- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Geniale zet vind ik dat. Dat terugleggen zag je ook in de 1ste helft bij dat schot van Luuk op de paal. Theo heeft een perfecte traptechniek, maar het wordt weer eens tijd dat hij er zelf eens een paar inlegt. Heeft al meer dan een jaar niet uit een vrije trap gescoord. Vorig jaar ook niet. Normaal zou hij toch wel een doelpunt of 8/10 moeten maken per seizoen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Vind ik wel erg veel. 5 lijkt me meer reeël.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Als ie ook nog eens vaker zelf op doel gaat schieten denk ik dat 8 zeker mogelijk is.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach als hij van die schitterende voorzetten blijft geven tel ik die doelpunten ook voor de helft op zijn conto. Zijn amper te missen voor een teamgenoot. Hele nuttige speler.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Ach als hij van die schitterende voorzetten blijft geven tel ik die doelpunten ook voor de helft op zijn conto. Zijn amper te missen voor een teamgenoot. Hele nuttige speler.
Ik ben ook superblij dat hij bijgetekend heeft 
Vind hem ook qua karakter een geweldige speler. Mooiste actie tot nu toe in Twente shirt vind ik nog altijd dat die de bal vasthoud bij de cornervlag tegen Schalke.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
UEFA volgt FC Twente in aanloop naar eerste CL-deelname
Maandag, 30 augustus 2010 om 15:22
FC Twente heeft de aankomende weken een cameraploeg van de UEFA op bezoek. De Europese voetbalbond volgt de landskampioen in aanloop naar haar eerste deelname in de groepsfase van de Champions League, zo meldt Twente op haar website. De UEFA zal diverse video-items met spelers, technische stafleden en supporters.
/
“De UEFA maakt deze documentaire over FC Twente, omdat we de club willen volgen in haar eerste seizoen in de Champions League', zegt Jim Agnew van de UEFA. “Ook omdat ze dit jaar voor het eerst kampioen zijn geworden in Nederland. Het doel is om te laten zien hoeveel werk iedereen bij de club daarvoor heeft verricht en wat er allemaal komt kijken bij de voorbereiding op ‘the ultimate competition’.”
De UEFA wil een blik achter de schermen geven. “Mensen zijn gewend om alleen de negentig minuten op het veld te zien, maar voetbal is meer dan elf spelers en een coach. FC Twente is daarnaast een goed voorbeeld van een echte club, het is meer dan alleen een team. Deze club laat zien wat voor positieve invloed een voetbalclub kan hebben op een gemeenschap”, aldus Agnew.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Dat meen je toch niet serieus? El-Hamdaoui, Suarez (hij kan overal voorin staan), en Berg zijn toch echt wel veel beter dan Janko. Dost, Wolfswinkel, en Luuk de Jong zijn gelijkwaardig aan Janko, maar hebben wel veel meer potentie. Ik geloof nooit dat Janko naar een niveau gaat toegroeien waarop hij beslissend kan zijn tegen goede tegenstanders / topploegen.
El Hamdaoui vind ik gelijkwaardig, maar niet bij Ajax want daar past hij niet in het systeem. Suarez is geen echte centrumspits en Berg, mwa, in goede doen ook gelijkwaardig.
Dost
komt in de verste verte nog niet in de buurt. Dan vind ik Boymans nog beter. Wolfswinkel en de Jong hebben zeker talent maar moeten nog ff doorgroeien.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Bij Red Bull Salzburg heeft Janko een indrukwekkend doelpuntgemiddelde neergezet, in de 'Tipp3-Bundesliga powered by T-Mobile'. Wat een namen 
De UEFA zal diverse video-items met spelers, technische stafleden en supporters.
Laat je het weten zodra er een filmpje van je is? 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2482 stemmen
Bij Red Bull Salzburg heeft Janko een indrukwekkend doelpuntgemiddelde neergezet, in de 'Tipp3-Bundesliga powered by T-Mobile'. Wat een namen
Inderdaad, in Oostenrijk. Dat niveau is vergelijkbaar met het linkerrijtje van de eredivisie. Een competitie waar afdankertjes uit Nederland (Nelisse, Cziommer, Opdam) terecht komen. Die Volanthen (oud-psv-er) doet daar ook nog aardige dingen.
En die voorzetten van Theo kop ik er ook nog in, maar na de eerste serieuze wedstrijden (CL, Ajax, PSV, etc.) kunnen we zien wie er gelijk heeft.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Neen.
Dan Dost. Die komt van Emmen.
Bovendien..Red Bull Salzburg hebben wel van Lazio Roma en Villareal uutgeschakeld he, denk dr om! 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Inderdaad, in Oostenrijk. Dat niveau is vergelijkbaar met het linkerrijtje van de eredivisie. Een competitie waar afdankertjes uit Nederland (Nelisse, Cziommer, Opdam) terecht komen. Die Volanthen (oud-psv-er) doet daar ook nog aardige dingen.
En die voorzetten van Theo kop ik er ook nog in, maar na de eerste serieuze wedstrijden (CL, Ajax, PSV, etc.) kunnen we zien wie er gelijk heeft.
nee 1, 2 of 3 zwaluwen maken nog geen zomer, zo opportunistisch is het inderdaad. Maar als je lang bijna 1 op 1 loopt zegt het wel iets over je scoringsvermogen, al is het van mijn part in de eerste divisie. Een speler die dat in Nederland voor elkaar krijgt (linkerrijtje, rechterrijtje, eerste divisie desnoods) zou ook op z'n minst opvallen. benieuwd hoe het op dit niveau gaat inderdaad.
Bovendien..Red Bull Salzburg hebben wel van Lazio Roma en Villareal uutgeschakeld he, denk dr om!
.. en sinds zn vertrek draait de club voor geen meter meer 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Nou nee, die doen daar lang niet zulke dingen als Janko....
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Van Nistelrooij weer terug in Oranje.
Ter vervanging van van Persie. Weet alleen niet of het met dezelfde constructie gaat als destijds toen Stekelenburg geblesseerd was, en vd Sar nog voor 2 wedstrijden terug keerde daarvoor.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Uit deze beslissing van v. Marwijk blijkt dat hij geen vertrouwen in Huntelaar heeft.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Laatste kilometer van de Vuelta mee kunnen pikken vandaag. Mooie aankomst van Gilbert, alleen Menchov zat er goed bij, en laat ik die nou als kluns hebben. ugh.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Klaas ligt gewoon helemaal niet lekker in die groep heb ik het idee.
Schaars als enige (bankzitter)vriend op het WK. Iedereen liet hem links liggen. Gaat zijn doelpunt lopen vieren, terwijl Robben weer terug was.
Niemand die ook maar naar Klaasje liep, pijnlijk.
van Marwijk houdt niet van die stille, geniepige types denk ik.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Janko is natuurlijk veruit de beste centrumspits in de Eredivisie.

Nee, Suarez is nog altijd veel beter, ook als centrumspits. El Hamdaoui is beter, Berg is beter.
En terecht.
Waarom?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kan iemand mij vertellen waarom die NOS het moment tussen Luigi en Gini niet liet zien? Ik ko mwel vaker uit het stadion, en dan ziei k hele grote kansen ook niet terug. Ze zijn echt krankjorum daar hé?
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Laatste kilometer van de Vuelta mee kunnen pikken vandaag. Mooie aankomst van Gilbert, alleen Menchov zat er goed bij, en laat ik die nou als kluns hebben. ugh.
En laat ik nou wel een team hebben ingevuld bij Sportpools, en hem nu kwijt zijn 
Gilbert is trouwens zo goed als onverslaanbaar op dit soort aankomsten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
van Marwijk houdt niet van die geniepige types denk ik.
Alleen als ze zijn dochter naaien volgens mij.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bommel is toch niet geniepig als mens volgens mij?
Ik vertrouw Bommeltje meer toe dan geniepige Klaas denk ik.
Montorsi
-
- 9722 berichten
- 2384 stemmen
De Bakker staat alweer een set en een break voor 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik weet het niet, Bommel lijkt me in het echt ook wel erg geniepig. Klaas lijkt me juist echt zo'n typische boer, recht-door-zee. Ik snap het niet waarom je die niet meeneemt maar goed.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En laat ik nou wel een team hebben ingevuld bij Sportpools, en hem nu kwijt zijn 
Gilbert is trouwens zo goed als onverslaanbaar op dit soort aankomsten.
Ik was zo slim Hutarovic (wie?) tot kluns te bombarderen...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kwaliteit heeft Klaas zeker, gewoon een hele goede spits. Niet mijn soort spits, maar hij is zeker Nederlands Elftal waardig.
Ik ga dan denken dat het iets persoonlijks is.
Montorsi
-
- 9722 berichten
- 2384 stemmen
Ik was zo slim Hutarovic (wie?) tot kluns te bombarderen...
Dat vroeg Freire zich ook al af
Toch wel gewoon een gekende subtopper in de sprints.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.