- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat zeg ik. Snel een ploegje kiezen die het goed doet. Je hoort voor je vaderland te supporten.
Dat doet hij ook stiekem. Als Nederland van Brazilië wint hangt hij de vlag uit en als ze verliezen dan ligt hij 's nachts in zijn oranje pyjama te wenen. Maar hier is hij stoer met zijn Effenberg avatar.....
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik zou toch niet graag hetzelfde team als jou supporteren eigenlijk. Dan weet je dat je sowieso aan de verkeerde kant staat...
Ik heb tenminste plezier in de teams die ik support.
Mochizuki Rokuro
-
- 18949 berichten
- 16904 stemmen
Ik zal het doen, maar weet vooraf dat ik een dubbel paspoort heb...
Joy4ever
-
- 4666 berichten
- 1894 stemmen
Je hoort voor je vaderland te supporten.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Effenberg avatar.....

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach Schweini heeft net zo'n rotkop zullen we maar zeggen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik meen toch echt deze rotkop er in te herkennen. Past wel perfect bij je. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach Schweini heeft net zo'n rotkop zullen we maar zeggen.
Sneijder ook.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik heb tenminste plezier in de teams die ik support.
Ik denk toch echt dat ik meer plezier aan mijn teampje heb gehad dan jij aan de jouwe. Of je moet van slaapverwekkend anti-voetbal houden, dat kan en dat mag. Ik hou van spektakel, snel en leuk spel. En zo heeft iedereen wat.
Mochizuki Rokuro
-
- 18949 berichten
- 16904 stemmen
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Schitterende subtiele sneer Reinbo 
hoewel ik erg geniet van 'Effenberg'
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik denk toch echt dat ik meer plezier aan mijn teampje heb gehad dan jij aan de jouwe. Of je moet van slaapverwekkend anti-voetbal houden, dat kan en dat mag. Ik hou van spektakel, snel en leuk spel. En zo heeft iedereen wat.
Ik hou enkel van resultaat, dus heb al een overwinning meer kunnen vieren, nog drie te gaan. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik zal het doen, maar weet vooraf dat ik een dubbel paspoort heb...
Japans? Dan mag je voor 2 landen supporten.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Roep dat maar niet te hard. Voor Nederland zijn is voor een aantal users hier not done. Iets met grijze massa enzo. Nou, voor mij is die massa oranje en ik lach iedereen die nu een ander land kiest hopelijk straks allemaal uit.
Het is bij de ratten af om een topland te gaan supporten in plaats van je vaderland. Als het nou Honduras, Denemarken, Oostenrijk, of Ghana was. Maar dit is gewoon gloryhunten ten top. Het negatieve grijze massa argument kan hier niet op gaan, omdat je je juist bij de grijze, of Oranje, massa hoort te voegen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Effenberg zie ik altijd voor me als die gast uit Schindler's List op dat balkon. Die had pas echt een rotkopfe.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Dan hebben we een andere wedstrijd gezien
Dus jij hebt onder die wedstrijd echt een seconde overwogen dat Noord Korea ging winnen van Brazilie? Beetje naïef als je het mij vraagt maar misschien zie ik het helemaal verkeerd.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Jij kiest gewoon een goede ploeg en bent plots een supporter. Bij een WK dien je voor je vaderland te zien als ze meespelen. Daar moet je gevoel liggen. Maargoed, je komt ook nep op mij over. Beetje trollen vind je wel leuk he.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Dien je! moet je! Die gebiedende wijs beheer je bijna eng goed.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dus jij hebt onder die wedstrijd echt een seconde overwogen dat Noord Korea ging winnen van Brazilie? Beetje naïef als je het mij vraagt maar misschien zie ik het helemaal verkeerd.
Ik heb wel heel lang in een gelijkspelletje geloofd.
Joy4ever
-
- 4666 berichten
- 1894 stemmen
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Mijn gevoel ligt bij Deutschland 
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag. Jullie gaan je gang maar met dat Trots op Nederland gebeuren; ik wens daar niet aan mee te doen. Ik hoop nog steeds dat ze de finale halen, ondanks die vervelende 'vaderland'fans.
kappeuter (crew films)
-
- 74763 berichten
- 5988 stemmen
Aj, naast.... Doelpuntje hadden ze wel verdiend!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag. Jullie gaan je gang maar met dat Trots op Nederland gebeuren; ik wens daar niet aan mee te doen.
En zo is dat. Het is niet voor niets dat TON geen zetels heeft.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Dien je! moet je! Die gebiedende wijs beheer je bijna eng goed.
Lekker relevant.
Ik vind het bullshit om als Nederlander voor een andere ploeg dan Nederland te supporten als zij deelnemen. Als jij dat niet vind, dan is dat jouw goed recht.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mijn gevoel ligt bij Deutschland 
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag. Jullie gaan je gang maar met dat Trots op Nederland gebeuren; ik wens daar niet aan mee te doen.
Beetje treurig nu, had je in de jaren 90 moeten doen, toen was het nog origineel en echt tegendraads.....
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag. .
jij kijkt teveel Studio Sport 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Ik heb wel heel lang in een gelijkspelletje geloofd.
Ik ook gehoopt maar ben er eigenlijk hele wedstrijd van uit gegaan dat de goal toch wel zou vallen. Daarvoor was Noord Korea aanvallend te zwak.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
En zo is dat. Het is niet voor niets dat TON geen zetels heeft.
Haha, ga TON effe vergelijken met Oranje.
En als je politiek er toch in wil gebruiken, de PVV staat ook erg voor de Nederlandse identiteit. Anderhalf miljoen kiezers.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.