• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.157 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.598 acteurs
  • 199.695 gebruikers
  • 9.420.434 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

Dat gezeur over De Jong ben ik ook wel een beetje beu eigenlijk. Het schopje op de buik was niet aardig, maar ach. In een WK-finale doe je wel eens gekke dingen.

Dat zal in Nederland best, een crimineel moet imho altijd aangepakt worden. Ook als hij voor 'mijn' team speelt.

Maar maakt ook niet uit verder, vrouwe fortuna heeft gevoel voor gerechtigheid. Nu hopen dat de Jong een Witseltje een keer voor zijn kiezen krijgt.

Maar weer terug naar de hopelijk mooie voorronde CL avond.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zie nu pas dat Milevskiy gaat spelen vanavond. Dat belooft wat.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

Webb: "Ik had De Jong rood moeten geven"

Scheidsrechter Howard Webb keek nogmaals terug naar de finale van het voorgaande WK tussen Nederland en Spanje. De Engelsman floot naar zijn zeggen een goede wedstrijd maar had Nigel de Jong met direct rood moeten bestraffen na zijn tackle op Xavi Alonso.

. Net wat ik nodig had, nu zal het verwerkingsproces gestart kunnen worden.

Verwerkingsproces?

Ik heb met je te doen!

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Van mij mag er binnen het Nederlands elftal ook wel eens iemand opstaan die hem tot de orde roept. Bertje heeft het er blijkbaar na die doodschop tegen de V.S. met hem over gehad en een tijdje leek het goed te gaan. Maar zodra het Nederlands elftal een tijdje niet meer de controle over de wedstrijd heeft (eerste half uur tegen Spanje, een periode i/d eerste helft tegen Denemarken, eerste helft tegen Japan) lijken alle remmen los te gaan en moet ie zich weer even laten gelden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jammer dat die oude sport-topics niet meer te vinden zijn.

Toen ik Witsel een misdadiger vond en net zo lang geschorst moest worden als dat het slachtoffer eruit zou liggen(speelt die beste man al weer?) nam je het opeens op voor Witsel.

Eigenlijk nog stukken erger he. Maar goed op naar Ajax ja.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Kom op Dinamo, maak iedereen met een afkeer tegen Ajax blij.

Tuurlijk is het wat minder voor het Nederlands voetbal, maar Ajax heeft toch niks te zoeken in de CL.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mag van mij ook wel, al denk ik dat Bert dat binnenskamers ook wel gedaan heeft. Zo'n schop vind ik nog niet het ergste, maar dat je geen enkele berouw toont vind ik vreemd. Niet tegen Denemarken, niet tegen Amerika, niet tegen Spanje. Die kerel is een gevaar voor het voetbal, en een schande voor heel het Nederlandse voetbal. Al is het niet fair om heel Nederland af te schilderen als beesten.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Als je beiden teams gaat vergelijken moet 020 wel doorgaan. Maar 020 had het lastig tegen PAOK en werden er ook uitgeknikkerd door Kopenhagen en Slavia Praag een paar keer. Dus kom op Dinamo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Jammer dat die oude sport-topics niet meer te vinden zijn.

Toen ik Witsel een misdadiger vond en net zo lang geschorst moest worden als dat het slachtoffer eruit zou liggen(speelt die beste man al weer?) nam je het opeens op voor Witsel.

(embed)

Eigenlijk nog stukken erger he. Maar goed op naar Ajax ja.

Klik.

De charge vond ik schandalig maar vond de reacties op Witsel en voor alles waar die voor uit gemaakt (en ook behoorlijk selectief gedrag) ook wel erg overdreven.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jij maakt de Jong toch ook voor van alles en nog wat uit?

En ik blijf de beelden voor me zien van Witsel in de rechtbank met zijn glimlach op zijn gezicht. Allebei de naam voetballer niet waard.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het vooral sneu dat die Engelsen er nu nog over praten, come on zeg.

Dat die muisjes van Spanje tijdens de finale steeds zaten te piepen om gele kaarten is nog tot daar aan toe, hoewel ik daar nog slechter kan dan tegen zo'n -overigens perfect uitgevoerde- moordaanslag van De Jong.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Jij maakt de Jong toch ook voor van alles en nog wat uit?

En ik blijf de beelden voor me zien van Witsel in de rechtbank met zijn glimlach op zijn gezicht. Allebei de naam voetballer niet waard.

nasty Nigel toonde geen berouw, Witsel deed dat wel.

Die glimlach was dan ook wel voornamelijk opluchting.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik vind het vooral sneu dat die Engelsen er nu nog over praten, come on zeg.

Dat die muisjes van Spanje tijdens de finale steeds zaten te piepen om gele kaarten is nog tot daar aan toe, hoewel ik daar nog slechter kan dan tegen zo'n -overigens perfect uitgevoerde- moordaanslag van De Jong.

Gelukkig zijn er dan ook nog mensen met de Nederlandse komaf die niet zo'n scheef beeld hebben als jij. Het kaarten vragen was daar een resultaat van. Eerst wangedrag tegen Portugal, nu Spanje (twee WK's op rij). Nuff said.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Daarnaast is Nasty Nigel recidivist. Die gaat pas stoppen als er doden vallen. Witsel was een vervelend incident (waar overigens ook wmb niet hard genoeg tegenop getreden kan worden).

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Yeah right... Wasilewski heeft net z'n zoveelste operatie achter de rug. Kan nog steeds niet gaan zonder pijn. Geen appelen met peren vergelijken graag.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dit is helemaal schandalig natuurlijk. Wasilewski nog zo'n beetje zelf de schuld geven ook van die blessure.

Ok, COOOOOMMEEEEEEEEEON AJAX!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Yeah right... Wasilewski heeft net z'n zoveelste operatie achter de rug. Kan nog steeds niet gaan zonder pijn. Geen appelen met peren vergelijken graag.

Het is een Godswonder, en echt niets minder, dat Nigel nog geen 'Wasilewski' op z'n conto heeft. De man schopte een Amerikaan in een oefenwedstrijd (!) nog een gebroken been. Dat de Japanner en de Deen en Alonso nog op een voetbalveld kunnen staan is bijna onwerkelijk. Het is een psychopaat.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Bij die Engelsen zit ook een flink stuk frustratie. Allemaal afleiding van het feit dat het wel erg pijnlijk duidelijk is geworden hoe ver Engeland in voetballend opzicht op de zaken achter loopt.

De buitenlanders verbloemen veel, heel veel in de Premier League. Een handjevol Engelsen is daadwerkelijk van toegevoegde waarde. Helaas voor het nationale team staan twee cruciale spelers hiervan ook nog eens op dezelfde plek (Gerrard, Lampard).

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Het is een Godswonder, en echt niets minder, dat Nigel nog geen 'Wasilewski' op z'n conto heeft. De man schopte een Amerikaan in een oefenwedstrijd (!) nog een gebroken been. Dat de Japanner en de Deen en Alonso nog op een voetbalveld kunnen staan is bijna onwerkelijk. Het is een psychopaat.

Dat wist niet (al had ik hier op dit forum wel al wilde verhalen gehoord). Nou ja, zulke spelers horen niet thuis op een voetbalveld. Punt.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die kerel is een gevaar voor het voetbal

, en een schande voor heel het Nederlandse voetbal.

Elk team heeft er wel zo 1.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Aye aye aye. Wat een schandalig begin. Tegen een echte topploeg sta je gewoon al met 2-0 achter. Is dat spanning of wat is het?

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Het is een Godswonder, en echt niets minder, dat Nigel nog geen 'Wasilewski' op z'n conto heeft.

Het is een psychopaat.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

timbo_ schreef:

Aye aye aye. Wat een schandalig begin. Tegen een echte topploeg sta je gewoon al met 2-0 achter. Is dat spanning of wat is het?

Gebrek aan kwaliteit!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

(quote)

Ieder ander heeft een poster van een Marco van Basten, een Pele of Franz Beckenbauer aan zijn muur, bij Nigel hing Ted Bundy. Heeft niets met voetbal te maken, en wat mij betreft hebben alleen Oranje en Manchester City zo'n idioot lopen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

stfuympos schreef:

Gebrek aan kwaliteit!

Zelfs als PSV supporter weiger ik dat bij Ajax te geloven.

Tottenham gaat gelukkig wel goed. 1-0

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Nou, Kiev had er al met gemak 2 in kunnen prikken.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Gaat toch spelen man, die man moet het van inzet hebben en hij zoekt daarbij het randje op dat hij over de scheef gaat regelmatig gebeurt bij zoveel voetballers, het word wel tijd dat hij er van leert net zoals een van Bommel of een wouters bijv.

Maar voor de rest wat voor namen hij allemaal toegespeeld krijgt lig ik van in een deuk en word er zelfs emo van.

Get a life people jezus f.c.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Nou, Kiev had er al met gemak 2 in kunnen prikken.

Zeg dat wel. Hopen dat ze dit na afloop niet blijven reconstrueren en dat het gewoon nog goed komt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kom op Dinamo .

Vascago

• 4798 berichten
  • 3619 stemmen

Wat een kansen krijgt Kiev zeg. Mij maakt het vandaag niet uit wie er wint. Voor Twente is het mooier als we de enige in de CL zijn. Meer geld, maar voor het NL voetbal moet Ajax gewoon door. Ik wil niet kiezen vandaag

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.