• 17.872 nieuwsartikelen
  • 183.891 films
  • 12.740 series
  • 35.183 seizoenen
  • 658.708 acteurs
  • 200.917 gebruikers
  • 9.505.792 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop ook op Japan, al genoeg Zuid Amerikanen door....

Spetie

• 38871 berichten
  • 8592 stemmen

Ja Japan mag winnen, laat Honda maar weer een schitteren!

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Japan zou een prima tegenstander zijn voor Portugal in de kwartfinale. Winnen we vanavond van Spanje, dan is die halve finale weer erg dichtbij .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja, de winnaar van vanavond is idd de grote favoriet in de kwart finale. En qua gevoel maakt het nogal wat uit of je bij de laatste 16 of de laatste 4 hoort....

Wat dat betreft hoop ik ook heel erg op een overwinning op Brazilië, wat zeker moet kunnen, want laatste 8 is ook nog steeds net niets.....

Hoop sterk op Spanje - Argentinië en Nederland - Ghana.

Maar het zou ook zo maar Portugal - Duitsland en Uruguay - Brazilië kunnen worden. In dat laatste geval vind ik het een rampzalig WK.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Honda is één van mijn favoriete voetballers. Paraguay is één van mijn sympathy landen. Cardozo, H. Valdez, Santa Cruz, Riveros, Vera, Ledesma. Wat een prachtige ploeg is dit toch. En natuurlijk gun ik het Larissa Riquelme enorm .

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Reinbo schreef:

Maar het zou ook zo maar Portugal - Duitsland en Uruguay - Brazilië kunnen worden. In dat laatste geval vind ik het een rampzalig WK.

Hoezo? Portugal zal zich vanavond nog echt moeten tonen, Duitsland heeft al genoeg overtuigt en speelt schitterend voetbal, Uruguay doet het prima en speelt ook attractief en Brazilië speelt een stuk aantrekkelijker dan Nederland tot nu. Prima halve finales, wat mij betreft.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

dutchtuga schreef:

Japan zou een prima tegenstander zijn voor Portugal in de kwartfinale. Winnen we vanavond van Spanje, dan is die halve finale weer erg dichtbij .

Goddank vliegt die laffe prutploeg uit Portugal er gewoon uit vanavond. Huilende Ronaldo, Quiroz die het onverdiend vond en niemand zal die ploeg nog herinneren.

Hup Spanje

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Want Portugal heeft dit toernooi nog geen drol getoond. Een 7-0 tegen een elftal verdwaalde Koreanen die aantoonden de slechtste ploeg dit WK te zijn en 2 bloedeloze 0-0 wedstrijden waarbij die pot tegen Brazilie echt een schande was.

Laten we hopen dat zon ploeg snel opgepleurd is van dit WK.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Noord-Koreanen die net ervoor nog maar 2-1 verloren van Brazilië, de ploeg die Nederland straks in doodse stilte zal dompelen. En wat is dat toch steeds met die foto van een huilende Ronaldo? Gebrek aan argumentatie, rep_robert? Ronaldo toont daar meer emotie dan het hele Nederlandse elftal bij elkaar. Die zielloosheid van gisteren was toch echt een schande? En dan klagen dat Portugal bloedeloos speelt Ik misgun Nederland niets, maar users als deze doen mij op momenten twijfelen.

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

dutchtuga schreef:

Brazilië, de ploeg die Nederland straks in doodse stilte zal dompelen.

Ja hoor, daar hebben we er weer zo eentje

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gaat hun denk ik ook eerder om dat theatrale spel. Dat zeuren, dat theater bij een overtreding, het kaartenvragen, het schoppen etc. Ik hou mijn hart vast, met Portugal is de kans dat het schoppen en theater wordt wel erg groot.

Al waren de Noord-Koreanen meer dan degelijk.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Ja hoor, daar hebben we er weer zo eentje

Een realist?

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

dutchtuga schreef:

Een realist?

Een Nederlander?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Naomi Watts schreef:

met Portugal is de kans dat het schoppen en theater wordt wel erg groot.

.

Maar dat is nu ook tegen rivaal Spanje. Is altijd wel een beladen wedstrijd. De kans dat Spanje lastig gaat doen zit er uiteraard ook in. Villa, Ramos en Pique kunnen er ook wat van.

Voor de rest heb ik Portugal weinig betrapt op anti-voetbal. Eigenlijk helemaal niet en heb ik dat meer gezien bij andere ploegen op dit WK. De antipathie komt toch ergens anders vandaan...

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Och god hoor, nog zo'n overloper Remember Brazilie-Portugal? Portugal stond de hele tijd met 11 man op eigen helft. Ronaldo kwam niet verder dan de middencirkel aan Portugals kant van het veld.

Ronaldo is gewoon nog steeds de grootste kwal die er rondloopt op de velden. Een pure egoïst. Zoals ze vannacht ook al bij SZ zeiden. Een talentvolle voetballer waarbij het talent is komen aanwaaien wordt pas echt groot als het ook goed in z'n koppie zit.

Meneertje "ik schop tegen de paal uit frustratie omdat een teamgenoot scoort en niet ik zelf" Ronaldo hoort niet bij die categorie van grote voetballers.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Jij weet dat een team uit 11 spelers bestaat?

Spelers als Meireles, Simao, Carvalho, Eduardo, Coentrao (revelatie van deze ploeg overigens), Almeida, Tiago... stuk voor stuk sportieve en zeer nette spelers. Waarom verbaast het me niets dat deze allemaal over het hoofd worden gezien? De generatie Figo, Couto, Pinto e.d. is voorbij hoor mensen.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Ik weet dat ja, maar Ronaldo niet volgens mij Dat 1 speler een heel team zo onsympathiek maakt ligt puur aan hun zelf. Dat ze niet eens het lef hebben om die kwal een keer duidelijk te maken dat er ook nog anderen in een team zitten. Dat maakt ze natuurlijk ook niet sympathiek.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Carvalho een 'nette' speler? Het moet niet gekker gaan worden. Die trapt je lachend het ziekenhuis in en dan maakt ie nog het gebaar dat ie de bal speelde.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

dutchtuga schreef:

Noord-Koreanen die net ervoor nog maar 2-1 verloren van Brazilië, de ploeg die Nederland straks in doodse stilte zal dompelen. En wat is dat toch steeds met die foto van een huilende Ronaldo? Gebrek aan argumentatie, rep_robert? Ronaldo toont daar meer emotie dan het hele Nederlandse elftal bij elkaar. Die zielloosheid van gisteren was toch echt een schande? En dan klagen dat Portugal bloedeloos speelt Ik misgun Nederland niets, maar users als deze doen mij op momenten twijfelen.

Haha ja hou vooral vast aan die 2-1 van Noord Korea. Als dat je beste argument is. Korea is met 12 goals tegen en 1 voor terug naar huis gestuurd. Weet je wel genoeg.

En noem jij dat janken maar emotie. Wij noemen hem gewoon een aanstelletje. Ronaldo speelt voor Ronaldo, meer niet. Gelukkig hoeven na vanavond niet meer tegen die rotkop aan te kijken. Net als de rest van die onsymphatieke ploeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

dutchtuga schreef:

Maar dat is nu ook tegen rivaal Spanje. Is altijd wel een beladen wedstrijd.

True.

De kans dat Spanje lastig gaat doen zit er uiteraard ook in. Villa, Ramos en Pique kunnen er ook wat van.

Tuurlijk maar wij zijn er helaas niet zo meester in als jullie. Als je Portugal de oorlog verklaard verlies je.

Voor de rest heb ik Portugal weinig betrapt op anti-voetbal. Eigenlijk helemaal niet en heb ik dat meer gezien bij andere ploegen op dit WK. De antipathie komt toch ergens anders vandaan...

Portugal speelt altijd erg aantrekkelijk vind ik, ik ben ook wel fan van de Portugese school. Dat zal wel iets Zuid-Europeaans zijn.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Spanje heeft een geweldig elftal, maar heeft Torres als zwakke punt. En ow ja, 32432 voor de doel komen, maar 1-2x scoren moet ook veel beter kunnen. Over Portugal is moeilijk wat te zeggen. Tegen Ivoorkust kon het al fout gaan, de Koreanen dachten, na hun spel tegen Brazilie, wel kans te maken tegen ze en tegen Brazilie leek het wel een consensus. Vanavond zal een hóóp helder maken wie het WK écht wil winnen.

En dit geldt overigens ook voor Nederland. Bertje zegt wel doodleuk dat ze de kwartfinales hebben bereikt en dat is ook zo, maar mét onaantrekkelijk voetbal en door 4 tegenstanders die niets te zoeken hebben op een WK. De linkerkant van de schema is, op Brazilie na, gewoon zwak. Win je van Brazilie, speel je waarschijnlijk tegen Uruguay, ook geen mission impossible. Bert, zolang Nederland het WK niet wint, is het een mislukt WK.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Naomi Watts schreef:

Carvalho een 'nette' speler? Het moet niet gekker gaan worden. Die trapt je lachend het ziekenhuis in en dan maakt ie nog het gebaar dat ie de bal speelde.

Zijn statistieken wijzen er toch op dat het een zeer gedisciplineerde verdediger is. Vier gele kaartne over het hele laatste seizoen, in de premier league, als verdediger. Prima statistieken, lijkt mij.

Ricardo Carvalho | Profile, Biography & Pictures | Chelsea FC | Chelsea - chelseafc.com

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Zijn statistieken wijzen er toch op dat het een zeer gedisciplineerde verdediger is. Vier gele kaartne over het hele laatste seizoen, in de premier league, als verdediger. Prima statistieken, lijkt mij.

Ricardo Carvalho | Profile, Biography & Pictures | Chelsea FC | Chelsea - chelseafc.com

Tuurlijk maar ook hij is zo thetraal als wat natuurlijk. Tegen Brazilie ging hij liggen, kermde van de pijn toen gaf de ref aan dat ze door moesten spelen en hij stond heel snel weer op. Het is toch niet zo vreemd dat dit bij buitenstaanders erg onsympathiek overkomt (understatement). En dat hebben wel meer Portugezen.

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

Turkeyloverz schreef:

4 tegenstanders die niets te zoeken hebben op een WK.

Want?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha ja hou vooral vast aan die 2-1 van Noord Korea. Als dat je beste argument is. Korea is met 12 goals tegen en 1 voor terug naar huis gestuurd. Weet je wel genoeg.

En noem jij dat janken maar emotie. Wij noemen hem gewoon een aanstelletje. Ronaldo speelt voor Ronaldo, meer niet. Gelukkig hoeven na vanavond niet meer tegen die rotkop aan te kijken. Net als de rest van die onsymphatieke ploeg.

12 goals tegen, waarvan 7 tegen Portugal. Blijf verder maar lekker in krachttermpjes praten. Jouw verziekte visie op Portugal valt niet te veranderen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Tuurlijk maar ook hij is zo thetraal als wat natuurlijk. Tegen Brazilie ging hij liggen, kermde van de pijn toen gaf de ref aan dat ze door moesten spelen en hij stond heel snel weer op. Het is toch niet zo vreemd dat dit bij buitenstaanders erg onsympathiek overkomt (understatement). En dat hebben wel meer Portugezen.

Hoe vaak hebben we zoiets al gezien op dit toernooi? Het probleem is dat als zoiets bij Portugal gebeurt de hele Nederlandse bevolking dat weer ziet als reden om de ploeg weer eens de grond in te stampen. Gelukkig hebben wij tot nu met resultaten de monden kunnen snoeren van de Nederlanders.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

12 goals tegen, waarvan 7 tegen Portugal. Blijf verder maar lekker in krachttermpjes praten. Jouw verziekte visie op Portugal valt niet te veranderen.

Ja, dat zeg ik. Jullie haalden 1x uit tegen een zeer matige ploeg. Brazilie was de openingswedstrijd, toen kon Korea nog alles geven. En tegen Ivoorkust deden ze alles om niet weer afgeslacht te worden. Maar wel weer 3 goals tegen. Gewoon een erg zwakke ploeg die het 1 speelhelft tegen Brazilie leuk deed als grote onbekende. Portugal had in hun groep 2 zware ploegen beide keren kwamen ze niet verder als 0-0.

Wordt vanavond 1-0 of 2-0 voor Spanje. En de wereld zal er blij om zijn.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Want?

Wat zij deden kan je namelijk moeilijk voetballen noemen. Zo veel mogelijk tegenhouden en hopen op een wonder. Ik wed dat de Slowaken nu aan het feestvieren zijn met hun 8e finale. Dat ze niets te zoeken hebben is misschien iets overdreven, maar pas tegen landen als Brazilie, Spanje en Argentinie kan je zien hoe ver Nederland is. Iedereen heeft het dan over een teleurstellend WK van Engeland, maar zij speelden tenminste tegen een land die het WK wil winnen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ik vind ook dat gezien het schema tot nu Oranje ook minimaal de kwartfinale had moeten halen. Maargoed, je staat er nu wel en dat is netjes. Tegen Brazilie kan iedereen sneuvelen dus teleurstellend slecht zal het niet worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.