- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
De enige reden waarom VDV niet geslaagd is bij Real is omdat daar een stabiele omgeving ontbrak. Nooit zeker van je plek, slecht contact met de trainier, een machtsafstand tussen technische staf en directie... Gewoon een bizarre club.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Robben was/is veel te blessuregevoelig. Eigenlijk niet eens zo gek om daar een stabiele kracht voor terug te kopen.
Real Madrid maakt ook fouten. In het geval van Sneijder. Ik moet zeggen dat Sneijder na Madrid nog een stuk beter is gaan voetballen en sindsdien pas echt aangesloten is bij de echte top. Bij Inter en Oranje dus.
Oja, na 3 mislukte voorbeelden wil je ook wel eens een banaan rechtpraten natuurlijk.. dit oogt allemaal niet zo sterk meer qua redenatie 
Real Madrid is echt de grootste k**kerclub die er is momenteel voor voetballers, goed of slecht. Zal niet lang meer duren of Kaka moet ook weg of een van hun andere nieuwe speeltjes. Dat heeft allang niks meer met voetbal te maken 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dat is in ieder geval wat hij tot nu toe bereikt heeft.
Precies.
En als ie nou ook nog es niet gaat slagen in Londen, is het gewoon een aardige voetballer.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
De enige reden waarom VDV niet geslaagd is bij Real is omdat daar een stabiele omgeving ontbrak. Nooit zeker van je plek, slecht contact met de trainier, een machtsafstand tussen technische staf en directie... Gewoon een bizarre club.
Ach, neem bijvoorbeeld Barca, daar was hij al helemaal niet geslaagd. Hij is veel en veel te statisch om daar op het middenveld te spelen. Dat is een beetje zijn probleem. Wat dat betreft zou hij beter in Italie passen.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Real Madrid is echt de grootste k**kerclub die er is momenteel voor voetballers, goed of slecht. Zal niet lang meer duren of Kaka moet ook weg of een van hun andere nieuwe speeltjes. Dat heeft allang niks meer met voetbal te maken
Je bedoelt zoals Barcelona dat een Zlatan voor een slordige 90 miljoen koopt en het seizoen er na al dumpt?
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Oja, na 3 mislukte voorbeelden wil je ook wel eens een banaan rechtpraten natuurlijk.. dit oogt allemaal niet zo sterk meer qua redenatie

Waar heb je het over?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je bedoelt zoals Barcelona dat een Zlatan voor een slordige 90 miljoen koopt en het seizoen er na al dumpt?
.
Zlatan paste achteraf niet in het systeem en dus verkoopt Barca hem voordat ie minder waard wordt dan hij nu al was na dat jaar.
Real heeft een hoop prima spelers die goed bij de club passen maar schopt hen eruit omdat ze niet commercieel genoeg zijn of gekocht zijn door de voorganger.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
In zijn 1e jaar had zijn vrouw kankerbestralingen...dat werkt ook niet bepaald mee aan je gemoedstoestand...
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen

Waar heb je het over?
Dat je met hangen wurgen met één voorbeeld komt wat misschien iets ongelukkiger was (Sneijder), maar waar je ongetwijfeld ook nog wel kanttekeningen bij kunt plaatsen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
.
Snap ik ook niet, maar dat is één voorbeeld van een rare misstap tegenover tientallen van Madrid inmiddels? Welke spelers stonden er ook alweer in de CL finale vorig jaar? Robben en hoe heet ie ook alweer..
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Zlatan paste achteraf niet in het systeem en dus verkoopt Barca hem voordat ie minder waard wordt dan hij nu al was na dat jaar.
O ja, dat is heeeeel anders dan Real.
('achteraf'
)
Real heeft een hoop prima spelers die goed bij de club passen maar schopt hen eruit omdat ze niet commercieel genoeg zijn of gekocht zijn door de voorganger.
Allemaal gelul van mensen die elkaar napraten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat is heel anders dan wat Real deed ja. Zet je paardekleppen eens af.
Je kan het beleid van Real toch niet vergelijken met die van Barca?
Barca: visie
Real: doet maar wat
PS: Napraten? Lekker stug volhouden joh!
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Snap ik ook niet, maar dat is één voorbeeld van een rare misstap tegenover tientallen van Madrid inmiddels? Welke spelers stonden er ook alweer in de CL finale vorig jaar? Robben en hoe heet ie ook alweer..
van Bommel? Eto'o? Thiago Motta?
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dat je met hangen wurgen met één voorbeeld komt wat misschien iets ongelukkiger was (Sneijder), maar waar je ongetwijfeld ook nog wel kanttekeningen bij kunt plaatsen.
Ik begrijp er geen reet van Orbit, maar dat heb ik wel vaker bij jou.
We hadden het over v/d Vaart (toen kwamen Robben en Sneijder erbij), dus waar heb je het over?
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Dat is heel anders dan wat Real deed ja. Zet je paardekleppen eens af.
Je kan het beleid van Real toch niet vergelijken met die van Barca?
Barca: visie
Real: doet maar wat
PS: Napraten? Lekker stug volhouden joh!
Het enige wat Barca beter doet (dan elke club in de wereld is dat ze een betere jeugdopleiding hebben). Verder wordt er net zoveel gekocht en verkocht als bij Real.
Nu heeft Barca een keer succes na 20 jaar ellende.
Daarvoor was het Real.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
.
Oeff.
Dat was best een touché eigenlijk.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Haha, Orbit has left zhe building.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Oeff.
Dat was best een touché eigenlijk.
Best wel niet eigenlijk.. Eto'o heeft het volgens mij prima gedaan bij Barca.. Dat is wat anders dan het voor weet ik veel hoeveel binnenhalen van Ronaldo, Beckham, de nederlanders en nog een legioen Brazilianen die nog geen reet hebben laten zien of geen kans kregen en daarna in de uitverkoop gingen..
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Maar speciaal voor jou: Ajax is kut. Jol is kut. De selectie is kut. We zullen nooit meer wat winnen.
Zucht. Je kunt toch gewoon eens toegeven dat Mido te dik is of VdVaart misschien wel geen wereldtop of Huntelaar die het niet geweldig heeft gedaan (dit zijn maar 3 recente voorbeelden maar de riedel is -letterlijk- eindeloos)? Of gewoon iets wat getuigt van enig kritisch denkvermogen? Maar nee alles wat met Ajax of in mindere mate Oranje te maken heeft is superfantastischgeweldig, en alles wat dat misschien gaat tegenspreken is 'onzin' of 'gelul'. Ik las gisteren voor het eerst in een week ofzo weer eens het sportforum terug en het is werkelijk een nooit ophoudende stroom van wij zijn de beste en de grootste en de rest is stom en ga zo maar door.
Het is zo saai, dat voortdurende fan-gebral dat elke enigszins leuke of belangwekkende discussie meteen de kop indrukt. Enfin, dat vind ik dan, excuus voor mijn gezeik waar ik ongetwijfeld weer een hoop mensen mee irriteer maar vooruit dan maar weer.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Een echte topper presteert een lange periode bij een topclub. Als je één van de beste bent bij Tottenham, dan ben je in de meeste gevallen subtop, of net iets beter, zoals v/d Vaart.
Vraag me dan steeds af waarom mensen Ronaldo dan als wereldtopper zien
Voetballend hebben Ronaldo en Kaka niet veel gebracht bij Real. Sowieso oneerlijk dus voor spelers als vd Vaart, die keihard moeten knokken voor hun plek en sowieso al veel bepalender is geweest dan Kaka. Terwijl dure aankopen als Kaka altijd in de basis staan, ook al raken ze al 2 jaar geen pepernoot meer. Blij dat VdV weg is bij die rotclub.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Kaka en Ronaldo hebben wel langdurig gepresteerd bij een topclub.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
.
Zijn natuurlijk ook allemaal voor supergalactico prijzen(honderden miljoenen) gekocht
Wat een kutargument zeg, elke club heeft wel aankopen die niet slagen. Zelfs Twente in Nederland bv. Ondanks dat ze zo erg opgehemeld worden de hele tijd. Real spant echter wel de kroon, daar ben je eigenlijk al gedoemd om te falen, tenzij je Zidane heet.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Kaka en Ronaldo hebben wel langdurig gepresteerd bij een topclub.
Ja, maar nu al 2 jaar kut bij Real en het nationale elftal. Oftewel, zijn geen toppers(meer). En in hoeverre is Real eigenlijk nog een topclub. Zou daar voor geen goud heen willen. Dan liever een topclub zoals Bayern.
Ajax heeft veel kutbeleid gehad de laatste jaren, maar we weten gelukkig nog wel om draait. Real spant toch echt wel de kroon qua wanbeleid. Dat is echt een compleet drama, dat valt gewoon niet te ontkennen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ja, maar nu al 2 jaar kut bij Real en het nationale elftal. Oftewel, zijn geen toppers(meer). En in hoeverre is Real eigenlijk nog een topclub. Zou daar voor geen goud heen willen. Dan liever een topclub zoals Bayern.
Ronaldo is pas bezig aan zijn 2e seizoen bij Real en zijn cijfers zijn niet slecht te noemen:
2009/10 Real Madrid 29 26 Primera Division
Bijna 1 op 1 in één van de sterkste competities ter wereld, het is maar wat je slecht vindt. Hij mist wel de echte vorm die hij bij Manchester had. Hij was ook niet in staat om Portugal in zijn eentje naar de eindtitel te leiden. Verliezen tegen Spanje is overigens geen schande (4-4 tegen Cyprus wel...). Ronaldo is verreweg de beste speler van Portugal.
Kaka is momenteel geen echte top meer. Heeft al jaren last van vormverlies. Kaka is overigens ook pas aan zijn 2e seizoen bij Real bezig. Heb je een glazen bol in huis?
Waarom weer over het wanbeleid van Real beginnen? Ik ontken nergens dat ze geen wanbeleid voeren.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Cijfers misschien wel, maar kijk is naar zijn gedrag binnen en buiten het veld. Veel rode kaarten(elleboogstoten e.d.) en alleen maar in het nieuws omdat ie weer een nieuwe scharrel heeft. Ook dat kenmerkt een topper wel of niet.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zijn natuurlijk ook allemaal voor supergalactico prijzen(honderden miljoenen) gekocht
Waarom denk je dat Barca financieel bijna net zo aan de grond zit als Real, Rep? Juist, omdat ze voor dit soort mannen veel en veel te veel hebben betaald....
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Zucht. Je kunt toch gewoon eens toegeven dat Mido te dik is of VdVaart misschien wel geen wereldtop of Huntelaar die het niet geweldig heeft gedaan (dit zijn maar 3 recente voorbeelden maar de riedel is -letterlijk- eindeloos)? Of gewoon iets wat getuigt van enig kritisch denkvermogen? Maar nee alles wat met Ajax of in mindere mate Oranje te maken heeft is superfantastischgeweldig, en alles wat dat misschien gaat tegenspreken is 'onzin' of 'gelul'. Ik las gisteren voor het eerst in een week ofzo weer eens het sportforum terug en het is werkelijk een nooit ophoudende stroom van wij zijn de beste en de grootste en de rest is stom en ga zo maar door.
Het is zo saai, dat voortdurende fan-gebral dat elke enigszins leuke of belangwekkende discussie meteen de kop indrukt. Enfin, dat vind ik dan, excuus voor mijn gezeik waar ik ongetwijfeld weer een hoop mensen mee irriteer maar vooruit dan maar weer.
Tuurlijk heb je gelijk, alleen het is vaak wel erg zwart/wit kijken op deze manier. Als je gewoon de situaties bij de clubs bekijkt kan ik niet anders concluderen dat KJH en VdV heel vaak niet op een eerlijke manier kansen hebben gekregen(op voorhand al afgeserveerd).
Overigens neem ik ze dat zelf ook kwalijk, dat kan je van tevoren weten als je naar dat soort clubs verkast.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Cijfers misschien wel, maar kijk is naar zijn gedrag binnen en buiten het veld. Veel rode kaarten(elleboogstoten e.d.) en alleen maar in het nieuws omdat ie weer een nieuwe scharrel heeft. Ook dat kenmerkt een topper wel of niet.
Wat een onzin. Voetballers moeten het binnen de lijnen laten zien. Als ze lijnen opsnuiven buiten het veld, dan is dat hun probleem. Veel spelers kunnen de druk van roem niet aan. Wou je ook zeggen dat George Best geen topper was? Een legende is het. Rooney kan de druk ook niet aan.
Lekker belangrijk hoeveel scharrels een speler heeft. Je haalt er nu non-argumenten bij.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Waarom denk je dat Barca financieel bijna net zo aan de grond zit als Real, Rep? Juist, omdat ze voor dit soort mannen veel en veel te veel hebben betaald....
Klopt, de schuld van Barca is ook iets van honderden miljoenen, wordt nogal eens vergeten hier door alle Real-haters.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.