- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Apollinisch
-
- 21305 berichten
- 0 stemmen
Zonder ook maar een moment in de problemen is overdreven, ook al betreft het B-landen.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1033 stemmen
@ moviemafketel
Voor als het je intereseert; vanavond gaat een deel van SS weer over Bogarde, die langs ging bij Oranje. Indrukwekkend zei Jack.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Nou jongens, lijkt me duidelijk dat dit zo niet langer kan. Post jullie tips voor Bert maar.
-------------------------------- Huntelaar --------------------------------
Kuyt -------------- Persie ----------- Sneijder ------------Robben
-------------------------------- Bommel --------------------------------
Gio -------------- Mathijssen ------------ Heitinga --------- Wiel
------------------------------- Steek ------------------------------------
Zonder de Jong?! Als Bert gewoon dat blinde vertrouwen in Persie laat varen en een spits erin zet ipv dat nare ventje kan alles wel goed komen. Als Persie goed was zou ie wel bij een europese topploeg spelen... Al 4 wedstrijden ergernis over de mediahype Persie?! Zoals Geels al zei: KJH (of een echte spits ipv wannabe) zou er al 4 of 5 in hebben liggen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
@ moviemafketel
Voor als het je intereseert; vanavond gaat een deel van SS weer over Bogarde, die langs ging bij Oranje. Indrukwekkend zei Jack.
Ik zit paraat. Wil niks meer missen natuurlijk. WK is helemaal losgegaan. Er bestaat echt geen mooier evenement dan een WK voetbal.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
O ja een Jaap Stammetje. Bloedje heet daar, maar er werden idd wel een paar leuke potten gespeeld dat WK.
En Duitsland eraf zien gaan was toen ook leuk en terecht trouwens.
WK van Argentinië met coke-ogen van Maradona en schitterende acties van Hagie. Dat toernooi in zijn geheel was schitterend. Brazilië-Zweden was ook zo'n gave pot.
Argentinië - Roemenië dat toernooi is misschien wel de mooiste voetbalwedstijd ooit. Kansverhouding 24 - 27 zo ongeveer. Met name de 1-2 van Dumitrescu staat me zo voor ogen. De geschorste Pluisje zag het vanaf de tribune met lede ogen aan.
Duitsland ging er af tegen Bulgarije ja, met Stoichkov (mijn favo speler die tijd) en dat monster achterin: Ivanov.

Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Jij kijkt regelmatig naar Costa bij Lille, Fernandes bij Iraklis, Eduardo bij Braga, Beto en Rolando bij Porto, Duda bij Malaga, Coentrao en Amorim bij Benfica e.d.? Jij weet dat dit allemaal vervelende of geen vervelende spelers zijn? Knap.
Ik zie het Portugese elftal ook weleens spelen. Daar hebben we het toch over? Daarnaast zie ik Porto en Benfica weleens voetballen.
Heeft iedereen dat niet? Alleen in het heetst van de strijd wil het er weleens vies aan toegaan en Portugal weet daar nu eenmaal beter mee om te gaan. Dat wij het constant uitlokken o.i.d. is gewoon niet waar.
Sowieso als ze achterstaan. Dan zijn de vervelende trekjes in overvloed aanwezig.
enkel Engeland en Nederland heb ik hierover horen zeuren. Nou net landen die het moeten hebben bezuren tegen Portugal. Toeval?
Makkelijk argument. Daarnaast is het niet erg om te verliezen van een tegenstander dat beter is én dit op een faire manier doet, zoals ik al eerder aangaf.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zou heel goed kunnen, al denk ik dat Brazilië meer veerkracht heeft dan Nederland. Nederland mag niet achterkomen, dan wordt het zeer lastig. Dan zie ik Brazilië wel de 2e erin prikken.
De wedstrijden in 1994 en 1998 waren mooi. Daar zat alles in. Hopelijk krijgen we weer zo'n wedstrijd voorgeschoteld, alleen dan met een winnend Oranje dat het veld feestend afloopt.
Als Nederland achterkomt is het lastig terug komen maar als Nederland voorkomt weet ik ook niet of Brazilie het materiaal heeft om Nederland af te kunnen troeven. Dan mis je wel wat creativiteit. Maar ik geloof wel in ons oranje, ze kunnen het wel.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
In 2004 werd NL weggevaagd door een 3 klassen beter Portugal, in 2006 begon NL zelf met schoppen en verloor het wederom verdiend, met nota bene gedurende geruime tijd een man meer. Snap die anti-Portugal sentimenten niet zo, zal wel frustratie zijn.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
In 2004 werd NL weggevaagd door een 3 klassen beter Portugal, in 2006 begon NL zelf met schoppen en verloor het wederom verdiend, met nota bene gedurende geruime tijd een man meer. Snap die anti-Portugal sentimenten niet zo, zal wel frustratie zijn.
Dat heb ik allemaal al aangegeven, otherfool. Wel lezen.
In 2004 was Portugal beter. Vooral in de 1e helft dan. In de 2e helft kwam Nederland nog knap terug, en toen begon het tijdrekken, het vallen, het irriteren.
In 2006 begon Nederland met schoppen, dat klopt. Blijkt maar weer dat Portugal dit soort dingen beter beheerst, omdat ze het onderhand iedere wedstrijd doen.
Overigens oneens dat Portugal beter was dan Oranje in 2006. Ten eerste had het weinig met voetbal te maken, daarnaast creëerde Nederland meer kansen. Was gelijkwaardig (zo ook het aantal overtredingen).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zonder de Jong?! Als Bert gewoon dat blinde vertrouwen in Persie laat varen en een spits erin zet ipv dat nare ventje kan alles wel goed komen. Als Persie goed was zou ie wel bij een europese topploeg spelen... Al 4 wedstrijden ergernis over de mediahype Persie?! Zoals Geels al zei: KJH (of een echte spits ipv wannabe) zou er al 4 of 5 in hebben liggen.
Ik vind de Jong toch wel een risico tegen brazilië, ik acht de kans zeer waarschijnlijk dat ie er met rood af kan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Argentinië - Roemenië dat toernooi is misschien wel de mooiste voetbalwedstijd ooit. Kansverhouding 24 - 27 zo ongeveer. Met name de 1-2 van Dumitrescu staat me zo voor ogen. De geschorste Pluisje zag het vanaf de tribune met lede ogen aan.
Op zich wel gaaf dat je 1 van de mooiste doelpunten ooit gemaakt op een WK in coke-toestand kan maken. Daarna was hij de lul natuurlijk, maar ja elke idioot kon zien dat die pupillen er niet helemaal lekker bijstonden.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ga je die 4 landen nu echt beter laten lijken dan ze echt zijn/waren? Kameroen had een slechte voorbereiding op het WK, tegen Japan had Nederland de nodige moeite en Denemarken heeft het aan zichzelf te wijten dat ze verloren. Slowakije die Italie eruitschiet? Italie heeft niet 1x goed gespeeld dit WK. Ze hadden zelfs moeite met Nieuw-Zeeland. Nederland heeft idd niet op achterstand gestaan en heeft idd 4 keer gewonnen, maar dat was het minste wat Nederland kon doen tegen deze landen.
Zien we dan wel weer. Sowieso nogal zinloos om een situatie uit de ene wedstrijd naar een andere wedstrijd te extrapoleren.
Het was mijn doel helemaal niet om te extrapoleren. Ik geef alleen aan dat zulke kansen, die zelfs worden weggegeven tegen dat soort landen, veel zwaarder gestrafd zullen worden door een land als Brazilie, maar jammergenoeg ziet niemand anders dit. Iedereen ziet alleen 4 overwinningen. Maar idd, dat zien we dan wel weer. Eigenlijk is voor- en achteraf praten sowieso zinloos, laat ons gewoon een beetje lullen 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
@video moviemafketel:
''Let's test the guy who was doing Arghaarga'' 
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Ik geef alleen aan dat zulke kansen, die zelfs worden weggegeven tegen dat soort landen, veel zwaarder gestrafd zullen worden door een land als Brazilie, maar jammergenoeg ziet niemand anders dit.
Zie net pas de Studio Sportzomer van gisteren, maar wat was Jack irritant bezig zeg.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zie net pas de Studio Sportzomer van gisteren, maar wat was Jack irritant bezig zeg.
Gisteren was gewoon vies. Hoe Jack altijd de allemans-vriend speelt en hij ze wekelijks bij hem op de koffie heeft of zo.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1033 stemmen
Nou jongens, lijkt me duidelijk dat dit zo niet langer kan. Post jullie tips voor Bert maar.
---------------------------Persie -------------------------------
Kuyt/later Elia -----------Sneijder ------------Robben
----------------------VDV------------- Bommel ---------------
Gio ---------Mathijssen ---------Heitinga --------- Wiel/Boula(lastig)
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8592 stemmen
Als Portugal vanavond overleeft, hebben ze een vrij grote kans om de finale te halen. Ik zou me eerder zorgen maken over Nederland.
Denk het niet, tegen Argentinië hebben ze nog een kansje, de Duitsers weten echter wel raad met dit soort ploegen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Eens met Bart, alleen Persie niet meer. Met pijn in het hart, maar hij lijkt er gewoon niet bij met zijn hoofd. Beginnen met Huntelaar en eventueel als we 2-0 achter komen of zo van Persie er zelfs nog bij zetten.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8592 stemmen
Elia-------------------------- Sneijder ------------------------Robben
---------------------De Jong-------------Bommel----------------------
Dit wordt hem. Bert durft het ongetwijfeld niet, maar de snelheid van Elia en Robben is het wapen om de backs Maicon en Bastos op hun plek te houden of in een counter keihard af te straffen.
Verder verdient Huntelaar nu een kans, zeker omdat van Persie een beetje naast zijn schoenen begint te lopen en gewoon ook niet lekker draait.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
-----------------------Huntelaar--------------------------
Van Persie--------Sneijder-----------------Robben
------------VDV---------------van Bommel------------
Gio--------Mathijssen-------Heitinga--------Boula
---------------------Stekelenburg----------------------
Van Persie is te zwak als een centrumspits, dus laten beginnen op links en later Kuijt/Elia erin en van der Wiel kan op een toernooi niet achterelkaar presteren, levert te veel in, terwijl een Marokkaanse Stam als Boulahrouz zeker nuttig kan zijn in zo een wedstrijd.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Gewoon voetballen met Kuijt aan de linkerkant en Robben aan de rechterkant. Elia in de 65e minuut inbrengen voor Kuijt. Uiteraard gewoon spelen met van Persie, is een betere voetballer dan Huntelaar. Net alsof Huntelaar er wel 4 had ingechoten in de poulefase + 1/8 finales.
Voor de rest alles laten staan.
Wat zou het fantastisch zijn als van Persie een ieder de mond te snoeren die na een paar wedstrijden geen vertrouwen meer in hem heeft (terwijl van Persie zijn waarde allang bewezen heeft bij Oranje en Arsenal - ook als spits).
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1033 stemmen
Dit wordt hem. Bert durft het ongetwijfeld niet, maar de snelheid van Elia en Robben is het wapen om de backs Maicon en Bastos op hun plek te houden of in een counter keihard af te straffen.
Verder verdient Huntelaar nu een kans, zeker omdat van Persie een beetje naast zijn schoenen begint te lopen en gewoon ook niet lekker draait.
Ik vind dat, als van Persie weer slecht speelt, Huntelaar veel eerder moet komen dan voorheen. Niet in de basis. Verder vind ik dat Kuyt zich eerst maar beter met Maicon kan bezig houden, daarna Elia brengen.
De Jong heeft voor mij ook afgedaan. Ik zet VDV op die plek, waar die sowieso beter tot zijn recht komt dan linksbuiten. Hij brengt daar ook veel meer creativiteit en pakt minder snel een kaart.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Dit wordt hem niet, maar ik zou deze ploeg ook opgesteld hebben. Brazilie moet je gek maken met 2 vleugelspelers. En v Persie mag als supersub inkomen voor bv Sneijder. Ik heb nu ook wel graag Huntelaar diep die de kansen wel moet benutten.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Op zich wel gaaf dat je 1 van de mooiste doelpunten ooit gemaakt op een WK in coke-toestand kan maken. Daarna was hij de lul natuurlijk, maar ja elke idioot kon zien dat die pupillen er niet helemaal lekker bijstonden.
(embed)
Was helemaal geen coke maar een volkomen onschuldig middel.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Dat.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1033 stemmen
Dit wordt hem niet, maar ik zou deze ploeg ook opgesteld hebben.
Ehhh. 
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Wat was het voor middel dan?
efidrine, iets wat gewoon zelfs in bepaalde energy drinks zit, maar vreemd genoeg op de dopinglijst stond.
Apollinisch
-
- 21305 berichten
- 0 stemmen
Ga je die 4 landen nu echt beter laten lijken dan ze echt zijn/waren?
Toch blijf ik het een verdienstelijke prestatie vinden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Op het i-net staat dit ja:
De FIFA verklaart dat Maradona betrapt is vanwege het gebruik van onder andere Efedrine. Maradona spreekt van een complot. Niets is echter minder waar. Snel wordt duidelijk dat de Argentijn een mix van stimulerende middelen heeft gebruikt om in zes weken 14 kilo af te vallen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.