• 17.870 nieuwsartikelen
  • 183.861 films
  • 12.738 series
  • 35.180 seizoenen
  • 658.704 acteurs
  • 200.915 gebruikers
  • 9.505.112 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Haha wat een prachtige tv.

Overigens begon Breukelen juist persoonlijk te doen. Derksen reageert heel correct.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

van der Gijp is ook wel een wijs man, zeg. ''Luis Fabiano is een spits, Huntelaar is geen spits.''

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

moviemafketel schreef:

Heel snel opgefokt, overspannen.

Juist niet, blijft ontzettend kalm.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4812 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Mee eens. In elke linie overklassen ze elk land en een beter geheel. Dunga durft heel Brazilie te trotseren ondanks al de kritiek. Spanje heeft dat ook, alleen komt het bij Spanje er nog niet uit.

Heb je een prognose voor morgenavond?

Zeer moeilijk inderdaad. Op basis van de ploeg zou ik zeggen dat Spanje normaal gezien zeker sterker moet zijn. Maar de vorm is er inderdaad nog niet echt dit WK. Portugal speelde ook maar één helft echt sterk en dat was tegen Noord-Korea. Tegen Ivoorkust was de match in evenwicht en tegen Brazilië was er eigenlijk niet echt een match.

Ik verwacht wel dat Spanje zal domineren en het balbezit zal hebben en uiteindelijk er ook eentje zullen inprikken. 1-0 dus voor Spanje. Portugal zal vooral loeren op de counter, gok ik. Ze hebben namelijk ook een erg stabiele defensie.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Hans, voor al uw bedrijfstoespraken en managementspeeches

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gijp is diep teleurgesteld in dit hele toernooi heb ik het idee.

Maar dat hoeft hij niet elke avond te verkondigen met dit was slecht en dat was beroerd en dat wordt een makkie, want dat is puur om weer wat applaus en lachers te krijgen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

:P

Onderhond schreef:

(quote)

Tegen landen waar zelfs België nog wel eens van kan winnen..

Haha, denk je? Belgie heeft geloof ik de laatste jaren van praktisch elk land verloren. Vorig jaar niet uit bij Azerbeidzjan ofzo?

Als Belg kan je maar beter iets dimmen hier

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Finisterra schreef:

(quote)

Hier sla je de bal mis. Als Chili efficiënter was, wint het zowel van Zwitserland als van Honduras met minimum 3-0. En ze brachten wel degelijk het mooiste en meest aanvallende voetbal van alle teams. Nu tegen Brazilië begon Chili ook weer erg sterk. Brazilië raakte in de eerste 5 minuten geen bal. Ze moesten dan maar eens scoren; ik wil het wel eens zien als Brazilië achter kwam en Chili kon counteren...

Mhoa tis maar hoe je ernaar kijkt.

Vond ze aardig spelen inderdaad maar komen als collectief gewoon tekort. Leuke straatvoetballers maar tegen Brazilie zag je gewoon dat ze op alle fronten tekort kwamen.

Daarbij zei ik ook ''beter'' en niet attractiever.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Haha, denk je? Belgie heeft geloof ik de laatste jaren van praktisch elk land verloren. Vorig jaar niet uit bij Azerbeidzjan ofzo?

Stijlfiguren zijn niet jouw ding he?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4812 stemmen

moviemafketel schreef:

Brazilië ging niet eens voluit. Brazilië is gewoon beter dan Chili. Werd ook 1e in de plaatsing en Chili 2e. Pijnlijk voor je, maar het is niet anders. Chili heeft het gewoon erg leuk gedaan dit toernooi. 1 van de leukste landen om naar te kijken. Maar het gaat om de knock-outs.

Zeg ik ergens dat Brazilië vandaag niet beter was dan Chili? Buiten de eerste 5 minuten...

Ik probeer gewoon duidelijk te maken dat het eerste doelpunt in de matchen tegen Brazilië heel belangrijk is. Als zij voorkomen, zetten ze alles perfect vast en counteren ze perfect door de vrijgekomen ruimte. Maar wat als ze achter komen?

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha wat een prachtige tv.

Overigens begon Breukelen juist persoonlijk te doen. Derksen reageert heel correct.

En terecht, ik was best nieuwsgierig naar wat Derksen hem in het verleden heeft aangedaan. Dus de spanning werd behoorlijk in die discussie opgebouwd en uiteindelijk kwam het uit van Breukelen zijn mond: "hij heeft een enquete over me gehouden".

Dus Johan Derksen, wil je nooit meer enquetes houden? Verschrikkelijk kwetsend

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1953 stemmen

The Oceanic Six schreef:

België stelt idd teleur de laatste jaren. Terwijl het er een tijdje terug nog wel rooskleurig uitzag met die "talentvolle" lichting. Waar zijn die van den Borre, Kompany e.d. gebleven

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Haha voor het WK 1990 nota bene. Ga effe 20 jaar na dato huilen.

Hans moet eens een jaar gaan vissen. Heeft een rotperiode achter de rug met de dood van zijn vrouw. Dat is begrijpelijk. Maar om nu op tv zo overspannen te doen....

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

Yesss, Bert Maalderink zegt iets zinnigs. Afbranden die FIFA!!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Finisterra schreef:

Zeer moeilijk inderdaad. Op basis van de ploeg zou ik zeggen dat Spanje normaal gezien zeker sterker moet zijn. Maar de vorm is er inderdaad nog niet echt dit WK. Portugal speelde ook maar één helft echt sterk en dat was tegen Noord-Korea. Tegen Ivoorkust was de match in evenwicht en tegen Brazilië was er eigenlijk niet echt een match.

Ik verwacht wel dat Spanje zal domineren en het balbezit zal hebben en uiteindelijk er ook eentje zullen inprikken. 1-0 dus voor Spanje. Portugal zal vooral loeren op de counter, gok ik. Ze hebben namelijk ook een erg stabiele defensie.

Dankzij je bericht zal ik vannacht wel een uurtje langer kunnen slapen . Ik vind het lastig om te voorspellen, het kan elke kant op. Al ben ik wel erg bang voor Portugal, wat het precies is weet ik niet.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4812 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Mhoa tis maar hoe je ernaar kijkt.

Vond ze aardig spelen inderdaad maar komen als collectief gewoon tekort. Leuke straatvoetballers maar tegen Brazilie zag je gewoon dat ze op alle fronten tekort kwamen.

Daarbij zei ik ook ''beter'' en niet attractiever.

Als collectief kwamen ze inderdaad tekort vandaag. Jammer dat ze hun twee centrale verdedigers moesten missen. Maar verder heb je gelijk hoor. Ik zei ook nergens dat Brazilië vandaag niet beter was. Ik ben eigenlijk onder de indruk van Brazilië aangezien zélfs Chili zoveel probeerde maar er nauwelijks in slaagde om een kans te creëeren. Het zit daar zeer goed bij de Brazilianen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bartt88 schreef:

Yesss, Bert Maalderink zegt iets zinnigs. Afbranden die FIFA!!

Was Schreuder toch die daar zat?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Inhoudelijk deugde het wel trouwens. Van Breukelen was een 10x zo goede keeper als Menzo natuurlijk, maar Cruyff had z'n PSV-keepers-complex weer eens aanstaan en was voor Menzo. Derksen was in die tijd de spreekbuis van Cruyff en vertaalde dat rechtstreeks in zijn stukjes.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

moviemafketel schreef:

Was Schreuder toch die daar zat?

Mijn god, je hebt gelijk! Hoe kon het ook anders, Maalderink die iets zinnigs zegt. Geen bier meer voor mij...

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Das jouw tijdperk. Dat weet ik niet precies. Maar dan ga je niet 20 jaar na dato op de tv er nog over huilen. Toch?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha ik zou wel eens een interview tussen Bert Maalderink en Blatter willen zien trouwens.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Das jouw tijdperk. Dat weet ik niet precies. Maar dan ga je niet 20 jaar na dato op de tv er nog over huilen. Toch?

Hans lijkt me niet de meest makkelijke man.

Onderhond

• 87726 berichten
  • 13158 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Waarom, omdat wij als nationale ploeg geen goed voetbal spelen?

IQ is hier soms niet hoger dan het aantal spelers op een voetbalveld.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hij wou in 87 bijna een einde aan zijn leven maken, maar Ted Troost heeft hem toen weer op weg geholpen en 88 was zijn jaar zoals we allemaal weten. Hansje is gewoon iets te emotioneel.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Haha, de laatste pagina's een beetje doorgespit. Het lijkt hier VI Oranje wel.

Die Hans van Breukelen was vanmiddag best goed bezig, maar valt vanavond door de mand.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Help even mee met het iq omhoog te krijgen dan. Met die opmerkingen wordt het ook niet echt beter he.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

Och, de Belgen komen er echt wel weer. Niet in de laatste plaats door die geweldige voetbalschool in Belgie.

Op bezoek in Europas meest unieke voetbalschool | Lierse SK

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

moviemafketel schreef:

Hij wou in 87 bijna een einde aan zijn leven maken, maar Ted Troost heeft hem toen weer op weg geholpen en 88 was zijn jaar zoals we allemaal weten. Hansje is gewoon iets te emotioneel.

Was toen met het polletje... Er zullen wel meer dingen hebben meegespeeld, maar hij trok zich veel te veel aan van de media. Dat blijkt nu weer.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Bedoel dat je met teksten kwam als ''Daar wint Belgie nog wel van''. Beetje lachwekkend als je juist beseft dat Belgie de laatste jaren van bijna elke dwergploeg ter wereld wel heeft verloren die ze troffen.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Daarom juist, A&L, daarom juist

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.