• 17.839 nieuwsartikelen
  • 183.820 films
  • 12.737 series
  • 35.176 seizoenen
  • 658.876 acteurs
  • 200.906 gebruikers
  • 9.505.375 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool schreef:

Miss Italië is misschien wel mooier dan Miss Nederland.

Dat weet ik wel zeker .

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4810 stemmen

Chili toch een heel leuk WK gespeeld. Alleen vandaag toch echt een verkeerde keuze om Valdivia op de bank te houden. Ook de kaartenlast (beide centrale verdedigers moeten missen is natuurlijk niet niks) heeft het niet makkelijk gemaakt.

Schrijf Chili binnen 4 jaar maar opnieuw op. Nog een heel jonge ploeg met spelers die enkel maar beter gaan worden en met Bielsa als aanvallend ingestelde coach zit daar zeker muziek in.

Alleen werd vandaag wel duidelijk dat het efficiënte en minder attractieve voetbal van Brazilië wel ijzersterk is. Als zelfs Chili amper een kans krijgt, zie ik het voor de volgende tegenstanders niet zo rooskleurig in.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Alsof een paspoort het pas legitiem maakt om het land waar je roots liggen te supporten .

Jij bent anders. Je hebt roots in Spanje. Maar otherfool lijkt me een pure Hollander. Nogal krom dan voor Duitsland te supporten.

Het slaat gewoon nergens op.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nu kun je volop Duitsland samen met otherfool gaan supporteren Finisterra. Chili ligt er immers uit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het slaat gewoon nergens op.

Ik wou even weten of ik vrijuit ging. Dan is het goed Jari .

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Die Nederlandse commentatoren over Latijns-Amerikaanse duikelaars beginnen me de keel uit te komen zeg. Van Persie en Robben nooit aan het werk gezien?

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat weet ik wel zeker .

Doe mij ze waarschijnlijk allebei maar

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Anatolia schreef:

Die Nederlandse commentatoren over Latijns-Amerikaanse duikelaars beginnen me de keel uit te komen zeg. Van Persie en Robben nooit aan het werk gezien?

Inderdaad. Gebrek aan zelfreflectie straalt ervan af.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik wou even weten of ik vrijuit ging. Dan is het goed Jari .

Heb ik al vaker verteld.

Maar om nu Duitsland te supporten voor het spel of Argentinie vanwege Messi ten koste van je vaderland is echt flauwekul.

Je kan wel symphatisant zijn van andere teams. Ik vind teams als Spanje en Argentinie ook leuk. Maar als zij Nederland treffen ben ik 100% voor mijn vaderland.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Anatolia schreef:

Elke schwalbe is ranzig, zeker als er niet eens lichamelijk contact is.

moviemafketel schreef:

Nu kun je volop Duitsland samen met otherfool gaan supporteren Finisterra. Chili ligt er immers uit.

Ik supporter ook Duitsland, behalve tegen Nederland uiteraard.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Laat me toch lekker, A&L. Ik zeur toch ook niet dat jij elke 2 weekenden een kaartje Doetinchem - Amsterdam koopt? Ouwe gloryhunter van me.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4810 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Heb ik al vaker verteld.

Maar om nu Duitsland te supporten voor het spel of Argentinie vanwege Messi ten koste van je vaderland is echt flauwekul.

Je kan wel symphatisant zijn van andere teams. Ik vind teams als Spanje en Argentinie ook leuk. Maar als zij Nederland treffen ben ik 100% voor mijn vaderland.

Zo denk ik er ook wel over. Maar ja, als Belg moet ik de laatste tijd altijd wel andere landen 'kiezen'. Hopelijk mogen we het WK eens organiseren dan kunnen we ook nog eens meedoen (al hebben we nu wel een talentvolle, jonge lichting!).

Normaal gaat m'n voorkeur dan ook altijd uit naar Kroatië (wegens roots daar) maar die zijn er jammer genoeg ook niet bij. En die hadden hier op het WK heel wat kunnen laten zien met Modric, Olic, Rakitic, Kranjcar,... Doodjammer.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Laat me toch lekker, A&L. Ik zeur toch ook niet dat jij elke 2 weekenden een kaartje Doetinchem - Amsterdam koopt? Ouwe gloryhunter van me.

Bullshit. Ik support gewoon een club uit eigen land. Binnen de landsgrenzen. Zou wat anders zijn als ik net deed of ik oprecht supporter ben van Real Madrid of Inter ofzo. Clubs waar je eigenlijk nooit komt.

606

• 23902 berichten
  • 12411 stemmen

otherfool schreef:

Duitsland, absoluut. Maar vrijdag ben ik voor Nederland.

Dat gaat er natuurlijk niet meer in he

Je bent gewoon Nederlander dus ook voor dat elftal, als je Duitser bent ben je voor die meinschaft.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Kijk de berichten maar eens na toen Nederland bezig was in dit topic.

Kritische posts en zeer negatief.

Mag best natuurlijk maar ik kijk dit WK met dezelfde gedachte als onze jongens en dat is gewoon met maar 1 doel en dat is wereldkampioen worden.

Natuurlijk is het nog niet allemaal perfect maar ik vind ons wel ontzettend degenlijk spelen. We spelen als vedetten en mooi spel doet er gewoon minder toe, het is geen 1998.

Het is nu de vraag hoe we gaan presteren tegen een topland als Brazilie .. als we dat winnen is de finale dichtbij want ik denk dat we Uruguay wel zullen verslaan.

Ik zie gewoon niet in waarom je zo pessimistisch over het Nederlands elftal moet zijn. Kritiek mag maar haten is gewoon triest. Blijkbaar beleven we het anders, ik hou van dit team en dat zou je ook moeten doen, geeft veel meer voldoening

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik heb het over mijn beleving. Leek me toch duidelijk dat ik Oranje supporterde maar goed.

Hoor net bij SS dat er spanning binnen de spelersgroep zit. Natuurlijk omtrend van Persie, verbaast me niet na zijn reactie vanmiddag. Laat het niet waar zijn, anders heeft ie volledig afgedaan.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Bullshit. Ik support gewoon een club uit eigen land. Binnen de landsgrenzen. Zou wat anders zijn als ik net deed of ik oprecht supporter ben van Real Madrid of Inter ofzo. Clubs waar je eigenlijk nooit komt.

Duitsland ligt dichter bij waar ik woon dan Amsterdam waar jij woont.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Vi Oranje maakt het wel heel erg bont. De Nederlandse verdediging beter dan de Brailiaanse? Dacht het niet.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ik hoorde het al ja. Persie had gezegd bij de wissel dat ie Sneijder had moeten wisselen. Erg dom. Zeker als je ook nog eens slecht speelt.

Huntelaar in de basis?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

De eventuele spanning in het elftal wordt voor driekwart nu opgeklopt door diezelfde media. Bij VI wordt er ook over niets anders gepraat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik hoorde het al ja. Persie had gezegd bij de wissel dat ie Sneijder had moeten wisselen. Erg dom. Zeker als je ook nog eens slecht speelt.

Huntelaar in de basis?

Lijkt me nu wel. Bert stuur hem maar naar huis, net als je toen deed voor de clash met Real Madrid.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Duitsland ligt dichter bij waar ik woon dan Amsterdam waar jij woont.

Het ligt over de grens. Punt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Was wel een leuk lijstje timbo de 2 teams tegenover elkaar. Het ontloopt elkaar amper wat he.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Lijkt me nu wel. Bert stuur hem maar naar huis, net als je toen deed voor de clash met Real Madrid.

Haha naar huis hoeft nou ook weer niet. Effe openlijk corrigeren en misschien op de bank. Doet Sneijder dit toernooi niet vervelend, doet Persie het. En dan ook nog omdat ie zelf faalt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat dat betreft is otherfool gewoon een echte Europeaan....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

De eventuele spanning in het elftal wordt voor driekwart nu opgeklopt door diezelfde media. Bij VI wordt er ook over niets anders gepraat.

Dat kan maar als dit WK al uitwijst moet je die spanningen niet onderschatten. En van Persie heeft wel vaker dit soort fratsen uitgehaald natuurlijk.

Onderhond

• 87715 berichten
  • 13155 stemmen

timbo_ schreef:

Overigens vraag ik me wel af wat al die analisten zeggen als Nederland nu vrijdag verliest. Zou me niet verbazen als dat verhaal van dodelijke effectief en degelijk omslaat in we hebben een dramatisch WK gespeeld en liggen er alsnog uit.

Hear hear. Vrijdag gewoon dag van de waarheid. Als Nederland er dan uitligt is het gewoon een serieuze blamage.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

Bottleneck schreef:

Inderdaad, de media. De media hoort het, klopt het op, maakt er een issue van, en als de bom barst doot toedoen van de media, vinden ze het allemaal zo zonde.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Hear hear. Vrijdag gewoon dag van de waarheid. Als Nederland er dan uitligt is het gewoon een serieuze blamage.

Als je met 5-0 zou verliezen wel ja. Kom jij hier alleen posten als je wat negatiefs over Nederland mag vertellen trouwens? Valt me een beetje op. Als we vrijdag verliezen hebben we een kleurloos toernooi gespeeld. Zal niemand ontkennen. Maar wel kwartfinale. Sinds 1998 niet meer voorgekomen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat kan maar als dit WK al uitwijst moet je die spanningen niet onderschatten. En van Persie heeft wel vaker dit soort fratsen uitgehaald natuurlijk.

Ach als je zelf gewisseld wordt heb je ook zoiets als 'shit wissel die ander dan'. hij zegt het tegen Bert, da's niet slim nee, maar dat gejank en gezuig over liplezen kom op zeg. Van Persie en Sneijder kunnen net zo goed nu samen aan het dollen zijn en hier maakt iedereen zich druk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.