- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Mochizuki Rokuro
-
- 18949 berichten
- 16904 stemmen
Goede ontwikkeling jongens. Ik denk dat Oranje Brazilie beter kan hebben dan Chili.
Wellicht maar tegen Chili levert het een leuke wedstrijd op.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Mooi ingeknikt, maar is dat niet diezelfde Juan die eigenlijk geschorst had moeten zijn?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wellicht maar tegen Chili levert het een leuke wedstrijd op.
Willen jullie mooie wedstrijden of wereldkampioen worden? 
2-0!!!
Mochizuki Rokuro
-
- 18949 berichten
- 16904 stemmen
Bâh
@NW Liever verliezen in een mooie wedstrijd dan van die anti-voetballers uit Brazilië.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Nou blij dat-ie niet valt, wat 9 vd 10 spitsen tegenwoordig doen.
NL - Brazilië, ik denk dat 0-0 een quotering van 1,02 oplevert. 16 verdedigers op het veld, ga er vrijdag maar weer voor zitten mensen 
Joy4ever
-
- 4666 berichten
- 1894 stemmen
Mooi ingeknikt, maar is dat niet diezelfde Juan die eigenlijk geschorst had moeten zijn?
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1952 stemmen
Vrijdag zit het er weer op voor Nederland
Die Brazilianen zijn véél zakelijker dan Nederland. Daarbij ook nog een stuk koelbloediger. We gaan er aan! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bâh
@NW Liever verliezen in een mooie wedstrijd dan van die anti-voetballers uit Brazilië.
Je kan ook de vraag stellen: wil je liever in een mooie wedstrijd ten onder gaan of wereldkampioen worden via die anti-voetballers uit Brazilië?
.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Nou blij dat-ie niet valt, wat 9 vd 10 spitsen tegenwoordig doen.
NL - Brazilië, ik denk dat 0-0 een quotering van 1,02 oplevert. 16 verdedigers op het veld, ga er vrijdag maar weer voor zitten mensen
Je hoeft natuurlijk niet te kijken als je het niks lijkt.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Wat een drama tot dusver. Wat is Chili aan het doen? Zie er niets meer van terug.. En bij een bal in de pot niet eens omhoog springen, zelfs niet als je al maar 1,70 lang bent..
Het enige echt imponerende van Brazilie is het knalgele shirt en Kaka zonet. Maar toch 2-0..
en wat een smerige schwalbe 
Als de scheids dat zogenaamd gezien heeft moet dat geel zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zie ook niks terug van het Chili van afgelopen vrijdag
.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Tsss, heb heel wat minder sympathie voor die Maicon. Duikelen is één ding, daarna bij de scheidsrechter blijven klagen dat het een overtreding was is gewoon zielig...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wedstrijd lijkt inderdaad gespeeld, maar de onmacht van Chili lijkt me ook de verdienste van Brazilië. Ben blij dat Nederland niet blind op de aanval speelt. Gaat een prachtig steekspel worden vrijdag.....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beste oranje supporters? Als je dit soort duikelingen zien, misselijk kaartenvraag gedrag. ZIjn jullie bang voor een herhaling van vier jaar geleden maar nu met Brazilië?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die huilebalk-kop Silva is ook een irritant achterbaks mannetje. Had ik niet achter hem gezocht, maar kende hem dan ook alleen van Arsenal waar wat meer mag en hij zijn kop wel hield.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ik zie ook niks terug van het Chili van afgelopen vrijdag
.
Lijkt wel of Brazilie dat vaker heeft op toernooien, alleen al op reputatie dat de tegenstander geimponeerd is 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wij maken een snelle 1-0, laten Brazilie komen en Robben speelt dat uit met een goede counter en 2-0. Jaja.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Wat een drama tot dusver. Wat is Chili aan het doen? Zie er niets meer van terug.
Brazilie is dan ook met afstand de beste ploeg op dit WK. Vooral verdedigend hebben ze geen enkele concurrentie. Chilie is dan weer niet zo goed als velen denken. Nederland zal komende vrijdag dan ook boven zichzelf uit moeten stijgen en absoluut niet op achterstand komen want anders gaan wij ook gewoon met 2 of 3-0 af.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Beste oranje supporters? Als je dit soort duikelingen zien, misselijk kaartenvraag gedrag. ZIjn jullie bang voor een herhaling van vier jaar geleden maar nu met Brazilië?
Zó erg is dit Brazilie nou ook weer niet, denk ik. Dat Portugal met Figo, Ronaldo, Rui Costa, Maniche was gewoon te erg.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als er 1 Nederlands elftal is dat zich niet gek laat maken is het deze. Nog geen 1 keer is er 1 door het lint gegaan. Veel spelen in competities waar ze schwalbes en mekkeraars gewend zijn. Ik word niet banger nu ik die kleurloze vogels zie ballen iig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zó erg is dit Brazilie nou ook weer niet, denk ik. Dat Portugal met Figo, Ronaldo, Rui Costa, Maniche was gewoon te erg.
Dat ben ik met je eens. Al kan met één zo'n actie de vlam i nde pan slaan natuurlijk.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
anti-voetballers uit Brazilië.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4810 stemmen
Inderdaad, ajs je eerst scoort tegen Brazilië, dan kan het. Anders zie ik geen enkele ploeg Brazilië verslaan...
Bielsa kiest verkeerd trouwens. M. Gonzalez is een totale ramp (als die niet gewisseld wordt, weet ik het ook niet meer) en Suazo, mja. Ik denk dat Valdivia meer kan uitsteken, hij is toch veel creatiever.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ah, Quido
. Ik durfde er niet over te beginnen
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.