• 17.872 nieuwsartikelen
  • 183.882 films
  • 12.740 series
  • 35.183 seizoenen
  • 658.704 acteurs
  • 200.916 gebruikers
  • 9.505.348 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Löw de neuspeuteraar

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1953 stemmen

Die Capello...spreekt net zo gebrekkig Engels als een illegaal geïmporteerde prostituee uit het Oostblok. En dat na al die tijd als bondscoach... Dat die Engelsen ook nog twijfelen over contractverlenging vind ik ongelofelijk na die saaie & ongemotiveerde wanprestatie van het Engelse team.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wat een gekkie ja

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

boozebelly schreef:

Die Capello...spreekt net zo gebrekkig Engels als een illegaal geïmporteerde prostituee uit het Oostblok. En dat na al die tijd als bondscoach... Dat die Engelsen ook nog twijfelen over contractverlenging vind ik ongelofelijk na die saaie & ongemotiveerde wanprestatie van het Engelse team.

11 miljoen booze 11 miljoen.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Haha, ik ben net te laat, Moviemafketel.

Wat een malloot.

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Geen erg hoge amusementswaarde vandaag, maar toch redelijk.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Bedoel je VI chevy? Juist erg sterk vandaag!

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1953 stemmen

moviemafketel schreef:

Kun je nagaan...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Deze dan ook nog maar even Rico

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bedoel je VI chevy? Juist erg sterk vandaag!

Het is allemaal wel van het niveau lik-me-vestje. Maar wel amusant, idd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gijpie heeft iig verstand van voetbal. Kort maar krachtig. Dank je wel Gijpie, ik denk dat ik om half 4 wel in slaap val vannacht.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

moviemafketel schreef:

(embed)

Deze dan ook nog maar even Rico

Die had ik nog niet gezien.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

boozebelly schreef:

(quote)

Kun je nagaan...

Om hem eruit te schoppen moeten ze hem 11 miljoen meegeven.

Daar gaan ze nog wel even over denken hoor.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Naomi Watts schreef:

Gijpie heeft iig verstand van voetbal. Kort maar krachtig. Dank je wel Gijpie, ik denk dat ik om half 4 wel in slaap val vannacht.

Wel leuk dat Spanje Portugal eruit ramt en wij Brazilië. Doen we goed.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Blij dat Brazilie heeft gewonnen vanavond. Zo kan ik me opmaken op een mooie kwartfinale met Nederland. De eerste echte test voor het Nederlands elftal en gelijk het afscheid van dit toernooi. En dan heb je weinig prestigieus om op terug te kijken. Nederland is vier wedstrijden lang in slaap gesukkeld door zijn eigen slordige voetbal en zal keihard op zijn plek gezet worden door het snelle Brazilië. Nederland moet een erg goede dag hebben en Brazilië een slechte om enige kans te maken. Een ding is zeker: Slowakije-Nederland is de zwakste wedstrijd die ik tot nu heb gezien op dit WK. Dat Slowakije had nooit door mogen gaan.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Vreemde conclusie dat je Nederland - Slowakije de slechtste wedstrijd van het toernooi vindt, of althans; wat je gezien hebt. Zeker niet veel gezien? Het was niet best, maar er waren écht veel wedstrijden die slechter waren.

Ik zou niet weten waarom Nederland geen kans heeft tegen Brazilië. 50/50 zou ik haast durven zeggen. Nederland moet de slag op het middenveld winnen. Hopelijk speelt Brazilië met Alves op het middenveld. Ervoor zorgen dat Fabiano en Kaka zo weinig mogelijk de bal krijgen. In de lucht moeten Heitinga en Mathijssen de duels winnen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4812 stemmen

Ik vond Alves vandaag bijzonder sterk op het middenveld. Liep constant alle gaten dicht, recupereerde ballen,... Enorm nuttig.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Zeker niet veel gezien?

Ik heb best veel gezien en ik heb hier meer stupide balverlies gezien dan in veel andere mindere wedstrijden. Los van een handvol lichtpuntjes was het een inspiratieloze en vooral zielloze wedstrijd. Ik heb er met moeite naar zitten kijken als neutrale toeschouwer.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Di María tekent voor zes seizoenen bij Real Madrid

Maandag, 28 juni

José Mourinho heeft zijn eerste aankoop als trainer van Real Madrid binnen. De komst van Ángel Di María, die al wekenlang in de lucht hing, is maandag afgerond. De Argentijnse aanvaller komt over van Benfica en zal na het WK aansluiten bij zijn nieuwe werkgever, zo meldt Real op haar officiële website.

Hoeveel de Spaanse grootmacht uiteindelijk heeft betaald is niet precies bekend, maar naar verluidt gaat het om 25 miljoen euro. De transfer komt niet als een verrassing, daar Real al wekenlang met de dribbelaar in verband werd gebracht. Di María werd in Zuid-Afrika zelfs al medisch gekeurd en maandag werden de laatste plooien recht gestreken.

De pas 22-jarige Di María heeft er drie jaar bij Benfica opzitten en gold in het afgelopen seizoen als de absolute smaakmaker. Hij kwam in het jaar dat de club kampioen werd tot 26 competitieduels en blijft in totaal op 76 wedstrijden steken, waarin hij zeven keer scoorde. De twaalfvoudig international werd onlangs gekozen tot beste speler van de Portugese competitie.

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het ligt over de grens. Punt.

Dorpsgrens, stadsgrens, provinciegrens, landgrens. Ik zie maar weinig verschil.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

Het is niet voor niks dat je ''landgrens'' als laatste noemt. Daar houdt namelijk je nationaliteit op, niet eerder.

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

...continentgrens.. etc.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

Laat maar, je begrijpt het niet.

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

Nee, ik vind het raar hoeveel waarde mensen aan zo'n woordje hechten.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

Mensen hechten meestal waarde aan hun afkomst, niet aan een woordje.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Ik snap ook werkelijk niet waarom ze niet gewoon een prestatie contract met zo'n man aan gaan. Haal je niet de kwart finale, krijg je helemaal niets.....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bartt88 schreef:

Mensen hechten meestal waarde aan hun afkomst, niet aan een woordje.

We zijn toch allemaal Europeanen. Zie inderdaad weinig verschil tussen het supporten van je buurland of een team uit een stad 200 km verder.....

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

Mensen nog voorkeur voor vanmiddag? Japan - Paraguay. Ik zou het wel leuk vinden als Honda en zijn vriendjes winnen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Eerder deze week, over Low

otherfool schreef:

Zoveel klasse, het is niet elke (bonds)coach gegeven.

Onderhond

• 87726 berichten
  • 13158 stemmen

Japan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.