- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Weet je wat het gekke is, Luis meent het ook. Ik vind he terg bijzonder, zo'n buitenlander met zo'n binding met de club. Die kerel is echt uit het juiste hout gesneden, dat die transfer niet komt vind hij niet erg, een echt voetbaldier ook en lijkt me buiten het veld ook een aardige kerel. In het veld is het een zandrat
.
Helemaal mee eens. Prachtspeler die echt van zijn club houdt. Zie je nog maar zelden bij spelers die ook daadwerkelijk hogerop zouden kunnen of meer zouden kunnen verdienen.
Geloof overigens niet dat Jan Vertongen ook zo'n spelers is als Suarez. Als die naar een grotere club kan gaat die meteen vermoed ik.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Haha Ooijer. Typisch voorbeeldje van wel goed kritisch tegen jezelf kunnen zijn maar er niet tegen kunnen als een ander het doet.
Eerst zegt die heel knap en eerlijk dat hij vorig jaar een slecht seizoen heeft gedraaid. Herhaalt Yourie Mulder het is die het er ineens niet meer mee eens en vindt die dat hij alleen na de winterstop een paar mindere wedstrijden heeft gespeeld.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Twente speelt echt vreselijk zeg. Nog altijd 0-0. En PSV ook momenteel 1-1. Laten we hopen dat dit ook de eindstanden worden.
Weet niet waar jij het over hebt. Ook de 1ste helft heb ik genoten. De kansen gingen er nog wel niet in, maar het had al zomaar 3-0 kunnen staan. De 2e helft was gewoon puur genieten.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Theo Janssen werd tot man of the match verkozen. Speelde ook een geweldige wedstrijd, maar voor mij was Chadli de man of the match. Wat heb ik zitten (euh staan) genieten van deze jongen. Geweldige aankoop.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Geloof overigens niet dat Jan Vertongen ook zo'n spelers is als Suarez. Als die naar een grotere club kan gaat die meteen vermoed ik.
Hij is natuurlijk wel een Held omdat ie een liedje zong... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die lijkt me ook niet zo trouw, al was dat gedoe met dat liedje wel zwaar overtrokken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Charmeur die jongen hoor 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Bestelling geplaatst
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw bestelling. Uw betaling is door ons ontvangen.
De kaarten worden u per post toegestuurd.
Huppa, laat dat Inter Milan maar komen 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hoeveel betaal jij voor de CL duels Vascago?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bestelling geplaatst
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw bestelling. Uw betaling is door ons ontvangen.
De kaarten worden u per post toegestuurd.
Huppa, laat dat Inter Milan maar komen
Leuk voor de Twente supporters, en leuk voor het Nederlands voetbal. Nederland heeft dit zo hard nodig; een jaar waarin de absolute Europese topclubs hier komen vechten voor de punten.
Inter - Ac Milan - Real Madrid, en in mindere mate de Spurs en Bremen. Stuk voor stuk geweldige affiches. Ga voor de verandering eens absoluut juichen voor de Tukkers in de CL; kan zelfs leven met een 89e minuut puntertje van Ruiz in dit geval.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hoeveel betaal jij voor de CL duels Vascago?
93,75 . Vorig jaar met EL was het 60 of 65 euro. Maar ja, 3 geweldige tegenstanders. Mooie duels hopelijk. Heb er zin in 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Leuk voor de Twente supporters, en leuk voor het Nederlands voetbal. Nederland heeft dit zo hard nodig; een jaar waarin de absolute Europese topclubs hier komen vechten voor de punten.
Inter - Ac Milan - Real Madrid, en in mindere mate de Spurs en Bremen. Stuk voor stuk geweldige affiches. Ga voor de verandering eens absoluut juichen voor de Tukkers in de CL; kan zelfs leven met een 89e minuut puntertje van Ruiz in dit geval.
Als Ruiz in de 89e minuut de 1-0 of 2-1 voor Twente maakt tegen Inter ga ik denk ik heel hard huilen. Van geluk 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
93,75 . Vorig jaar met EL was het 60 of 65 euro. Maar ja, 3 geweldige tegenstanders. Mooie duels hopelijk. Heb er zin in
Vind het wel meevallen, ook een passe partout dus. Zit jij in de duurdere categorie of zijn de prijzen voor duurdere vakken nog veel hoger? 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Goedkoopste, maar het verschil valt mee vind ik. Hoofdtribune is 131 euro.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Weet niet waar jij het over hebt. Ook de 1ste helft heb ik genoten. De kansen gingen er nog wel niet in, maar het had al zomaar 3-0 kunnen staan. De 2e helft was gewoon puur genieten.
Wat ik zag van Twente was in die fase niet best. Maargoed, ik zapte tussen meerdere wedstrijden en dus zag ik niet alles. Maar ik vind nog steeds dat er weinig te genieten valt van het spel van je club. Wel is het erg stabiel. 7-0 als doelsaldo. Alhoewel ik liever onze 14-4 heb. Dan hebben wij toch van 2x zoveel meer goals genoten 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Sorry hoor, maar ik vind Twente echt beter spelen dan Ajax. Het middenveld van Twente is denk ik wel het sterkste in NL en met Douglas hebben we de beste verdediger. Ajax scoort wel veel ja, maar aan het spel mankeert nog wel wat. Ajax moet het vooral van Suarez en Hamlap hebben. Die zijn wel van uitzonderlijke kwaliteit, maar als team vind ik Twente beter. En met de Jong achter Janko denk ik dat Preud'homme nu ook de ideale opstelling heeft gevonden. Chadli is ook een gouden aankoop tot nu toe.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sorry hoor, maar ik vind Twente echt beter spelen dan Ajax. Het middenveld van Twente is denk ik wel het sterkste in NL en met Douglas hebben we de beste verdediger. Ajax scoort wel veel ja, maar aan het spel mankeert nog wel wat. Ajax moet het vooral van Suarez en Hamlap hebben. Die zijn wel van uitzonderlijke kwaliteit, maar als team vind ik Twente beter. En met de Jong achter Janko denk ik dat Preud'homme nu ook de ideale opstelling heeft gevonden. Chadli is ook een gouden aankoop tot nu toe.
Twente speelt constanter, maar niet beter of leuker. Voorlopig staan jullie ook gewoon onder ons en heb je in slechts 2 van de 8 competitiehelften maar goals kunnen scoren. Alleen na rust bij Vitesse en gister tegen Utrecht.
Defensief staat Twente beter, middenveld vind ik weinig verschillen van Ajax en de aanval van Ajax is gewoon 2 klasses beter.
Neemt niet weg dat Twente een serieuze titelkandidaat is hoor.
Wel suf dat we komend weekend door die klote interlands niet eens competitievoetbal krijgen 
PS: Ajax probeert trouwens Hadouir van Roda over te nemen. Liefste met het ruilen van spelers. Momenteel is er dus nog geen akkoord want Roda wees het in de 1e instantie af. Ieder geval een beter alternatief dan Leonardo of de Ridder...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Twente is er dit jaar alleen maar sterker op geworden. Alleen al Janko voor N'Kufo is een geweldige mutatie in het team.Alleen het vertrek van Stam kan misschien als een verzwakking worden gezien.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Als ik jullie commentaar van gister lees dan was het een wedstrijd om snel te vergeten ondanks de 5 doelpunten. Ik heb gister 90 minuten genoten en de mooiste actie lieten ze niet eens zien bij de samenvatting. Ruiz die 4 man uitkapt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou, ondanks 3 goals vind ik Janko verre van top. Eerder flop. Loopt continue in de weg en doet eigenlijk weinig goed behalve dat hij tegen Vitesse een bal erin schiet en gister ook 2x scoort. Wel zat de tijd van Kufo er duidelijk op, maar Janko is het ook niet. Gelukkig voor Twente ontwikkelt Luuk de Jong zich geweldig goed. Dat is wel echt een geweldige speler aan het worden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als ik jullie commentaar van gister lees dan was het een wedstrijd om snel te vergeten ondanks de 5 doelpunten. Ik heb gister 90 minuten genoten en de mooiste actie lieten ze niet eens zien bij de samenvatting. Ruiz die 4 man uitkapt.
Ik heb die solo van Ruiz wel gezien, was echt schitterend. Maar het voetbal van Twente gaat gewoon veel te traag.
Ajax was gister trouwens ook niet super, maar die hadden wel enkele dagen eerder een enorm zware pot gespeeld.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Twente is er dit jaar alleen maar sterker op geworden. Alleen al Janko voor N'Kufo is een geweldige mutatie in het team.Alleen het vertrek van Stam kan misschien als een verzwakking worden gezien.
Ik ben blij met Rosales. 1ste helft was ie niet goed, maar in de 2e helft liet ie al een stuk meer zien.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
PS: Ajax probeert trouwens Hadouir van Roda over te nemen. Liefste met het ruilen van spelers. Momenteel is er dus nog geen akkoord want Roda wees het in de 1e instantie af. Ieder geval een beter alternatief dan Leonardo of de Ridder...
Dan vraag je jezelf toch af waarom ze Dennis hebben laten gaan. Ik zie liever onze Deense vriend die voor minder wilde gaan voetballen, goed in de groep ligt en altijd wel wat wist te creeeren. Het wanbeleid is nog steeds orde van de dag in Amsterdam.
Tevens is Hadouir een smerige voetballer zonder exceptionele kwaliteiten. Ik hoef m niet.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Ik heb die solo van Ruiz wel gezien, was echt schitterend. Maar het voetbal van Twente gaat gewoon veel te traag.
Ajax was gister trouwens ook niet super, maar die hadden wel enkele dagen eerder een enorm zware pot gespeeld.
Twente wil het vaak te ver doorvoeren. Ik vind ook dat we veel vaker op goal moeten schieten. Maar het gaat niet alleen om de doelpunten. Vind Ajax op dit moment veel te veel de lange bal gebruiken, tot aan de 16.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, ondanks 3 goals vind ik Janko verre van top. Eerder flop. Loopt continue in de weg en doet eigenlijk weinig goed behalve dat hij tegen Vitesse een bal erin schiet en gister ook 2x scoort. Wel zat de tijd van Kufo er duidelijk op, maar Janko is het ook niet.
Meen je niet.
Je kan zo zien dat de man een geweldige tor-instinct heeft. Echt een spits die altijd in de 16 zit te wachten op de voorzetten en voetballend redelijk is. Geen Hamdaoui natuurlijk, maar Janko gaat wel veel meer scoren denk ik. Minstens 20 in elk geval.
En die assist bij die goal van De Jong..geweldig. Ik hou wel van een beetje luie spelers met zo veel inzicht.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Meen je niet.
Je kan zo zien dat de man een geweldige tor-instinct heeft. Echt een spits die altijd in de 16 zit te wachten op de voorzetten en voetballend redelijk is. Geen Hamdaoui natuurlijk, maar Janko gaat wel veel meer scoren denk ik. Minstens 20 in elk geval.
En die assist bij die goal van De Jong..geweldig. Ik hou wel van een beetje luie spelers met zo veel inzicht.
Das dan jouw smaak qua spelers. Ik vind nog weinig smaak aan Janko zitten. Die kopballen gister had Kufo op zijn 63e er ook nog wel ingewerkt.
Janko is een Inzaghi achtige speler, maar dan met veel minder kwaliteit. Maar als je hem goed gebruikt kan hij miss wel nuttig zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Twente wil het vaak te ver doorvoeren. Ik vind ook dat we veel vaker op goal moeten schieten. Maar het gaat niet alleen om de doelpunten. Vind Ajax op dit moment veel te veel de lange bal gebruiken, tot aan de 16.
Lange ballen zijn verboden?
Overigens valt het ook wel mee. Het meeste probeert Ajax gewoon over de grond te spelen. Maar we hebben via Alderweireld en Vertonghen wel 2 spelers die geweldig op kunnen bouwen met een lange bal. Waarom zou je daar geen gebruik van maken?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Janko moet even inkomen, maar die man gaat er minstens 20 inschieten idd. Bij die assist gister stond ie wel buitenspel 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Lange ballen zijn verboden?
Overigens valt het ook wel mee. Het meeste probeert Ajax gewoon over de grond te spelen. Maar we hebben via Alderweireld en Vertonghen wel 2 spelers die geweldig op kunnen bouwen met een lange bal. Waarom zou je daar geen gebruik van maken?
Waar zeg ik dat het verboden is? Ik vind het alleen minder mooi.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.