- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Net terug van vakantie, was naar Barcelona geweest. Ik moet zeggen dat Camp Nou een heel mooi stadion is. Heb ik de afgelopen week nog belangrijk voetbalnieuws gemist?
Mocht dit waar zijn, zou ik hem halen.
Als hij geen salaris krijgt, mag hij zich natuurlijk wel misdragen, scharen gooien en zo....
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Iedereen kan lachen, maar dit is gewoon de redding van Vitesse.
Mix van jaloezie (dat vooral) en angst. Ohoh wat hadden ze graag gewild dat oom Oostblok op hun deurtje had geklopt. Maar nee; Arnhem wordt de voetbalhoofdstad van Nederland!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mix van jaloezie (dat vooral) en angst. Ohoh wat hadden ze graag gewild dat oom Oostblok op hun deurtje had geklopt. Maar nee; Arnhem wordt de voetbalhoofdstad van Nederland!
Neu, geen enkele behoefte aan een externe overname van Ajax. In tegendeel. Maar jij als club & supporterhater zal dat niet begrijpen.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
otherfool, allemaal leuk en aardig maar Vitesse steunen is begeven op glad ijs vriend.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Valt nog te bezien, kampioenschap koop je niet zo maar bij elkaar, zelfs niet in Nederland. Bovendien wil hij vooral investeren in jeugd...
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Zoals ik al zei, een paar weken voor het einde van transferperiode begint het pas. Als je nu ziet welke spelers er allemaal de Eredivisie dreigen te verlaten....
Schandalig dat dat kan tijdens de competitie. Wanneer doen ze daar nu eens wat aan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
~ Hij heeft ons in zeer korte tijd al overtuigd van zijn Vitesse hart.
~ Hij is nu al 1 van ons.
~ Niet schrikken, maar Vitesse gaat voor de landstitel.
~ 16 Augustus is een nationale feestdag.
~ Maybey he doesn't want to play for the champion
Hahahahahahaha!
En ik maar denken dat die goeie ouwe Aad de Mos nooit meer onttroont zou worden m.b.t zulke gillers van oneliners 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Helemaal eens met Johan en René inzake de kwestie Been - De Cler.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja Aadje de Mos terug naar Vitesse en het stelletje van Debiteuren Crediteuren is compleet. Nu nog een juffrouw Jannie erbij. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tijl Tijl Tijl
Het is heel erg zielig om hem als een angstig muisje ertussen te zien zitten.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Precies. Absoluut geen meerwaarde en erg onwetend.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Mix van jaloezie (dat vooral) en angst. Ohoh wat hadden ze graag gewild dat oom Oostblok op hun deurtje had geklopt.
He's back en legt de vinger gelijk weer op de zere plek
maar we zullen zien over 3 jaar, in de afgrond of aan de top..
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zonder die Maffiosi zouden ze sowieso ten onder zijn gegaan.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Alleen maar mooi als de top bestaat uit meer teams. Maakt het alleen maar spannender.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
wat lijkt Aalbers nu ook een bescheiden mannetje met z'n 'we gaan structureel tot de top behoren' 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
otherfool, allemaal leuk en aardig maar Vitesse steunen is begeven op glad ijs vriend.
Wen er maar an 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Als hij het gewoon zo opbouwt, als dat van Summeren doet. Dan moet het prima kunnen, maar ik denk dat ze te snel willen. Een club vanaf de onderste regionen binnen drie jaar kampioen maken, dat lijkt me flauwekul.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Alleen kan deze Georgier zo te horen tientallen miljoenen investeren. Haal wat jongens als Sulejmani, Fer, Vlaar, Beerens en nog een paar en je bent einde van dit seizoen wel 5e ofzo al.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Gast wou Robinho toch al naar Arnhem halen 
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Alleen kan deze Georgier zo te horen tientallen miljoenen investeren. Haal wat jongens als Sulejmani, Fer, Vlaar, Beerens en nog een paar en je bent einde van dit seizoen wel 5e ofzo al.
Inderdaad investeer wat miljoentjes in een spits en je schiet omhoog in de eredivisie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En in een goede trainer, want Bos als voetballer keek ik graag naar, maar qua trainigs-skills is het niet wat.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zie Mourinho Real Madrid nog wel verlaten voor Arnhem....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En dan Sneijder mee vragen, gezellig met zijn vriend Velthuis een kaartje leggen vooir de topper tegen Ajax. 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Tja, maar als ze nu al dat soort voetballers gaan kopen. Gaat hij ook al die salarissen betalen? Misschien kan hij ook Adriaanse uit die zandbak wegtrekken. Dat heeft immers bij AZ ook gewerkt. Maar of je met dat soort spelers al direct 5de ben. Als het wel gebeurd, dat heeft ie het goed gedaan en hoop ik dat ze het vast kunnen houden en dat meneer niet na 3 jaa opstapt.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Wat een verhaal met Vitesse zeg.
Ik woon in de regio daar maar ik vind Vitesse echt een kutclub 1e klas.
En grote mond dat ze ook altijd hebben, he 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tja, maar als ze nu al dat soort voetballers gaan kopen. Gaat hij ook al die salarissen betalen? Misschien kan hij ook Adriaanse uit die zandbak wegtrekken. Dat heeft immers bij AZ ook gewerkt. Maar of je met dat soort spelers al direct 5de ben. Als het wel gebeurd, dat heeft ie het goed gedaan en hoop ik dat ze het vast kunnen houden en dat meneer niet na 3 jaa opstapt.
Hij heeft als ik het zo hoorde zon 800 miljoen. Daarmee kan je aardig wat financieren. En wie weet is hij nog wel veel rijker.
Natuurlijk kan hij zulke spelers kopen en behouden. Ik vraag me alleen af of de grote talenten al deze weken willen komen. Man City is ook nu pas echt op topsterkte. Chelsea moest er ook een ruim jaar toen op wachten.
De hele transfermarkt zal nu los barsten. Zal hij ook proberen jongens als Suarez, Afellay etc te halen? Die zie ik alleen niet naar Vitesse gaan omdat ze dat niks vinden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Suarez gaat alleen voor zoveel geld naar Barcelona-achtigen.
Vitesse is niks voor die jongen.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Ik heb de rol van Maasbrecht Schouten (de voorzitter van Vitesse) altijd al dubieus gevonden.
Hij kwam als sponsor (Afab) binnen en werd al snel hoofdsponsor.
Daarna sloop hij in de RvC, om vervolgens tot voorzitter gepromoveerd te worden. Nu bleek dat hij voor 100% bezit van de aandelen, die nu doorgespeeld zijn aan die Georgiër.
Dus wat zal het worden? Slinkse insluiper die de boel in de uitverkoop doet of oprechte betrokkenheid?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij wist in ieder geval niet hoe snel hij die strafblad-vraag moest pareren. Als ik nu maar snel mijn poen krijg dacht die, hij werd steeds roder van de vragen.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Ach, binnen 3 jaar kampioen worden, Messi binnenhalen etc. past allemaal in de overdrijving om de 'headlines' te halen tegenwoordig.
Je hoeft maar de reacties in alle media te lezen om te zien dat overdrijving de norm is. Natuurlijk gaan de echte toppers zich niet verpatsen aan de Eredivisie, laat staan aan Vitesse.
Ik denk dat ze veel op jeugdniveau gaan opereren (met opleidingskosten verdien je ook nog wat) en Vitesse 1 op korte termijn gaan versterken met overbodige huurlingen (a la Blind). De buitenlanders zullen vast wel van het niveau van Groningen/ Heerenveen zijn: spelers die het hier als een springplank zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.