- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Rijkaard en Ten Cate bijvoorbeeld weer samen? Lijkt me wel een goede zet.
Edit: Apart dat Iniesta en Xavi er niet bij staan.
Xavi wel. Dat is de eerste bij de middenvelders.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Xavi er niet bij staan.
Staat er gewoon bij hoor.
edit: wat happie zegt. El Illusionista was natuurlijk aardig lang geblesseerd.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ik mis Cambiasso ook wel een beetje. Die heeft fantastisch anoniem gespeeld. Zonde, dat Maradonna hem niet heeft meegenomen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Op de radio hoorde ik net dat er al meer seizoenskaarten verkocht worden nu bij Vitesse. En w.b. de jeugd. Ik zag toch 2 melkbekkies rondlopen bij Vites die het niet onaardig deden. Verder goed verhaal, ben benieuwd wat deze knakker van plan is.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik mis Cambiasso ook wel een beetje. Die heeft fantastisch anoniem gespeeld. Zonde, dat Maradonna hem niet heeft meegenomen.
Als hij was meegenomen had hij er ook bij gestaan denk ik.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Zeg maar gerust achterlijk.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Blijf altijd voor Ajax. Heb weinig met Vitesse, maar wel met voetbal.
Is toch leuk als je streekclub clubs als PSV en Feyenoord verslaat?
Ajax moet ze uiteraard gewoon in blijven maken.
Sluit me hier 200% bij aan. Toen ik een seizoenskaart had voor Vitesse en Ajax scoorde. Was ik de enige die stond te juichen 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Die vent wil half Feyenoord leegkopen, naar het schijnt. Ben toch benieuwd hoe dat uit gaat pakken, aangezien Vitesse op dit moment echt 'nul' aantrekkingskracht bezit.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Die vent wil half Feyenoord leegkopen, naar het schijnt. Ben toch benieuwd hoe dat uit gaat pakken, aangezien Vitesse op dit moment echt 'nul' aantrekkingskracht bezit.
Miljoenen euro's. Als dat geen aantrekkingskracht is ...
Zou mooi zijn als hij er een Nederlands getint team van maakt, maar dat worst-case-scenario lijkt mij waarschijnlijker. Al die leuke talenten die nu spelen moeten dan waarschijnlijk een andere club zoeken. Misschien kan NEC daarmee zijn eigen jeugdopleiding opkrikken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Supporter zijn zit in je vanaf dat je jong bent en blijf je voor altijd. De rest zijn nepperds, gloryhunters, successupporters....
Ik val onder de eerste categorie, onder welke categorie val jij?
We vallen beide onder de gloryhunters (zoals vrijwel alle fans van de topclubs). Niks mis mee. En Arnhem ligt ten minste nog een beetje in de buurt, reppie 
Prachtige club, Vitesse. Mooi shirt, goede jeugdopleiding, ja ik voel die emotionele band al komen
Eindelijk snap ik wat half Drenthe in de Arena doet.
Nu nog aanleren NEC'ers 'homo' te noemen en ik ben al een echte voetbalsupporter! Aaaah, the sweet smell of success!
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
De man komt ook nog een keer in Nederland wonen en voelt zich meteen al verbonden (hoe lang kent hij de club?) met Vitesse: 'Mijn bedrijf heeft mij niet nodig, daar heb ik mensen voor. Vitesse is nu mijn leven.'
http://www.vi.nl/Nieuws-item/185294/Nieuwe-eigenaar-Jordania-Vitesse-is-nu-mijn-leven.htm
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Run op seizoenkaarten Vitesse
ARNHEM - Vitesse verkoopt veel extra seizoenkaarten nadat bekend werd dat de club was overgenomen door de Georgiër Merab Jordania. Dat meldt commercieel directeur Marie-Jose Helle van Vitesse.
Aanvankelijk bleef het aantal seizoenkaarten nogal achter bij de verwachting, maar daar lijkt nu verandering in te komen. De club heeft mensen van een andere afdeling moeten halen om te helpen bij het afhandelen van de aanvragen voor jaarkaarten.
Hoeveel extra kaarten er zijn verkocht is nog niet bekend. Eind juli waren er pas 7.000 kaarten verkocht, terwijl Vitesse 11.000 had begroot.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Miljoenen euro's. Als dat geen aantrekkingskracht is ...
Maar ik ontken natuurlijk niet dat er binnen een jaar of drie iets heel aardigs uit voort kan groeien.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Net op de radio zeiden ze dat Vitesse binnen 3 jaar kampioen van Nederland zou moeten kunnen worden. Dat is de doelstelling in ieder geval.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Wat een kutclub is dat Vitesse ook he. Mooi stukje van Kos. Ik duim voor dat WCS en dat ze dan wel eerst Ajax en PSV even verslaan 
En dan de komende 150 jaar 1ste divisie of nog lager mogen spelen.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Krijg beetje last van een dejavu een aalbrechtsjavu zeg maar!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Run op seizoenkaarten Vitesse
ARNHEM - Vitesse verkoopt veel extra seizoenkaarten nadat bekend werd dat de club was overgenomen door de Georgiër Merab Jordania. Dat meldt commercieel directeur Marie-Jose Helle van Vitesse.
Aanvankelijk bleef het aantal seizoenkaarten nogal achter bij de verwachting, maar daar lijkt nu verandering in te komen. De club heeft mensen van een andere afdeling moeten halen om te helpen bij het afhandelen van de aanvragen voor jaarkaarten.
Hoeveel extra kaarten er zijn verkocht is nog niet bekend. Eind juli waren er pas 7.000 kaarten verkocht, terwijl Vitesse 11.000 had begroot.
Zum kotsen. En dan allemaal voor een Europa League ticket over 2 jaar, want meer zie ik die onbetrouwbare gladjakker toch niet bewerkstelligen bij Vitesse.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Iedereen is al bang voor ons merk ik 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind het wel leuk, zo'n kleurrijk figuur aan het roer. Iemand die laat merken dat je niets achter zijn rug moet doen en tot alles in staat is. Beetje een kruising tussen Suge Knight en Gil Y Gil als ik de verhalen zo hoor
. Ik hoop dat Vitesse een sterke subtopper gaat worden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind het ergens wel mooi dat buitenlandse miljonairs of miljardairs Nederland nu weten te vinden. Anders gaat het naar Fulham of Manchester City-achtigen. En als het een strop voor Vitesse uiteindelijk wordt zijn er nog niet veel mensen verdrietig behalve otherfool dan.
Maar als het allemaal wel aanslaat gaan we misschien wel prijzen winnen in Europa. Groningen of AZ zou ook mooi zijn als daar een miljonair de boel overneemt. Ik vind het allemaal niet zo erg.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Ik hoop dat die gast 2 jaar de tijd krijgt om Vitesse compleet naar zijn hand te zetten en wel op zo'n manier dat die club er nooit meer bovenop kan komen mocht ie weggaan. En dat ie dan midden in Arnhem voor die dikke hasses van hem wordt geschoten.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Laat die Miljonairs maar komen. Dan kunnen we inderdaad misschien weer wat betekenen in Europa. Want nu moeten we nog maar zien hoe de clubs het dit jaar gaan doen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik hoop dat die voor die dikke hasses van hem wordt geschoten.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laat die Miljonairs maar komen. Dan kunnen we inderdaad misschien weer wat betekenen in Europa. Want nu moeten we nog maar zien hoe de clubs het dit jaar gaan doen.
Wil je weer mee doen dan moet je hopen op miljonairs, vooral als je die financiele malaise van de laatste jaren ziet.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Na Everton is er een tweede Engelse club die geïnteresseerd is in Leroy Fer. Newcastle United bracht een bod uit op de middenvelder dat afgewezen werd. Maar de promovendus wil een hoger bod uitbrengen, schrijft de Daily Mail. Volgens de Engelse krant moet de neo-international circa 5 miljoen euro kosten. Fer wordt zelfs de nieuwe Patrick Vieira genoemd.
=====
Ik noem Fer ook al een jaar of 2 de nieuwe Viera (wie niet?). Als hij maar niet weggaat voor een schamele 5 miljoen. Het liefst zie ik Fer zijn leven lang in het Feyenoordshirt, hoewel dat niet zal gaan gebeuren.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
denkt aan Vlaar, Fer, Mertens en Beerens'
Gepubliceerd op 16-08-2010 om 16:47:32 Bron: Voetbalcentraal.nl
Vitesse werd maandag overgenomen door de Georgiër Merab Zjordania. De geldschieter wil deze transferperiode nog een aantal spelers binnenhalen, waaronder Ron Vlaar, Leroy Fer, Dries Mertens en Roy Beerens.
Dat weet het RTL Nieuws te melden. Vitesse wil binnen twee dagen een aantal verterkingen halen om zo met veel kwaliteit het seizoen te vervolgen. Over drie jaar zou de Arnhemse club kampioen moeten worden.
Vlaar en Fer staan momenteel onder contract bij Feyenoord, terwijl Mertens de grote uitblinker is bij Fc Utrecht. Beerens speelt bij Sc Heerenveen en staat ook in de belangstelling van Ajax en Fc Twente.
=======
Of het waar is? Als ze 40 miljoen biederen voor Fer en Vlaar is het goed.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Ik zou als supporter gelijk mijn seizoenkaart doormidden knippen als Twente als zo'n figuur verkocht zou worden. Gelukkig gaat dat never, nooit gebeuren. Liever 100 jaar Jupiler League dan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.