• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.939 films
  • 12.740 series
  • 35.187 seizoenen
  • 658.720 acteurs
  • 200.925 gebruikers
  • 9.506.475 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Ik wil graag van je weten wie er naast Ronaldo zo vervelend is? Ken je het team verder wel?

Die Pepe mogen ze ook een doodschop geven.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Niet nodig. Ik heb vannacht gedroomd dat ze 3-1 winnen. Doelpuntenmakers herinner ik me niet meer, scoreverloop nog wel (1-0 ; 2-0 ; 2-1 ; 3-1 [counter]).

Dáárom zou je je ook zorgen moeten maken om Nederland. Er wordt heel veel gedroomd, maar niemand bekijkt realistisch wat Nederland op dit WK tot nu toe heeft gedaan.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zeg overigens nergens dat Portugal dit toernooi een schopploeg is. Ik zeg dat ze onsymphatiek en vervelend zijn.

Vervelend hoorde daarbij, maar je quote wel erg snel

Apollinisch

• 21305 berichten
  • 0 stemmen

maar niemand bekijkt realistisch wat Nederland op dit WK tot nu toe heeft gedaan
Vier keer makkelijk gewonnen?

Overigens komen mijn dromen altijd uit.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Turkeyloverz schreef:

(quote)

Dáárom zou je je ook zorgen moeten maken om Nederland. Er wordt heel veel gedroomd, maar niemand bekijkt realistisch wat Nederland op dit WK tot nu toe heeft gedaan.

Kom op Turkeyloverz, beetje positiever. We gaan die pot pakken.

Is alleen een middagwedstrijd he? Dan krijg ik toch soms die Branco-beelden weer voor me in de 85e minuut of zo

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Ik wil graag van je weten wie er naast Ronaldo zo vervelend is? Ken je het team verder wel?

Doel Beto (FC Porto), Daniel Fernandes (Iraklis Saloniki, Gri), Eduardo (Sporting Braga).

Defensie Duda (Málaga, Spa), Bruno Alves (FC Porto), Paulo Ferreira (Chelsea, Eng), Miguel (Valencia, Spa), Ricardo Carvalho (Chelsea, Eng), Rolando (FC Porto), Ricardo Costa (Lille, Fra), Pepe (Real Madrid, Spa), Fábio Coentrão (Benfica)

Middenveld Tiago (Atlético Madrid, Spa), Deco (Chelsea, Eng), Raúl Meireles (FC Porto), Miguel Veloso (Sporting Lissabon), Pedro Mendes (Sporting Lissabon)

Aanval Simão Sabrosa (Atlético Madrid, Spa), Nani (Manchester United, Eng), Hugo Almeida (Werder Bremen, Dui), Liédson (Sporting Lissabon), Cristiano Ronaldo (Real Madrid, Spa), Danny (Zenit Sint Petersburg, Rus).

Ik denk dat er een stuk of 7 spelers niet vervelend zijn. Daarnaast heeft Portugal - met die kotsopwekkende Figo - in de laatste jaren een grote hekel bij me losgekregen. Dat irritante tijdrekken, dat irritante vallen, dat irritante kaartvragen, die irritante koppen.

Portugal is eigenlijk de enige land die ik écht geen titel gun. Weg ermee.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Niemand gunt het Portugal behalve Portugezen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Je hebt een verouderde lijst. Nani is allang thuis.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

dutchtuga schreef:

Je hebt een verouderde lijst. Nani is allang thuis.

Weet ik, maar dat is om aan te geven dat jullie eigenlijk nóg een irritante voetballer rond hebben lopen.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Vier keer makkelijk gewonnen?

Overigens komen mijn dromen altijd uit.

Makkelijk.. is dat nu helemaal wegspelen en winnen met 3/4-0? Dan heb ik het nog niet eens over de tegenstanders tot nu toe.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik denk dat er een stuk of 7 spelers niet vervelend zijn.

Meer dan de helft van deze lijst heb je buiten dit WK om nog nooit in acte gezien man, waar heb je het toch over.

Daarnaast heeft Portugal - met die kotsopwekkende Figo - in de laatste jaren een grote hekel bij me losgekregen. Dat irritante tijdrekken, dat irritante vallen, dat irritante kaartvragen, die irritante koppen.

Irritant omdat het vooral tegen Nederland heel veel succes heeft gehad. Geef dat nou eens toe. Nederland is nou eenmaal erg makkelijk uit te lokken en we willent och gewoon winnen? van Marwijk deelt deze filosofie.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Scheidsrechters moeten voor dat zeuren gewoon geel geel geel geven. Houdt het meteen op en kun je eindelijk eens kijken wie er voetballend zou winnen.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1033 stemmen

Alleen om Ronaldo en Pepe hoop ik dat Portugal eruit vliegt vanavond. Er zijn weinig voetballers waar ik me zo aan kan ergeren. Vraag me af of Ronaldo vanavond wél kan laten zien dat die in het teambelang kan spelen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Portugal is eigenlijk de enige land die ik écht geen titel gun. Weg ermee.

Frankrijk ook niet meer tegenwoordig.

Ik vind zelfs Duitsland en Italie symphatieker dan Portugal. Kan je nagaan

Het zijn die kleine dingen die zo irriteren. Smeken om vrije trappen, gele kaarten, overdreven vallen, maniertjes bij mannetjes als Ronaldo, Pepe, Nani, Deco, Moutinho....en vergeet het verleden niet met onuitstaanbare ballen als Figo en die keeper Ricardo. Brrr.

Ze hebben gewoon iets heel irritants over zich.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Is alleen een middagwedstrijd he? Dan krijg ik toch soms die Branco-beelden weer voor me in de 85e minuut of zo

Helaas zie ik dit Nederland niet 2x scoren tegen Brazilie, dus zover zal het vast niet eens komen

Maar het is niet dat ik Brazilie overschat, want ze spelen veel minder samba voetbal dit WK, maar ik ben bang dat Nederland na 4 makkies te zwaar op de proef gesteld zal worden.

Apollinisch

• 21305 berichten
  • 0 stemmen

Makkelijk.. is dat nu helemaal wegspelen en winnen met 3/4-0?
Dat ja, maar met één of twee doelpunten verschil winnen zonder ook maar een moment in de problemen te zijn geweest is dat ook.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

dutchtuga schreef:

Meer dan de helft van deze lijst heb je buiten dit WK om nog nooit in acte gezien man, waar heb je het toch over.

Haha, wat weet je nog meer van me? Mijn pincode? Wat voor bier ik het lekkerst vind?

Irritant omdat het vooral tegen Nederland heel veel succes heeft gehad. Geef dat nou eens toe. Nederland is nou eenmaal erg makkelijk uit te lokken en we willent och gewoon winnen? van Marwijk deelt deze filosofie.

Oneens. Ik heb juist weinig respect op de manier waarop Portugal van Nederland won. In 2004 met enorm veel gezeik en tijdrekken in de 2e helft nadat Oranje terugkwam (hoewel Portugal toen wel beter was dan Nederland). In 2006 was Oranje ook vervelend bezig, dat geef ik toe. Ik heb meer respect voor landen die Nederland op een "normale" manier uitschakelden op eindtoernoois. Iedereen moet koste wat kost winnen, Duitsland doet dat op een manier van "nooit opgeven", Italië verdedigt zich rot (normaal gesproken) en Portugal doet dat met zeer nare trekjes. Maar dan moet je ook de hand in eigen boezem steken, dutchtuga, en niet gaan zeuren als bijna de hele wereld er zo over denkt.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Dat ja, maar met één of twee doelpunten verschil winnen zonder ook maar een moment in de problemen te zijn geweest is dat ook.

Zonder ook maar een moment in de problemen is overdreven, ook al betreft het B-landen. De 2 kansen van Vittek en die ene van Stoch gister (klungelig verdedigd btw) schiet een Luis Fabiano of Robinho keihard in de kruising.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nederland is het Portugal zonder alleen maar nare trekjes en kaarten vragen. Dus 0-0 moet het sowieso kunnen worden vrijdag en dan winnen met penalty's heeft ook wel wat natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wie het eerst scoort vrijdag, wint. Daar ben ik van overtuigd.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Maar het is niet dat ik Brazilie overschat, want ze spelen veel minder samba voetbal dit WK, maar ik ben bang dat Nederland na 4 makkies te zwaar op de proef gesteld zal worden.

Wanneer heeft Brazilië voor het laatst sambavoetbal gespeeld? Dat was in de jaren 70, toen dat allemaal nog kon. Toen was er amper snelheid in het voetbal, op de versnellingen na, die Brazilië erg goed beheerste.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wie het eerst scoort vrijdag, wint. Daar ben ik van overtuigd.

Dat zou heel goed kunnen, al denk ik dat Brazilië meer veerkracht heeft dan Nederland. Nederland mag niet achterkomen, dan wordt het zeer lastig. Dan zie ik Brazilië wel de 2e erin prikken.

De wedstrijden in 1994 en 1998 waren mooi. Daar zat alles in. Hopelijk krijgen we weer zo'n wedstrijd voorgeschoteld, alleen dan met een winnend Oranje dat het veld feestend afloopt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het Brazilië wat tegen Frankrijk in de finale stond in 98 had soms nog wel wat sambavoetbal wat ik me ervan kan herinneren. Maar ja toen werden ze daar 2e mee, dus moest er zeker wat veranderen.

94 was toch die verschrikkelijk saaie finale tegen Italië? Dat vond ik echt een boutbot.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wanneer heeft Brazilië voor het laatst sambavoetbal gespeeld? Dat was in de jaren 70, toen dat allemaal nog kon. Toen was er amper snelheid in het voetbal, op de versnellingen na, die Brazilië erg goed beheerste.

Het werd idd steeds minder en minder, maar om nu te stellen dat Brazilie helemaal geen sambavoetbal meer speelde? Denk maar eens aan bijvoorbeeld een Romario, Ronaldo, Ronaldinho.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

moviemafketel schreef:

Het Brazilië wat tegen Frankrijk in de finale stond in 98 had soms nog wel wat sambavoetbal wat ik me ervan kan herinneren. Maar ja toen werden ze daar 2e mee, dus moest er zeker wat veranderen.

94 was toch die verschrikkelijk saaie finale tegen Italië? Dat vond ik echt een boutbot.

Mjaw. Op de beslissende momenten speelde BrazilIë geen sambavoetbal. Niet tegen Nederland en ook niet tegen Frankrijk. Tegen de wat kleinere landen liet Brazilië best goed voetbal zien. Maar dan spelen er meer landen sambavoetbal. Nederland ook 2 jaar geleden.

Die finale was verschrikkelijk ja, in 1994. Penals. Roberto Baggio die er eentje de 3e ring inschoot.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Salcido: 'Voor mij bestaat Fred Rutten niet'

Die zal wel weggaan...

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ondanks mijn sympathie en bewondering voor Ronaldo straks toch maar Spanje aanmoedigen. Die spelen lekker op de aanval en gaan denk ik zonder al te veel moeite ook wel door, want zoveel kwaliteit heeft Portugal buiten genoemde superster niet.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1033 stemmen

Nicolage Rico schreef:

In vergelijking met alle andere landen heeft Brazilie nog veel langer sambavoetbal gespeeld. Dat van die jaren '70 heb je geloof ik laatst maar op tv gehoord.

De grootste verandering van speelstijl is onder Dunga pas begonnen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Haha, wat weet je nog meer van me? Mijn pincode? Wat voor bier ik het lekkerst vind?

Jij kijkt regelmatig naar Costa bij Lille, Fernandes bij Iraklis, Eduardo bij Braga, Beto en Rolando bij Porto, Duda bij Malaga, Coentrao en Amorim bij Benfica e.d.? Jij weet dat dit allemaal vervelende of geen vervelende spelers zijn? Knap.

In 2006 was Oranje ook vervelend bezig, dat geef ik toe. Ik heb meer respect voor landen die Nederland op een "normale" manier uitschakelden op eindtoernoois.

Heeft iedereen dat niet? Alleen in het heetst van de strijd wil het er weleens vies aan toegaan en Portugal weet daar nu eenmaal beter mee om te gaan. Dat wij het constant uitlokken o.i.d. is gewoon niet waar.

en niet gaan zeuren als bijna de hele wereld er zo over denkt.

Geen enkel Latijns land zeurt hierover, aangezien hun speelstijl over het algemeen hetzelfde is, enkel Engeland en Nederland heb ik hierover horen zeuren. Nou net landen die het moeten hebben bezuren tegen Portugal. Toeval?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

O ja een Jaap Stammetje. Bloedje heet daar, maar er werden idd wel een paar leuke potten gespeeld dat WK.

En Duitsland eraf zien gaan was toen ook leuk en terecht trouwens.

WK van Argentinië met coke-ogen van Maradona en schitterende acties van Hagie. Dat toernooi in zijn geheel was schitterend. Brazilië-Zweden was ook zo'n gave pot.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.