• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.737 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Janko is natuurlijk veruit de beste centrumspits in de Eredivisie.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Das dan jouw smaak qua spelers. Ik vind nog weinig smaak aan Janko zitten. Die kopballen gister had Kufo op zijn 63e er ook nog wel ingewerkt.

Ja, ik begrijp wat je bedoelt. Bij een ploeg als Ajax zou hij ook niet slagen denk ik. Maar in een ploeg met echte vleugelspelers kopt hij er nog wel 20 in zoals gister. Zelfs Wuijtens, 1 van de beste verdedigers in de competitie, verslaat hij makkelijk in de lucht.

Ja, ik ben wel een Janko-fan.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Had zo'n type Janko graag bij Feyenoord gezien.

Was vandaag niet de deadline voor transfers trouwens?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Bottleneck schreef:

Had zo'n type Janko graag bij Feyenoord gezien.

Was vandaag niet de deadline voor transfers trouwens?

Morgen dacht ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Morgenavond middernacht.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Oké.

VoH in ieder geval naar Rapid Wien.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Twente speelt constanter, maar niet beter of leuker.

Kom op zeg, Twente speelt veel, maar dan ook veel beter voetbal dan Ajax.

Voorlopig staan jullie ook gewoon onder ons en heb je in slechts 2 van de 8 competitiehelften maar goals kunnen scoren. Alleen na rust bij Vitesse en gister tegen Utrecht.
Dat zegt niet zoveel, Twente creëert voortdurend (genoeg) kansen. Dat ze er niet altijd ingaan, is een tweede.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Overigens is die Tadic van Grunn écht een goeie voetballer. Had al hoge verwachtingen maar die maakt hij ook waar. Hij mag alleen nog wel wat meer scoren of assisteren maar ik ben bang dat dit ventje in elk geval niet langer dan 2 jaar bij ons blijft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tadic is zo'n speler die Ajax over een paar jaar voor een redelijk bedrag gaat kopen. Goede speler ja, alleen zie ik Grunn alleen i nde samenvattingen, een echt goed beeld heb ik dus niet van de beste man.

Klote Sport1, Atletico vanavond niet uitzenden . Snap hier vrij weinig van.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Don Dijk schreef:

Overigens is die Tadic van Grunn écht een goeie voetballer. Had al hoge verwachtingen maar die maakt hij ook waar. Hij mag alleen nog wel wat meer scoren of assisteren maar ik ben bang dat dit ventje in elk geval niet langer dan 2 jaar bij ons blijft.

2 jaar is toch mooi. Als je van tevoren weet dat zo'n speler je club alleen als tussenstop ziet op weg naar de top en hij laat fantastische dingen zien dan gun je zo'n jongen dat ook.

Morgenavond is de deadline pas dus ik moet nog even afkloppen, maar zo'n Bryan Ruiz roept al vanaf dat ie bij Twente speelt dat het maar voor 1 of 2 jaar is. En hem gun je het als supporter ook. Hij heeft ons wel kampioen gemaakt.

Jullie moeten bij Grunn gewoon 1 of 2 jaar genieten van die man en dan voor veel winst door verkopen. Net als Suarez destijds.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Klopt helemaal, je moet tegenwoordig gewoon realistisch zijn en net als Hansie Nijland ook zegt; deze gast moet gewoon over 2 jaar ergens anders spelen anders heeft ie iets niet goed gedaan.

Toch wel een pluim voor de scouting!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Don Dijk schreef:

Klopt helemaal, je moet tegenwoordig gewoon realistisch zijn en net als Hansie Nijland ook zegt; deze gast moet gewoon over 2 jaar ergens anders spelen anders heeft ie iets niet goed gedaan.

Toch wel een pluim voor de scouting!

Dat is denk ik het grootste probleem van een Ajax of PSV. Jonge spelers gaan tegenwoordig liever naar Groningen, Heerenveen of Twente omdat ze daar de tijd krijgen om te wennen en te rijpen of hoe je dat noemt. Bij Ajax of PSV moeten ze er gelijk staan en is de individuele aandacht ook minder. Zie Sulejmani bv.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja, klopt helemaal.

Hoewel Grunn afgelopen zomer echt bíjna die gast had aangetrokken die echter voor Manchester United heeft gekozen en daar nog redelijk vaak speelt ook.

Damn, naam kwijt. Anyone?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ah gevonden: Mame Biram Diouf

Zijn prestaties bezorgden hem flink wat belangstelling van buitenlandse club, waaronder West Bromwich Albion, Red Bull Salzburg, Feyenoord en Arsenal. FC Groningen leek echter in de zomer van 2009 het meest concreet te worden, omdat verwacht werd dat Marcus Berg zou vertrekken naar HSV en men in de Senegalees een ideale opvolger zag. De onderhandelingen tussen FC Groningen en HSV verliepen echter traag waarna Manchester United snel toesloeg.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Speelt vrijwel nooit hoor.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

(afbeelding)

zo ging het bij ons op de tribune zaterdag.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Speelt vrijwel nooit hoor.

Je hebt gelijk Kos, Don overdreef!

Maar dat komt hierdoor: (ja Don heeft altijd een weerwoord)

Sir Alex Ferguson said at the time: "We’ve been looking at Diouf for two years. We weren't intending on signing him this summer but the situation accelerated to a point where other clubs (GRONINGUHHHH) started to make bids, so we decided to act now."

pascal83

• 2736 berichten
  • 2482 stemmen

kos schreef:

Janko is natuurlijk veruit de beste centrumspits in de Eredivisie.

Dat meen je toch niet serieus? El-Hamdaoui, Suarez (hij kan overal voorin staan), en Berg zijn toch echt wel veel beter dan Janko. Dost, Wolfswinkel, en Luuk de Jong zijn gelijkwaardig aan Janko, maar hebben wel veel meer potentie. Ik geloof nooit dat Janko naar een niveau gaat toegroeien waarop hij beslissend kan zijn tegen goede tegenstanders / topploegen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Gisteren was hij anders vrij bepalend dacht ik zo tegen een ploeg die Europees voetbal speelt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Ben ook niet zo'n Janko fan. Schat bijvoorbeeld Dost al een stuk hoger in.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Janko is veel meer geslepen en fysiek nog sterker. Uiteraard zit er in Dost wel meer potentie, maar op dit moment vind ik Janko beter.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Overigens schitterende voorzetten van Theo Janssen die Don en ik er ook nog wel in hadden kunnen koppen op een goede dag.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Update: Real Madrid in CL-duel met Ajax zonder Cristiano Ronaldo

Nu gaat Ajax zeker winnen

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Overigens schitterende voorzetten van Theo Janssen die Don en ik er ook nog wel in hadden kunnen koppen op een goede dag.

Dat is een inkopper.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik baal er meer van dat Ibrahimovic bij AC Milaan meedoet.

Word opeens weer bang voor die gasten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vascago schreef:

Update: Real Madrid in CL-duel met Ajax zonder Cristiano Ronaldo

Nu gaat Ajax zeker winnen

Jammer

Had graag Enoh op hem los zien gaan

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

moviemafketel schreef:

Vooral dramatisch verdedigd. Verdediger loopt gewoon naar achter en staat ongeveer in eigen vijf meter. Mag natuurlijk nooit. Doet die in plaatst van tien stappen achteruit er vijf vooruit zet die Janko gewoon buitenspel. Zelden een verdediger op een dergelijk niveau gezien die twee zo dom de fout in gaat.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Neemt niks af van het feit dat Janssen 1 van de mooiste traptechnieken heeft die ik in jaren heb gezien. Beetje Frank de Boer-achtige manier hoe hij de ballen neemt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:

Ben ook niet zo'n Janko fan. Schat bijvoorbeeld Dost al een stuk hoger in.

Janko is gewoon een goal-getter pur sang, maar laten mee voetballen moet je hem niet. Denk dat het daarom een erg slimme zet is geweest om Luuk de Jong erachter te zetten. Kan Janko zich volledig concentreren op het afronden of terugleggen dicht bij de zestien.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Janssen is inderdaad fantastisch de laatste jaren. Vind hem veruit de betere van Schaars t.o.v. Oranje.

PS: Eens met Quido.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.