- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
SV kijk ik regelmatig omdat er toch weinig op tv is. VI kijk ik altijd omdat ik het echt leuk vind. Als ik het niet kan zien dan kijk ik het een dag later online terug.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Hutarovich wint van Cavendish.
Wie?
Hutarovich! 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Begint een beetje sneu te worden voor AZ, goed voetballen, veel beter zijn en weer niet winnen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als Ajax 3,5 gemiddelde houdt gaan ze voor de 119 doelpunten voor. Moet mogelijk zijn. 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Oh wat was 'ie lekker, die 2-2! 
Op Teletekst staat dit:
Net voordat de drie werden ingehaald, slaagde Garcia erin vanuit de karavaan naar de kop te rijden, ondanks het hoge tempo van het door Columbia aangevoerde peloton.
Wat is de karavaan? 
Bij mijn wete is dat de stoet auto's die voordat de wielrenners komen de mensen spullen probeert te verkopen en/of spullen toegooit.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Landzaat nu aan de telefoon bij Eredivisie Live. Tekent voor 1 seizoen bij Twente. Morgen medische keuring.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Voornaamste reden dat het saai is, is V Gelder zelf met zijn geslijm en geknipoog inderdaad
En die Mulders hebben allebei hun beste tijd allang gehad op televisie, opzouten met die lui. En ipv Waterreus nu de broer van Youp? Erger dan die wetlook-permanent boer uit Eindhoven kan natuurlijk niet, maar de broer van Youp? Is dat de formule om het programma weer leven in te blazen?
De broer van Youp van't hek? Heeft ie een broer dan? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ga de tweede helft van Mallorca - Real Madrid maar kijken, valt als Atleti supporter nog wel wat gram uit te halen
.
Mooie goal van Urby en Luuk de Jong was ook best aardig. En wat is die Chadli toch een heerlijke voetballer. Goal van Urby zat ook lekker. Wat mij dit jaar opvalt is de mooie uit tenues, ben ook wel een tenue geile voetballiefhebber. Mijn top 3:
1. Ajax
2. AZ
3. Utrecht
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je luistert nooit Langs de Lijn?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Niet echt, Ajax zie ik altijd en overal en de andere clubs boeien me niet echt 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zondag, 29 augustus 2010 om 21:55
Het is nog onduidelijk of Luis Suárez aan zijn laatste seizoen bij Ajax bezig is, maar de aanvaller sluit niet uit dat hij zijn actieve loopbaan in ieder geval in Amsterdam afsluit. "Ik wil alles voor Ajax geven. Ik heb er geen probleem mee om nog vele jaren voor deze club te spelen. Het is misschien vroeg om te zeggen, maar Ajax lijkt me een mooie club om mijn carrière af te sluiten."
"Ik ben nooit met een transfer bezig geweest", benadrukt de aanvaller zondag aan NUsport. "Als ik het gevoel zou hebben dat ik klaar ben hier, dan zou ik dat zeggen, maar dat is niet zo. Met deze ploeg wil ik wat bereiken. We moeten kampioen worden en iets laten zien in de Champions League."
Nu de Champions League is bereikt, lijkt de dreiging dat Ajax, Suarez op eigen initiatief nog van de hand doet definitief verdwenen. "De financiële positie van Ajax is de enige reden dat ik rekening heb gehouden met een transfer. Ik heb daar echter niets mee te maken. Als Shakhtar Donetsk of Zenit Sint-Petersburg met een zak geld was gekomen, had ik ‘nee’ gezegd. Als ik bij Ajax vertrek, ga ik naar een club waar ook echt voetbal wordt gespeeld."
Wat een ongelooflijke held zeg!
Echt heerlijk dat die jongen echt heel erg begaan is met Ajax. Ik hoop dat Luis nog een paar mooie jaren in het buitenland zal krijgen en dan misschien nog een tijdje weer bij ons mag spelen. Wat een held! 
Nu Gabri weg is, is Luis weer Ajacied nummer 1 voor mij. Al zitten Steekie en Vertonghen daar dicht bij in de buurt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weet je wat het gekke is, Luis meent het ook. Ik vind he terg bijzonder, zo'n buitenlander met zo'n binding met de club. Die kerel is echt uit het juiste hout gesneden, dat die transfer niet komt vind hij niet erg, een echt voetbaldier ook en lijkt me buiten het veld ook een aardige kerel. In het veld is het een zandrat
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Stond Gabri voor Suarez ja? Hoe dat zo?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Stond Gabri voor Suarez ja? Hoe dat zo?
Omdat Gabri een cultheld was. Vond hem echt geweldig. Zon symphatieke gozer en tevens iemand die kei en keihard werkte voor Ajax. Je merkte dat hij echt trots was om voor Ajax te spelen. Wat Suarez ook heeft.
Zon El Hamdaoui is een hele goede spits, maar das wel een broodvoetballer. Maar een jongen als Suarez (of Gabri) waren echte Ajacieden en daar ook zeer trots op.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Wat een ongelooflijke held zeg!
Echt heerlijk dat die jongen echt heel erg begaan is met Ajax. Ik hoop dat Luis nog een paar mooie jaren in het buitenland zal krijgen en dan misschien nog een tijdje weer bij ons mag spelen. Wat een held! 
Nu Gabri weg is, is Luis weer Ajacied nummer 1 voor mij. Al zitten Steekie en Vertonghen daar dicht bij in de buurt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Weet je wat het gekke is, Luis meent het ook. Ik vind he terg bijzonder, zo'n buitenlander met zo'n binding met de club. Die kerel is echt uit het juiste hout gesneden, dat die transfer niet komt vind hij niet erg, een echt voetbaldier ook en lijkt me buiten het veld ook een aardige kerel. In het veld is het een zandrat
.
Jep. Al heb ik het idee dat Vertonghen dat ook heel erg heeft. Daarom zijn die 2 ook zo populair bij de supporters. Hard werken voor de club en tevens bepalend zijn.
Suarez is echt een klasbak. Als hij iets beweert, dan geloof ik hem ook. Al die kranten die al 2 jaar roepen dat hij weg zou gaan. Hij zegt nee en blijft ook gewoon. Held!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb niks met Urby, al is hij wel een aardige gast en in zijn hart ook een echte Ajacied. Maar ik heb verder niks met hem.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jij zat er dichter op A&L1, maar ik zag of hoorde eigenlijk nooit iets over Gabri. Geen goede dingen en geen slechte dingen. Beetje grijs eigenlijk.
Trots om voor Ajax te spelen heb ik hem ook nooit horen zeggen. Als voetballer heb je natuurlijk tig keer meer aan Suarez. Gabri viel me nooit op.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Ik heb niks met Urby, al is hij wel een aardige gast en in zijn hart ook een echte Ajacied. Maar ik heb verder niks met hem.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En je wilt nu toch niet zeggen dat Urby wekelijks alles heeft? Hij is nog wel het meest de personificatie van het mentaliteitsprobleem bij Ajax de laatste jaren.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Urby wordt ook standaard afgekraakt door alles en iedereen. Zelfde geldt voor Anita bijvoorbeeld 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Vergeet Litmanen niet
Suarez komt wel akelig dichtbij!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jij zat er dichter op A&L1, maar ik zag of hoorde eigenlijk nooit iets over Gabri. Geen goede dingen en geen slechte dingen. Beetje grijs eigenlijk.
Trots om voor Ajax te spelen heb ik hem ook nooit horen zeggen. Als voetballer heb je natuurlijk tig keer meer aan Suarez. Gabri viel me nooit op.
Gabri had in het stadion een eigen spandoek en is ook heel vaak toegejuichd. Hij was echt mateloos populair. Hij vond het ook een eer dat hij voor de club van Cruijff mocht spelen. Als Catalaan was hij natuurlijk ook een Cruijff-man.
Wat dat betreft opvallend dat hij nu voor de zandbak in het midden oosten heeft gekozen. Zal met zijn leeftijd, het geld en het feit dat hij blessuregevoelig is te maken.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
En je wilt nu toch niet zeggen dat Urby wekelijks alles heeft? Hij is nog wel het meest de personificatie van het mentaliteitsprobleem bij Ajax de laatste jaren.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Anita begint eigenlijk steeds nadrukkelijker te spelen in de verdediging, tegen een zwak Graafschap, maar ook tegen Kiev zag ik hem wat vaker zijn werk prima doen. Urby was vorig jaar nog in topvorm, en gezien die schitterende vrije trap maak ik me over hem ook geen zorgen.. beiden zijn prima voetballers voor Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad. Urby is heel wisselvallig in het spel. En in mentaliteit. Vooral in topduels is hij enorm scherp maar tegen de ''mindere clubs'' loopt hij veel te vaak rond te sjokken, daar waar bv Suarez echt alles geeft. Zag je vandaag weer. Suarez rent achter elke bal aan.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Tsja, als "gedoodverfde kampioen" moet je wel bijblijven natuurlijk.. het zag er zelfs behoorlijk kansloos uit tegen ADO, dat wel wat meer had verdiend.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.