• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.236 films
  • 12.400 series
  • 34.346 seizoenen
  • 651.735 acteurs
  • 199.744 gebruikers
  • 9.422.479 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

kos schreef:

En bij NEC zou ik me er sowieso minder zorgen om maken omdat ik weet dat als er iets slechts wordt doorgevoerd het stadion desnoods wordt afgebroken door de supporters.

Hehe, and that's a good thing?

De 'arbeidersdoelgroepmentaliteit' is bij Vitesse wat minder, dus misschien verklaart het waarom je nog weinig anti-geluiden hoort. Laat staan dat ze de persco gaan verstoren.

Realitisch zijn ze wel: holle kreten zijn niks waard als je club niet meer bestaat. Eerst redden en dan weer nuilen.

Vitesse-aanhang zie ik gewoon makkelijk meegaan in die blinde dromen en meteen een grote bek krijgen.

Vitesse heeft zichzelf op de kaart gezet door toentertijd blinde dromen na te jagen. Op die grote bek vinden ze later wel rechtvaardiging.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

otherfool, allemaal leuk en aardig maar Vitesse steunen is begeven op glad ijs vriend.

Goh.. opeens is je Ajax-haat opgelost als sneeuw voor de zon?

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Extreme afgunst dan

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Faillitesse vs. Nek he

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nou, is Derksen het eindelijk een keer volledig met mij eens gisteravond!

De overname is puur geboren doordat Vites met de rug tegen de muur stond en ze daarom maar met een fraudeur in zee gaan omdat de hoge heertjes anders verantwoordelijk zullen zijn voor de ondergang van Vites.

En zelfs in de kwestie Been-Cler gaf hij mij volledig gelijk, namelijk dat Been een klein piepertje is zonder people management-kwaliteiten. Been mag blij zijn dat Beenhakker dit wél heeft, is het geen optie voor Feyenoord om Beenhakker mischien bij de groep te halen ofzo? Een grotere motivator is er niet!

PS: En kan íemand mij uitleggen wat die Lama daar nou precies doet?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

En zelfs in de kwestie Been-Cler gaf hij mij volledig gelijk, namelijk dat Been een klein piepertje is zonder people management-kwaliteiten. Been mag blij zijn dat Beenhakker dit wél heeft, is het geen optie voor Feyenoord om Beenhakker mischien bij de groep te halen ofzo? Een grotere motivator is er niet!

Ik kan me nog een volledig mislukte terugkeer van Beenhakker herinneren. Laat Been lekker een keertje de fout in gaan, leert hij van. En liever zo dan voor 35 miljoen waardeloze aankopen doen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Op Sportpools kun je je weer aanmelden voor de Vuelta

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Ik kan me nog een volledig mislukte terugkeer van Beenhakker herinneren. Laat Been lekker een keertje de fout in gaan, leert hij van. En liever zo dan voor 35 miljoen waardeloze aankopen doen.

Ja ok, maar dat was voor 3 wedstrijden ofzo geloof ik toch?

En onder andere tegen Grunn toen, dus dat was bij voorbaat al niet mogelijk.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Don Dijk schreef:

PS: En kan íemand mij uitleggen wat die Lama daar nou precies doet?

Been heeftg bij NEC ook wel eens wat spelers weggestuurd las ik in de krant, en het klonk allemaal terecht.

En die Teil ja.. gaat ie daar nou iedere week zitten?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja maar mischien zegt dat ook wel wat over Been, Bottleneck.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Been is gewoon temperamentvol.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Mariodonna

Don Dijk schreef:

Ja maar mischien zegt dat ook wel wat over Been, Bottleneck.

het waren allemaal gevalletjes 'geen motivatie' (te laat komen of te zwaar blijven), van die dingen die je je alleen mag permitteren als je Romario of Ronaldo heet.

Niet El Kabir of Collins John (vraag me altijd af of z'n vader bij aangifte zn voor- en achternaam door elkaar gehaald

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Idd, en die Bouaouzan was ook gewoon een kneus.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Toch vind ik het juist de kunst van een goede trainer om zulke jongens juist aan het voetballen te krijgen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Daar is DeCler een beetje te oud voor, die leer je heus niets meer (af).

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Van een goede trainer leert elke speler, jong of oud!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Don Dijk schreef:

Nou, is Derksen het eindelijk een keer volledig met mij eens gisteravond!

De overname is puur geboren doordat Vites met de rug tegen de muur stond en ze daarom maar met een fraudeur in zee gaan omdat de hoge heertjes anders verantwoordelijk zullen zijn voor de ondergang van Vites.

Met dat eerste ben ik het wel eens, met het tweede totaal niet.

Been is absoluut iemand met people management-kwaliteiten, maar staat nog aan het begin van zijn trainerscarrière. Daarnaast is Been een erg grote motivator. De spelers (op de Cler na blijkbaar) nemen alles van hem aan.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Don Dijk schreef:

Toch vind ik het juist de kunst van een goede trainer om zulke jongens juist aan het voetballen te krijgen.

Hij heeft al genoeg bewezen jongen spelers aan het spelen te krijgen, en als de spelers niet leren van hun fouten, dan houdt het op. Als je zulke spelers telkens terug laat komen, verlies je je geloofwaardigheid. Je moet grenzen trekken. Flikt de Cler nog zoiets, dan hoeft hij waarschijnlijk ook niet meer terug te komen. En terecht.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Tis net of De Cler meneer Been heeft proberen te killen ofzo. Hij zei alleen maar dat hij zichzelf wel lekker vond voetballen!

Mooi toch, zo'n postieveling?

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Flikt de Cler nog zoiets, dan hoeft hij waarschijnlijk ook niet meer terug te komen. En terecht.

Been is anders teruggekrabbeld. De Cler heeft - volgens zijn zaakwaarnemer - geen excuses aangeboden 'omdat dat ook nergens voor nodig was', en toch neemt Been hem weer in genade aan (terwijl ie eerder op de dag nog meldde dat De Cler tot na Gent vrijaf kreeg). Lijkt er sterk op dat Been zelf van hogerhand is teruggefloten. Wat niet erg is, overigens; iedereen maakt fouten.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Als De Cler is weggelopen zou hij weldegelijk zijn exuses moeten aanbieden, als hij dat niet gedaan heeft dank ik ook niet dat het goed komt tussen die twee... En wie geloofd er nu een zaakwaarnemer?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Don Dijk schreef:

Tis net of De Cler meneer Been heeft proberen te killen ofzo. Hij zei alleen maar dat hij zichzelf wel lekker vond voetballen!

Mooi toch, zo'n postieveling?

Hij spreekt Been tegen in groepsverband. Zoiets is toch niet te tolereren? Er zal heus nog wel meer gezegd zijn.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Been is anders teruggekrabbeld. De Cler heeft - volgens zijn zaakwaarnemer - geen excuses aangeboden 'omdat dat ook nergens voor nodig was', en toch neemt Been hem weer in genade aan (terwijl ie eerder op de dag nog meldde dat De Cler tot na Gent vrijaf kreeg). Lijkt er sterk op dat Been zelf van hogerhand is teruggefloten. Wat niet erg is, overigens; iedereen maakt fouten.

Daarom zei ik: flikt hij nóg zoiets...

Zoals ik al eerder aangaf: ik vond het fout van Been om zulke dingen direct in de persconferentie te roepen, zeker nu Feyenoord financieel in zo'n put zit. En een jonge trainer maakt inderdaad nog fouten, hier leert hij van.

Europees voetbal is zeer belangrijk voor Feyenoord, vandaar zal het bestuur Been wel teruggeroepen hebben, idd. Hoewel ik de Cler geen speler vind die Feyenoord sterker maakt, maar dat terzijde.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Been verwijten dat hij geen people manage capaciteiten heeft .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nee maar die andere back is volgens mij nog dramatischer, die nieuweling.

Ben het wel met je eens verder hoor dat Been nog duidelijk moet groeien en er echt wel een goede trainer ergens in hem schuilt.

En dat ie Been tegensprak in de rust...tsja..daar moet Been toch écht boven leren te staan hoor, ik bedoel we hebben het nu over De Cler maar als ie de ambitie heeft om met de echt grote ego's van grote clubs te willen werken, zal ie nog heel wat meer tegenspraak krijgen.

Maar ok, dat stukje people-management valt vast nog wel aan te leren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Don Dijk schreef:

En dat ie Been tegensprak in de rust...tsja..daar moet Been toch écht boven leren te staan hoor, ik bedoel we hebben het nu over De Cler maar als ie de ambitie heeft om met de echt grote ego's van grote clubs te willen werken, zal ie nog heel wat meer tegenspraak krijgen

En De Cler speelde bovendien ook niet eens zo verkeerd, gun die jongen ook eens zijn goede helft ... onbegrepen grootheid.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Don Dijk schreef:

Nee maar die andere back is volgens mij nog dramatischer, die nieuweling.

Ben het wel met je eens verder hoor dat Been nog duidelijk moet groeien en er echt wel een goede trainer ergens in hem schuilt.

En dat ie Been tegensprak in de rust...tsja..daar moet Been toch écht boven leren te staan hoor, ik bedoel we hebben het nu over De Cler maar als ie de ambitie heeft om met de echt grote ego's van grote clubs te willen werken, zal ie nog heel wat meer tegenspraak krijgen.

Maar ok, dat stukje people-management valt vast nog wel aan te leren.

Ik heb het idee dat je helemaal geen idee hebt hoe Been in elkaar steekt.

Been is juist iemand die boven heel veel dingen staat, ook iemand die echt heel veel kan hebben. En we weten met z'n alleen niet hoe die tegenspraak eruit ziet - wat de Cler heeft gezegd. En dat Been in de rust, op dat moment, na een beschamende eerste helft, niet veel kon hebben, valt te begrijpen. Op zo'n moment duld je geen tegenspraak.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

nec supporters zijn al creatief bezig geweest.

(afbeelding)

(afbeelding) .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.