• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.654 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Sprak de beeldbuis supporter. Ajacieden die Feyenoord Europees niets misgunnen .

Ow jhee, we hebben zelfs op een filmsite hooligans met dogmatische supporters beelden Die laatste zin snap ik niet trouwens.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je BlackBerry loopt te mass-posten volgens mij .

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Ow jDie laatste zin snap ik niet trouwens.

Hij moet nog bij komen van die overtreding van de Jong in de finale hij is een beetje moe.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Precies. Het zal die Amsterdammers verder ook een zorg zijn hoe ze het flikken. Dat ze verder geen reet te zoeken hebben in de CL zullen ze totaal niet boeiend vinden. Ze pakken minimaal 15 mille en de kans is groot dat rat, steek en wiel blijven. Maar goed, gelukkig is er nog iets als een 2e helft

Tsja, als je niet van Excelsior weet te winnen, heb je dan wel een reet in de eredivisie te zoeken? Maar goed wat zeur ik eigenlijk. Feyenoord is tegenwoordig zo aandoenlijk dat jullie je frustratie best even mogen botvieren als er echt voetbal op de tv is, hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Hij moet nog bij komen van die overtreding van de Jong in de finale hij is een beetje moe.

Lijkt me niet zo moeilijk te snappen. Misschien even translaten in het hebreeuws? .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

SUAREEEEEEEEEEEEEEEEEEZ, even de wave voor die beste man.

Wat een schot.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Prachtige vrije trap. Maar is die keeper 17? . Mijn hemel.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

kos schreef:

(quote)

Het zal me eigenlijk worst zijn wie er wint, al gun ik Ajax die miljoenen uiteraard niet.

Maar je hoeft geen Ajax-hater te zijn om te zien hoe veel beter Kiev was hoor. Ajax krijgt na een half uur 1 schot op goal en nu een afgeketste vrij trap die voor Suarez voeten valt.

Kiev mist gewoon 3 100 procent kansen en nog 2 goeie mogelijkheden.

Daarom zeg ik het ook niet, nergens zeg ik ook dat ik Kiev in de eerst helft niet beter vind. Denk wel dat het 2 grote kansen tegen 1 grote kans van Ajax is en 2 kleinere kansen tegen 1 kleinere kans van Ajax is. Dus mocht alles erin gaan had het 4-2 moeten staan ja. Uit daarentegen hadden we dan ook wel iets meer mogen krijgen.

Maar goed, ik lees het meer uit het plezier hier dat Ajax het moeilijk heeft. Zal mij verder ook een worst wezen, ook al schrijf ik er wel over net als jij

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Prachtige vrije trap. Maar is die keeper 17? . Mijn hemel.

En al een held in Oekraïne. Ongelofelijk ja.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Ik verbaasde me er ook al over. Een 17 jarig ventje in de goal bij een potentiële CL participant. Ajax doet het wel wat beter in de tweede helft trouwens. Maar dat is ook niet zo moeilijk.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

wavanbuuren schreef:

Tsja, als je niet van Excelsior weet te winnen, heb je dan wel een reet in de eredivisie te zoeken? Maar goed wat zeur ik eigenlijk. Feyenoord is tegenwoordig zo aandoenlijk dat jullie je frustratie best even mogen botvieren als er echt voetbal op de tv is, hoor.

Wat heeft dit met Feyenoord te maken . Speelt Del Piero in Rotterdam Zuid dan?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

BoordAppel schreef:

Ik verbaasde me er ook al over. Een 17 jarig ventje in de goal bij een potentiële CL participant. Ajax doet het wel wat beter in de tweede helft trouwens. Maar dat is ook niet zo moeilijk.

Ajax duidelijk weer wat beter nu ja. Genoeg ruimtes om lekker te ballen.

Frustratie bij de Oekraïners. Gaat er zo weer 1tje af, let maar op.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Zeer zeldzaam dat een keeper op 17 jarige leeftijd zo staat te keepen op een dergelijk podium. In Kiev was ie ook al geweldig.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Dat vind ik dan wel sneu . De Shev is natuurlijk een eeuwige held, die verdient zo'n kaart niet.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Lijkt me niet zo moeilijk te snappen. Misschien even translaten in het hebreeuws? .

Ow las verkeerd dacht en te zien staan inplaats van die. Dan slaat mijn eerste zin op je hele bericht.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Wat heeft dit met Feyenoord te maken . Speelt Del Piero in Rotterdam Zuid dan?

Het lijkt me vrij helder dat je in Nederland voor Feyenoord bent, of wou je dat ontkennen?

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Tuurlijk begrijp ik het, maar ben een diehard Ajax fan ook al zit ik nu niet in de Arena maar toen Feyenoord Dde Uefa cup stond ik niet te juichen ofzo maar vond het wel lullig dat jullie feestje niet door kon gaan, en liever Feyenoord dan 1 of andere buitelandse club waar ik niks mee heb.

Maar goed iedereen is anders.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

3 schwalbes in 2 minuten

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Kunnen ze ook nog blijven staan die Ajacieden zeg....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Ow las verkeerd dacht en te zien staan inplaats van die. Dan slaat mijn eerste zin op je hele bericht.

.

Misschien leeft dat bij ons wat meer omdat jullie succesvoller zijn. Ik ben ook een beetje gefrustreerd, ik hou mijn mond al .

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

wavanbuuren schreef:

Het lijkt me vrij helder dat je in Nederland voor Feyenoord bent, of wou je dat ontkennen?

Ik heb sympathie voor de club uit Rdam Zuid maar daar houdt het ook mee op. Juventus is mijn favoriete club. Is het altijd geweest.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Tuurlijk begrijp ik het, maar ben een diehard Ajax fan ook al zit ik nu niet in de Arena maar toen Feyenoord Dde Uefa cup stond ik niet te juichen ofzo maar vond het wel lullig dat jullie feestje niet door kon gaan, en liever Feyenoord dan 1 of andere buitelandse club waar ik niks mee heb.

Maar goed iedereen is anders.

Zoals ik ook tegen MacManus zei. Neem wat ik zei over dat van supporters met een korreltje zout, ik word vaak een beetje nukkig als het Ajax voor de wind gaat .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

1e helft was gewoon erg zwak van Ajax en erg goed van Kiev.

Nu is de krachtsverhouding weer een beetje zoals vorige week.

Verslaggever is trouwens erg met de miljoenen bezig die verdient gaan worden. Krijgt hij een deel mee of zo? Ik ga turven.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Ajax nu wel beter, dus dat is 1-1 zo direct

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

.

Misschien leeft dat bij ons wat meer omdat jullie succesvoller zijn. Ik ben ook een beetje gefrustreerd, ik hou mijn mond al .

Ik voel dat niet zo de afgelopen zes jaar, moet ik eerlijk zeggen. Af en toe van Feyenoord winnen is bij lange na niet voldoende om onszelf seccesvol te noemen.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Met een goal in je zak voetbalt het ook wel wat anders.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar komt Kyiv goed weg.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ik begrijp Echt niet waarom die Kiev spelers nu zo lomp bezig zijn. Moeten ze per se kaarten krijgen of zo . Uiterst vreemd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nog steeds één goal maken, snap dat gefrustreerde spel ook niet zo.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mooie voorzet Wiel

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.