• 17.830 nieuwsartikelen
  • 183.818 films
  • 12.736 series
  • 35.174 seizoenen
  • 658.875 acteurs
  • 200.903 gebruikers
  • 9.505.190 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Even serieus, welke wedstrijd vonden jullie leuker/spannender? Deze of die van vanmiddag?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Politiek gezien is otherfool meer van de . . .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Even serieus, welke wedstrijd vonden jullie leuker/spannender? Deze of die van vanmiddag?

Vanmiddag, ik ben al 45 minuten geleden opgehouden met kijken.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Politiek gezien is otherfool meer van de . . .

Party van de trollen.

TON dus

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Joy4ever schreef:

Ik heb enkel dit gezegd: "Ze hadden alle moeite met Noord-Korea. Door een verdedigende(!) blunder zelfs een tegengoal gekregen".

Ok. Mijn fout. Maar wat die blunder betreft. Volgens mij is het geen toeval dat zoiets bij een veilige 2-0 voorsprong gebeurt

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

3-0 houden zo, goede dag voor mijn pool. Was weliswaar tegen zwitserland ingeschat, maar toch.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Spannender was die vanmiddag maar deze was beter.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

moviemafketel schreef:

De eerste helft van deze vond ik de leukste helft van vandaag.

Joy4ever

• 4666 berichten
  • 1894 stemmen

moviemafketel schreef:

Ze waren imho beide niet leuk of spannend. Behoudens dat de uitslag van de eerste uiteraard wel "leuk" was.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Party van de trollen.

TON dus

Nou ik dacht meer aan een andere partij, eentje die al ruim 50 jaar niet meer bestaat.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vind het bullshit om als Nederlander voor een andere ploeg dan Nederland te supporten als zij deelnemen. Als jij dat niet vind, dan is dat jouw goed recht.

Ben het hier grotendeels wel mee eens al zijn er talloze uitzonderingen te bedenken.

En blij dat je met dat goede recht nu wel gunt.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ben het hier grotendeels wel mee eens al zijn er talloze uitzonderingen te bedenken.

En blij dat je met dat goede recht nu wel gunt.

Ja, met een dubbel paspoort kan je 2 landen kiezen. En als je land niet meedoet (als Belg zijnde bv) dan kan je ook wel een ander land zoeken. Maar waarom zou je in hemelsnaam voor een ander land dan je vaderland supporten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Argentinie-Duitsland Nederland-Brazilie en eerst ook nog Spanje-Portugal.

Wat een schitterende ontknoping voor een toch wel tegenvallende 1e week. Elke FIFA-baas tekent van te voren voor dit soort affiches

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ja, met een dubbel paspoort kan je 2 landen kiezen. En als je land niet meedoet (als Belg zijnde bv) dan kan je ook wel een ander land zoeken. Maar waarom zou je in hemelsnaam voor een ander land dan je vaderland supporten.

Waarom zou je voor poppetjes zijn alleen om het enkele feit dat ze een Oranje shirt aan hebben? Daar wordt het bange schijtvoetbal echt niet beter van.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Overigens vraag ik me wel af wat al die analisten zeggen als Nederland nu vrijdag verliest. Zou me niet verbazen als dat verhaal van dodelijke effectief en degelijk omslaat in we hebben een dramatisch WK gespeeld en liggen er alsnog uit.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Voor wie juich je bij Nederland tegen Duitsland dan otherfool?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Fuck alle NL-haters.

Gewoon alles gewonnen en nog geen enkel velddoelpunt tegengekregen.

Word een kraker tegen Brazilie!!

Heb er ongeloofelijk zin in.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Duitsland, absoluut. Maar vrijdag ben ik voor Nederland.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Waarom zou je voor poppetjes zijn alleen om het enkele feit dat ze een Oranje shirt aan hebben? Daar wordt het bange schijtvoetbal echt niet beter van.

Omdat ze je land vertegenwoordigen.

Sjeez, wat ben jij een rare zeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mikoz schreef:

Fuck alle NL-haters.

. Whatever Ali B.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld niets hebt met de spelers die je land vertegenwoordigen. Of een enorme fan bent van Messi en daardoor ook van Argentinie.

Ik betrap me er bij wielrennen ook wel eens op. Ik zie liever Freire een touretappe winnen dan Niki Terpstra

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

timbo_ schreef:

Overigens vraag ik me wel af wat al die analisten zeggen als Nederland nu vrijdag verliest. Zou me niet verbazen als dat verhaal van dodelijke effectief en degelijk omslaat in we hebben een dramatisch WK gespeeld en liggen er alsnog uit.

Zou zeer goed kunnen ja en deels terecht al kun je in bloedvorm altijd nog verliezen van Brazilië. Dat pikt het volk ook nog wel, maar de manier waarop we gespeeld hebben en er dan uitgaan tegen Brazilië zal zeker heel veel commentaar gaan opleveren.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

timbo_ schreef:

Zo opportunistisch is het altijd wel ja. Hangt ook wel af van hoe je evntueel uitgeschakeld zou worden, je zit nu sowieso in de fase dat al het voorgaande er voor niemand meer toe doet.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

. Whatever Ali B.

Haha hier veraad je jezelf.

Of heb ik veel gemist en kom je er nu ook eerlijk vooruit ?

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

mikoz schreef:

Fuck alle NL-haters.

Gewoon alles gewonnen en nog geen enkel velddoelpunt tegengekregen.

Word een kraker tegen Brazilie!!

Heb er ongeloofelijk zin in.

Om het een kraker te laten worden, moeten echt meer spelers dan alleen Robben, Kuyt en Van Bommel in vorm komen. Dit Brazilië heeft mij persoonlijk ontzettend verrast op dit WK. Erg degelijk voetbal met zo nu en dan de nodige technische oplevingen.

In 2002 had Duitsland ook slechts 1 doelpunt tegen gekregen tot aan de finale; maar tegen Brazilië hadden ze totaal geen kans. Dit Nederland is wel een beetje vergelijkbaar met dat Duitsland.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alsof een paspoort het pas legitiem maakt om het land waar je roots liggen te supporten .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Haha hier veraad je jezelf.

Of heb ik veel gemist en kom je er nu ook eerlijk vooruit ?

Kijk de berichten maar eens na toen Nederland bezig was in dit topic.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Omdat ze je land vertegenwoordigen.

Sjeez, wat ben jij een rare zeg.

Tja, dat zal wel. Ik vind Obama ook leuker dan Balkenende. Miss Italië is misschien wel mooier dan Miss Nederland. Tom Dice was beter dan Sieneke. Duitsland speelt leuker dan Nederland. Hoe moeilijk is het.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Lijkt me zo raar. Zit je met vrienden te kijken, zit er opeens 1 bij met een Duitsland-shirt aan haha. Nee ik blijf het vreemd vinden.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

timbo_ schreef:

Kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld niets hebt met de spelers die je land vertegenwoordigen. Of een enorme fan bent van Messi en daardoor ook van Argentinie.

Ik betrap me er bij wielrennen ook wel eens op. Ik zie liever Freire een touretappe winnen dan Niki Terpstra

Dit leeft toch wel meer dan welke sport dan ook. Klein, groot, jong, oud, bijna iedereen heeft het er over en leeft mee. Dit is een moment dat een land eensgezind is in z'n grootst mogelijke vorm. Hoe groot is de groep van de bevolking die wielrennen volgt? Erg klein in vergelijking met de groep mensen die Oranje op een WK volgt.

Ik houd ook van de voetballer Messi en heb dan ook een zwak voor hem. Tegen sommige tegenstanders zoals Griekenland zie ik Argentinie dan ook liever winnen. Dat ik me dan meteen maar als fan van Argentinie boven Nederland verklaar gaat wel een beetje ver, niet?

Als ik uit Honduras kwam zou ik ook sneller gaan supporten voor een ander reserveland, omdat je eigen land er niet veel van bakt en er waarschijnlijk snel uit ligt. Maar alle Hondurezen zien in de eerste plaats toch echt het liefst zichzelf ver komen. Daarbij is Nederland een topland en is het dus sowieso niet nodig om een ander land te supporten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.