- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Finisterra is een beetje erg overtuigd Duitsland-aanhanger. Bijna nog enger dan otherfool.
OMG, hebben we er nu al 2?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4807 stemmen
OMG, hebben we er nu al 2?
Reageer anders even inhoudelijk. Ik vond Argentinië vandaag echt niet goed spelen. Of vond jij van wel?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Op naar de 16 miljoen!
Dat probeerden ze rond 40-45 al eens. Niet zo gelukt. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Een foutief toegekende goal, een gigantische flater van Mexico en een wereldgoal van Tevez. Argentinië heeft geen uitgespeelde kans gehad... Ik vond Mexico echt een pak beter voetballen dat Argentinië.
Absoluut niet. Was behoorlijk in evenwicht.. en Argentinië zat eraan te komen gedurende de eerste helft, nog los van die buitenspel. De tweede helft kreeg Mexico voetballend de overhand, maarja, die moesten wel he na 3-0?
Als Argentinië voorin lekker loopt en Messi krijgt het op zijn heupen moet ik die Mezzezakker of Friedrich nog zien 
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Heb wel 1 goede aanval gezien hoor, mooie aanval via de flanken en een kopbal van Hiaguin die naast ging.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Reageer anders even inhoudelijk. Ik vond Argentinië vandaag echt niet goed spelen. Of vond jij van wel?
Ja dus. Misschien niet zo dominant als Duitsland tegen Engeland.. maar de Engelse verdediging was echt zo lek als een mandje, dat waren nou echt allemaal verdedigende fouten, zelfs Helmond Sport had er wel 2 tegen ingelegd 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja dat was overigens een beste misser rr.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4807 stemmen
Absoluut niet. Was behoorlijk in evenwicht.. en Argentinië zat eraan te komen gedurende de eerste helft, nog los van die buitenspel. De tweede helft kreeg Mexico voetballend de overhand, maarja, die moesten wel he na 3-0?
Als Argentinië voorin lekker loopt en Messi krijgt het op zijn heupen moet ik die Mezzezakker of Friedrich nog zien
Wat me opviel vandaag is dat Argentinië enorm afhankelijk is van Messi en flitsen van andere spelers. Messi was vandaag onzichtbaar en hun spel kwam er dan ook totaal niet uit. Tevens kan je hetzelfde zeggen van Özil en Müller tegen Demichelis en Burdisso...
Tot vandaag vond ik Argentinië wel goed spelen, hoor. Behoren samen met Duitsland, Chili, Spanje en Mexico tot de mooist voetballende ploegen. Maar vandaag vond ik het eigenlijk teleurstellend.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mexico was gewoon sterk, daar loop je heus niet even overheen. Ik vond Argentinië met name de eerste helft indruk maken, snel en combinerend goed. Dat hielden ze begin 2e helft nog wel even vast, maar toen werd Mexico steeds dominanter. Kan gebeuren toch?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4807 stemmen
Mexico was gewoon sterk, daar loop je heus niet even overheen. Ik vond Argentinië met name de eerste helft indruk maken, snel en combinerend goed. Dat hielden ze begin 2e helft nog wel even vast, maar toen werd Mexico steeds dominanter. Kan gebeuren toch?
Voor de 1-0 waren er nochtans enkel kansen voor Mexico te noteren (een drietal). Argentinië kwam dan inderdaad beter in de match en werd een handje geholpen door de scheidsrechter en door Osorio. Maar oke, als dit hun 'mindere' match was, dan zal het wel goed komen. Ik verwacht een Duitsland-Argentinië om van te smullen met zulke sterke aanvallers en aan beide kanten 'matige' centrale verdedigers.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Arrrrrrrrrrrrrrrrrrnie, niet meer uitnodigen 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Ik verwacht een Duitsland-Argentinië om van te smullen met zulke sterke aanvallers en aan beide kanten 'matige' centrale verdedigers.
De eerste, en daardoor misschien laatste, wedstrijd waar het gemis van Cambiasso zichtbaar gaat worden.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Voor de 1-0 waren er nochtans enkel kansen voor Mexico te noteren (een drietal). Argentinië kwam dan inderdaad beter in de match en werd een handje geholpen door de scheidsrechter en door Osorio. Maar oke, als dit hun 'mindere' match was, dan zal het wel goed komen. Ik verwacht een Duitsland-Argentinië om van te smullen met zulke sterke aanvallers en aan beide kanten 'matige' centrale verdedigers.
Ze zijn beiden kwetsbaar achterin ja.. ik schat de aanval van Argentinië iets hoger in echter, dus zal dat wellicht het verschil maken.. maarja, het zijn en blijven Duitsers en daarmee weet je het nooit 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4807 stemmen
Ze zijn beiden kwetsbaar achterin ja.. ik schat de aanval van Argentinië iets hoger in echter, dus zal dat wellicht het verschil maken.. maarja, het zijn en blijven Duitsers en daarmee weet je het nooit
Ik denk dat Messi de sleutel in handen heeft. Schittert hij, zal het voor de Argentijnen zijn. Anders zie ik de Duitse machine nog een tijdje doorrollen.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Op naar de 16 miljoen!
En die andere 800.000?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha wel grappig om te zien dat die Mexicanen gewoon op het scherm in het stadion konden zien dat het een buitenspel-goal was. Opeens met zijn alleen naar de grens toe.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Dat is echt vreemd.
Die scheids durfde er niet naar te kijken.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
1. Brazilië
2. Argentinië
3. Portugal
4. Spanje
5. Duitsland/Chili
Je schaart Portugal boven Spanje? Nobel
. Als er een achtste finale wedstrijd is die werkelijk 50/50 is, dan is Spanje-Portugal dat wel. Ik verwacht een bijzonder gewaagde wedstrijd en een vreselijke nervositeit. Dé kraker tot nu, wat mij betreft.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Natuurlijk niet .. die zijn wel goed geinformeerd door de hoge raad.
Als ze doormiddel van die tv beelden het doelpunt zouden afkeuren zou Blatter geen kant meer op kunnen...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hahaha dat Argentinië lijken wel basketballers. 
Messi/Higuain/Tevez nemen een bal aan, gaan dribbelen, nog meer dribbelen, nog verder dribbelen en dan lopen ze zich vast. Wanneer ze echt niet meer kunnnen proberen ze de bal over te spelen, tevergeefs meestal en dan rennen ze weer met z'n alle terug om met minimaal 8 veldspelers voor de eigen 16 te gaan verdedigen.
Sowieso doen bijna alle 'toplanden' dat, Nederland, Brazilië, Duitsland en Argentinië bijvoorbeeld. Een beetje jammer, echt goede ploegen kunnen dat verder van de goal.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Duitsland speelt allesbehalve zo. Dat is vanmiddag ook wel weer bewezen.
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
Ik wens niemand dood, maar die mensen bij de FIFA... Gewoon zodat er opvolgers komen die wel normaal kunnen denken.
@Kal heb je weer wedstrijden van het nostalgiekanaal gekeken?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Duitsland speelt allesbehalve zo. Dat is vanmiddag ook wel weer bewezen.
Duitsland staat bij balverlies ook diep op eigen helft hoor.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Die 2-1 en 3-1 zijn ook gewoon prima uitgevoerde counterdoelpunten.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Duitsland staat bij balverlies ook diep op eigen helft hoor.
Maar is in de tegenstoot razendsnel en weten de spelers precies van elkaar wat hun functie is. Bij Argentinië is er gewoon veel te veel gepingel en zoekwerk. Dat werkt bij middenmootploegjes dankzij de fenomenale individuele klasse, maar gaat totaal de mist in tegen Duitsland.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
@Kal heb je weer wedstrijden van het nostalgiekanaal gekeken?
Ja ik vind dat stemmetje altijd zo leuk.
Maar even serieus: de allerbeste elftallen kunnen dieper verdedigen, Barcelona kan dat bijvoorbeeld. Die kunnen druk zetten op de helft van de tegenstander, in de nationale competities kunnen topploegen dat ook. Oh en Spanje doet het op het WK ook regelmatig.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Maar is in de tegenstoot razendsnel en weten de spelers precies van elkaar wat hun functie is.
Dat ontken ik ook niet, ik zie het alleen liever anders.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zo mijn mail is verstuurd.
Whos next ?
Als de link je niet direct doorverwijst, rechtsonderaan vind je contact fifa.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Maar is in de tegenstoot razendsnel en weten de spelers precies van elkaar wat hun functie is. Bij Argentinië is er gewoon veel te veel gepingel en zoekwerk. Dat werkt bij middenmootploegjes dankzij de fenomenale individuele klasse, maar gaat totaal de mist in tegen Duitsland.
Ik vind de defensie van Duitsland ook verre van sterk anders.. Mezzezakker of Friedrich? Als Messi een paar flitsen van genialiteit heeft blijft daar weinig van over 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.