• 17.817 nieuwsartikelen
  • 183.808 films
  • 12.729 series
  • 35.162 seizoenen
  • 658.861 acteurs
  • 200.892 gebruikers
  • 9.505.320 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

moviemafketel schreef:

Jammer dat Brazilië en Chili elkaar door en door kennen. Volgens mij hebben ze in Zuid Amerika allemaal een minderwaardigheidscomplex ten opzichte van Brazilië behalve Argentinië dan. Ze staan voor de wedstrijd al 1-0 achter.

Daar had Duitsland in 2002 ook last van. Vonden het al een eer om uberhaupt aan te mogen treden tegen Brazilie.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Joy4ever schreef:

Wat een onzin weer. Met afstand de beste ploeg. En waar baseer je dat op? Ze hadden alle moeite met Noord-Korea. Door een verdedigende(!) blunder zelfs een tegengoal gekregen. Tegen Ivoorkust was het al beter maar hadden ze hulp van de arbitrage. En wederom een velddoelpunt tegen. En tegen Portugal werden ze weer geholpen door de arbitrage. Een schande dat Juan nu op het veld staat en notabene die eerste goal maakt.

Moeite tegen Noord Korea? Kom nou toch. Ze hadden moeite om te scoren maar hebben geen kans tegen gehad. Zelfde geldt voor Ivoorkust, Portugal en Chilie. Ze krijgen gewoonweg geen kans tegen op momenten dat het er om gaat. Dat Noord Korea en Ivoorkust in geslagen positie een keertje scoren zegt me erg weinig.

Joy4ever

• 4666 berichten
  • 1894 stemmen

Oranje moet sowieso proberen iets te forceren tijdens de reguliere speeltijd vrijdag. Laat het alsjeblieft niet op pingels aankomen..

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Daar had Duitsland in 2002 ook last van. Vonden het al een eer om uberhaupt aan te mogen treden tegen Brazilie.

Denk niet dat Duitsers ooit zo denken. Brazilie was die avond gewoon veel beter.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Bottleneck schreef:

Ik heb er ook een hoge pet van op, maar tot nu toe vind ik Brazilie gek genoeg een van zijn slechtste wedstrijden spelen. Maar ja, gewoon de rust in met 2-0..

Dat is de kunst. Tegenstander idee geven dat ze meedoen en zelfs misschien wel een overwicht hebben zonder in de problemen te komen en vervolgens gewoon zelf scoren. Het is niet leuk of mooi maar win er maar eens van.

Joy4ever

• 4666 berichten
  • 1894 stemmen

timbo_ schreef:

Moeite tegen Noord Korea? Kom nou toch.

Dan hebben we een andere wedstrijd gezien

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Denk niet dat Duitsers ooit zo denken. Brazilie was die avond gewoon veel beter.

Kan me die wedstrijd nog heel goed herinneren, Duitsland was geen schim van wat ze ervoor hadden laten zien. Gingen als poedeltjes de duels in,

606

• 23902 berichten
  • 12410 stemmen

Joy4ever schreef:

Oranje moet sowieso proberen iets te forceren tijdens de reguliere speeltijd vrijdag. Laat het alsjeblieft niet op pingels aankomen..

Nee, want dat verliezen we zeker.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat me bijstaat is dat de Duitsers ook weer via een achterdeur in de finale stonden. In de halve finale tegen Zuid-Korea bijvoorbeeld.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

606 schreef:

Nee, want dat verliezen we zeker.

Waar baseer je dat op? nergens voor nodig.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

2 keer Ronaldo toch?

Joy4ever

• 4666 berichten
  • 1894 stemmen

Bartt88 schreef:

Wat me bijstaat is dat de Duitsers ook weer via een achterdeur in de finale stonden. In de halve finale tegen Zuid-Korea bijvoorbeeld.

Klopt. Volgens mij het rijtje Paraguay / USA / Zuid-Korea.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Kan je niet eens stoppen met dit heel overdreven gezeik? Wordt wat vervelend, die verzuurde Hugo Camps toon die je hebt.

De dag begon zo lekker. Ochtendje werken, daarna heerlijk een uurtje in de zon zitten. Een douche, een scheerbeurt, op de fiets naar het vrouwtje. Vogeltjes fluiten, dames in korte rokjes, een uitgelaten stemming, lachende kinderen. Het bier staat koud, de sfeer is goed. De kat geeft kopjes.

En toen ging Oranje spelen...

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

moviemafketel schreef:

2 keer Ronaldo toch?

jep

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Kan me die wedstrijd nog heel goed herinneren, Duitsland was geen schim van wat ze ervoor hadden laten zien. Gingen als poedeltjes de duels in,

Wat hadden ze dat WK laten zien dan? 8ste finale Paraguay, 4e finale Amerika en de halve finale Zuid Korea. Duitsland werd in de finale pas echt getest.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

Joy4ever schreef:

Klopt. Volgens mij het rijtje Paraguay / USA / Zuid-Korea.

Ja, de US staan me ook nog bij inderdaad. Nou, ik bedoel dus maar.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

otherfool schreef:

De dag begon zo lekker. Ochtendje werken, daarna heerlijk een uurtje in de zon zitten. Een douche, een scheerbeurt, op de fiets naar het vrouwtje. Vogeltjes fluiten, dames in korte rokjes, een uitgelaten stemming, lachende kinderen. Het bier staat koud, de sfeer is goed.

Ga je toch de volgende keer je vrouwtje plezieren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

De dag begon zo lekker. Ochtendje werken, daarna heerlijk een uurtje in de zon zitten. Een douche, een scheerbeurt, op de fiets naar het vrouwtje. Vogeltjes fluiten, dames in korte rokjes, een uitgelaten stemming, lachende kinderen. Het bier staat koud, de sfeer is goed.

Misschien morgen beginnen met het beklimmen van de Martinitoren en kijken of je vandaar naar Duitsland kan springen....

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

En toen zag je de wonderschone 1-0?

Je kan de tv ook afzetten hoor. Of tijdens zon stomme wedstrijd in de tuin gaan werken. Of een rondje fietsen. Of...of....of...

606

• 23902 berichten
  • 12410 stemmen

Bartt88 schreef:

Waar baseer je dat op? nergens voor nodig.

Staat vast dat we daar erg zwak in zin in pingels

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

606 schreef:

Staat vast dat we daar erg zwak in zin in pingels

Vroeger ja. 2006 heb je gemist? Totaal andere selectie tegenwoordig dan Kluivert, Seedorf, Cocu, Boertjes, met behoorlijk goeie schutters.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja Duitsland had toen Ierland, Kameroen en Saoedi Arabië in de poule en toen die 3 die je net zei. Haha, hoe makkelijk wil je in een finale komen?

Maar ja Zuid Korea had toen al onterecht Italië en Spanje geëlimineerd.

Hmz 3-0

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wel een soort Laurel & Hardy act die verdediging.....

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat hadden ze dat WK laten zien dan?

De finale halen, op z'n Duits. En dan op z'n onDuits verliezen.

Joy4ever

• 4666 berichten
  • 1894 stemmen

Bartt88 schreef:

Vroeger ja. 2006 heb je gemist?

2004

Neemt niet weg dat Brazilië zo een beetje het beste land qua het nemen van pingels is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En toen zag je de wonderschone 1-0?.

En de prachtige assist van Kuyt....

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Kan ik zo rustig douchen en ben ik op tijd klaar voor Derksen en Gijpie. Wat een sof deze wedstrijd. Wordt nog wel 5-0.

606

• 23902 berichten
  • 12410 stemmen

Bartt88 schreef:

Vroeger ja. 2006 heb je gemist? Totaal andere selectie tegenwoordig, met behoorlijk goeie schutters.

Ben jij ook voetballer, je valt ook nogal aan is het niet.

Ben uiterst blij met Oranje, alleen zeg ik wat over pingels.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Duitsland klopte de semiprofs van SA tenminste met 8-0. Hier staan de fans al op de banken als het weer eens 1-0 is.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Bartt88 schreef:

Toch vind ik Brazilie net wat beter en slimmer spelen, minder fouten maken en toch ook wat frivoler.

Inderdaad, en op vrijwel elke positie net wat meer kwaliteit. Als we niet een heel stuk beter gaan spelen dan tot nu toe, wordt dat gewoon een nulletje of drie, vier voor de Brazilianen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.