- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Brazilie kwam in 94 ook met 2-0 voor hoor. Daarna ging Nederland effies ballen en was het ook zo weer 2-2.
Niet overdreven angst hebben voor die gasten, omdat ze in de laatste 2 keer net van ons wonnen. Alle vertrouwen dat we een wereldpot gaan neerleggen. Naar dit soort wedstrijden leven jongens als Sneijder en Robben al hun hele leven toe. Wordt een spektakel.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En terecht, in 2008 was het een genot om naar Oranje te kijken. Nu is dat toch een stuk minder. Zeg nou eerlijk: als Nederland straks met 3-0 wordt afgedroogd, welke mooie acties zul je je dan over een paar jaar nog herinneren? Het filmpje met hoogtepunt wordt dan wel erg kort.
Dit soort afschuwelijk spel kan je alleen rechtvaardigen met een titel inderdaad.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Naar dit soort wedstrijden leven jongens als Sneijder en Robben al hun hele leven toe.
Daar houd ik me dan maar aan vast. 
Wel fantastisch, ze draaien op de NOS nu Your Protector van Fleet Foxes bij een filmpje over Stekelenburg. Toepasselijk nummer. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4812 stemmen
Brazilie kwam in 94 ook met 2-0 voor hoor. Daarna ging Nederland effies ballen en was het ook zo weer 2-2.
Niet overdreven angst hebben voor die gasten, omdat ze in de laatste 2 keer net van ons wonnen. Alle vertrouwen dat we een wereldpot gaan neerleggen. Naar dit soort wedstrijden leven jongens als Sneijder en Robben al hun hele leven toe. Wordt een spektakel.
Ga je nu echt het vergelijkingen maken tussen 1994 en nu? Totaal andere teams en manier van spelen. Brazilië speelt echt op z'n Inter's vind ik. Ik ben daar eigenlijk niet echt voor te vinden maar het is wel efficiënt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ga je nu echt het vergelijkingen maken tussen 1994 en nu? Totaal andere teams en manier van spelen. Brazilië speelt echt op z'n Inter's vind ik. Ik ben daar eigenlijk niet echt voor te vinden maar het is wel efficiënt.
Ik vind het geniaal met de capaciteiten van de Brazilianen, dan ben je echt moeilijk te verslaan.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ajax gaat trouwens wel goed verdienen deze zomer aan Steek en Suarez. Moet bij elkaar toch wel 40 miljoen op kunnen leveren...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Na VI Oranje nu ook Sportzomer ergernis.
Jack van Gelder die het niet kan laten om te vertellen dat Stekelenburg hem voor iedere wedstrijd een knipoog geeft.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nederland speelt ook des Inter op het moment. Wordt gewoon een hele mooie spannende pot. Technisch en tactisch mooiste wat je het hele toernooi zal zien. Duitsland-Argentinië zal daarbij in de buurt komen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Als je er als Chili uitgaat niet, die hebben al wat laten zien op dit WK.
Wat dan ?
2x 1-0 tegen Zwitserland en Honduras met aardig spel inderdaad maar absoluut niet beter dan Nederland en ook nog eens tegen zwakkere tegenstanders. Tegen Spanje gewoon 2-0 achter en puur een aardige 2e helft kunnen spelen omdat Spanje bang was de volgende ronde niet te halen en geen risico meer namen.
Kansloos onderuit tegen Brazilie.
kos
-
- 46842 berichten
- 8968 stemmen
Wat een discussie weer.
Ik zie Vittek 3 keer een opgelegde kans missen, en dan denk ik aan Luis Fabiano.
Dat was voorlopig mijn korte conclusie.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Jack van Gelder vind ik maar irritant vanavond, ook al dat gezeur over wat Van Persie gezegd heeft en maar doorgaan over hoe dat een bres kan slaan in het Oranje-bastion. 
Het wordt tijd dat iemand hem weer eens de les leest - a la Borst in 2004.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ajax gaat trouwens wel goed verdienen deze zomer aan Steek en Suarez. Moet bij elkaar toch wel 40 miljoen op kunnen leveren...
Ik denk dat je dat zelfs alleen voor Suárez kan krijgen. Nog wel even afwachten wat ie nog laat zien dit WK.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4812 stemmen
Ik vind het geniaal met de capaciteiten van de Brazilianen, dan ben je echt moeilijk te verslaan.
Tuurlijk. Zij hebben momenteel zeker de ploeg om zo te spelen (niet toevallig 2 Inter spelers in de verdediging). En niet echt de ploeg om hun vroegere samba-voetbal op de mat te leggen. Brazilië heeft voor mij zonder twijfel het beste geheel van alle teams. Samen met Spanje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat dan ?
2x 1-0 tegen Zwitserland en Honduras met aardig spel inderdaad maar absoluut niet beter dan Nederland en ook nog eens tegen zwakkere tegenstanders. Tegen Spanje gewoon 2-0 achter en puur een aardige 2e helft kunnen spelen omdat Spanje bang was de volgende ronde niet te halen en geen risico meer namen.
Kansloos onderuit tegen Brazilie.
Chili had Spanje de eerste twintig minuten van de eerste helft bij de keel.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Technisch en tactisch mooiste wat je het hele toernooi zal zien.
De wedstrijd tegen Spanje sla ik hoger aan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De wedstrijd tegen Spanje sla ik hoger aan.
Portugal-Spanje? Moet wel echt van Spanje gaan komen dan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk. Zij hebben momenteel zeker de ploeg om zo te spelen (niet toevallig 2 Inter spelers in de verdediging). En niet echt de ploeg om hun vroegere samba-voetbal op de mat te leggen. Brazilië heeft voor mij zonder twijfel het beste geheel van alle teams. Samen met Spanje.
Mee eens. In elke linie overklassen ze elk land en een beter geheel. Dunga durft heel Brazilie te trotseren ondanks al de kritiek. Spanje heeft dat ook, alleen komt het bij Spanje er nog niet uit.
Heb je een prognose voor morgenavond?
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Portugal-Spanje? Moet wel echt van Spanje gaan komen dan.
Nee sorry, ik bedoel de winnaar van vrijdag die Spanje gaat tegenkomen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nederland-Spanje is natuurlijk ook gewoon een schitterende finale.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4812 stemmen
maar absoluut niet beter dan Nederland
Hier sla je de bal mis. Als Chili efficiënter was, wint het zowel van Zwitserland als van Honduras met minimum 3-0. En ze brachten wel degelijk het mooiste en meest aanvallende voetbal van alle teams. Nu tegen Brazilië begon Chili ook weer erg sterk. Brazilië raakte in de eerste 5 minuten geen bal. Ze moesten dan maar eens scoren; ik wil het wel eens zien als Brazilië achter kwam en Chili kon counteren...
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Wat is die Hans van Breukelen een huilebalk hahahaha. Geweldig dit, volgens mij gaan ze zometeen knokken.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wat is die Hans van Breukelen een huilebalk hahahaha. Geweldig dit, volgens mij gaan ze zometeen knokken.
Ik wou net zeggen, die is zwak bezig zeg..
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Brazilië ging niet eens voluit. Brazilië is gewoon beter dan Chili. Werd ook 1e in de plaatsing en Chili 2e. Pijnlijk voor je, maar het is niet anders. Chili heeft het gewoon erg leuk gedaan dit toernooi. 1 van de leukste landen om naar te kijken. Maar het gaat om de knock-outs.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Wat een triest gedoe nu bij VI ... die persoonlijke vete tussen Hans en Johan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En ik had net nog een mooi interview met Breukie gelezen in de VI. Hij had vroeger veel geleerd van Troost, maar daar moet hij snel weer eens heen, want die man heeft issues. Heel snel opgefokt, overspannen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.