• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.237 films
  • 12.400 series
  • 34.346 seizoenen
  • 651.737 acteurs
  • 199.746 gebruikers
  • 9.422.597 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Komt die gast nou om Vitesse op weg te helpen of om Feyenoord te redden?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Update 18:59 uur - Feyenoord moet Fernández zeker enkele maanden missen

Dani Fernández heeft de voorste kruisband in zijn rechterknie afgescheurd en zal zeker een aantal maanden uit de roulatie zijn, zo meldt Feyenoord maandagmiddag. Onderzoek in het ziekenhuis heeft dat uitgewezen, stelt de Rotterdamse club. De nieuwe blessure betekent een forse tegenslag voor de Spanjaard, die juist op de weg terug was nadat hij hersteld was van een kruisbandblessure aan zijn linkerknie. Door die kwetsuur miste hij het grootste deel van het vorige seizoen.

Dikke pech heeft die gast zeg. En Feyenoord alhoewel ze dan wel Frei aan het werk hebben weer.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

Iedereen is al bang voor ""ONS merk ik

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Maar van die enkele maanden maar een seizoen.

Gepubliceerd op 16-08-2010 om 17:49:56 Bron: Rijnmond.nl

Dani Fernández heeft tijdens de maandagochtendtraining de voorste kruisband van zijn rechterknie afgescheurd. De Feyenoorder zal de rest van het seizoen niet meer in actie kunnen komen.

De Feyenoorder liep de blessure op tijdens een partijtje tegen de reserves van Excelsior. Het gaat om dezelfde knie die hem vorig seizoen ook aan de kant hield, toen scheurde hij zijn linker kruisband af.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Vascago schreef:

Ik zou als supporter gelijk mijn seizoenkaart doormidden knippen als Twente als zo'n figuur verkocht zou worden. Gelukkig gaat dat never, nooit gebeuren. Liever 100 jaar Jupiler League dan.

Vitesse kon eigenlijk niet anders.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

kos schreef:

Heb nu al zin in de derby. .

Dit seizoen en misschien volgend seizoen nog wel.

Daarna niet meer, denk ik.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Tuurlijk wel, we hebben er toch schijt aan als we verliezen van een duur bij elkaar gekocht team. Dan pakken we het renfront wel als vergelding .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zou je het serieus niet top vinden als NEC de kans krijgt een topclub te worden(in Nederland dan voorlopig)?

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Haha, wat is nu het probleem?

Dat het in buitenlandse handen komt? Dat de identiteit verdwijnt? Of dat Vitesse plots ongebreideld kan spenderen terwijl de rest zuinig moet leven?

De clubidentiteit wordt onafhankelijk gewaarborgd. De jeugdopleiding is een enorme pull-factor. Daar zit de winst en het lijkt mij dat hierin de grootste ontwikkelingen zullen plaatsvinden.

Vascago schreef:

Ik zou als supporter gelijk mijn seizoenkaart doormidden knippen als Twente als zo'n figuur verkocht zou worden. Gelukkig gaat dat never, nooit gebeuren. Liever 100 jaar Jupiler League dan.

Wat een opportunist.

Zit je thuis te mokken terwijl je cluppie anderen wel spelvreugde bezorgt. Kun je bij elke verjaardagspartij weer kwijt dat je echte supporter bent!

De trein raast wel door zonder je.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Kos, kom me niet vertellen dat je niet stiekem blij was geweest als dat Abramovich-verhaaltje niet door was gegaan.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Net terug van vakantie, was naar Barcelona geweest. Ik moet zeggen dat Camp Nou een heel mooi stadion is. Heb ik de afgelopen week nog belangrijk voetbalnieuws gemist?

Mido wil gratis bij Ajax komen spelen

Mocht Mido zich verbinden aan Ajax, dan verlangt de spits geen salaris. Dat vertelde Henry van der Aat, commercieel directeur van Ajax, zondag in het AT5-programma Studio Ajax.

De Egyptische spits spreekt deze week met Ajax over een mogelijk dienstverband. Mido moet echter nog wel met zijn huidige werkgever Middlesbrough om tafel. De aanvaller hoopt tot een overeenstemming over de ontbinding van zijn contract te komen.

Wanneer Mido een akkoord bereikt met de Engelse club is hij bereid om 'gratis' in Amsterdam te komen spelen. Van der Aat vertelde zondag dat de spits geen salaris verlangt van de club waar hij in het verleden ook al speelde.

Mocht dit waar zijn, zou ik hem halen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

ToNe schreef:

Kos, kom me niet vertellen dat je niet stiekem blij was geweest als dat Abramovich-verhaaltje niet door was gegaan.

Geen idee, maar zeker niet ten koste van alles. Overigens was tijdens het Abramovich verhaal al een zeer groot gedeelte van de supporters daar niet blij mee.

Abramovich vind ik dan nog heel wat anders dan deze kerel. En bij NEC zou ik me er sowieso minder zorgen om maken omdat ik weet dat als er iets slechts wordt doorgevoerd het stadion desnoods wordt afgebroken door de supporters.

Vitesse-aanhang zie ik gewoon makkelijk meegaan in die blinde dromen en meteen een grote bek krijgen.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Vitesse heeft in het verleden dan ook al wat ervaring met dit soort louche figuren, maar worden graag herinnert aan de bijbehorende successen van die tijd.

Persoonlijk denk ik dat dit het begin van het definitieve einde is.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

(quote)

En bij NEC zou ik me er sowieso minder zorgen om maken omdat ik weet dat als er iets slechts wordt doorgevoerd het stadion desnoods wordt afgebroken door de supporters.

Dus dat versta jij onder supporters, dan weet ik dat!

Vitesse-aanhang zie ik gewoon makkelijk meegaan in die blinde dromen en meteen een grote bek krijgen.

Tja, ik zou er niet wakker van liggen als ik NEC'er was.

Bij dit soort dingen heb ik altijd iets van.

Are you gonne bark all day little doggie ore are you gonne bite!

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Weer Kwijl Beckand.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat een verhaal met Vitesse zeg.

Ik woon in de regio daar maar ik vind Vitesse echt een kutclub 1e klas. Mag hopen dat die kerel het niet lang redt en dat Vitesse hierdoor failliet gaat

Ik hoop dat ze Wielaert en Sno op komen halen. Of Sulejmani voor 16,26 miljoen. Maken we er winst op

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Die kerel van Vitesse

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Hilarisch idiote persconferentie van Vitesse zeg. Ik lag echt in een deuk. Hij heeft ons in zeer korte tijd al overtuigd van zijn Vitesse hart. Hij is nu al 1 van ons. Hahahha hilarisch toch. Wat een zielige club is het ook...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

Hilarisch idiote persconferentie van Vitesse zeg. Ik lag echt in een deuk. Hij heeft ons in zeer korte tijd al overtuigd van zijn Vitesse hart. Hij is nu al 1 van ons. Hahahha hilarisch toch. Wat een zielige club is het ook...

Op zich wel humor als Vitesse voorzitter dat je spreekt over de landstitel en anders maar Champions League.

Dit is zo onwerkelijk, dit zou toch fout moeten gaan?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Iedereen kan lachen, maar dit is gewoon de redding van Vitesse.

Als het fout mocht gaan dan maar liever met een knal eruit.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Het past wel goed bij FC Hollywood aan de Rijn...dat wel.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Hopelijk komt Hansie echt terug en rot die andere vent op. Wat een irritante popie jopie zeg.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Echt he. Ik vind die Lama gast echt verschrikkelijk vervelend. Probeert heel geforceerd funny te doen, wat hij niet is.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die voorzitter is echt een grap met zijn rode kop.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Ongelooflijk wat een mongooltje. Dat hoofd erbij: Maybe he doesn't want to play for the champion.

Fucking Jiskefet.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Wat een vent Maar goed ze hebben straks wel centen.. al zou het me niet verbazen als over 3 jaar een grote zeepbal geklapt is. Zo makkelijk als ie komt zo makkelijk kan ie weer weggaan met dikke contracten achterlatend.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Die kerel van Vitesse kan zo doorgaan voor de rol van David Brend in The Office UK.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kan Velthuizen over paar jaar zeggen tegen Sneijder "wat ik verdien 2 keer zoveel man"

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

moviemafketel schreef:

Kan Velthuizen over paar jaar zeggen tegen Sneijder "wat ik verdien 2 keer zoveel man"

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Die persconferentie

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.