- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Wordt vanavond 1-0 of 2-0 voor Spanje. En de wereld zal er blij om zijn.
Jij moet niet denken dat de rest van de wereld ook zo krom kijkt naar Portugal als jij. Spanje mag dan over het algemeen geliefder zijn, maar Portugal is vier jaar geleden niet voor niets door de Fifa verkozen tot meest attractieve team van het WK. Genoeg mensen die van ons genieten, dus. Doe die vervuilde bril af man.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik vind ook dat gezien het schema tot nu Oranje ook minimaal de kwartfinale had moeten halen. Maargoed, je staat er nu wel en dat is netjes. Tegen Brazilie kan iedereen sneuvelen dus teleurstellend slecht zal het niet worden.
Alleen zal je dan niets prestigieus hebben om naar terug te kijken en zal je alelsbehalve herinnerd worden door de rest van de wereld. Verwaarloosbaar WK dan dus.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe vaak hebben we zoiets al gezien op dit toernooi? Het probleem is dat als zoiets bij Portugal gebeurt de hele Nederlandse bevolking dat weer ziet als reden om de ploeg weer eens de grond in te stampen. Gelukkig hebben wij tot nu met resultaten de monden kunnen snoeren van de Nederlanders.
Portugezen leggen het er wel dik bovenop hoor. Dat vind ik ook geen punt, ik kan me er niet zo aan ergeren (misschien vanavond wel
). Portugal is een angstgegner van Oranje.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Jij moet niet denken dat de rest van de wereld ook zo krom kijkt naar Portugal als jij. Spanje mag dan over het algemeen geliefder zijn, maar Portugal is vier jaar geleden niet voor niets door de Fifa verkozen tot meest attractieve team van het WK. Genoeg mensen die van ons genieten, dus. Doe die vervuilde bril af man.
Haha door de Fifa ja. Die kiezen ook standaard Ronaldo als man of the match bij Portugal. Commercieel de gekste.
Portugal is nergens erg geliefd met hun stijl en hun maniertjes. Alleen is Ronaldo belangrijk aangezien hij een levende marketing campagne is. Maar verder wacht niemand erop. Over 12 uur is het voorbij 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
angstgegner
Zet dat hier maar in dikgedrukte hoofdletters neer 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Alleen zal je dan niets prestigieus hebben om naar terug te kijken en zal je alelsbehalve herinnerd worden door de rest van de wereld. Verwaarloosbaar WK dan dus.
Dus? Als we wel doorgaan staan we in de halve finale met een enorme kans op de finale. Ik waag die gok wel. Oranje staat nu een beetje bekend als de ploeg van mooi voetbal en snelle uitschakelingen. Ik draai het liever om. Het is al 12 jaar terug dat we nog eens een kwartfinale op een WK speelden.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Een prijs die hij overigens overhandigde aan Tiago, de man die het volgens hem veel meer verdiende. Wat een teamgeest zeg, in tegenstelling tot Sneijder...
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Een prijs die hij overigens overhandigde aan Tiago, de man die het volgens hem veel meer verdiende. Wat een teamgeest zeg, in tegenstelling tot Sneijder...
Haha ja, zou ik voor de camera's ook zeggen. We zagen allemaal Ronaldo boos doen nadat zijn ploegmaten wel en hij niet scoorde. Teamgevoel 0,0 bij hem. Maar voor de camera staat dat wel leuk.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Normaalgesproken heb je wel gelijk, maar dit WK ben ik ook verrast door Sneijder. Van Persie heeft er nog wel moeite mee, maar Sneijder is tot nu toe heel volwassen en teamgericht.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Hij was geïrriteerd om het feit dat hij al eeuwenlang niet meer scoorde voor Portugal. Dan heb je drang om weer eens te scoren en helemaal op een WK. Deze drang heeft nog niet in de weg gestaan bij het totaalbelang en het doel van dit team, mede ook door het feit dat hij al een stel geweldige assists op zijn naam heeft staan op dit WK.
Zijn ego, die ik overigens niet totaal ontken, heeft ook bij Man Utd. niet geleid tot zware ergernissen. Hij heeft zijn laatste seizoen daar geëindigd met een hoop goals, maar ook ontzettend veel assists. Een geniaal seizoen.
En bij Real Madrid, wat sowieso een team vol egotrippers is, heeft zijn individuele klasse ervoor gezorgd dat Real niet lager is geëindigd dan de tweede plek. Maar ook hier: geen wrijvingen o.i.d. bij de rest van de ploeg. Dus wat wil je nou zeggen met je aangehaalde argumenten?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Maar laten we het eens over bijvoorbeeld Fabio Coentrao hebben. Een geweldig toernooi tot nu voor hem en naast Özil voor mij dé revelatie van dit toernooi. Dit seizoen door Jorge Jesus bij Benfica op de linksback positie gezet (zijn positie was linksvoor, maar door de prestaties van Di Maria op diezelfde positie zat hij vaak op de bank), na een duel voor Portugal meegenomen naar dit WK en uitgegroeid tot een van de meest begeerde linksbacks van de wereld. Bijzonder, maar echt zeer bijzonder knap. Bayern Munchen zou al 30 miljoen geboden hebben.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ja, is hij zo bijzonder knap?
Ik kijk meer naar dames persoonlijk...
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Het is maar om aan te geven aan blinden als jij, dat een elftal uit veel meer bestaat dan een aandachtstrekker.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Speelt opa Deco nog trouwens? 
Achja, filosofeer nog maar een paar uur. Na vanavond hoeft dat niet meer.
Figo
-
- 124 berichten
- 778 stemmen
Ben het hier volledig mee eens.
De focus ligt altijd maar op Ronaldo, er staan nog 10 andere spelers op het veld!
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
En ga jij lekker door met ondoordachte krachttermen e.d. Ik filosofeer bij uitschakeling van Portugal wel verder over het falen van Nederland. Portugal staat met zijn 7-0 in ieder geval al in de geschiedenisboeken 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Update 11:11 uur - Blatter biedt excuses aan
De wereldvoetbalbond FIFA zal na het WK in Zuid-Afrika gaan praten over het mogelijke gebruik van technische hulpmiddelen bij voetbalwedstrijden. FIFA-voorzitter Joseph Blatter toonde zich in een eerste reactie pessimistisch over het gebruik van videobeelden, maar stelt nu dat hij de vele kritiek niet onbeantwoord kan laten. Ook bood hij zijn excuses aan bij de Engelse en Mexicaanse fans: "Ik begrijp dat zij woedend zijn."
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Laat dat lelijke Portugal maar klop krijgen van Spanje! Wat een vevelende spelers heeft dat Portugal toch. Het liefst had ik gewild dat Nederland tegen Portugal zou spelen dit W.K. om de open rekeningen te dichten, maar Portugal haalt de finale niet.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Als Portugal vanavond overleeft, hebben ze een vrij grote kans om de finale te halen. Ik zou me eerder zorgen maken over Nederland.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
En ga jij lekker door met ondoordachte krachttermen e.d. Ik filosofeer bij uitschakeling van Portugal wel verder over het falen van Nederland. Portugal staat met zijn 7-0 in ieder geval al in de geschiedenisboeken
Wij staan allang in de geschiedenisboeken joh. WK finales gespeeld, dat telt iets meer dan een 7-0 op de semiprofs uit Korea.
Benieuwd of Villa of Torres de 1-0 gaat maken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
In Portugal onder 21 stond Ronaldo ook altijd afzijdig van de groep.
En daarna heeft hij kennelijk niet bijgeleerd dat je het met zijn 11en moet doen. Hij zal nooit EK of WK gaan worden als hij dit niet inziet.
Je zou hem toch echt gaan haten als hij weer voor eigen winst gaat ipv even een balletje aan je medespeler te geven. Geloof niet echt dat zijn teamgenoten hem mogen. Maar de trainer heeft hem aanvoerder gemaakt en dus houd je dan maar je gemak om van je eigen basisplaats zeker te zijn.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
maar Portugal haalt de finale niet.
Nederland ook niet.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Wij staan allang in de geschieddenisboeken joh. WK finales gespeeld, dat telt iets meer dan een 7-0 op de semiprofs uit Korea.
Benieuwd of Villa of Torres de 1-0 gaat maken.
Ik hou het liever bij dit WK, daar zijn we nu mee bezig. Jij leeft echt teveel in het verleden he? Portugal als vervelende schopploeg en Nederland als echte winnaar. Dat zijn ze niet meer.
Apollinisch
-
- 21304 berichten
- 0 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Laat dat lelijke Portugal maar klop krijgen van Spanje! Wat een vevelende spelers heeft dat Portugal toch. Het liefst had ik gewild dat Nederland tegen Portugal zou spelen dit W.K. om de open rekeningen te dichten, maar Portugal haalt de finale niet.
Ik wil graag van je weten wie er naast Ronaldo zo vervelend is? Ken je het team verder wel?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik hou het liever bij dit WK, daar zijn we nu mee bezig. Jij leeft echt teveel in het verleden he? Portugal als schopploeg en Nederland als echte winnaar.
Haha ja, jullie maken een keer 7-0 en plots mogen wij niks meer over het verleden zeggen.
Maargoed, wij hebben 9 punten in de groepsfase gepakt, deden we nog niet eerder. Dus ook wij de boekjes in!

Ik zeg overigens nergens dat Portugal dit toernooi een schopploeg is. Ik zeg dat ze onsymphatiek en vervelend zijn.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik mis de minuten van de goals. Weet ik wanneer ik even een nieuw biertje kan pakken! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.