- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Mooi doelpunt uit een moeilijke hoek. Doet die gekke Suarez het toch weer. Perfect moment ook zo vlak voor rust.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een anti-climax dit. Kiev heeft het aan zichzelf te wijten. Hadden er zeker vier moeten maken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tja, kansverhouding 2-8 maar het gaat om de knikkers.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Net als Ajax daar, als telt niet.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Nou nou, het ging al een tijdje op en neer hoor. Kon best eens vallen aan Ajax zijn kant. Nadeel is dat je hier als Ajax nog steeds niet heel veel aan hebt. 1-1 ben je bijna weer even ver.
Kom op zeg. Werden gewoon bijna 40 minuten weggespeeld. Gewoon heel blij zijn dat je met 1-0 de rust ingaat en verder niet te veel woorden aan vuil maken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, kansverhouding 2-8 maar het gaat om de knikkers.
Yuri kan zijn befaamde half-time scheld tirades weer uit de kast trekken.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Niet helemaal verdiend, maar een lekkere 1-0. Nu maken sommige ook wel van een mug een olifant. Verdiend op voorsprong is het niet, maar Kiev had niet met meer dan 0-1 of 1-2 voor moeten staan..
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat een verschil tussen de bovenkant en de onderkant.
Eriksen, Urby en Wiel (let eens op hoe ver hij zijn man kwijt is bij die reuzenkans) zakken wel heel hard door het ijs. Vertonghen, Steek en Suarez laten zien het CL niveau aan te kunnen.
Nu nog even drie kwartier billen knijpen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zal ook echt iemand aan de kont roesten hoe Ajax het doet.
Al krijgen die Kievieten nog 30 kansen, als we maar doorgaan. 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Lulkoek kans 2-3 kiev. 1-0 Ajax. Kiev was zeker beter, maar dat is voor een goede club die moet komen niks om je als Ajax voor te schamen. Wat een hoop onzin als gebruikelijk weer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De supporters in de ArenA zijn vrolijk in dit topic aan het internetten op hun iphone of blackberry. Mag ik hopen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Yuri kan zijn befaamde half-time scheld tirades weer uit de kast trekken.
Tja, als zelfs Sheva bij een vrije schietkans vanaf een meter of 12 met rechts nog de bal achter het standbeen naar links gaat kappen... zelden een ploeg zo zien domineren en doodleuk achter zien staan met rust. Maar idd eigen schuld, daar gaan wel wat theekopjes sneuvelen...
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Kom op zeg. Werden gewoon bijna 40 minuten weggespeeld. Gewoon heel blij zijn dat je met 1-0 de rust ingaat en verder niet te veel woorden aan vuil maken.
Voor de goal waren er al wat kansen voor Ajax hoor. Zo out of the blue was het nou niet. Kiev was zeker beter, maar overdrijven kan ook hoor.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Nu nog zaak om de nul te houden.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Emanuelson is echt dramatisch zeg. Waarom heeft Ajax geen enkele echte linksback in de selectie (die niet constant geblesseerd is)?
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Twee keer slecht ingeschoten, meer niet.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1860 stemmen
De supporters in de ArenA zijn vrolijk in dit topic aan het internetten op hun iphone of blackberry. Mag ik hopen.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Kiev was zeker beter, maar overdrijven kan ook hoor.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Als dit nog niet out of the blue is wat dan wel. Maar goed, staat gewoon 1-0 ..
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Zal je vast ook een Ajacied voor moeten zijn om aan te voelen dat er een goal gaat komen
Blijft wel vreemd dat zelfs in Europees verband je Ajax wil zien verliezen. Dan gun ik zelfs Feyenoord en NEC winst.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen

Je heb een of day vandaag of mischien tijd voor vakantie! 
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1860 stemmen
Als dit nog niet out of the blue is wat dan wel. Maar goed, staat gewoon 1-0 ..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Blijft wel vreemd dat zelfs in Europees verband je Ajax wil zien verliezen.
Sprak de beeldbuis supporter. Ajacieden die Feyenoord Europees niets misgunnen
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Als je dit Kiev ziet vraag je je toch af hoe goed Donetsk wel niet is. Dat leek me nog een haalbare kaart uit pot 2 van de CL maar daar moet ik dan maar van terug komen. Wat is Dynamo likkebaardend goed zeg, die ploeg gaat lachend de EL winnen. Daar durf ik dan wel 40 euro op te zetten.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
die Amsterdammers
geen reet te zoeken hebben in de CL
rat
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Zal je vast ook een Ajacied voor moeten zijn om aan te voelen dat er een goal gaat komen
Blijft wel vreemd dat zelfs in Europees verband je Ajax wil zien verliezen. Dan gun ik zelfs Feyenoord en NEC winst.
Het zal me eigenlijk worst zijn wie er wint, al gun ik Ajax die miljoenen uiteraard niet.
Maar je hoeft geen Ajax-hater te zijn om te zien hoe veel beter Kiev was hoor. Ajax krijgt na een half uur 1 schot op goal en nu een afgeketste vrij trap die voor Suarez voeten valt.
Kiev mist gewoon 3 100 procent kansen en nog 2 goeie mogelijkheden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
@otherfool:
Ajax had in Kiev gewoon met 3 of 4-1 moeten winnen.
En de weddenschap voor 40 euro is hierbij afgesloten ok?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.