- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1953 stemmen
Die Capello...spreekt net zo gebrekkig Engels als een illegaal geïmporteerde prostituee uit het Oostblok. En dat na al die tijd als bondscoach...
Dat die Engelsen ook nog twijfelen over contractverlenging vind ik ongelofelijk na die saaie & ongemotiveerde wanprestatie van het Engelse team.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die Capello...spreekt net zo gebrekkig Engels als een illegaal geïmporteerde prostituee uit het Oostblok. En dat na al die tijd als bondscoach...
Dat die Engelsen ook nog twijfelen over contractverlenging vind ik ongelofelijk na die saaie & ongemotiveerde wanprestatie van het Engelse team.
11 miljoen booze 11 miljoen.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Haha, ik ben net te laat, Moviemafketel.
Wat een malloot.
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
Geen erg hoge amusementswaarde vandaag, maar toch redelijk.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Bedoel je VI chevy? Juist erg sterk vandaag!
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1953 stemmen
Kun je nagaan... 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Deze dan ook nog maar even Rico
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Bedoel je VI chevy? Juist erg sterk vandaag!
Het is allemaal wel van het niveau lik-me-vestje. Maar wel amusant, idd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gijpie heeft iig verstand van voetbal. Kort maar krachtig. Dank je wel Gijpie, ik denk dat ik om half 4 wel in slaap val vannacht.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kun je nagaan...
Om hem eruit te schoppen moeten ze hem 11 miljoen meegeven.
Daar gaan ze nog wel even over denken hoor.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gijpie heeft iig verstand van voetbal. Kort maar krachtig. Dank je wel Gijpie, ik denk dat ik om half 4 wel in slaap val vannacht.
Wel leuk dat Spanje Portugal eruit ramt en wij Brazilië. Doen we goed.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Blij dat Brazilie heeft gewonnen vanavond. Zo kan ik me opmaken op een mooie kwartfinale met Nederland. De eerste echte test voor het Nederlands elftal en gelijk het afscheid van dit toernooi. En dan heb je weinig prestigieus om op terug te kijken. Nederland is vier wedstrijden lang in slaap gesukkeld door zijn eigen slordige voetbal en zal keihard op zijn plek gezet worden door het snelle Brazilië. Nederland moet een erg goede dag hebben en Brazilië een slechte om enige kans te maken. Een ding is zeker: Slowakije-Nederland is de zwakste wedstrijd die ik tot nu heb gezien op dit WK. Dat Slowakije had nooit door mogen gaan.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Vreemde conclusie dat je Nederland - Slowakije de slechtste wedstrijd van het toernooi vindt, of althans; wat je gezien hebt. Zeker niet veel gezien? Het was niet best, maar er waren écht veel wedstrijden die slechter waren.
Ik zou niet weten waarom Nederland geen kans heeft tegen Brazilië. 50/50 zou ik haast durven zeggen. Nederland moet de slag op het middenveld winnen. Hopelijk speelt Brazilië met Alves op het middenveld. Ervoor zorgen dat Fabiano en Kaka zo weinig mogelijk de bal krijgen. In de lucht moeten Heitinga en Mathijssen de duels winnen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4812 stemmen
Ik vond Alves vandaag bijzonder sterk op het middenveld. Liep constant alle gaten dicht, recupereerde ballen,... Enorm nuttig.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik heb best veel gezien en ik heb hier meer stupide balverlies gezien dan in veel andere mindere wedstrijden. Los van een handvol lichtpuntjes was het een inspiratieloze en vooral zielloze wedstrijd. Ik heb er met moeite naar zitten kijken als neutrale toeschouwer.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Di María tekent voor zes seizoenen bij Real Madrid
Maandag, 28 juni
José Mourinho heeft zijn eerste aankoop als trainer van Real Madrid binnen. De komst van Ángel Di María, die al wekenlang in de lucht hing, is maandag afgerond. De Argentijnse aanvaller komt over van Benfica en zal na het WK aansluiten bij zijn nieuwe werkgever, zo meldt Real op haar officiële website.
Hoeveel de Spaanse grootmacht uiteindelijk heeft betaald is niet precies bekend, maar naar verluidt gaat het om 25 miljoen euro. De transfer komt niet als een verrassing, daar Real al wekenlang met de dribbelaar in verband werd gebracht. Di María werd in Zuid-Afrika zelfs al medisch gekeurd en maandag werden de laatste plooien recht gestreken.
De pas 22-jarige Di María heeft er drie jaar bij Benfica opzitten en gold in het afgelopen seizoen als de absolute smaakmaker. Hij kwam in het jaar dat de club kampioen werd tot 26 competitieduels en blijft in totaal op 76 wedstrijden steken, waarin hij zeven keer scoorde. De twaalfvoudig international werd onlangs gekozen tot beste speler van de Portugese competitie.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Het ligt over de grens. Punt.
Dorpsgrens, stadsgrens, provinciegrens, landgrens. Ik zie maar weinig verschil.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Het is niet voor niks dat je ''landgrens'' als laatste noemt. Daar houdt namelijk je nationaliteit op, niet eerder.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Nee, ik vind het raar hoeveel waarde mensen aan zo'n woordje hechten.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Mensen hechten meestal waarde aan hun afkomst, niet aan een woordje.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik snap ook werkelijk niet waarom ze niet gewoon een prestatie contract met zo'n man aan gaan. Haal je niet de kwart finale, krijg je helemaal niets.....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mensen hechten meestal waarde aan hun afkomst, niet aan een woordje.
We zijn toch allemaal Europeanen. Zie inderdaad weinig verschil tussen het supporten van je buurland of een team uit een stad 200 km verder.....
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Mensen nog voorkeur voor vanmiddag? Japan - Paraguay. Ik zou het wel leuk vinden als Honda en zijn vriendjes winnen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Eerder deze week, over Low
Zoveel klasse, het is niet elke (bonds)coach gegeven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.