- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
LZA
-
- 474 berichten
- 1561 stemmen
Grueter gaat morgen de wedstrijd weer volblèren met zijn hoogst irritante geneuzel lees ik net.
Tipje voor medestanders: BBC zend de wedstrijd ook uit
.
LZA
-
- 474 berichten
- 1561 stemmen
Grueter is de minst erge.
Allerminst: subjectieve sensatiezoeker met een spraakgebrek.
Maar de rest is inderdaad ook niet best.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Allerminst: subjectieve sensatiezoeker met een spraakgebrek.
Maar de rest is inderdaad ook niet best.
Spraakgebrek? sensatiezoeker?
LZA
-
- 474 berichten
- 1561 stemmen
Yup, luister maar eens goed morgen.
PENALTY!!!! 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Die scheids wees ook scheel. Of het was een goeie grap. 
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Ik ga 'm op de BBC kijken. Die Engelse commentatoren hebben vaak minder de vervelende pretentie tactisch inzicht te hebben in wat zich op het veld afspeelt.
John Motson.
Krijg ik direct weer Fifa (Game) flashbacks.
Daarnaast is het vaak prettiger om in zulke situaties commentaar te horen van mensen die niet direct emotioneel betrokken zijn met één van de teams in het veld.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Dat laatste is mijn grootste ergenis. Vooral Frank Snoeks is daarin onuitstaanbaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je schaart Portugal boven Spanje? Nobel
.
Portugal vind ik altijd een gevaarlijke outsider en ook mijn zenuwen voor dinsdag hebben ermee te maken.
Roerend eens. Zonder meer 50/50, een wedstrijd die elke kant op kan gaan. Ik verwacht ook nervositeit, zowel op het veld als bij mij thuis op de bank
. Sowieso is de clash tegen Portugal voor mij de ultieme matchup, dit is voor mij groter dan tegen Brazilie of Argentinie. Mogen we een mooie spannende wedstrijd tegemoet zien en mag de terechte winnaar zegevieren. Ik denk ook voor de neutrale toeschouwer dat dit misschien wel dé wedstrijd tot nu toe gaat worden, misschien wel de mooiste van het toernooi. Maar dat is op papier natuurlijk.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat Oranje vanavond weer moet voetballen.
Ik denk dat het weer een kleine overwinning wordt. Hoewel Vaart waarschijnlijk niet speelt, daarom zeg ik toch: 2-0.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Dat laatste is mijn grootste ergenis. Vooral Frank Snoeks is daarin onuitstaanbaar.
Oehja vreselijke vent die Snoeks. Kan zijn voorkeur voor ploegen maar niet in toom houden, praat teveel onzin en vertelt standaard pas na 5 seconden wie er aan de bal was en hoe die dat deed.
Nadeel van de BBC vind ik overigens die vuvuvuzuela's die ze daar minder (?) onderdrukken.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Hoewel Vaart waarschijnlijk niet speelt, daarom zeg ik toch: 2-0.
'hoewel' vervangen door 'daardoor' 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik bedoelde meer in de zin van: Als Vaart wél had gespeeld, was het maar 1-0 geworden. 
Maar nu scoort Eliatje ook, vooruit. Leuk voor die jongen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat Oranje vanavond weer moet voetballen.
.
Vanmiddag zelfs al 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Pffff begin best een beetje zenuwachtig te worden. Een slechte dag en je ligt eruit. Maar heb toch ook veel vertrouwen in de groep, ze hebben de kwaliteiten en zijn zeer gefocust. Het zou leuk zijn voor het zelf vertrouwen en de hype als we overtuigend winnen, maar ik teken voor elk positief resultaat.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Je zou de afscheidswedstrijd van Gio toch maar missen! 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Haha.
Nou, ik moet zeggen dat ik Gio de laatste wedstrijd een van de beteren vond.
Mochizuki Rokuro
-
- 18949 berichten
- 16904 stemmen
Ik was net bij AH en was bij een caissière die de "beesies" in ruime mate weg deed: "Na vanmiddag heb je er toch niks meer aan" dacht ze.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik was net bij AH en was bij een caissière die de "beesies" in ruime mate weg deed: "Na vanmiddag heb je er toch niks meer aan" dacht ze.
Da's dom, Slowakije heeft dezelfde kleuren. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Matchday!
Ik heb er zin in. En vertrouwen. Als je deze niet wint dan heb je ook niks te zoeken in de KO fase. Ik voorzie een lastig duel met een 2-0 winst.
Vanavond is trouwens ook leuk. Chili heeft een goede ploeg. Wie weet verrassen ze Brazilie wel.
Zou ergens wel een giller zijn om via Denemarken, Japan, Kameroen, Slowakije, Chili, Ghana/Uruguay de finale te halen. Zul je zien dat we daarin weer Paraguay ofzo treffen 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zou ergens wel een giller zijn om via Denemarken, Japan, Kameroen, Slowakije, Chili, Ghana/Uruguay de finale te halen. Zul je zien dat we daarin weer Paraguay ofzo treffen
Lijkt de KNVB beker wel
, maar inderdaad we hebben ongelovelijk gunstig geloot.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ja, NL wint vanmiddag. Al m'n pronostieken tot nu toe goed, verwacht niet dat de Nederlanders dat gaan veranderen
.
Benieuwd hoe Slovakije de wedstrijd zal aanvangen. Als ze open spelen zijn ze een vogel voor de kat. Ze zullen loeren op de counter met sterke spelers als Stoch, Hamsik en Vittek.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
één-nulletje voor Nederland
3-1 voor Nederland.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nederland komt achter en dan gaat de show beginnen.
4-1 voor Nederland. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Het zal wel chauvinistisch zijn, maar ik krijg echt enorm het gevoel dat dit wel eens ONS WK kan gaan worden. Oranje wint easy de wedstrijden, geeft weinig weg, oogt stabiel en volwassen en barst van de kwaliteit. Neem daarbij het fijne speelschema en 0,0 incidenten en rellen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ze creeren ook weinig. Slowakije speelt nog aanvallender.
Maar je hebt wel gelijk A&L. Ik vind het vooral goed van Olland tov andere tournaments dat ze lekker chill blijven, ook al is het met rust nog 0-0 tegen Japan. Het moment komt vanzelf een keer in een wedstrijd en dan hebben ze de kwaliteiten wel om er 1 in te pissen.
Ook bevalt het me wel dat ze steeds zeggen: Nog 5 wedstrijden winnen, nog 4 wedstrijden winnen enz. Dat voelt een stuk chiller als je zo denkt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.