens is hij bepalend of uitblinker. Heeft een geweldige techniek en een fantastische tackle. Verder niks. Gister ook 2x zon moment. Verovert prachtig de bal, maar gaat dan een solo aan en raakt de bal weer kwijt. Ik ben daar zo klaar mee. Ga hem niet missen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Pff denk ik mooi een filmpje te gaan kijken van Gareth Bale komt Nasri ineens langslopen. Toch een beetje een teleurstelling.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.