• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.808 films
  • 12.729 series
  • 35.162 seizoenen
  • 658.852 acteurs
  • 200.890 gebruikers
  • 9.505.158 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

moviemafketel schreef:

Als er 1 Nederlands elftal is dat zich niet gek laat maken is het deze. Nog geen 1 keer is er 1 door het lint gegaan. Veel spelen in competities waar ze schwalbes en mekkeraars gewend zijn. Ik word niet banger nu ik die kleurloze vogels zie ballen iig.

We hebben er anders wel de spelers naar. Sneijder, Persie, Bommel, de Jong kunnen behoorlijk lelijk doen als het niet loopt.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

timbo_ schreef:

Brazilie is dan ook met afstand de beste ploeg op dit WK. Vooral verdedigend hebben ze geen enkele concurrentie. Nederland zal komende vrijdag dan ook boven zichzelf uit moeten stijgen en absoluut niet op achterstand komen want anders gaan wij ook gewoon met 2 of 3-0 af.

Ik heb er ook een hoge pet van op, maar tot nu toe vind ik Brazilie gek genoeg een van zijn slechtste wedstrijden spelen. Maar ja, gewoon de rust in met 2-0..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bartt88 schreef:

(quote)

We hebben er anders wel de spelers naar. Sneijder, Persie, Bommel, de Jong kunnen behoorlijk lelijk doen als het niet loopt.

Klopt, al zie ik Bommel niet meer snel ontsporen. Ik vind hem wel erg slim geworden.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Van Bommel heeft tot nu 16 vrije trappen meegehad en 5 tegen in 4 wedstrijden.

Quido schreef:

(quote)
Hoe erg anti-voetbal speelt Nederland dan wel niet?

Het is ook gewoon NL met gele shirtjes. Boel dichttimmeren en dan een countertje. Maar dan met iets meer kwaliteit.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wel lelijk, maar we doen het veel slimmer tegenwoordig. Bommel sowieso, de Jong compenseert zijn mindere inzicht met wat absurde trappen af en toe. Ik had het er meer over dat we ons niet gek meer laten maken door die duikelaars. We kregen vanmiddag zelf heel veel mee, terwijl er in de herhaling weinig tot niks aan de hand was. Vooral bij hoge kopduels vallen ze steeds slimmer.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4810 stemmen

Ik denk zelfs dat als Chili eerst scoort, het gewoon 2-0 op de counter zou kunnen staan voor Chili. Maarja, een echte kans hebben ze ook niet gehad.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

Naomi Watts schreef:

Klopt, al zie ik Bommel niet meer snel ontsporen. Ik vind hem wel erg slim geworden.

Mja, hij gedraagt zich goed de laatste tijd inderdaad. Maar ik moet nog zien of Kaka, als die hem vrijdag een keer dolt, daarna nog opstaat.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als we 0-3 achter komen met nog maar een kwartier te spelen zullen er wat waterzakjes en ehbo-doosjes bijgevuld moeten worden bij de gele vogeltjes ja.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Brazilie

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vrijdag wordt de dag van de waarheid, dan moeten we boven ons zelf uitstijgen de die kanaries in een doosje stoppen en in de tuin begraven. En als dat lukt dan zijn er nog maar twee wedstrijden die gewonnen moeten worden.....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

dan zijn er nog maar twee wedstrijden die gewonnen moeten worden.....

Die wedstrijd om de derde plaats gaat nergens over hoor .

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

moviemafketel schreef:

Als we 0-3 achter komen met nog maar een kwartier te spelen zullen er wat waterzakjes en ehbo-doosjes bijgevuld moeten worden bij de gele vogeltjes ja.

Zelfs dan blijft zulk voetbal erg sneu. Beetje van die Ivoorkust tafarelen.

Joy4ever

• 4666 berichten
  • 1894 stemmen

timbo_ schreef:

Brazilie is dan ook met afstand de beste ploeg op dit WK. Vooral verdedigend hebben ze geen enkele concurrentie.

Wat een onzin weer. Met afstand de beste ploeg. En waar baseer je dat op? Ze hadden alle moeite met Noord-Korea. Door een verdedigende(!) blunder zelfs een tegengoal gekregen. Tegen Ivoorkust was het al beter maar hadden ze hulp van de arbitrage. En wederom een velddoelpunt tegen. En tegen Portugal werden ze weer geholpen door de arbitrage. Een schande dat Juan nu op het veld staat en notabene die eerste goal maakt. Bij vlagen laten ze goed voetbal zien maar met afstand de beste ploeg zijn ze zeker niet. Ik blijf het zeggen dat hun middenveld vrij matig is. Als Oranje goed geconcentreerd blijft spelen vrijdag en zich niet uit de tent laat lokken door een aantal van die huilebalken aan kanarie zijde dan wint Oranje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bartt88 schreef:

(quote)

Mja, hij gedraagt zich goed de laatste tijd inderdaad. Maar ik moet nog zien of Kaka, als die hem vrijdag een keer dolt, daarna nog opstaat.

Dat denk ik ook. En wat dachten we van Wiel, die werd ook al eens in de eredivisie gedolt en haalde hij genadeloos uit. Laat staan als een professionele braziliaan dat doet. Ik denk ook wel dat het opeens zou kunnen ontsporen met gallery play van Brazilie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Die wedstrijd om de derde plaats gaat nergens over hoor .

Daar kom je enkel als je die eerste niet wint...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dit Brazilië is wel een Brazilië waar ik van te voren veel minder angst voor heb dan in 94 met Romario of 98 met Ronaldo bijvoorbeeld. Het voelt gewoon goed op 1 of andere manier.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

Joy4ever schreef:

Als Oranje goed geconcentreerd blijft spelen vrijdag en zich niet uit de tent laat lokken door een aantal van die huilebalken aan kanarie zijde dan wint Oranje.

Dat geconcentreerde spel leek me vanmiddag anders ook wel een mooi moment om te tonen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Dit topic raakt een beetje voorspelbaar. Naomi met reacties negatief over NL, otherfool die weer zeurt over saai spel en Bange Bert. Beetje origineler mag wel.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Darten is geen sport.

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat denk ik ook. En wat dachten we van Wiel, die werd ook al eens in de eredivisie gedolt en haalde hij genadeloos uit. Laat staan als een professionele braziliaan dat doet. Ik denk ook wel dat het opeens zou kunnen ontsporen met gallery play van Brazilie.

Door de Braziliaan Henrique...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nou dat gallery play moeten ze dan eerst nog maar eens laten zien. Denk omgekeerd dat bij een 2-0 stand voor Nederland de Brazilianen zich ook prima schoppers zullen tonen.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik denk ook wel dat het opeens zou kunnen ontsporen met gallery play van Brazilie.

Wat natuurlijk pas gebeurt als Oranje overrompelt wordt, wat ik nou ook weer niet verwacht.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Nederland maakt kans om te winnen tegen Brazilië - net als in 1994 en 1998. Hopelijk trekt Oranje eens aan het lange eind. Een beetje geluk zal nodig zijn. Misschien past Oranje zich wel aan de tegenstander aan, alleen is het net iets beter. We zullen het vrijdag zien. Sneijder heeft maar een paar briljante passes nodig. Van Persie hoeft maar een paar x goed weg te draaien. Robben hoeft maar een paar x zijn man te dollen en op doel te schieten. Alles is mogelijk.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ik vind het middenveld van Oranje sowieso completer en sterker dan die van Brazilie. Zij hebben wel een betere achterhoede. De voorhoede vind ik van beide teams nog niet imponeren maar beiden hebben wel wereldklasse daar lopen.

Ik vind overigens de bank van Brazilie minder goed dan wat Oranje in kan brengen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Brazilië wordt hier omhoog geschreven en tot nu toe ook nog nergens op gebaseerd. Nederland en Brazilië spelen beiden het saaiste voetbal, maar gaan beiden alleen maar voor de wereldbeker. Ze lopen elkaar helaas al in de kwart in de weg, maar overlopen worden of galleryplay heb ik Brazilië nog nooit zien doen tegen Nederland, dus daar ben ik weer niet zo bang voor.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Ach Oranje krijgt op zeker doelkansen met Robben en Sneijder vanaf de 16. Voor een overrompeling ben ik niet bang.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Overrompeling? Wie aftrapt houdt 45 minuten de bal want er gaat niks gebeuren.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jammer dat Brazilië en Chili elkaar door en door kennen. Volgens mij hebben ze in Zuid Amerika allemaal een minderwaardigheidscomplex ten opzichte van Brazilië behalve Argentinië dan. Ze staan voor de wedstrijd al 1-0 achter.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Kan je niet eens stoppen met dit heel overdreven gezeik? Wordt wat vervelend, die verzuurde Hugo Camps toon die je hebt.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

moviemafketel schreef:

Brazilië wordt hier omhoog geschreven en tot nu toe ook nog nergens op gebaseerd. Nederland en Brazilië spelen beiden het saaiste voetbal, maar gaan beiden alleen maar voor de wereldbeker.

Toch vind ik Brazilie net wat beter en slimmer spelen, minder fouten maken en toch ook wat frivoler.

Ze lopen elkaar helaas al in de kwart in de weg, maar overlopen worden of galleryplay heb ik Brazilië nog nooit zien doen tegen Nederland, dus daar ben ik weer niet zo bang voor.

Zoals altijd zal het inderdaad wel weer spannend worden. Maar na vanmiddag gezien te hebben zal het niveau toch wel heel wat omhoog moeten, ook al is Brazilie niet op haar best.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

otherfool schreef:

Die schitterende goal van Robben niet gezien? Binnen de 45 minuten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.