- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Had een grenzeloos vertrouwen in de kansen voor Ajax vanavond (Zelfs 40 euro op ingezet) maar ben bijna geschokt over wat ze hier laten zien. Wanvertoning!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben toch wel weer dat Ajax het toch weer gelukkig gaat klaren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Derde breedte bal van Enoh die wordt onderschept. Wat speelt jet Ajax middenveld verdedigend slecht. Moet snel iets gebeuren daar.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ik heb die heenwedstrijd niet echt gezien, maar wat ik zo zie van dat Kiev is het gewoon een uitstekende ploeg.
Als Ajax zich vorige week al iets mocht verwijten moet Kiev dat al helemaal doen als ze dit nog verliezen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ze worden echt he-le-maal scheel getikt he. Kun je nagaan hoe dat in de CL zal zijn. Want Drogba of Eto'o hadden er echt al een stuk of 3 inliggen nu hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kiev moet gewoon wennen,. Milevskiy scheelt echt een slok op een borrel. Kyiv is al stukken beter dan vorige week, Ajax wordt kapot gespeeld, jammer dat de Oekraïeners geen loon naar werken krijgen. Het zal toch niet dat het straks gewoon 1-0 staat
.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Wat een enorme ramp ook die Eriksen, die mag je nooit meer opstellen in zo'n belangrijke pot.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
OMG, geweldige redding zeg. Wat is Ajax aan het doen?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Het zal toch niet dat het straks gewoon 1-0 staat
.
Is niet eens is nodig. 0-0 is meer dan genoeg. Alleen voor mijn weddenschap zou 1-0 wel heel erg goed uitkomen. Heb ik voorlopig echter een hard hoofd in.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoeveel kansen wil je hebben
Inderdaad, en als je zo'n kans nog niet maakt
.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Belachelijk dat die Hamdaoui op een wedstrijddag vasthoudt aan de Ramadan. Als sporter kun je daar toch een dag dispensatie voor aanvragen en die dag later inhalen. De belangen zijn nu toch veel te hoog om met een lege maag te gaan voetballen 
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Het is echt schrijnend hoe ajax te kijk wordt gezet tot dusver. Mocht het 0-0 blijven dan moet ajax de bal maar in eigen doel schieten 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als sporter kun je daar toch een dag dispensatie voor aanvragen en die dag later inhalen. De belangen zijn nu toch veel te hoog om met een lege maag te gaan voetballen
Allah heeft zijn verzoek geweigerd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zo duidelijker hands kan amper, maar goed.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij houdt zijn armen gewoon langs zijn lijf hoor
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ontluisterend een ander woord heb ik er niet voor. Op deze manier wordt het wel erg moeilijk om mijn stelling dat Nederland Europees dit seizoen gaat meedoen overeind te houden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Zo duidelijker hands kan amper, maar goed.
Ja ik blijf die regel ook raar vinden. Natuurlijk kan die speler er niet veel aan doen maar aan de andere kant ontneemt die wel een kans. Vind dat laatste toch zwaarder wegen.
Tottenham 2-0. Dat gaat cresendo.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vanaf nu moet iedereen gewoon als een pinguïn met zijn armen langs zijn lichaam ballen er uit gaan halen ja.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Haha, dat was natuurlijk nooit hands, anders moeten spelers hun handen op de rug vastbinden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens mij gaat Lucky Ajax weer uit zijn as herrijzen
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa SUAREEEEEEEEEEEEEEEZ 
Zoals de verslaggever zegt de miljoenen gaan binnenkomen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Wat een geweldenaar is die Suarez toch. Doet het vanavond (samen met Stekelenburg) gewoon in zijn eentje hoor. Zo ongelooflijk knap als je in een slecht draaiend team toch zo voor de dag kunt komen.
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Tsja, als Kiev de bal er niet in wil pissen dan doet die straatvoetballer uit Montevidoe het wel. Hopelijk denkt ajax nu dat ze er al zijn 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nu gaan er beste ruimtes komen. Even eentje erbij prikken graag.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Nou nou, het ging al een tijdje op en neer hoor. Kon best eens vallen aan Ajax zijn kant. Nadeel is dat je hier als Ajax nog steeds niet heel veel aan hebt. 1-1 ben je bijna weer even ver. Klote stand eigenlijk 1-1 thuis. Maar wellicht gebruik maken van de ruimtes.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.